SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW Biskupiec oferta pracy Global Development Int Sp. z o. o. Oddzial w Biskupcu

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW

Wynagrodzenie: od 2 750 PLN

Zakres obowiązków: Wyszukaj kandydatów z zagranicy dla naszych klientów

Data publikacji: 2020-03-23

Lokalizacja: Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Global Development Int Sp. z o. o. Oddzial w Biskupcu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Brzozowa 3, 11-300 Biskupiec, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wyszukaj kandydatów z zagranicy dla naszych klientów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 750 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1

Czy jest to praca tymczasowa?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2814

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biskupiec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 750 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
azerski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy:
Global Development Int Sp. z o. o. Oddzial w Biskupcu

danePracodawcy_nip: 7393937686

danePracodawcy_regon: 38266356900016

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Adres pracodawcy:
Brzozowa 3, 11-300 Biskupiec, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28

Powiat pracodawcy: olsztyński

danePracodawcy_kodPowiatu: 2814

Gmina pracodawcy: Biskupiec

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Biskupiec

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964590

Ulica pracodawcy: Brzozowa

Numer budynku pracodawcy: 3

danePracodawcy_nrKraz: 21432

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242313

Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 23.03.2020

Oferta pracy ważna do: 22.04.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

tekstNieDotyczy: nie dotyczy

tekstNie: NIE

tekstTak: TAK

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?280995dc763c0eaf19347c352309d838

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU I BUDŻETOWANIA - od 3 400 PLN

Sporządzanie sprawozdań z realizacji planów, raportów o wynikach ekonomicznych, opracowanie analiz ekonomicznych itp.
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-13 - Białka (małopolskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - do 2 500 PLN

prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w zakresie gospodarowania odpadamiw firmie, zużycia wody i energii elektrycznej, prowadzenie dokumentacji związanej z UDT
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie - 2016-12-22 - Augustów (podlaskie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA MATERIAŁÓW - od 6 500 PLN

Planowanie dostaw materiałów, planowanie odbioru. Planowanie techniczno ekonomiczne.
kontakt przez PUP - 2019-12-30 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. UMÓW LICENCYJNYCH - 2 400 - 3 000 PLN

ZAWIERANIE UMÓW GENERALNYCH DOTYCZĄCYCH ODTWARZANIA UTWORÓW MUZYCZNYCH I SŁOWNOMUZYCZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ DOBREJ ORGANIZACJI PRACY, OBSŁUGI KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY POD PRESJĄ CZASU. MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W PRACY PRZY TELEFONIE, W CALLCENTER LUB SPRZEDAŻY; MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: SZCZECIN, UL. FIRLIKA; GODZINY PRACY: 08.00 - 16.00, 10.00 - 18.00;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA MAILA: cos4 (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2015-12-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 600 PLN

- rejestracja i nadzór nad zamówieniami klienta oraz tworzenie dostaw zgodnie z wymaganiami biznesowymi i przyjętymi procedurami- terminowa obsługa i kontrola portali Klientów- redukcja poziomu zaległych zamówień dla obsługiwanych Klientów- aktywny kontakt z klientem- proaktywna komunikacja wewnątrz organizacji ( logistyka, magazyn ) w celu zapewnienia terminowej realizacji dostaw- tworzenie i wysyłanie invoice correction w PR1 i CN request w GP1 wprzeciągu 5 dni od decyzji- nadzór nad zablokowanymi zamówieniami i dostawami - order error, missing IIP, credit check, block for delivery, complete delivery
kontakt przez PUP - 2019-11-28 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 3 500 PLN

