SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ I ZAKUPÓW Rzeszów oferta pracy FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ I ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: - realizowanie zamówień- przyjmowanie materiałów dostarczonych do magazynu- sporządzanie prawidłowej dokumentacji magazynowej (prowadzenie ewidencji ruchu i stanów zapasów)- wydawanie materiałów z magazynu- raportowanie do Kierownika Gastronomii w zakresie stanów magazynowych oraz nadzorowanie terminów przydatności do spożycia artykułów znajdujących się w magazynie.Miejsce wykonywania pracy :HOTEL Bristol Tradition&Luxuryul. Rynek 20-23, Rzeszów
Data publikacji: 2015-11-23
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 20-23, 35-001 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- realizowanie zamówień- przyjmowanie materiałów dostarczonych do magazynu- sporządzanie prawidłowej dokumentacji magazynowej (prowadzenie ewidencji ruchu i stanów zapasów)- wydawanie materiałów z magazynu- raportowanie do Kierownika Gastronomii w zakresie stanów magazynowych oraz nadzorowanie terminów przydatności do spożycia artykułów znajdujących się w magazynie.Miejsce wykonywania pracy :HOTEL Bristol Tradition&Luxuryul. Rynek 20-23, Rzeszów
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ I ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali magazynierzy i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
KSIĄŻECZKA DLA CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: mile widziane wykształcenie wyższeumiejętności: - znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel,- znajomość programów do zarządzania gospodarką magazynową, mile widziana znajomość programu Materials Control,- znajomość rynku Horeca będzie dodatkowym atutem,- umiejętność współpracy w zespole, dyspozycyjność, odpowiedzialność. książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych Doświadczenie zawodowe : min. 2 lata na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
FASADA-INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 32, 35-001 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali magazynierzy i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 23.11.2015
Oferta pracy ważna do: 22.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja projektów rekrutacyjnych. Wyszukiwanie i identyfikacja kandydatów zgodnie z wymogami stanowiska.Prowadzenie rozmów z kandydatami. Selekcja aplikacji. Tworzenie rekomendacji dotyczących kandydatów. Nawiązaniedługotrwałych relacji z kandydatami.Umowa zlecenie, około 160h w miesiącu.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie dokumentacji technicznych, prowadzenie uzgodnień technicznych do projektów, udział w realizacji prac rozwojowych
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2018-01-19 - Lubin (dolnośląskie)
Prezentacja oferty handlowej na rynkach (niemieckojęzycznych )przypoprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy, dbałość o standardy obsługi,zarządzanie dystrybucją ofert, budowa bazy kontaktów handlowych,raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów, praca w godz.9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-10 - Opole (opolskie)
Obsługa klientów firmy
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Budowanie i rozwijanie relacji z klientem, prezentacja oferty produktowej. Prezentacja firmy na zewenątrz oraz dbanie o jej pozytywny wizerunek. Budowanie baz klientów, przygotowywanie dokumentacji, wspieranie innych działów, sporządzanie wycen.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lublin (lubelskie)
Bieżąca weryfikacja zamówień na platformach: Alibaba, MakePolo, Made-in-China, DHGate, Global Sources, pod kątem terminowości realizacji, dostępności towarów, płatności itd., tworzenie ofert, zestawień, raportów i analiz, bieżące monitorowanie terminowości wysyłania paczek i ich dostarczania do klienta, kontakt z klientem i z partnerami spoza Polski w celu weryfikacji poprawności złożonych zamówień i uzupełnienia danych, bieżące wsparcie dla BOK i obsługi sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Wołomin (mazowieckie)
Branża reklamowa - Monter reklam.Montaż konstrukcji reklamowych z różnego rodzaju elementów lub prefabrykatów.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Łódź (łódzkie)
- weryfikacja i wprowadzanie zmian w bazie klientów ukraińsko-języcznych- kontakt i obsługa klientów ukraińsko-języcznych
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Łódź (łódzkie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Świdnica (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów zgodnie ze strategią szkoły
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" spółka z o.o. - 2016-04-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
