SPECJALISTA DS. INFORMATYKI Zielona Góra oferta pracy MUZEUM ZIEMI LUBUSKIEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INFORMATYKI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Instalowanie i konfigurowanie sprzętu i oprogramowania2. Administrowanie oprogramowaniem systemowym i narzędziowym w zakresie sieci LAN/WAN i Internet3. Dbanie o stan techniczny sieci i sprzętu komputerowego4. Wspieranie użytkowników systemów informatycznych i rozwiązywanie bieżących problemów5. Dbanie o poprawność funkcjonowania strony internetowej oraz sklepu internetowego instytucji. Zarządzanie kontem hostingowym oraz serwerem pocztowym6. Tworzenie Backupu danych instytucji.
Data publikacji: 2019-01-09
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: MUZEUM ZIEMI LUBUSKIEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Niepodległości 15, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Instalowanie i konfigurowanie sprzętu i oprogramowania2. Administrowanie oprogramowaniem systemowym i narzędziowym w zakresie sieci LAN/WAN i Internet3. Dbanie o stan techniczny sieci i sprzętu komputerowego4. Wspieranie użytkowników systemów informatycznych i rozwiązywanie bieżących problemów5. Dbanie o poprawność funkcjonowania strony internetowej oraz sklepu internetowego instytucji. Zarządzanie kontem hostingowym oraz serwerem pocztowym6. Tworzenie Backupu danych instytucji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator systemów komputerowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane wykształcenei wyższe (informatyka lub kierunki pokrewne), doświadczenie min. 1rok. Kandydat musi posiadać wykształcenie o profilu informatycznym oraz wiedzę z zakresu systemów operacyjnych, serwerowych- Active Directory, sieci LAN - zarządzanie i konfiguracja urządzeń sieciowych. Podstawowa znajomość języka HTML i CSS, oraz bazy danych SQL, wiedza z zakresu obsługi kont hostingowych. Zmysł techniczny i umiejętność naprawy sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych. Samodzielność, odpowiedzialność i systematyczność. Znajomość w zakresie tworzenia Backupu danych. Dodatkowym atutem będzie wiedza z zakresu funkcjonowania systemów ERP. Prawo jazdy kat. B. Język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: MUZEUM ZIEMI LUBUSKIEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Al. Niepodległości 15, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Al. Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator systemów komputerowych
Data dodania oferty pracy: 09.01.2019
Oferta pracy ważna do: 21.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-04-18 - Racibórz (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klientaMiejsce pracy:ul. Sportowa 686-070 Dąbrowa ChełmińskaMozliwość podjęcia pracy na pełen lub 1/2 etatu
EXPERT-CENTRUM INFORMACJI ALEKSANDRA STANKIEWICZ-LIPKA - 2018-10-04 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji użytkownikom aplikacji, analiza i przedstawienie diagnozy problemów użytkownikowi, a następnie przekazanie uwag do specjalistów odpowiedzialnych za ich późniejsze usuwanie
CITY-NAV Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
montaż instalacji c.o. - wod-kan oraz instalacji sanitarnych
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Wieprz (małopolskie)
Obsługa dotychczasowych klientówPozyskiwanie nowych klientówUtrzymywanie relacji z klientamiPrzygotowywanie ofert Realizacja zamówień i zarządzanie projektami Bieżące raportowanie swoich działań i efektów pracy
KWAZAR-TB SP. Z O.O. - 2019-07-16 - Kraków (małopolskie)
Praca stacjonarna, biurowa w dziale handlowym. Polegająca na utrzymaniu i rozbudowie portfela klientów na rynkach europejskich. Kompleksowa obsługa systemu handlowego, tłumaczenie i generowanie ofert handlowych; realizacja powierzonych celów; raportowanie; kreatywne działania handlowe z elementami marketingu.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-30 - Opole (opolskie)
Zgodny z programem stażu przedłożonego przez Organizatora tj. COROPLAST Harness Technology Sp. z o.o. sp.k Strzelce Opolskie, ul. Ciepłownicza 8 Kontakt: 77 54 95 586
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Telefoniczna sprzedaż szkoleń.Umowa zlecenie w okresie próbnym przez okres od 1 do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę.Praca w godzinach 7.30 - 15.30.
ADCONSULTING J.LUBSKA, M.PODZIMSKA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-01-03 - Zabrze (śląskie)
Ogół prac związanych ze stolarstwem meblowym
Łukasz Wielgosz F.U.P.H. MEBLE GOLD - 2016-07-29 - Kąty (podkarpackie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, kontakt z agencjami pracy, tworzenie raportów, rekrutacja pracowników.
