SPECJALISTA DO REHABILITACJI Chojnice oferta pracy Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Chojnicach Warsztaty Terapii Zajęciowej
Stanowisko: SPECJALISTA DO REHABILITACJI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie ćwiczeń rehabilitacyjnych wg zaleceń, wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych.
Data publikacji: 2019-08-28
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Chojnicach Warsztaty Terapii Zajęciowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 3a, 89-620 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie ćwiczeń rehabilitacyjnych wg zaleceń, wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO REHABILITACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: fizjoterapeuta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Fizjoterapeuta (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, kierunek: rehabilitacja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana rejestracja w krajowym rejestrze fizjoterapeutów. (90.2019.JK)
Nazwa pracodawcy:
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Chojnicach Warsztaty Terapii Zajęciowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 3a, 89-620 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: chojnicki
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojnice
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 3a
Profil działalności pracodawcy: stowarzyszenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: fizjoterapeuta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.08.2019
Data dodania oferty pracy: 28.08.2019
Oferta pracy ważna do: 26.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?26a1c24ceb8e2a07de5e8570906eb1eb
Podobne oferty pracy
Praca na stanowisku referent w służbie mundurowej sekcji materiałowej logistyki KPW.Opracowywanie dokumentów i pism dotyczących działalności bieżącej służby.Sporządzanie dokumentów dotyczących służby mundurowej oraz ewidencja materiałów danej służby. Prowadzenie ewidencji wyposażenia i rozliczeń zapasów materiałowych w obowiązujących systemach informatycznych. Prowadzzenie wszelkich korespondencji dotyczących zadań realizowanych przez służbę.Opracowywanie planów zaopatrzenia materiałowego, wykazów i naliczanie równoważników i ekwiwalentów pieniężnych.
Komenda Portu Wojennego - 2018-12-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Logowanie się i odpowiadanie na zapytania e-mail / telefoniczne w uzgodnionym terminie, w razie potrzeby audytowanie/procesowanie raportów dotyczących podróży i wydatków. Regularne logowanie do Cisco (w godzinach pracy) i informowanie o rezygnacji z linii telefonicznej (w przypadku przerw, nieobecności), działania Source to Pay (jeśli jest to wymagane, ale nie są sprzeczne z SOD): przetwarzanie faktur, wstępne przetwarzanie, zdobywanie, autoryzowanie zapłata, raportowanie, rejestrowanie czynności na koncie (jeśli jest to wymagane, ale nie jest to sprzeczne z SOD): FA, FAKTURA, VAT, SBI, raportowanie, zamawianie operacji gotówkowych (jeśli jest to wymagane, ale nie jest to sprzeczne z SOD), stosowanie płatności przychodzących, czyszczenie kont klientów, raportowaniewynagrodzenie nie mniej niż 4300 zł
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Kraków (małopolskie)
bezpośredni kontakt z klientem w zakresie sprzedaży usług rachunkowych i księgowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, realizacja planów sprzedażowych, dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klienta, przygotowanie i prezentacja ofert biznesowych, planowanie działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie.[Praca na okres próbny] : 19.12.2016-31.01.2017[Godzina zakończenia pracy] : 17:00Kontakt z pracodawcą: 531-424-463 lub +48792103700 lub bestbusiness.firma.sp (at) gmail.com
BEST.BUSINESS Sp.z o.o. - 2016-11-30 - Wrocław (dolnośląskie)
weryfikacja sprzedaży, składanie zamówień.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2016-10-11 - Psary Witowskie (łódzkie)
obsługa obecnych klientów, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie i negocjacja ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji,przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2018-02-26 - Gdańsk (pomorskie)
- opracowywanie sprawozdania z Kart Urządzeń i Kart Systemów Ochrony Przeciwpożarowej- opracowywanie informacji w zakresie niebezpiecznych substancji chemicznych- opracowywanie zbiorczego zestawienia danych i urządzeniach służących do odzysku lub unieszkodliwienia- wprowadzanie raportu do Krajowej bazy o emisjach gazów cieplarnianych i innych substancji- nadzorowanie działalności Wojskowych Oddziałów Gospodarczych w zakresie ochrony środowiska- prowadzenie całości spraw związanych z emisją zanieczyszczeń do powietrza atmosferycznego, emisją hałasu do środowiska, emisją promieniowania elektromagnetycznego, obszarami ograniczonego użytkowania- opracowywanie danych do specyfikacji zamówienia publicznego n usługi z ww. zakresu- współpracowanie z organami właściwymi do spraw ochrony i zarządzania obszarami Natura 2000, a także uczestnictwo w wyznaczaniu obszarów Natura 2000 i opracowywaniu planów zadań ochronnych i planów ochrony dla obszarów Natura 2-000 w odniesieniu do obszarów obejmujących tereny wykorzystywane przez wojsko
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Analiza biznesowych potrzeb klienta - identyfikowanie problemów, generowanie optymalnych rozwiązań. Analiza firmy klienta biznesowego pod katem wprowadzenia innowacyjnego produktu i nowych rozwiązań technologicznych. Współtworzenie i realizacja projektów badawczych współfinansowanych ze środków UE w zakresie nowych rozwiązań produktowych i technologicznych; analiza rynku przyszłej pozycji produktu. Monitorowanie konkurencji. Stała współpraca z klientami. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji projektowej.
