SPECJALISTA WZ. PSYCHOLOGII Mrągowo oferta pracy Sąd Okręgowy w Olsztynie
Stanowisko: SPECJALISTA WZ. PSYCHOLOGII
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczychPrzeprowadzanie badań psychologicznychProwadzenie medjacjiPrzeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnichPoradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin
Data publikacji: 2019-01-07
Lokalizacja: Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Sąd Okręgowy w Olsztynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczychPrzeprowadzanie badań psychologicznychProwadzenie medjacjiPrzeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnichPoradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA WZ. PSYCHOLOGII
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrągowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: psycholog
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2019
Data zakończenia pracy: 13.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Psychologia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagany 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnia praktyka kliniczna.
Nazwa pracodawcy: Sąd Okręgowy w Olsztynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Adres pracodawcy:
Dąbrowszczaków 44A, 10-001 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + list motywacyjny wysyłać na adres ul. Dąbrowszczaków 44A, 11-001 Olsztyn
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Dąbrowszczaków
Numer budynku pracodawcy: 44A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: psycholog
Data dodania oferty pracy: 07.01.2019
Oferta pracy ważna do: 05.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie, rozładunek i załadunek przesyłek na magazynie, bieżąca kontrola stanu ilościowego i jakościowego przesyłek, kontrola poprawności i kompletności dokumentacji, przyjmowanie, kompletowanie oraz wydawanie towarów, wypełnianie dokumentów magazynowych, terminowa obsługa przesyłek zgodnie z obowiązującymi std.
Kundzicz Karol "Crusar" - 2016-06-23 - Świebodzice (dolnośląskie)
jw
INSTYTUT METEOROLOGII i GOSPODARKI WODNEJ - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie ewidencji środków trwałych- prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej- prowadzenie księgowania operacji finansowych- rozliczanie środków unijnych i dofinansowań- naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU - 2018-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
raportowanie do klienta i rozwiązywanie problemów, nadzór nad głównymi projektami koordynowanie obsługi klienta w każdej lokalizacji (kilka lokalizacji w Europie), badanie potencjalnych możliwości i potrzeb klienta, projektowanie usług oraz negocjacje, wspieranie działu w realizacji projektów, ponadtwo rozwijanie i utrzymywanie właściwych realizacji z Tureckim dostawcą poprzez uzgadnianie nowych logistycznych warunków współpracy oraz ciągłe doskonalenie procesów w celu zminimalizowania ryzyka uszkodzienia podczas transferu towarówpraca na umowę: kontrakt menedżerski, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej, przygotowanie i koordynacja działań promocyjnych, tworzenie kampanii reklamowych, analiza rynku i konkurencji, redagowanie materiałów na serwisach branżowych, aktualizacja strony internetowej i profili kont branżowych i społecznościowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Płock (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
I. Od kandydatów wymagamy:- min. średniego wykształcenia- znajomości programów komputerowych (Kadry Optivum, Pakiet Office)- co najmniej pięcioletniego zatrudnienia w dziale kadrII. Do obowiązków pracownika należeć będzie:1. Ewidencja i przygotowanie list obecności2. Ewidencja nieobecności3. Planowanie urlopów pracowniczych4. Sprawozdania dla potrzeb GUS5. Spisywanie umów cywilnoprawnych oraz prowadzenie rejestru tych umów6. Prowadzenie rejestru, wydawanie i rozliczanie delegacji7. Obsługa programu Kadry Optivum.8. Prowadzenie rejestru kart drogowych oraz ich rozliczanie9. Sporządzanie informacji dot. nieobecności Pracowników dla potrzeb innych działów10. Monitorowanie, planowanie, prowadzenie rejestru dofinansowania doskonalenia zawodowego nauczycieli i pracowników niepedagogicznych zgodnie z regulaminem i sporządzanie protokołów z prac komisji oraz rocznego rozliczenia z Doskonalenia Zawodowego Pracowników"11. Przygotowywanie informacji dla działu księgowości do celów dodatkowego wynagrodzenia rocznego.12. Współpraca z Działem Księgowości dotycząca analizy i rozliczania godzinponadwymiarowych13. Udział lub przewodniczenie w pracach komisji inwentaryzacyjnych i kasacyjnych.14. Wykonywanie innych poleceń przełożonych wynikających z potrzeb OśrodkazynowejIII. Dokumenty niezbędne do ubiegania się o w/w stanowisko:- list motywacyjny- życiorys- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe- zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do zajmowaniaw/w stanowiska- zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Niesłyszących i Słabosłyszących - 2017-09-19 - Racibórz (śląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkoleń BHP
