SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA CZESKIEGO Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA CZESKIEGO
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: prawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta
Data publikacji: 2019-03-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA CZESKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2019
Data zakończenia pracy: 31.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
czeski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcące; znajomość języka czeskiego na poziomie C1- warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2; mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania; Opis stanowiska: sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta; Pracodawca oferuje: atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego; elastyczne godziny pracy; pracę stacjonarną w biurze w Warszawie; możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SBO/CZ/2019
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 04.03.2019
Oferta pracy ważna do: 11.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Andrychów (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji firmy, tworzenie ofert handlowych, spotkania z klientami, tworzenie analiz zakupowych
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Współpraca w zespole rosyjsko i ukraińsko języcznym, prowadzenie bazy danych klientów, sporządzanie raportów. Praca na umowę o pracę 39godz./mc.
Goldis sp. z o.o. - 2016-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)
naliczanie wynagrodzeń pracowników, naliczanie świadczeń ZUS, deklaracje ZUS i Urząd Skarbowy, zestawienia, raporty i analizy dla Zarządu
DROP Spółka Akcyjna - 2017-09-08 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów końcowych użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych pracowników/wsparcia IM; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System do dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-24 - Zabierzów (małopolskie)
Wyszukiwanie przetargów,przygotowywanie dokumentacji przetargowo-ofertiowej, nadzorowanie terminowości spraw dotyczących zamówień publicznych.
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Lublin (lubelskie)
opisywanie i wprowadzanie faktur do systemu komputerowego, przygotowywanie codziennych raportów sprzedaży, rozliczanie produkcji zleconej
MAKARONY POLSKIE S.A. - 2017-11-21 - Rzeszów (podkarpackie)
opiniowanie umów cywilno-prawnych, sporządzanie umów i ich weryfikacja/praca od 8-16
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Jacewo (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie na stan towarów na podstawie faktur zagranicznych. Kontrola dokumentów transportowych, sprawdzanie zgodności cen oraz inne czynności związane z zakupem towaru.
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2017-12-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)
obsługa klienta na rynkach wschodnich
JRP Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Przyłęki (kujawsko-pomorskie)
KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ DOTYCZĄCYCH PROMOCJI POWIERZONEGO PROJEKTU, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI, STWORZENIE I ZARZĄDZANIE STRONĄ FIRMOWĄ NA PORTALU FACEBOOK.PL, PROWADZENIE BLOGA ZAWIERAJĄCEGO INFORMACJE POWIĄZANE Z USŁUGAMI FIRMY, TWORZENIE NOTATEK PRASOWYCH I ICH PUBLIKOWANIE, REALIZACJA KAMPANII MARKETINGOWYCH, KONTAKT Z PRASĄ I BLOGERAMI, KONTAKT Z KLIENTAMI ZE STANÓW ZAJEDNOCZONYCH, ROSJI, UKRAINY, POLSKI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE O KIERUNKU POWIĄZANYM Z MARKETINGIEM, UMIEJĘTNOŚĆ TWORZENIA I PROWADZENIA KAMPANII MARKETINGOWYCH I PROMOCYJNYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W AGENCJI REKLAMOWEJ NA STANOWISKU OBEJMUJĄCYM ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z MEDIAMI LUB TWORZENIE KAMPANII MARKETINGOWYCH I PROMOCYJNYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO, J.ROSYJSKIEGO, J.UKRAIŃSKIEGO, J.POLSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
w/g potrzeb
PRETORIUS Sp. z.o.o. w Kielcach - 2016-04-22 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie księgowości i rozliczanie podatków oraz składek na ubezpieczenia społeczne
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Złotów (wielkopolskie)
Sporządzanie umów, aneksów oraz ich weryfikacja, wpółpraca i wsparcie partnerów/pośredników w Polsce przez cały okres umowy, obsługa zamówień, wprowadzanie, potwierdzanie i fakturowanie, zapewnianie obsługi na najwyższym poziomie.
Q4 GROUP Sp. z o. o. - 2017-03-14 - Bielany-Żyłaki (mazowieckie)
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej i PR firmyDbałość o markę firmy i budowanie jej wizerunkuPlanowanie oraz realizacja działań marketingowych w internecie, prasie i mediach społecznościowychKompleksowe tworzenie ofert handlowych i sponsoringowychZarządzanie stroną internetową aktualizacja treści i grafiki, przygotowywanie aktualności, działania w zakresie pozycjonowania stronyWsparcie marketingowe sprzedażyOpracowanie materiałów promocyjnych (reklamy, e-mailingi, plakaty itp.) samodzielnie oraz z pomocą grafikaPrzygotowywanie planów kampanii outdoorowychKoordynowanie działań związanych z promowaniem firmy i organizacją eventówRealizacja innych projektów i zadań zleconych przez przełożonegoNadzór nad przejrzystością i czytelnością komunikacji z klientem
Paweł Szczerbiński Agencja Artystyczna ARENA - 2018-03-16 - Dębica (podkarpackie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze,praca wyłącznie na języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Oława (dolnośląskie)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet;obsługa połączeń przychodzących brak akcji sprzedażowych;rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta.Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet; Obsługa połączeń przychodzących brak akcji sprzedażowych;Rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta;
Teleperformance Polska Sp. z o. o. - 2016-10-20 - Siedlce (mazowieckie)
prace biórowe obsluga kadr
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraśnik (lubelskie)
Nadzór nad dokumentacją techniczną.Praca od pn do pt w godz. 7-15 na umowę o pracę w Kołobrzegu. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie.
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
doradztwo w zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów, windykacja niezapłaconych należności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczaniem w urzędachpraca na umowę zlecenie (107 godzin w miesiącu), praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzeniekorespondencji zakładu, ewidencja ilościowo wartościowa materiałówdekretacja dowodów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Strumień (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej, naliczanie płac. Stanowisko samodzielne.
GIOVANA SP. Z O.O. - 2017-08-28 - Lublin (lubelskie)
Wsparcie merytoryczne prac badawczo-rozwojonych na d urządzeniem TeleKTG.Analiza i opracowywanie wyników praz badawczych (zapisów KTG), prztgotowanie ich do publikacji w literaturze fachowej.Udział w badaniach klinicznych pod nadzorem koordynatora.Prowadzenie szkoleń z pracy z urzędnikiem Pregnabit.Udział w działaniach promocyjnych: kontakt z pacjentami w trakcie wydarzeń promocyjnych, wsparcie przygotowania tresci do wykorzystania w mediach społecznościowych.Praca na zastepstwo na okres ok. 24 m-cy.Sala C
NESTMEDIC SP.ZO.O. - 2018-09-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa kadrowo-płacowa firmy
TEXPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Tłuszcz (mazowieckie)
Obsługa handlowo-marketingowa klientów. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa biura, sprzedaż szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Mysłowice (śląskie)
jw.
Centrum Kompleksowej Rehabilitacji sp. z o.o. - 2017-06-27 - Warszawa (pomorskie)
pOZYSKIWANIE KLIENTÓW NA TERENIE nIEMIEC, KONTAKT Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI, SPRZEDAŻ NA TERENIE NIEMIEC JAJ, KLIENCI ROZMAWIAJA W JĘZYKU TURECKIM I ANGIELSKIM
PPH KAYIK SP. Z O.O. - 2017-01-25 - Trzebiechów (lubuskie)
wdrażanie nowych produktów, opracowywanie dokumentacji technicznej, wsparcie technologiczne w realizacji planu produkcji, optymalizacja procesów technologicznych
BRIGO POLSKA Sp. z o.o. - 2019-02-05 - Rostarzewo (wielkopolskie)