DUOTEAM 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-03 - Świdnica (dolnośląskie)
Kosmetolog
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
przeprowadzanie rozmów z kontrahentami w języku ukraińskim, rosyjskim,polskim,nawiązanie kontaktów z kliemtami z Ukrainy,prowadzeniezestawień sprzedaży, doradztwo, badanie potrzeb w zakresie oferowanych produktów
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zielona Góra (lubuskie)
działalność marketingowa, prezentacja sprzetu, obsługa reklamacji
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2015-12-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Realizacja krajowych i eksportowych zleceń transportowych;Realizacja procesów transportowych z wykorzystaniem własnej floty samochodowej i podwykonawców;Organizacja pracy dla samochodów firmowych realizujących kursy dwustronne; Zapewnienie pełnego serwisu transportowego klientom; Stała kontrola nad wysokością stawek transportowych negocjacja cen;Koordynacja i nadzór nad przebiegiem procesu transportowego; Kontrola poprawności wystawianych zamówień transportowych; Wystawianie zamówień transportowych;
SILVA SP. Z O.O. MIELEC - 2018-02-14 - Strzelce Opolskie (opolskie)
praca terapeutyczna z podopiecznym z zaburzeniami psychicznymi w jego miejscu zamieszkaniapraca w miejscu zamieszkania podopiecznychwynagrodzenie: 20 zł netto/godzinę
Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy - 2018-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-01-16 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zapewnienie sprawności technicznej instalacji iurządzeń. Usuwanie awariii usterek. Udział w pracach remontowych i modernizacyjnych. Kontrola pracy maszyn i urządzeń. Raportowanie stanu technicznego. Nadzór nad podległym personelem.
PORT SERVICE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, naliczanie list płac, ZUS, sporządzanie sprawozdań GUS, dodatkowo prowadzenie ewidencji środków trwałych i ubezpieczeń
PHU "ZAM-POL" Sp.C Małgorzata Zamelczyk, Karol Zamelczyk - 2017-01-18 - Kiełczewo (wielkopolskie)
Zgodny
ENITAL SP. Z O.O. - 2016-10-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie nowych kontaktów, pozyskiwanie klientów narodowości ukraińskiej, gruzińskiej i rosyjskiej do stałej współpracy (lub długoterminowej), pozyskiwanie klientów - drogą telefoniczną, podczas osobistych kontaktów, przedstawianie ofert z branży gstronomicznej - catering. Praca dwuzmianowa, od 60 do 200 godzin w miesiącu. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Ruska 46, teren m. Wrocławia.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
przestrzeganie standardów i procedur,
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru- ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-04-12 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: wyższe; min. roczne doświadczenie zawodowe; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość j. angielskiego; obsługa MS Office, doba organizacja pracy; zakres obowiązków: przygotowywanie ofert handlowych, kontakt telefoniczny i mailowy z klientem, zamawianie materiałów biurowych, obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Gliwice (śląskie)
- Wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawce w terminie z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klientów;- Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność;- Wykonywanie zadań mających na celu organizacje spotkań z klientami zagranicznymi.
Agencja OSKAR - 2016-11-23 - Józefów (mazowieckie)
Sporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczychPrzeprowadzanie badań psychologicznychProwadzenie medjacjiPrzeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnichPoradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2019-01-07 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie, weryfikacja zamówień, bieżąca obsługa klientów, współpraca z działem handlowym, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych, przygotowywanie dokumentacji do księgowości, administracja stanów magazynowych, sporządzanie raportów i zestawień, archiwizacja dokumentów
MLECZARNIA "TUREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-04 - Turek (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów i utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2018-01-05 - Linowiec (pomorskie)
Praca z osobami niepełnosprawnymi w zakresie usuwania barier architektonicznych i technicznych w miejscu zamieszkania tych osób.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-01-25 - Gniezno (wielkopolskie)
na stanowisku - specjalista/referent ds. administrowania obiektów oraz ds. budowlano - remontowych : bieżące administrowanie obiektów będących własnością DODR, sprawdzanie stanu technicznego obiektów, sporządzanie planów kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów remontów obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, sporządzanie kosztorysów, analiza dokumentacji technicznej i projektowej, nadzorowanie prac remontowo – budowlanych.Prosimy o złożenie - CV, list motywacyjny, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - do dnia - 06-02-2017r.[Kontakt przez pocztę] : ul. Zwycieska 8, 53-033 Wrocław[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : 12 miesięcyKontakt z pracodawcą: kadry (at) dodr.pl lub 713398021
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2017-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy, naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, dokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby Zus |Gus, PFRON, przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń dla pracowników, uczestnictwo w procesach rekrutacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Gdańsk (pomorskie)