SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY NA RYNKI ZAGRANICZNE Bystra Podhalańska oferta pracy TARTAK GAŁKA Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY NA RYNKI ZAGRANICZNE
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż europalet oraz deski paletowej na rynek Niemiecki, Austriacki, Czeski,Francuski. Pozyskiwanie nowych klientów.Przyjmowanie zamówień i prowadzenie korespondencji, przygotowanie ofert, negocjajcje cen, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji. Udział w spotkaniach z klientem, bieżąca obsługa klienta.
Data publikacji: 2020-05-12
Lokalizacja: Bystra Podhalańska (małopolskie)
Pracodawca: TARTAK GAŁKA Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:34-235 Bystra Podhalańska 813, powiat: suski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż europalet oraz deski paletowej na rynek Niemiecki, Austriacki, Czeski,Francuski. Pozyskiwanie nowych klientów.Przyjmowanie zamówień i prowadzenie korespondencji, przygotowanie ofert, negocjajcje cen, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji. Udział w spotkaniach z klientem, bieżąca obsługa klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY NA RYNKI ZAGRANICZNE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bystra Podhalańska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: suski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1215
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bystra-Sidzina
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sprzedawca w branży przemysłowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak, kierunek: Techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs prawa jazdy kategorii B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie w sprzedaży europalet na rynki zagraniczne w szczególności państw zachodnich. Dobra organizacja pracy, systematyczność, zdolność negocjacji.
Nazwa pracodawcy: TARTAK GAŁKA Spółka Jawna
danePracodawcy_nip: 5521714236
danePracodawcy_regon: 122752665
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Adres pracodawcy:
34-235 Bystra Podhalańska 813, powiat: suski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: suski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1215
Gmina pracodawcy: Bystra-Sidzina
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bystra Podhalańska
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0418780
Numer budynku pracodawcy: 813
Profil działalności pracodawcy: produkcja wyrobów tartacznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Suchej Beskidzkiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522303
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca w branży przemysłowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 13.05.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4795d74a7b7a3cdbfcbf2edfe5f6e19b
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. produktów i logistyki zna szeroki asortyment materiałów budowlanych. Potrafi przygotować ofertę produktową zgodnie z wytycznymi klienta. Kontaktuje się z dostawcami i składa zamówienia. Zajmuje się koordynowaniem i realizowaniem procesów zamówień,magazynowania i transportu.
ORIMAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Rzeszów (podkarpackie)
współpraca ze wspólnotami mieszkaniowymi, prowadzenie korespondencji z przedstawicielami wspólnot mieszkaniowych, przygotowywanie projektów odpowiedzi na ich pisma w imieniu dyrekcji zakładu i burmistrza dzielnicy, ewidencja komputerowa kosztów do rocznego rozliczenia na poszczególne budynki, sporządzanie rocznego rozliczenia kosztów i zaliczek na poszczególne lokale komunalne.
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
Początkowo umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony, praca w godz. 8.00-16.00.Istnieje możliwość zatrudnienia na 1/2 etatu
EXPERT-CENTRUM INFORMACJI ALEKSANDRA STANKIEWICZ-LIPKA - 2019-01-08 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi, przeprowadzanie spotkań handlowych, profesjonalna obsługa klientów, budowanie pozytywnego wizerunku Spółki
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-02-12 - Kawczyn (wielkopolskie)
współtworzenie planów długoterminowych i prognoz rocznych dla spółki z o.o., analiza, weryfikacja i raportowanie danych finansowych biznesu od strony przychodowej i kosztowej, przygotowywanie analiz opłacalności zleceń, kontrola budżetu remontów sprzętu i utrzymania ruchu w spółce
DARSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-20 - Zielona Góra (lubuskie)
prognozowanie, planowanie i prowadzenie zakupów materiałów produkcyjnych, kontrola i analiza stanów magazynowych materiałów niezbędnych w procesie produkcji, prowadzenie analizy cen na rynku w celu utrzymania optymalnych kosztów produkcji, negocjacje z dostawcami obecnymi i aktywne wyszukiwanie nowych, kontrolowanie terminowości dostaw oraz jakości zakupionego towaru, współpraca z produkcją i innym działami firmy, obsługa systemu ERP
ASTRUS RAFAŁ NAGRABECKI - 2019-06-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie kalkulacji, nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, rozliczanie wykonywanych inwestycji, sporządzanie sprawozdań z działalności firmy
Zakład Gospodarki Komunalnej w Tryńczy Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Tryńcza (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
Administrowanie sal szkoleniowych, badanie, analizowanie i określanie potrzeb szkoleniowych osób i organizacji, wsparcie realizacji szkoleń, realizacja i wsparcie organizowanych eventów HR-owych, prowadzenie i wprowadzanie dokumentacji szkoleniowej w systemie komputerowym
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Mielec (podkarpackie)
Kontrola jakości surowca i wyrobu gotowego, kontrola stanu sanitarno-technicznego, weryfikacja znajomości procedur, szkolenie z obowiązujących procedur, monitoring CCP, prowadzenie audytów wewnętrznych, nadzorowanie działań korygujących.
