SPECJALISTA D/S SPRZEDAZY TELEFONICZNEJ Bochnia oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA D/S SPRZEDAZY TELEFONICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie i utrzymanie stałych klientów, przygotowanie ofert sprzedaży, sprzedaż telefoniczna, praca przy komputerze.
Data publikacji: 2019-06-12
Lokalizacja: Bochnia (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie i utrzymanie stałych klientów, przygotowanie ofert sprzedaży, sprzedaż telefoniczna, praca przy komputerze.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S SPRZEDAZY TELEFONICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bochnia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bocheński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca na telefon
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2019
Data zakończenia pracy: 19.06.2021
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Obsługi klenta
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe b/o, umiejętność obsługi klienta, minimum jeden miesiąc na podobnym stanowisku, pełny etat, praca na jedną zmianę w godz; 9-17,Stanowisko utworzone w ramach projektu PO WER dla osób do 30rż
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: bocheński
Gmina pracodawcy: Bochnia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bochnia
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca na telefon
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.06.2019
Data dodania oferty pracy: 12.06.2019
Oferta pracy ważna do: 18.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?87ba5433f3b2c63d9457ff439c833421
Podobne oferty pracy
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
-komunikacja z klientami w języku rosyjskim, ukraińskim, angielskim-efektywne działanie na rzecz zwiększenia sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie wniosków o płatność,- monitoring i nadzór na przebiegiem realizacji projektu,- uczestnictwo w kontrolach projektów jednostek sprawujących nadzór nad realizacją projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,- udział w opracowaniu wytycznych i procedur wewnętrznych niezbędnych do właściwej realizacji projektów,- przygotowanie wniosków o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej,- gromadzenie, przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w Uczelni,- współpraca z jednostkami uczelni oraz partnerami uczelni w zakresie realizowanych działań projektowych,
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Zduńska Wola (łódzkie)
Wykształcenie wyższe; mile widziane roczne doświadczenie; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: kontakt z klientem, rozwiązywanie problemów - prowadzenie analiz; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SEOYON ELECTRONICS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Gliwice (śląskie)
praca w godzinach od 8.00 do 16.00, pomoc w prowadzeniu ksiąg handlowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, rozliczanie płatności, pomoc w rozliczaniu podatków (VAT, CIT,PIT) oraz sporządzaniu deklaracji i informacji do odpowiednich Urzędów, pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych, raportów, miesięcznych bilansów, rachunków wyników, pomoc w sprawozdawczości GUS, bieżaca obsługa kadrowo-płacowa pracowników, kompleksowe prowadzenie akt osobowych naliczanie oraz sporzadzanie list płac, sporządzanie dokumentacji kadrowej, rozliczenia z ZUS.
Szubert Marek Andrzej Firma Budowlana SZUBERT - 2017-08-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż internetowa związana z karmą dla psów,kotów i koni, zajmowanie się zadaniami z tym związanymi. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
TC ROBERT GÓRA - 2017-08-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych.