IGD Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 2 miesięczny, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony po pomyślnym okresie próbnym, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca stacjonarna, biurowa w dziale handlowym. Polegająca na utrzymaniu i rozbudowie portfela klientów na rynkach europejskich. Kompleksowa obsługa systemu handlowego, tłumaczenie i generowanie ofert handlowych; realizacja powierzonych celów; raportowanie; kreatywne działania handlowe z elementami marketingu.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-30 - Opole (opolskie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIAZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENA PRACY W ZAKŁADZIE ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW W SPRAWIE SŁUZBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJSystematyczna kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad wynikających z przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy.Dokonywanie rocznych ocen oraz analiz stanu bhp ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstawanie chorób zawodowych. Bieżące informowanie pracodawcy o stanie bhp w zakładzie oraz o źródłach zagrożeń zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. Opracowanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków oraz udział w pracach zespołu powypadkowego.Dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.Występowanie do kierowników komórek organizacyjnych z wnioskiem o usunięcie stwierdzonych uchybień w zakresie należącym do kierowników tych komórek oraz informowanie Dyrektora o realizacji tych wniosków.W razie stwierdzenia bezpośrednich zagrożeń dla życia lub zdrowia pracowników, występowanie do kierowników komórek organizacyjnych i Dyrektora z wnioskami o wstrzymanie pracy na stanowisku pracy, grup stanowisk lub w zagrożonym obiekcie.Kontrolowanie ważności szkoleń okresowych w zakresie bhp i p.poż.Wykonywanie czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI W KONINIE - 2016-03-10 - Konin (wielkopolskie)
Przygotowywanie maszyn, komponentów i surowców do druku, obsługa maszyn drukarskich (dbanie o prawidłowy przebieg procesu druku), okresowe czyszczenie i konserwacja maszyn drukarskich; praca w godz. 6-14, 14-22, 22-6; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-15
Aerosol Service Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Charnowo (pomorskie)
Wprowadzanie do systemu rezerwacji i rozliczanie biur podróży, wystawianie faktur, raporty dobowe, sporządzanie miesięcznych zestawień sprzedaży. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Marine Hotel w Kołobrzegu.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
znajomość prawa pracy, zagadnień kadrowo-płacowych, ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku z obsługą kadrowo-płacową
DĘBOWA POLSKA SPÓŁKA JAWNA JERZY MARKIEWICZ Siedlec - 2016-07-27 - Siedlec (wielkopolskie)
Wspieranie klientów indywidualnych, obsługa klienta niemieckojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Zabierzów (małopolskie)
komisjonowanie wysyłek, sprawdzanie poprawności dokumentów, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, wysyłanie i kontrola systemowych powiadomień elektronicznych, internetowa awizacja i obsługa przesyłek kurierskich
COROPLAST HARNESS TECHNOLOGY SP. Z O.O. SP.K. - 2018-04-12 - Krapkowice (opolskie)
sprzedaż wyrobów farmaceutycznych, prace magazynowe
Firma Handlowa"ARNIKA"mgr Beata Stępień Spółka Jawna - 2017-09-07 - Sandomierz (świętokrzyskie)
wyksz. min. zawodowe, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, umiejętność obsługi komputera;obsługa programu do floty paliwowej, kart flotowych, kontakt z klientem, praca biurowamiejsce pracy; Ligota
PRZEDSIĘBIORSTWO "OCHMAN" ADAM OCHMANN - 2016-02-03 - Ligota (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:Doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-03-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
umiejętność tworzenia ofert handlowych, telefoniczne pozyskiwanie klienta
BLASZANY BĘBENEK Sebastian Sienkiewicz - 2017-04-10 - Trzebinia (małopolskie)
sprzedaż szkoleń językowych
4 You Hope For Future Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Bytom (śląskie)
Zakres obowiązków:- obsługa sklepu internetowego,- nadzór nad realizacją zamówień,- dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepu.
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2016-09-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
księgowanie dokumentów, sporządzanie dokumentów płacowych i kadrowych, deklaracja podatkowa
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Złotoryja (dolnośląskie)
obsługa klientów restauracji
P.H.U. "COMPLEX" Ciosek Jarosław, Ciosek Mariusz - 2017-09-13 - Targowisko (małopolskie)
Orgaznizacja usług gastronimicznych i hotelarskich.
AMAZONKA - 2016-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji biurowej, raportowanie pracy przedstawicieli handlowych, tłumacz z języka Ukraińskiego na język Polski
"GOLDEN GATE BUSINESS" Ewa Ustymowicz - 2016-09-13 - Sosnowiec (śląskie)
kontakt z klientem, przygotowanie ofert, prezentowanie i sprzedaż produktów, prowadzenie negocjacji handlowych, kontakty z dostawcami, planowanie dostaw do klientów, analiza rynku, pomoc w przygotowaniu przetargów, doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych i sprzętowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Częstochowa (śląskie)
- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
Marketing, tworzenie wizerunku firmy, promowanie.Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Armex Automatyka Sp. z o. o. - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
Pracownik biura i obsługa klienta; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 12-14
Biuro Podróży Euro-Relax - 2016-06-13 - Słupsk (pomorskie)