POLMLEK Raciąż Sp. z o.o. - 2019-07-25 - Raciąż (mazowieckie)
Prace pomocnicze w budynkach i obiektach hotelowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWE ROBOTOP ANNA GREJMAN - 2019-06-28 - Gdańsk (pomorskie)
Merytoryczna znajomość produktów, wsparcie techniczne i szkoleniowe dla klientów oraz koordynacja procesu sprzedaży.Prowadzenie spotkań, prezentacja produktów, przygotowywanie ofert oraz negocjacje warunków współpracy z klientami. Nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z klientami. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Wymagania: Wykształcenie wyższe kierunkowe medyczne, embriolog, biologiczne bądź biotechnologiczne. Mile widziane doświadczenie w pracy w laboratorium IVF oraz znajomość technik in vitro.
ART SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja lodów oraz rozwożenie wyrobów gotowych do kontrahentów
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Poznań (wielkopolskie)
1. Instalowanie i konfigurowanie sprzętu i oprogramowania2. Administrowanie oprogramowaniem systemowym i narzędziowym w zakresie sieci LAN/WAN i Internet3. Dbanie o stan techniczny sieci i sprzętu komputerowego4. Wspieranie użytkowników systemów informatycznych i rozwiązywanie bieżących problemów5. Dbanie o poprawność funkcjonowania strony internetowej oraz sklepu internetowego instytucji. Zarządzanie kontem hostingowym oraz serwerem pocztowym6. Tworzenie Backupu danych instytucji.
MUZEUM ZIEMI LUBUSKIEJ - 2019-01-09 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie korespondencji z partnerami zagranicznymi w zakresie bieżącej działalności firmy;stała współpraca z zagranicznymi działami w ramach obsługi holdingowej Gromadzenie; archiwizacja; weryfikacja dokumentacji administracyjnej; udział w procesie tworzenia budżetów administracyjnych; sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz; administrowanie umów holdingowych; udział przy organizacji uroczystości firmowych, spotkań biznesowych, spotkań wewnętrznych; bieżąca współpraca z działami wewnętrznymi w kwestiach administracyjnych; wsparcie organizacyjne dla pozostałych pracowników działu; współpraca z oddziałami min. :Słowacji, Cech, Łotwy, Rosji, Białorusi, Estonii, Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Pakowanie, przygotowywanie korespondencji, obsługa drukarek, skanerów, kopertownicy, obsługa systemów magazynowych i produkcyjnych. Praca w godz.: 8:00-16:00, od poniedziałku do piątku. Umowa o pracę lub umowa zlecenie - do ustalenia. Oferta dostępna w slai E, C, A. Kontakt z pracodawcą - tel.: 604 545 649, e-mail: k.bazylkiewicz (at) inforsys.pl
INFORSYS S.A. - 2020-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku chorwackiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Zatrudnianie pracowników, obsługa kadrowo-płacowa, GUS, ZUS,US, zatrudnianie cudzoziemców, pomoc w księgowości
P.H.U. "POLAKTIV" - 2019-02-26 - Pszczew (lubuskie)
Oferta DIWSP dla osób powyżej 30 r.ż. dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUPPraca biurowa + praca w terenie I zmiana: 07.00 - 15.00
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
montaż instalacji elektrycznych i teletechnicznych
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Wojszyn (lubelskie)
Pozyskiwanie i utrzymanie stałych klientów, przygotowanie ofert sprzedaży, sprzedaż telefoniczna, praca przy komputerze.
