SPECJALISTA D/S PRAWNYCH Płock oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "Budowlani" w Płocku
Stanowisko: SPECJALISTA D/S PRAWNYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa spraw Spółdzielni w ujęciu prawa.
Data publikacji: 2019-09-24
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Budowlani" w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 16, 09-410 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa spraw Spółdzielni w ujęciu prawa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S PRAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent prawny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: samodzielność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Budowlani" w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 16, 09-410 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: zaspokajanie potrzeb mieszkaniowych
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data dodania oferty pracy: 24.09.2019
Oferta pracy ważna do: 23.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4b1c4a58023275b4d77e9686afb20fc8
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.Prognozowanie przepływów finansowych.Prowadzenie sprawozdawczości finansowej.Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów.Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów.Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2019-04-12 - Strzeszów (dolnośląskie)
praca jako specjalista ds. usług płatniczych
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Poznań (wielkopolskie)
Zadania:- tworzenie czasopisma i portalu branżowego, a także programów konferencji- telefoniczny i osobisty kontakt z klientem- nawiązywanie i rozwój długofalowych relacji z przedstawicielami zakładów przemysłowych, instytucji i uczelni, którzy dzielą się swoimi doświadczeniami na łamach naszego pisma, portalu i na naszych konferencjach- kontakt z pozostałymi działami firmy w celu rozwoju projektówOczekiwania:- wysoka kultura osobista oraz motywacja- umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientem- zaangażowanie i chęć rozwoju- prawo jazdy kat.B (samodzielne prowadzenie samochodu)- doświadczenie w redakcji artykułów - mile widziane- znajomość języka angielskiego - mile widzianePracodawca oferuje:- pracę w stabilnej firmie cieszącej się dużą rozpoznawalnością i ogromnym zaufaniem klientów- możliwość kontaktu z ciekawymi ludźmi, z kluczowych zakładów w Polsce- stabilne zatrudnienie, premie i nagrody- prywatną opiekę medyczną - swobodę w realizacji własnych pomysłów i ambicji- udział w profesjonalnych szkoleniach.
BMP Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2019-07-01 - Racibórz (śląskie)
sprzątanie pokoi hotelowych
PPUH ALFAS Sp.z o.o. - 2020-02-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera; zakres obowiązków: składanie zamówień do dostawców, prowadzenie rozmów handlowych, odbiór towarów i ich magazynowanie, prowadzenie ewidencji transportu i kart drogowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ENKO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-05-07 - Gliwice (śląskie)
- Osoba ta będzie odpowiedzialna za weryfikacje danych osób ubiegających się o prace w firmie Naszych klientów. Praca na oferowanym przez nas stanowisku polega na kontakcie telefonicznym i mailowym z instytucjami oraz firmami na całym świecie i weryfikowaniu informacji dotyczących osób aplikujących o prace w firmach Naszych klientów. Tworzenie raportów na podstawie zebranych informacji. Znajomość języka angielskiego jest wymagana do weryfikacji informacji w krajach, w których mówi się po angielsku (Wielka Brytania).- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy: Trzy tygodnie: 9:00-17:00, Jeden tydzień: 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Katowice (śląskie)
Twoje zadanie to rozmowa z Przedsiębiorcami(z całej Polski)-jeśli dana Firma ma problem z odzyskaniem swoich pieniędzyod klientów za swoje produkty bądź usługi - spieszysz z pomocą. Twojapraca polega na pozyskaniu informacji,a nie na sprzedaży,czy "wciskaniu"czegoś,czego klient nie potrzebuje.
ARENA Knop Krzysztof - 2018-03-14 - Opole (opolskie)
- nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładach pracy,- prowadzenie szkoleń BHP,- sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami BHP,- ocena ryzyka zawodowego,- opracowywanie instrukcji stanowiskowych,- koordynowanie przeprowadzania pomiarów środowiska pracy,- sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
P.P.H.U. AGC ENGINEERING Adam Celebański - 2018-03-30 - Koniecpol (śląskie)
Telefoniczna sprzedaż szkoleń.Umowa zlecenie w okresie próbnym przez okres od 1 do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę.Praca w godzinach 7.30 - 15.30.
ADCONSULTING J.LUBSKA, M.PODZIMSKA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-05-08 - Zabrze (śląskie)
-prowadzenie bieżących spraw administracyjnych, w tym przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa centrali telefonicznej;-prowadzenie spraw socjalno-kadrowych pracowników;-opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych, zarządzeń, instrukcji i pism urzędowych;-kontrola i rozliczanie pracowników z czasu pracy;-prowadzenie dokumentacji pracowników (akta osobowe, ewidencja zatrudnienia, ewidencja szkoleń, badań lekarskich itp.);-sporządzanie listy płac;-opracowywanie harmonogramów czasu pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, listy obecności, kart urlopowych;-rozliczenia z Urzędem Skarbowym, ZUS i GUS;-przygotowywanie umów o pracę, aneksów do umów, świadectw pracy oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia wymaganych przepisami;-prowadzenie dobrowolnych ubezpieczeń pracowniczych;-prowadzenie raportu kasowego, realizacja przelewów bankowych;-prowadzenie spraw polityki bezpieczeństwa informatycznego i IODO;-prowadzenie dokumentacji dotyczącej udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;-sporządzanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rejestrów umów;-wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
Gminny Ośrodek Turystyki, Sportu i Rekreacji "NAUTICA" - 2018-09-04 - Gorzyce (śląskie)
Realizacja zadań przewozowych. Wydawanie kart drogowych kierowcom. Przyjmowanie do realizacji zadań przewozowych, prowadzenie rejestrów, obsługa kas fizkalnych. Tworzenie harmonogramów pracy kierowców. Koordynacja zadań kierowcom.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Gostynin (mazowieckie)
Sprawowanie opieki dostosowanje do potrzeb mieszkańców, udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej, dbanie o bezpieczeństwo mieszkańców, organizowanie pracy podleglego personelu.