ALSTAL Grupa Budowlana Sp. z o.o Sp. Kom. - 2018-03-07 - Kępno (wielkopolskie)
Obsługa kadrowo – płacowa pracowników firmy zgodnie z polityka personalnąSporządzanie dokumentacji kadrowejSporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnychProwadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisamiRozliczanie i nadzór nad ewidencją czasu pracyNaliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie list płacMonitorowanie ważności badań lekarskichPrzygotowywanie raportów i zestawień kadrowo-płacowych dla ZarząduObliczanie oraz pobieranie należnych składek na ubezpieczenie społeczne oraz zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznychWystawianie dokumentów na potrzeby pracownikówSporządzanie raportów i zestawień płacowychSporządzanie deklaracji do GUS, PFRON oraz PFRON SODiRObsługa kwestii pobytowych cudzoziemców
PPHU "AEK" ANDRZEJ KUBZDYL - 2019-02-27 - Wawrów (lubuskie)
sporządzanie ofert handlowych, zapoznanie z charakterystyką, organizacją firmy i jej poszczególnymi działami, przygotowanie newsletera (mailing elektroniczny), sprawowanie porządku nad ulotkami handlowymi i materiałami reklamowymi, organizacja pracy nad wyznaczonymi nie wymagającymi dalszych kwalifikacji i uprawnień operacjami handlowymi, poprawianie błędów w bazie firm, wprowadzanie nowych firm do bazy CRM, przygotowanie przesyłek do wysłania, porządkowanie dokumentów związanych z przesyłką, poszukiwanie nietypowych towarów oraz informacji o nich ( internet, dostawcy)
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
Bixen Sp. z o. o. - 2018-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Radomsko (łódzkie)
wykonywanie reklam i ich montaż, oklejanie pojazdów, wyklejanie witryn folią, kontakt z klientami
SCREAMING Anna Bernadzik - 2015-11-27 - Michałowice-Osiedle (mazowieckie)
Według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kraków (małopolskie)
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje: wydruk opracowanej dokumentacji projektowej, skompletowanie i złożenie wydrukowanej dokumentacji projektowej, opisanie dokumentacji projektowej, dostarczenie dokumentacji do zamawiającego.- Wynagrodzenie: 2000-2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagana bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office, AutoCAD oraz innych programów niezbędnych do pracy w biurze, umiejętność planowania i organizacji pracy. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-735-20-55) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) autostradaii.pl
"AUTOSTRADA II" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Katowice (śląskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
jw.
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Krosno (podkarpackie)
prace porządkowe na terenie gminy Parzęczew
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Parzęczew (łódzkie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 15/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-12-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki: asysta podczas audytów,przygotowywanie dokumentacji wewnątrzzakładowej,opiniowanie umów,analiza procesów przepływu danych osobowych w ramach struktur organizacyjnych,ocena poziomu zabezpieczeń organizacyjnych oraz technicznych,przeprowadzanie analizy ryzyka,współpraca z Klientami,przygotowywanie raportów, zaświadczeń, sprawozdań i analiz zgodnie z zapotrzebowaniem,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ODO (po pełnym wdrożeniu pracownika).
Prawnie Poprawny sp. z o.o. - 2018-05-09 - Częstochowa (śląskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie; zakres obowiązków: obsługa dokumentów biurowych, negocjacje i uzgadnianie dostaw i wysyłek, archiwizacja dokumentów, prace porządkowe, współpraca z działem handlowym i księgowym; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Gliwice (śląskie)
sporządzanie dokumentacji prowadzonej przez spółkę, kontrolownaie i uzupełnianie akt osobowych pracowników, prowadzenie analiz i statystyk, sporzadzanie i przygotowywanie multimedialnych materiałów szkoleniowych, pozyskiwanie nowych klientów i inne
kontakt przez PUP - 2018-10-08 - Trzebinia (małopolskie)
planowanie i opracowywanie progamów promocji zdrowia, okeślanie indywidualnych i społecznych potrzeb zdrowotnych
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Poznań (wielkopolskie)
Sortowanie złomu oraz utrzymywanie porządku na hali.
Redtom Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
a) prowadzenie spraw osobowych pracowników,b) rozliczanie czasu pracy i kontrola dyscypliny pracy,c) sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy oraz innych dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, d) opracowywanie dokumentacji w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowiska pracy,e) opracowywanie projektów aktów prawnych regulujących wewnętrzną organizację i funkcjonowanie Domu,f) prowadzenie ewidencji dokumentów przychodzących i wychodzących,g) prowadzenie sekretariatu dyrektora,h) prowadzenie spraw dotyczących odbywania praktyk szkolnych i studenckich, staży z Powiatowego Urzędu Pracy oraz prac społecznie użytecznych.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA" - 2017-09-27 - Gdańsk (pomorskie)
utrzymanie ciągłosci produkcji poprzez zapewnienie dostepności materiału i surowców na magazynie, utrzymanie pozytywnej współpracy ze wszystkimi działami produkcyjnymi, a w szczególności z Planistą, Kierownikiem Produkcji oraz Działem technologicznym, dokonywanie wycen materiałów i surowców, negocjacja cen, poszukiwanie nowych dostawców, utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami, reprezentowanie i promowanie firmy, jej wartości, kultury i interesów, dbałość o powierzony majątek spółki, godne reprezentowanie imienia firmy.
KONSMETAL sp. z o.o. - 2016-12-23 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)