SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO BIUROWYCH Opacz Mała oferta pracy AKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie bieżących spraw biurowychm.in; przyjmowanie przychodzącej korespondencji , rejestracja wysyłanej i otrzymywanejkorespondencji. Wysyłanie korespondencji biura na poczcie opracowywanie dokumentów do wysyłki.Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych z dostawcami usług i towarów .Współpraca w zakresie rozliczeń z biurem finansowym itp. Praca od pon-pt w godz. 7:00-15:00.
Data publikacji: 2019-05-27
Lokalizacja: Opacz Mała (mazowieckie)
Pracodawca: AKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Targowa 15, 05-816 Opacz Mała, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie bieżących spraw biurowychm.in; przyjmowanie przychodzącej korespondencji , rejestracja wysyłanej i otrzymywanejkorespondencji. Wysyłanie korespondencji biura na poczcie opracowywanie dokumentów do wysyłki.Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych z dostawcami usług i towarów .Współpraca w zakresie rozliczeń z biurem finansowym itp. Praca od pon-pt w godz. 7:00-15:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opacz Mała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Michałowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia- wyższe. Staż pracy- 1 rok. Uprawnienia/ umiejętności- Obsługa komputera w zakresie podstawowym (MS Office- Word, Excel, Outlook), prawo jazdy kat. B, pracownik administracyjno- biurowy, komunikatywność, kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: AKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Targowa 15, 05-816 Opacz Mała, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Michałowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opacz Mała
Ulica pracodawcy: Targowa
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 27.05.2019
Oferta pracy ważna do: 21.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0488a35d40f94a229edfc629cb9b5b0c
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-KANCELARYJNA WYDZIAŁU
REGIONALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2015-10-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Łódź (łódzkie)
prawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej. Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej. Sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych. Przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów. Nadzór nad realizacją tych umów. Egzekwowanie wynikających z niej należności. Przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych i kontrolowanie realizacji tych umów. Prowadzenie ewidencji zużycia mediów. Analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji. Organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej. Wykonywanie autoryzowanych rysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie. Sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym. Sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków i nieprawidłowości. Wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności. Wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników. Sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym. Przygotowywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę, o zmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia i zakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji o warunkach zabudowy. Udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom. Wykonanie programów inwestycji, programów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów. Udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania. Sprawdzanie i opiniowanie programów funkcjonalnoużytkowych, koncepcji architektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej wkonywanej w trybie zleconym. Udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2b, , kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów.; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-15 - Opole (opolskie)
Koordynowanie ogółem prac związanych z wdrożeniem projektów technicznych w zakresie: projektowania, instalacji i montażu, testów i odbiorów technicznych maszyn i systemów, wdrożenia do produkcji zgodnie z przyjętym harmonogramem, przygotowanie i zatwierdzanie dokumentacji związanej z realizacją projektów i nowych inwestycji, monitorowanie działań zapewniających stałe ulepszanie procesu produkcyjnego.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. - 2018-01-30 - Nysa (opolskie)
Prowadzenie analiz wydajności, wdrażanie systemów motywacji, rozwoju ścieżki kariery, prowadzenie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
bieżące śledzenie na wszystkich komunikacyjnych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa klientów, wykonywanie czynności biurowych, budowanie relacji i bieżące wsparcie klientów ubiegających się o dofinansowanie, wyszukiwanie informacji dotyczących możliwości oraz kryteriów uzyskania dotacji, przygotowywanie oraz rozliczanie projektów (wniosków) realizowanych ze środków unijnych, praca w godz.
Eurosilesia.pl Sp.z o.o - 2017-02-20 - Opole (opolskie)
Tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
STRZYŻENIE, FARBOWANIE;WYMAGANIA: MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE, MILE WIDZIANE PÓŁ ROKU DOŚWIADCZENIA
IMPERIUM URODY LORENA RENATA KWAPISZ - 2017-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sporządzanie dokumentacji biurowej, przygotowywanie zapytań i ofert do klientów, tworzenie, przechowywanie bazy danych kontrahentów, sporządzanie dokumentacji produkcyjnej, zapewnianie przepływu informacji i dokumentacji wewnątrz firmy, wystawianie faktur i dokumentacji do wysyłki.Pracodawca poszukuje przynajmniej jednej osoby ze znajomością języka angielskiego.