1. Tłumaczenie szkoleń wstępnych w zakresie BHP, HR i Jakości na język ukraiński2. Tłumaczenie systemu dokumentacji zakładu na wersję polsko-ukraińską3. Nadzorowanie Legalności Pobytu i Pracy zatrudnionych pracowników 4. Podpisywania, składania i odbierania "Oświadczeń o zamiarze powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcowi: w Faurecia Legnica S.A.5. Składanie wniosków o wydanie zezwolenia na pracę cudzoziemca na terytorium RP6. Ubieganie się o zezwolenia na pobyt czasowy i prace cudzoziemca na terytorium RP7. Realizowanie obowiązku podmiotu powierzającego cudzoziemcowi wykonywanie pracy wynikających z art. 88i ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2017r. poz. 1065)
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Gniewomierz (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - od 2 000 PLN

Przeprowadzanie okresowych przeglądów, utrzymywanie systematycznej pracy urządzeń, przezbrajanie linii produkcyjnych.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
ZPUE Elektroinstal Sp. z o. o. - 2017-11-09 - Raciąż (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA KLIENTÓW - od 2 500 PLN

Specjalista do spraw pozykiwania klientów- wymagania: wykształcenie średnie, obsługa komputera, pr.j. B.Zakres obowiązków:- pozyskiwanie nowych klientów - prace biurowe np. fakturowanie
Grzegorz Kierzkowski i Piotr Stanuch Spółka Jawna P.H.U.W. "MULTIMAT" - 2018-11-30 - Nowy Sącz (małopolskie)

GLAZURNIK - od 1 850 PLN

Przygotowywanie podłoży do płytek, układanie płytek na posadzkach i ścianach, wykończenie powierzchni płytek: impregnacja, fugowanie. Miejsce pracy: teren RP.
NORDIPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-08 - Banino (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 1 850 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymanie dobrych relacji z istniejącymi partnerami handlowymi, przygotowanie i przedstawianie ofert handlowych klientom polskim i zagranicznym, negocjowanie warunków współpracy, organizowanie transportów krajowych i międzynarodowych, monitorowanie zleceń oraz dbanie o jakość i terminowość dostaw
Cukiernicza Spółdzielnia "ROKSANA" Strzyżów - 2016-10-07 - Strzyżów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

- obsługa klientów indywidualnych;- pozyskiwanie nowych klientów;- tworzenie ofert handlowych;- archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

praca w dziale handlowym, doradztwo techniczno-handlowe, przygotowywanie dokumentacji i ofert handlowych, kontrola i analiza transakcji
B.FT Bartłomiej Karaszewski - 2016-04-22 - Barlinek (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ - od 2 500 PLN

Kontakt z klientem zagranicznym, przyjmowanie zamówień, współpraca z działem Rozwoju produktu, Technologami.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)

PSYCHOLOG SZKOLNY Z PRZYGOTOWANIEM PEDAGOGICZNYM - od 2 417 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Zgodnie z zawodem psychologaWYMAGANIA: Wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym
Zespół Placówek Oświatowych Herby - 2018-09-17 - Herby (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I ZUS - od 2 600 PLN

- sporządzanie list płac, - deklaracje ZUS,- obsługa programu PŁATNIK,- obsługa programu OPTIMA,- podstawy księgowości,
BIURO RACHUNKOWE GRZYBOWSKI JAN - 2020-03-27 - Bogdanowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

Rekrutacja pracowników na terytorium Ukrainy dla klientów i kontrahentów pracodawcy, załatwianie spraw formalnych związanych z rekrutacją pracowników na Ukrainie, załatwianie spraw formalnych związanych z pracą cudzoziemców w Polsce.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Oleśnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI MASZYN - od 2 000 PLN

montaż podzespołów, kontrola jakości
kontakt przez OHP - 2017-01-11 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - 3 500 - 5 000 PLN

wystawianie umów oraz świadectw pracy pracownikom Tymczasowym, prowadzenie ewidencji absencji (urlopy, zwolnienia lekarskie itp),kompleksowe zarządzanie aktami osobowymi, archiwizacja dokumentów kadrowo-płacowych, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, kancelarie komornicze itp), sporządzanie list płac
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU - od 925 PLN