Dom Pomocy Społecznej im. św. Franciszka Salezego - 2019-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
Staż w Agencji Handlu Nieruchomościami "AKCENT". Program stażu do zapoznania w pokoju nr 35.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie audytów,obsługa urządzeń labolatoryjnych,kontrola jakości nowych produktów,zarządzanie zespołem laborantów R&D,tworzenie procedur i instrukcji jakościowych, raportowanie wyników pomiarów w j. angielskim do centrali w Singapurze, odpowiedzi w zakresie reklamacji i prowadzenie procesów reklamacyjnych do klientów na świecie
Paris Tobacco International Manufacturing - 2020-01-24 - Skrzyńsko (mazowieckie)
•aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów kredytowych•regularny kontakt telefoniczny z klientami•zapewnienie najwyższych standardów jakości obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2020-02-05 - Psarskie (wielkopolskie)
kompletowanie dokumentów związanych z realizacją zleceń,staranne tworzenie dokumentacji powykonawczych zrealizowanych zleceń,współpraca z działami odpowiedzialnymi za tworzenie dokumentów z zakresu swojej działalności
REMSOD SP Z O O - 2018-02-01 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
dbanie o dotychczasowe kontakty i budowanie relacji długoterminowych, przygotowywanie ofert dla klientów, bieżące kontakty telefoniczne, organizacja i rezerwacje sali w hotelech na poterzby szkoleń
MARTINUS Marcin Kosicki Wolsztyn - 2016-05-13 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, opracowywanie zamówień, kontakt z klientem zagranicznym.
Śląska Fabryka Okien KNS Krzysztof Mędrala Norbert Cyran Spółka Jawna - 2017-11-29 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, ustalanie szczegółow zleceń z klientem, realizacja zamówień, promocja firmy (prowadzenie m.in. FB i stony www) praca przy maszynach introligatorskich i drukarskich, montaże reklam.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kobyla Góra (wielkopolskie)
wsparcie techniczne pracowników w językach : angielski,hiszpański, portugalski
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż szkoleń językowych
4 You Hope For Future Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Bytom (śląskie)
Rozliczanie transportu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Jawor (dolnośląskie)
Przygotowanie i bieżąca koordynacja zadań związanych z obiegiem dokumentów finansowych, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym przygotowywanych przez referenta ds. finansów oraz sprawdzenie czy dokument został wystawiony w sposób technicznie prawidłowy i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, czy operacja gospodarcza została poddana kontroli merytorycznej oraz czy dowód wpłaty jest wolny od błędów rachunkowych, składanie i wypełnianie wniosków o płatność projektu, przygotowywanie zmian w harmonogramie finansowym projektu, przygotowywanie pod względem finansowym formularzy zmian projektowych, przygotowanie sprawozdań finansowych projektu, składanie raportów do kierownika projektu, wykonywanie innych poleceń zleconych przez kierownika projektu.Praca o charakterze biurowym będzie świadczona w siedzibie Biura Projektu w Bursie Szkolnej przy ulicy Ogrodowej 7, w wymiarze 3/8 etatu, umowa na czas określony (na czas realizacji projektu tj. od 01.01.2019r. do 30.12.2020r.), praca przy komputerze do 3 godzin dziennie.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2018-11-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów z rynku czeskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
•zapoznanie z obiegiem dokumentów•zapoznanie z zasadami archiwizacji dokumentów •przyjmowanie korespondencji, jej ewidencja i rozdział zgodnie z dekretacją•sporządzanie i obsługa listy obecności •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej•zapoznanie z zasadami zarządzania nieruchomościami
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-09-30 - Resko (zachodniopomorskie)
•Prowadzenie wszystkich spraw Wspólnot Mieszkaniowych zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami, ustawą o własności lokali oraz kodeksie cywilnym.•Wprowadzanie danych do zapisów księgowości i rachunkowości.•Rejestracja wstępna dokumentów księgowych. •Obsługa programów administracyjno- księgowych i MS Office, w tym wykonywanie obliczeń( MS Excel).•Wykonywanie innych zadań, związanych z podanymi wyżej.•Praca 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku( w godzinach pracy biura).
USTECKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-03-17 - Ustka (pomorskie)
Analiza sprzedaży i zatowarowania salonów w celu optymalizacji ilości i struktury towarów bieżący kontakt z magazynami i działem handlowym, wysyłki i przesuwanie pomiędzy magazyny i salony towaru.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)