PROFILEX Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-04-24 - Orchów (łódzkie)
Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, prowadzenie akt osobowych pracowników, wystawianie umów o pracę, zaświadczeń, itp.
MANPOWERGROUP SP. z o.o. - 2015-11-20 - Międzyrzecz (lubuskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHPoraz ochrony środowiska, szkolenie pracowników z zakresu BHP, współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz przygotowywanie wymaganych prawem raportów ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, obsługa sekretariatu.
IBES Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsluga klienta zagranicznego ze Wschodu, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert handlowych w jęz. rosyjskim, ukrainsim, tłumaczenie dokumentów sprzedażowych, umów, nawiązywanie kontaktów biznesowych, reprezentowanie firmy na targach branżowych, praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Hryniewicze (podlaskie)
obsługa klienta, komunikacja i negocjacje z miedzynarodowymi klientami
WALCOWNIE OSTROWIECKIE WOST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-11 - Rudna Mała (podkarpackie)
Osoba zajmować się będzie grafiką, mediami społecznościowymi, forami, wizerunkiem i prezentacją firmy oraz wizerunkiem produktów w mediach elektrownicznych.
WRC POLSKA - JACEK KONIECZNY - 2018-09-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Skuteczne pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie długofalowych i stałych relacji z klientami, realizacja zmówień, zawieranie umów, raportowanie, monitoring rynku i analiza konkurencji, uczestnictwo w wystawach i imprezach targowych.Wynagrodzenie od 3000 zł brutto + premia sprzedażowa + ubezpieczenie zdrowotne + pakiet socjalny
Zakłady Ceramiczne Bolesławiec Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
WYCENA DETALI Z BRANŻY OBRÓBKI SKRAWANIEM
TechKam2 Adam Połetek - 2015-11-30 - Kamieniec Ząbkowicki (dolnośląskie)
- realizowanie zamówień- przyjmowanie materiałów dostarczonych do magazynu- sporządzanie prawidłowej dokumentacji magazynowej (prowadzenie ewidencji ruchu i stanów zapasów)- wydawanie materiałów z magazynu- raportowanie do Kierownika Gastronomii w zakresie stanów magazynowych oraz nadzorowanie terminów przydatności do spożycia artykułów znajdujących się w magazynie.Miejsce wykonywania pracy :HOTEL Bristol Tradition&Luxuryul. Rynek 20-23, Rzeszów
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-23 - Rzeszów (podkarpackie)
- przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy;- prowadzenie akt osobowych;- prowadzenie ewidencji czasu pracy;- kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Koteże (pomorskie)
praca z koordynatorami transportu, przygotowywanie zestawień, raportów, uzupełnianie dokumentów, wprowadzanie i weryfikacja danych o przesyłkach, wyjaśnianie raportów i interwencji dotyczących rozliczeń. Praca na pełen etat od 14-22
Agencja Pracy Czasowej TempusA Aneta Król - 2017-09-01 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Współpraca z hodowcami, poszukiwanie zaplecza żywca, dokonywanie sprzedaży i zakupu żywca, utrzymywanie dobrych reklacji z klientami, praca na terenie wschodniej Polski.
DROSED SUROWIEC SP Z O.O. - 2019-01-30 - Siedlce (mazowieckie)
Wynikający z przepisów w zakresie BHP/PPOŻ. Praca na terenie Krakowa.
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Kraków (małopolskie)
wprowadzanie dokumentów księgowych, archiwizowanie dokumentów, obsługa programów płacowo-kadrowych
BEATA GRADZIK BIURO KSIĘGOWE - 2016-09-27 - Turek (wielkopolskie)
Telefoniczny kontakt z klientem portalu turystycznego (rezerwacje hoteli, wycieczek, zmiany w rejestracjach itp.)
kontakt przez OHP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie zakupów dla klienta hiszpańsko- i portugalskojęzycznego, kontakt z zespołami w języku angielskim, hiszpańskim, portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Łódź (łódzkie)