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Bochnia (małopolskie)
-Przygotowywanie potraw,-Przestrzeganie BHP i HAACP,-Miejsce pracy - Tczew, ul. Malinowska,-Godziny pracy 8-16,-Kontakt telefoniczny 604-494-324
Sodexo Polska Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Tczew (pomorskie)
obsługa interesantów, praca administracyjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Sandomierz (świętokrzyskie)
akupunkturta, masaż
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wyszukiwanie ogłoszeń o przetargach i opracowywanie dokumentacji przetargowej, opracowywanie harmonogramów robót ogólnobudowlanych, opracowywanie kosztorysów i wycen w zakresie ofertowania. Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:30 - 15:30. Miejsce wykonywnaia pracy Bolesławiec/Wrocław.
Inżynieria Budowlana Paweł Młynek - 2018-08-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
•bieżące wsparcie w zakresie rozwiązań IT •bezpośrednia oraz zdalna pomoc techniczna użytkownikom w ich problemach ze sprzętem komputerowym oraz aplikacjami•diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem•zakupy, instalacja oraz konfiguracja sprzętu i oprogramowania•współpraca z serwisami zewnętrznymi•modyfikacja, rozbudowa i nadzór nad funkcjonowaniem sieci monitoringu•administrowanie stroną internetową Spółki•nadzorowanie przestrzegania zasad bezpieczeństwa technicznego i organizacyjnego zapewniającego ochronę sieci komputerowej Spółki•obsługa systemu rozliczeń odbiorców usług Spółki.Umowa na czas określony, następnie na nieokreślony. Miejsce pracy: Ustka- pełny etat, praca od poniedziałku do piątku odgodz.7.00-15.00 (możliwość zatrudnienia w niepełnym wymiarze czasu pracy). Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji narynku, nagrody uzależnione od wyniku finansowego firmy, pakiet socjalny (przedświąteczne świadczenia finansowe, dofinansowanie do wczasów i kolonii), możliwość rozwoju swoich umiejętności, podnoszenie kwalifikacji.
"WODOCIĄGI USTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-19 - Ustka (pomorskie)
Obsługa klienta.Spotkanie rekrutacyjne 11.04.2016, godz. 11:00Staszów ul. Opatowska 24a (Salon Mebli "BODZIO")
Fabryka Mebli BODZIO - 2016-03-30 - Staszów (świętokrzyskie)
1. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych na podstawie wniosków poszczególnych komórek.2. Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z postępowaniem w sprawie zamówień publicznych, począwszy od momentu wystąpienia komórki organizacyjnej z wnioskiem o uruchomienie postępowania do momentu jego zakończenia, czyli zawarcia umowy.3. Uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowej. Udzielanie wyjaśnień formalnych prowadzonego postępowania4. Wydawanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ich ewidencja.5. Udzielanie porad komórkom organizacyjnym szpitala w zakresie udzielania zamówień publicznych oraz realizacji umów zawartych w wyniku przeprowadzonego postępowania6. Przygotowywanie wniosków do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.7. Sporządzanie sprawozdań z zakresu Zamówień Publicznych. 8. Prowadzenie postępowań wyłączonych z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.9. Prowadzenie i przygotowanie dokumentacji w zakresie udzielania zamówień na świadczenia zdrowotne udzielane przez szpital.12. Przygotowywanie ofert do NFZ w postępowaniu w trybie konkursu ofert na opiekę psychiatryczną i leczenie uzależnień.
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny - 2019-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
-przyjmowanie i realizowanie zamówień złożonych przez sklep online;-wysyłka zamówień;
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)