SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI Skrzyńsko oferta pracy Paris Tobacco International Manufacturing

Stanowisko: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI

Wynagrodzenie: od 6 000 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie audytów,obsługa urządzeń labolatoryjnych,kontrola jakości nowych produktów,zarządzanie zespołem laborantów R&D,tworzenie procedur i instrukcji jakościowych, raportowanie wyników pomiarów w j. angielskim do centrali w Singapurze, odpowiedzi w zakresie reklamacji i prowadzenie procesów reklamacyjnych do klientów na świecie

Data publikacji: 2020-01-24

Lokalizacja: Skrzyńsko (mazowieckie)

Pracodawca: Paris Tobacco International Manufacturing

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Przemysłowa 25, 26-400 Skrzyńsko, powiat: przysuski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie audytów,obsługa urządzeń labolatoryjnych,kontrola jakości nowych produktów,zarządzanie zespołem laborantów R&D,tworzenie procedur i instrukcji jakościowych, raportowanie wyników pomiarów w j. angielskim do centrali w Singapurze, odpowiedzi w zakresie reklamacji i prowadzenie procesów reklamacyjnych do klientów na świecie

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: trzy zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skrzyńsko

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: przysuski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przysucha

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista kontroli jakości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020

Data zakończenia pracy: 31.12.2022

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista kontroli jakości (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Inżynier przemysłowy

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Paris Tobacco International Manufacturing

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze

Adres pracodawcy:
Przemysłowa 25, 26-400 Skrzyńsko, powiat: przysuski, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: przysuski

Gmina pracodawcy: Przysucha

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Skrzyńsko

Ulica pracodawcy: Przemysłowa

Numer budynku pracodawcy: 25

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przysusze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości

Data dodania oferty pracy: 28.01.2020

Oferta pracy ważna do: 29.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4c827a309cb3f9cce572299da0fc2133

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - 997,4 PLN

analiza planów produkcyjnych, monitorowanie dostaw, składanie zamówień do dostawców
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kwidzyn (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI - METROHOUSE - 3 000 - 5 000 PLN

-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres e-mail: tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Tczew (pomorskie)

MAGAZYNIER - 2 100 - 2 500 PLN

sprawdzanie przyjmowanych towarów pod względem ilościowym i jakościowym, metkowanie
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Rabka-Zdrój (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - 997,4 PLN

pozyskiwaniem klientów, dbanie o obecnych klientów, obsługa programów CRM i programu do faktur, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

obsługa klienta, układanie towaru, praca na magazynie, obsługa wózka jezdniowego
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Mława (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 1 300 PLN

Negocjacje z klientami. Nawiązywanie kontaktu z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI I KSIĘGOWOŚCI - 1 850 - 2 600 PLN

1.Ewidencja w systemie FK dokumentów kosztowych złotówkowych i walutowych. 2. Uzgadnianie rejestrów VAT z kontami księgi głównej, sprawdzanie zgodności rejestrów VAT pod względem obowiązujących przepisów podatkowych, 3. Księgowanie i rozliczanie leasingów. 4. Sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Statystycznego sprawozdań miesięcznych (m.in. DG-1, C-05, P-02, AK-P), sprawozdań kwartalnych (m.in. RF-01, G-02a, DNUK), sprawozdań rocznych (m.in. P-01, G-01, G-02,G-06), 5. Raportowanie sprawozdań kwartalnych do NBP
POLPLAST POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Myślenice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. FUNDUSZY UNIJNYCH (O) - od 2 600 PLN

Specjalista ds. funduszy unijnych
MAŁOPOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 875 PLN

Analiza danych marketingowych, wdrazanie planu metod promocji.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Rudniki (opolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 500 PLN

Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert.Budowanie długotrwałych relacji biznesowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz reprezentowanie jej na spotkaniach.Proponowane wynagrodzenie brutto 2500 podstawa + premia.Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 9.00-17.00
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2019-03-04 - Kęty (małopolskie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

Pozyskiwanie klientów, samodzielna obsługa klientów w zakresie usług ubezpieczeniowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH - od 1 900 PLN

Organizacja pracy współpracowników, negocjacje i zamówienia z dostawcami, szukanie i pozyskiwanie nowych klientów na terenie województwa
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA W DZIELE FINANSOWO KSIĘGOWYM - od 4 300 PLN

- sporządzanie dokumentacji podatkowych,- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów hiszpańskojęzycznych,- wymagany kontakt z klientem mailowy i telefoniczny- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 3 000 PLN

Wprowadzanie fv zakupu surowca, rozliczanie stanów magazynowych, kontrola nad planowaniem produkcji, sporządzanie raportów dotyczących produkcji
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kros Sp. z o.o. - 2018-12-20 - Iłownica (pomorskie)

