SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CHORWACKI, SP/HR/2019) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CHORWACKI, SP/HR/2019) K/M
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: - bieżąca obsługa klientów z rynku chorwackiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
Data publikacji: 2019-10-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa klientów z rynku chorwackiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 1500-2500 netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CHORWACKI, SP/HR/2019) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chorwacki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka chorwackiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, wykształcenie średnie, co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodwego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki (możliwość pracy zdalnej lub stacjonarnie):- bieżąca obsługa klientów z rynku chorwackiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem [Zgłoszenia: rekrutacja (at) hrsystems.pl, 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 28.10.2019
Oferta pracy ważna do: 11.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e89c15565916046694c366b423ca9318
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Kobylnica (wielkopolskie)
1. obsługa płacowa osób zatrudnionych w jednostce Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu,2. sporządzanie terminowych deklaracji rozliczeniowych oraz raportów imiennych ZUS w systemie Płatnik, 3. sporządzanie rozliczeń podatkowych, w tym rozliczeń rocznych i terminowe przekazywanie ich pracownikom i Urzędom Skarbowym,4. prowadzenie ewidencji analitycznej związanej z pożyczkami na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych, stosownie do obowiązujących przepisów.Konkurs składa się z trzech etapów: 1. etapu pierwszego - selekcji wstępnej zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu, przeprowadzanego w oparciu o analizę przekazanych zgłoszeń,2. etapu drugiego - praktycznego sprawdzianu umiejętności,3. etapu trzeciego - rozmowy kwalifikacyjnej,Termin składania zgłoszeń: 19 lipca 2019 r. Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu: I etap (wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu) - 26 lipca 2019 r.Informacje zawierające listy kandydatów dopuszczonych do kolejnych etapów konkursu oraz terminy ich przeprowadzenia, będą umieszczane na tablicy ogłoszeń w siedzibie Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, na stronie internetowej tejże prokuratury: www.wroclaw.pr.gov.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.Lista kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu konkursu (praktycznego sprawdzianu umiejętności), wraz ze wskazaniem miejsca i terminu jego przeprowadzenia, zostanie ogłoszona, w wyżej wskazany sposób, nie później niż na 7 dni przed terminem rozpoczęcia drugiego etapu. Wymagane dokumenty:1. wniosek o dopuszczenie do konkursu,2. życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej,3. kwestionariusz osobowy,4. oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych w Polsce i uzyskania tytułu magistra lub zagranicznych studiów uznanych w Polsce albo zaświadczeń o zdanym egzaminie magisterskim, 5. oświadczenie kandydata o tym, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 6. aktualna fotografia, zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego,7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu, 8. dokumenty poświadczające posiadanie dodatkowych umiejętności bądź uprawnień niezbędnych do zajmowania stanowiska.Składane oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Wnioski składane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane. Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. Kwestionariusz osobowy dostępny jest na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu - www.wroclaw.pr.gov.plKandydaci na stanowisko specjalisty winni złożyć zgłoszenie do konkursu - zawierające wskazane wyżej dokumenty - w terminie do dnia 19 lipca 2019 r. w Prokuraturze Regionalnej we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 76/78, 50-020 Wrocław, osobiście w biurze podawczym (parter, pokój nr 3, w godzinach urzędowania prokuratury - tj. od 7:30 do 15.30) lub za pośrednictwem operatora pocztowego ( za datę złożenia uważa się datę nadania przesyłki w placówce pocztowej operatora).Lista kandydatów wybranych na stanowisko, na które przeprowadzony był konkurs, podawana jest do publicznej wiadomości poprzez jej wywieszenie w siedzibie prokuratury oraz umieszczenie na stronie internetowej Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu. Całość dokumentacji z przebiegu konkursu sekretarz przekaże Prokuratorowi Regionalnemu w terminie 7 dni od dnia sporządzenia protokołu. Protokół w części dotyczącej wyników i oceny kandydata udostępnia się na jego wniosek - w siedzibie prokuratury. Wyłonieni w drodze konkursu kandydaci, odbywają staż urzędniczy, który trwa 6 miesięcy i kończy się egzaminem. W okresie stażu wybrana osoba zatrudniona jest na czas określony.