FIRMA NARZĘDZIOWY24.EU DZIAŁAJĄCA W BRANŻY TECHNICZNEGO ZAOPATRZENIA ZAKŁADÓW PRODUKCYJNYCH POSZUKUJE OSOBY NA STANOWISKO SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU/GRAFIK.OSOBA ZATRUDNIONA NA STANOWISKU SPECJALISTY DS. E-MARKETINGU POWINNA POSIADAĆ DOŚWIADCZENIE W OBSZARZE MARKETINGU INTERNETOWEGO ORAZ LEGITYMOWAĆ SIĘ WYKSZTAŁCENIEM INFORMATYCZNY LUB MARKETINGOWYM. W TRAKCIE REKRUTACJI BRANE SĄ RÓWNIEŻ POD UWAGĘ TAKIE CZYNNIKI JAK ZNAJOMOŚĆ NARZĘDZI MARKETINGU ONLINE (FACEBOOK, YOUTUBE, VIMEO, GOOGLE+) CZY ZNAJOMOŚĆ ZASAD SEO I NARZĘDZIA GOOGLE ANALITICS. SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU MUSI RÓWNIEŻ POSIADAĆ “LEKKIE PIÓRO” GWARANTUJĄCE TWORZENIE SKUTECZNYCH MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH. KONIECZNA JEST BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW GRAFICZNYCH (COREL, PHOTOSHOP, INNE).
NARZĘDZIOWY24.EU KRZYSZTOF DEPA - 2016-06-30 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 3 000 - 3 800 PLN

sporządzanie umów handlowych, pozyskiwanie kontrahentów
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2018-07-18 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 1 850 PLN

- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I CONTROLINGU - od 3 500 PLN

Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:przygotowywanie dla Zarządu Spółki analiz i raportów w programie excel w zakresie przychodów, kosztów i wyników finansowych, bieżąca kontrola realizowanych kontraktów oraz współpraca z kontrahentami w zakresie udzielanych gwarancji,ścisła współpraca z działem księgowości i biurem prawnym.
Comfort S.A. - 2018-02-02 - Rakowice Małe (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - 2 500 - 3 500 PLN

kontrola przyjmowanych i wydawanych surowców - prowadzenie dokumentacji, ocena wyrobu gotowego, przeprowadzenie badań surowców, półproduktów, wyrobów gotowych, kontrola zgodności procesów produkcyjnych z obowiązującymi instrukcjami, sporządzanie raportów z wykonanej opracy
"CEDROB" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-17 - Ciechanowiec (podlaskie)

SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA R37/3883-1499/15 - od 3 200 PLN

nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i ochrony środowiska w zakładzie przemysłowym, oraz nad aktualnością posiadanych pozwoleń prawa środowiskowego; przygotowywanie niezbędnych raportów i statystyk; prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska, prowadzenie kompleksowej dokumentacji i korespondencji w zakresie emisji zanieczyszczeń do powietrza, gospodarki odpadami, ilości i jakości odprowadzanych ścieków, poboru wody, koordynowania tematów związanych z opłatą produktową; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP; nadzór nad oceną ryzyka zawodowego; przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP; prowadzenie ciągłych działań związanych z poprawą warunków pracy oraz bezpiecznej organizacji pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - tworzenie dokumentacji powypadkowej; kontakt z zewnętrznymi organizacjami administracyjnymi i kontrolnymi oraz reprezentowanie firmy podczas kontroli z państwowymi inspekcjami kontrolnymi; opracowywanie oraz opiniowanie instrukcji BHP na stanowiskach pracy, ciągach technologicznych oraz maszyn i urządzeń
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 2 000 PLN

Kierowanie autobusem na trasach międzynarodowych w tym na Ukrainie. Sprzedaż biletów. Utrzymanie czystości i dobrego stanu technicznego pojazdu. Obsługa nawigacji.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)


Wybierz powiat