SPECJALISTA WSPARCIA W PROJEKCIE "RODZICE NA START!" - 3 000 - 3 500 PLN

1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu 6. Prowadzenie ewaluacji projektu7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 9. Współpraca z Dyrekcją WCI, Koordynatorem oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu. Wymagane dokumenty: Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracyPodanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego.Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, Oświadczenie o niekaralności, Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista wsparci w projekcie Rodzice na start!, w terminie do dnia 26.11.2019r. do godziny 16:00 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Agnieszka Wywrot, tel. 71 782 35 19 w godz. 9.00-15.00. Umowa na czas określony. 3/4 etatu. Praca w systemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy: Wrocławskie Centrum Integracji ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław.Oferta dostępna w sali C, A. Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefoniczny 71 782 35 19 w godz. 9.00-15.00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO/SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - STAŻYSTA - od 2 100 PLN

• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA MATERIAŁÓW - od 7 725 PLN

Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji zapewniając, że dane podstawowe działu zaopatrzenia prawidłowo odzwierciedlają wymagania operacyjne i ograniczenia ze strony dostawców. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie SAO, za zapewni prawidłową alokację kosztów w obliczeniach LPC (Lubricants Product Cost - kosztu produkcji smarów). Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny, co zapewni, że do zakładów produkcyjnych dostarczane są właściwe komponenty w odpowiednich ilościach, w celu realizacji planów magazynowych i produkcyjnych. Zapewnienie efektywnej współpracy z działem operacyjnym w poszczególnych zakładach, w celu zapewnienia odpowiedniego przepływu informacji w łańcuchu dostaw. Efektywne zarządzanie alertami generowanymi w systemie oraz danymi przekazywanymi przez zakłady, w celu zapewnienia odpowiedniego zarządzania brakami w dostawach, co ma na celu zminimalizowanie wpływu produkcji oraz utrzymanie wartości docelowych OTIF klienta.
kontakt przez PUP - 2019-08-27 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA-MAGAZYNIER (30-) - od 2 100 PLN

sporządzanie ofert, obsługa bezpośrednia i telefoniczna klienta, obsługa zamówień internetowych, zamawianie i przyjmowanie dostaw towaru, dbanie o ekspozycję towaru w sklepie, sporządzanie projektów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

promowanie usług hotelu, pozyskiwanie klientów, tworzenie polityki cenowej, przygotowywanie informacji handlowych dla klientów, aktualizacja strony internetowej hotelu, budowanie korzystnego wizerunku firmy, zarządzanie reklamą hotelu
HOTEL LIDO KAZIMIERZ OKRÓJ - 2017-11-30 - Jurata (pomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I KONTAKTU Z MEDIAMI - od 3 000 PLN

bieżąca analiza lokalnego rynku usług transportowych, organizacja imprez promocyjnych, kontakt z mediami, praca w systemie SKMO, wprowadzanie informacji regionalnych na stronę internetową, uczestnictwo w zespołowych badaniach ankietowych, promocja i reklama usług przewozowych, wystawianie faktur za przejazdy pociągów zamawianych indywidualnie, przygotowywanie okresowych sprawozdań.Godziny pracy: 6,45-14,45
"PRZEWOZY REGIONALNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI FIRM - 2 500 - 3 000 PLN

podejmowanie współpracy z firmami
MAJSTER SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-20 - Brzeg (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO BIUROWYCH - od 3 500 PLN

Prowadzenie bieżących spraw biurowychm.in; przyjmowanie przychodzącej korespondencji , rejestracja wysyłanej i otrzymywanejkorespondencji. Wysyłanie korespondencji biura na poczcie opracowywanie dokumentów do wysyłki.Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych z dostawcami usług i towarów .Współpraca w zakresie rozliczeń z biurem finansowym itp. Praca od pon-pt w godz. 7:00-15:00.
AKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-27 - Opacz Mała (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S HANDLOWYCH - od 3 000 PLN

wpisywianie faktur do dokmu.magazynu, obsługa klienta
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2017-12-08 - Ługi (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 5 500 PLN

Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z dziełami: marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ IT - od 3 000 PLN

Wykształcenie wyższe w zakresie kierunków ścisłych (informatyka, logistyka, handel i finanse) swoboda w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność budowania relacji z klientami, znajomość branży IT w szczególności w zakresie systemów ERP (mile widziane), umiejętność budowania i trzymywania relacji z klientem, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, konsekwencja w dążeniu do celu, prawo jazdy kat. B, znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
"ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Zielona Góra (lubuskie)


Wybierz powiat