Prokuratura Regionalna we Wrocławiu - 2019-07-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Możliwe zatrudnienie w oparciu o umowę o prace na 3/4 etatu. Sprzątanie klatek schodowych
AGENCJA ART´EV S.C. ANNA ROSOWSKA & MONIKA KULA - 2017-12-27 - Ruda Śląska (śląskie)
prace pomocnicze przy wyrobach z drewna
Wytwórnia Szachów Adam Gniadek - 2019-03-13 - Tarnów (małopolskie)
Praca w dziale handlowym firmy, obsługa klienta, obsługa zamówień, fakturowanie, wystawianie listów przewozowych, obsługa urządzeń biurowych.
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY ELEKTRO-PLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-27 - Opatówek (wielkopolskie)
Realizowane kontroli wewnętrznych, zbieranie danych, analizowanie.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2019-07-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Kraków (małopolskie)
bieżąca obsługa sieci komputerowej i oprogramowania OHP na terenie woj. podlaskiego w tym w systemie operacyjnym, administrowanie systemów informatycznych ( serwery, komputery, urzadzenia sieciowe)
Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku - 2016-07-20 - Białystok (podlaskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-03-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-12-07 - Lębork (pomorskie)
wystawianie aukcji na portalach internetowych i aukcyjnych
www.nowaplatformabudowlana.pl - 2017-06-07 - Słupsk (pomorskie)
Przeprowadzenie szkoleń pracowników z VA na liniach produkcyjnych, tłumaczenie materiałów na język ukraiński. Przekazywanie zadan od kierowników zmiany do wykonania dla pracowników z VA.
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Zimna Wódka (opolskie)
prace związane zrealizacja programów RPO i POWER
POWIATOWY URZĄD PRACY w Opolu Lubelskim - 2016-06-21 - Opole Lubelskie (lubelskie)
bieżąca obsługa klientów, przyjmowania i realizacja zamówień, przygotowywanie ofert, wystawianie dokumentów sprzedaży i ewidencjonowanie dokumentów zakupu
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "KEMBUD" Ostrzeszów - 2019-05-07 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW ZAGRANICZNYCH, NADZÓR NAD PRACĄ MASZYN
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
legalizacja zatrudnienia i pobytu obcokrajowców, prowadzenie statystyk, stosowanie przepisów prawa dot. spraw kadrowych, płacowych, emerytalno-rentowych, prowadzenie dokumentacji dot. rekrutacji, zatrudnienia i przebiegu pracy pracowników, sporządzanie dokumentów w sprawach emeytalno-rentowych pracowników, obliczanie wynagrodzenia pracowników
Usługi Biurowe Beata Rytter - 2019-08-30 - Jaskulin (dolnośląskie)
1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzonymi inwestycjami; 2. Nadzorowanie prac budowlanych prowadzonych przez Wykonawców na rzecz Spółdzielni;3. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących stanu prawnego nieruchomości gruntowych i budynkowych zasobów Spółdzielni; 4. Współudział w pracach i czynnościach dotyczących wyodrębnienia lokali mieszkalnych i użytkowych; 5. Analiza i przygotowanie dokumentacji dotyczącej czasowego wejścia innych inwestorów na tereny Spółdzielni (np. infrastruktury osiedlowej);6. Udział w przeglądach okresowych i rocznych zasobów mieszkaniowych; 7. Udział przy opiniowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;8. Kompletowanie dokumentacji technicznej w rozbiciu na poszczególne obiekty i zadania; 9. W razie potrzeby, sporządzanie świadectw energetycznych dla nieruchomości znajdujących się w zasobach Spółdzielni; 10. Bieżące załatwianie korespondencji, przygotowanie informacji z realizacji inwestycji dla potrzeb Zarządu Spółdzielni; 11. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z wykańczaniem mieszkań według indywidualnych zapotrzebowań członków Spółdzielni; 12. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych związanych z działalnością inwestycyjną Spółdzielni; 13. Prowadzenie i kontrola inwestycji własnych Spółdzielni jako inspektor nadzoru; 14. Współudział przy przekazywaniu i przyjmowaniu do eksploatacji zrealizowanych zadań inwestycyjnych w Spółdzielczym budownictwie mieszkaniowym; 15. Czuwanie nad prawidłowym i terminowym realizowaniu przez wykonawców poszczególnych zadań inwestycyjnych i podejmowanie interwencji w przypadku opóźnień i zagrożeń prac budowlanych; 16. Dopilnowanie usunięcia zauważonych wad i nieprawidłowości wykonywanych robót oraz dokonywanie w tym zakresie niezbędnych interwencji; 17. Udział w podejmowaniu decyzji w porozumieniu z inwestorem zastępczym i użytkownikiem;18. Ponoszenie osobistej odpowiedzialności służbowej za pracę na powierzonym stanowisku wobec przełożonych (Prezesa Zarządu); 19. Wykonywanie innych nie wymienionych w zakresie czynności prac zleconych przez Prezesa Zarządu zgodnych z Kodeksem pracy.
Gostynińska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2019-07-23 - Gostynin (mazowieckie)
Pracownik będzie kontaktował się z naszymi klientami drogą telefoniczną i podtrzymywał z nimi dobre relacje sprzedażowe jak również będzie pozyskiwał nowych klientów.
Górnośląskie Centrum Edukacji - 2016-01-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
obsługa postępowań regulowanych ustawą prawo zamówień publicznych, kompleksowe przygotowanie dokumentacji przetargowej, wsparcie pracowników sprzedaży, prowadzenie korespondencji z zamawiającym w trakcie postępowania jak również po udzieleniu zamówienia, bieżąca archiwizacja dokumentacji
FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-20 - Kluczbork (opolskie)
Montaż reklam, wykonywanie reklam, projekty
PRACOWNIA REKLAMY A-Z SPÓŁKA CYWILNA PIOTR KOTOWSKI MARZANNA KOTOWSKA - 2019-07-11 - Puławy (lubelskie)
PRACA W AUTORYZOWANYM SERWISIE SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH MAN
PP PKS SP. Z O.O. - 2018-03-08 - Rzeszów (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, przyjmowanie zamówień, współpraca z działem Rozwoju produktu, Technologami.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-10-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
REALIZACJA ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z EKSPLOATACJĄ, REMONTAMI I KONSERWACJA URZĄDZEŃ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW.
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. - 2018-12-17 - Białogard (zachodniopomorskie)
Prowadzenie sklepu internetowego poprzez wprowadzanie produktów,porównanie cen z konkurencją,analiza potrzeb rynku w branży. Marketinginternetowy. O
SPRZĘT-POŻ Przeds.Specjalistyczne - 2019-05-29 - Opole (opolskie)
Wykonywanie podłóg, izolacje
WINICJUSZ CIEŚNIARSKI VINUM - 2019-09-24 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż usług oferowanych przez firmę, pomoc w uzupełnianiu i przygotowaniu wniosków o pozyskanie srodków unijnych, nawiązywanie trwałych relacji z kliente,
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Pławno (łódzkie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedażowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kompleksowe przygotowywanie ofert przetargowych, ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen. Współpraca z innymi oddziałami firmy, dbałość o właściwy przekaz informacji, realizacja wyznaczonych celów.WYMAGANIA: wykształcenie średnie, obsługa komputera (Ms Office, Excel), wysokie zdolności komunikacyjne, mile widziane doświadczenie w sprzedaży przetargowej i zamówień publicznych, mile widziana znajomość języka angielskiego.KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 536 100 368 lub e-mail: rekrutacja (at) architekciedukacji.pl z dopiskiem specjalista ds. zamówień publicznycgh
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Jarosław (podkarpackie)