SMB Consulting - 2017-07-03 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie analiz podatkowych, opracowywanie raportów, kontrola nad wewnętrznymi procedurami frmy, współpraca z innymi działami firmy
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Kraków (małopolskie)
obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Kraśnik (lubelskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-07-17 - Wola (śląskie)
Obsługa mailowa lub telefoniczna klienta niemieckojęzycznegoPrzyjmowanie zamówień, reklamacjiDrobne prace administracyjne
kontakt przez OHP - 2016-06-16 - Gdynia (pomorskie)
Bieżąca obsługa klientów - realizacja zamówień (w zintegrowanym systemie informatycznym), przygotowanie ofert handlowych, przetargowych, udział w elektronicznych aukcjach, przetargach.
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Lublin (lubelskie)
oferta pracy subsydiowana, przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia zarejestrowanych w tut. Urzędzie
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Gdynia (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zawiercie (śląskie)
1. kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych2. sporządzanie planów zamówień publicznych/ planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych.3. opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.4. przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.)5. współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego6. Uczestnictwo w komisjach przetargowych w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych7. udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualnie reprezentowanie Zamawiającego. 8. wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania9. przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie sałokształtu prac10. szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych11. monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów.12. opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji. Wymagane dokuemnty: Obowiązkowe: - Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych. Dodatkowe: - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia: 15.05.2019 do godz. 16:00.3. Informacja o wyniku naboru bedzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie, lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zastaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 717823515 godz. 9:00-14:00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-04-30 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w biurze oraz w terenie dotycxąca kontaktów z pracownikami na terenie miasta Wrocławia i Łodzi, rekrutacja pracowników i obsługa kadrowa pracownikówpraca na umowe na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E
CLEANING COMPANY Piotr Studniarek - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z zagranicznymi klientami firmy, zawieranie kontraktów handlowych, obsługa kluczowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Chorzów (śląskie)
Współpraca z agentami, obsługa agentów ubezpieczeniowych, doradztwo produktowe, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez agentów, rozliczanie polis
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Siedlce (mazowieckie)
Wsparcie pracowników SKOK w zakresie informatyki; obsługa, zabezpieczenie i ochrona funkcjonujących systemów informatycznych.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "ARKA" - 2015-12-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Rozliczenia, obsługa oraz weryfikacja poprawności płatności klienckich,- Zarządzanie dokumentacją związaną z rozliczaniem pożyczek,- Analiza i raportowanie w zakresie płatności.Weryfikacja aplikacji pożyczkowych,- Przeciwdziałanie wyłudzeniomTelefoniczna i mailowa obsługa klientówObsługa reklamacji.
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska (raporty z ocen środowiskowych, operaty wodnoprawne, operaty ochrony powietrza, itp.
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna - 2018-04-16 - Zielona Góra (lubuskie)
WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW PRZYJĘĆ I WYDAŃ TOWARU (PZ, WZ). PROWADZENIE SKŁADU CELNEGO (DOKUMENTACJI). KONTAKT Z KLIENTEM KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM. WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE. KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO.PRACA W GODZINACH 07:00-15:00, 09:00-17:00.KONTAKT TELEFONICZNY 693 720 232 (W GODZINACH 07;00-15:00).
CHŁODNIA SZCZECIŃSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji, - realizowanie rozwoju sytuacji,- realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu klęski żywiołowej,- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,- nadzór nad systemem wykrywania i alarmowania oraz systemem wczesnego ostrzegania ludności,- dokumentowanie działań podejmowanych przez centrum zarządzania kryzysowego.
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa w języku polskim i angielskim klientów biznesowych z obszaru UE w zakresie sprzedaży produktów firmy.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Wodzisław Śląski (śląskie)
budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami na rynku zagranicznym, przygotowywanie dokumentacji sprzedażowych, bieżąca praca w systemie Symfonia
Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Końskie (świętokrzyskie)
1. Obsługa administracyjna i organizacyjna projektów Baltic Blue Growth, Baltic InteGrid, MUSES2. praca merytoryczna w projekcie Baltic Blue Growth (opracowanie zagadnień prawnych; systemów kompensacyjnych;scenariuszy ekonomiczno-społecznych; współtworzenie regionalnych grup interesariuszy; organizacja konferencji o niebieskiej biogospodarce)"3. praca merytoryczna w projekcie Baltic Blue Growth (przygotowanie krajowych warsztatów, analiza rynku i łańcucha dostaw; analiza technologii i sieci energetycznej; identyfikacja uwarunkowań środowiskowych i społecznych; analiza kosztów i korzyści; stworzenie zarysu koncepcji siatki energetycznej na Bałtyku; opracowanie metodologii stadium przypadku; wstępne studium wykonalności dla przypadku polsko-szwedzkiego; przygotowanie zaleceń dla dziesięcioletniego planu rozwoju sieci; przygotowanie zaleceń dla planowania przestrzennego na morzu).4. praca merytoryczna w projekcie MUSES (udział w pracach pakietu roboczego WP2: przygotowanie Sea Basin Overviews oraz Sea Basin Comparison, raportu końcowego; udział w pracach pakietu roboczego WP3: przygotowanie analiz porównawczych; udział w pracach pakietu roboczego WP4: przygotowanie regionalnej analizy porównawczej interesariuszy i strategii ich zaangażowania).udział w pracach pakietu roboczego WP5 upowszechnianie projektu i jego rezultatów)
Instytut Morski w Gdańsku - 2017-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie zadań związanych z obsługą kadrową pracowników szkoły, wykonywanie sprawozdań GUS, PFRON,SIO.
Szkoła Podstawowa Nr 59 w Gdańsku - 2016-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
rejestracja faktur w systemie magazynowym, obsługa klienta
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2017-08-14 - Ługi (pomorskie)