szkolenia z zakresu sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów związana z zawieraniem polis i ich wznawianiem, oferowanie produktów ubezpieczeniowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Gostynin (mazowieckie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
wyszukiwanie nowych dostawców, weryfikacja poprawności faktur zakupowych, kontrola cen zakupów, wspieranie działu logistyki, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, prawidłowe prowadzenie dokumentacji działu, wpieranie pracy działu w sprawnym przepływie towarów, dokumentacji i informacji, współpraca z firmami transportowymi
MACED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-26 - Polanów (zachodniopomorskie)
Wykształcenie - brak wymagań; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; sprzątanie punktu usługowo - biurowego; jedna zmiana od 14-16:15; umowa zlecenie; miejsce pracy: Sośnicowice;
EUROPEAN SECURITY AGENCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Sośnicowice (śląskie)
Obsługa klientów firmy, udzielanie szczegółowych informacji dot. oferowanych produktów i usług, przyjmowanie od klientów zamówień, kontrola realizacji przyjętych zleceń, prowadzenie transakcji sprzedażowych w imieniu pracodawcy, prowadzenie dokumentacji sprzedaży i obrotu towarowego na powierzonym stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
nadzór technologicnad realizacją produkcji, programowanie maszyn
REMSOD SP Z O O - 2017-02-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż internetowa obuwia
JAN NURZYŃSKI Zakład Produkcji Obuwia "NIK " - 2016-06-15 - Dębowica (lubelskie)
prowadzenie spraw księgowych i płacowych
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Kraków (małopolskie)
wyliczanie wynagrodzeń, sporządzanie rozliczeń
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
dostarczanie towaru do klientów na terenie Ustki
Hurtownia Opakowań "ANTER" S.C. - 2017-06-14 - Ustka (pomorskie)
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy), prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznym, zdrowotnymi, obsługa programów: PŁATNIK, SYMFONIA KADRI I PŁACE, terminowe i prawidłowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, prowadzenie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, sporządzanie sprawozdań do GUS, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na takim samym stanowisku. Umiejętność obsługi programów komputerowych: SYMFONIA, PŁATNIK. Umiejętność redagowania pism urzędowych.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2016-12-02 - Katowice (śląskie)
administrowanie dokumentacją HACCP, utrzymywanie standardów sanitarno-higienicznych
SYSTEM DROB PiW Łosiowscy, B. Rojowicz spółka jawna - 2016-12-05 - Lubomierz (małopolskie)
obsługa zamówieńopieka nad istniejącymi klientamirozwiązywanie technicznych problemów klientówsporządzanie dokumentów związanych z realizacją zamówieńprzygotowanie raportów dotyczących sprzedażytelefoniczny kontakt z klientami firmy
"MAKRUSZ" - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontraktacja i skup drobiu do uboju
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Tchórzowa (mazowieckie)
Telefoniczna obsługa klienta, doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez firmę, realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów w terenie.
PPHU PASZ-MIX KAROL RYBICKI / ROLMARKET - 2016-01-15 - Cieśle (mazowieckie)
wyjmowanie detali z pojemników, kontrola jakościowa i ilościowa detali surowych, zakładanie detali na zawieszki zgodnie z kartą operacyjną, zdejmowanie detali z zawieszek w strefie rozładunku, kontrola, pakowanaie i oznaczenie, wyrobów gotowych zgodnie z obowiązującą procedurą
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Tychy (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
Weryfikacja oprogramowania, opracowywanie przypadków testowych, dokumentowanie wyników testów, analiza błędów, programowanie język C.
Software Test Group - 2018-03-05 - Częstochowa (śląskie)
- PLANOWANIE PRZEBIEGU PROCESÓW PRODUKCYJNYCH W OPARCIU O ZAMÓWIENIA, W TYM ICH EWIDENCJA I ROZPISYWANIE W FORMIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- OPRACOWYWANIE PLANÓW PRODUKCJI W OPARCIU O MOŻLIWOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA I PRIORYTETY DZIAŁAŃ,- NADZOROWANIE STATUSU ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- KONTROLA MATERIAŁÓW I KLUCZOWYCH KOMPONENTÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAŁOŻONEGO PLANU, - DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI, TERMINOWOŚĆ I POPRAWNOŚĆ REALIZOWANYCH ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH.Okres próbny 3 m-ce. godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-08-07 - Słupsk (pomorskie)
Zakres obowiązków: dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Siedlce (mazowieckie)