SPECJALISTA DS. PLANOWANIA MATERIAŁÓW Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA MATERIAŁÓW
Wynagrodzenie: od 7 725 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji zapewniając, że dane podstawowe działu zaopatrzenia prawidłowo odzwierciedlają wymagania operacyjne i ograniczenia ze strony dostawców. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie SAO, za zapewni prawidłową alokację kosztów w obliczeniach LPC (Lubricants Product Cost - kosztu produkcji smarów). Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny, co zapewni, że do zakładów produkcyjnych dostarczane są właściwe komponenty w odpowiednich ilościach, w celu realizacji planów magazynowych i produkcyjnych. Zapewnienie efektywnej współpracy z działem operacyjnym w poszczególnych zakładach, w celu zapewnienia odpowiedniego przepływu informacji w łańcuchu dostaw. Efektywne zarządzanie alertami generowanymi w systemie oraz danymi przekazywanymi przez zakłady, w celu zapewnienia odpowiedniego zarządzania brakami w dostawach, co ma na celu zminimalizowanie wpływu produkcji oraz utrzymanie wartości docelowych OTIF klienta.
Data publikacji: 2019-08-27
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji zapewniając, że dane podstawowe działu zaopatrzenia prawidłowo odzwierciedlają wymagania operacyjne i ograniczenia ze strony dostawców. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie SAO, za zapewni prawidłową alokację kosztów w obliczeniach LPC (Lubricants Product Cost - kosztu produkcji smarów). Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny, co zapewni, że do zakładów produkcyjnych dostarczane są właściwe komponenty w odpowiednich ilościach, w celu realizacji planów magazynowych i produkcyjnych. Zapewnienie efektywnej współpracy z działem operacyjnym w poszczególnych zakładach, w celu zapewnienia odpowiedniego przepływu informacji w łańcuchu dostaw. Efektywne zarządzanie alertami generowanymi w systemie oraz danymi przekazywanymi przez zakłady, w celu zapewnienia odpowiedniego zarządzania brakami w dostawach, co ma na celu zminimalizowanie wpływu produkcji oraz utrzymanie wartości docelowych OTIF klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 725 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PLANOWANIA MATERIAŁÓW
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2019
Data zakończenia pracy: 10.09.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: wyższe, kierunek wykształcenia: Zarządzanie. Doświadczenie zawodowe: min. 3 lata pracy w w sektorze paliwowo-energetycznym, praca w środowisku międzynarodowym, ogólna wiedza z zakresu planowania zaopatrzenia w smary (EMEA); umiejętności: bardzo dobra znajomość MS Office, Excel, Word i MS Outlook, doświadczenie w obszarze Lubes i/lub łańcucha dostaw. Doświadczenie ze zintegrowanymi systemami SAP/ERP, znajomość narzędzi do planowania (takich, jak APO). Doświadczenie w pracy z interesariuszami w obrębie firmy oraz z zewnątrz, pochodzących z różnych krajów i kultur. Dbałość o szczegóły, zorientowanie na klienta i umiejętność zarządzania klientami, bardzo dobre zdoloności interpersonalne, komunikacyjne i umiętność pracy w zespole, zdolności analityczne, umiejętność pracy pod presją czasu i wysokich wymagań jakościowych, gotowość i umiejętność rozwiązywania problemów; znajomość języków obcych: angielski (obowiązkowy), atutem: hiszpański, francuski, włoski, arabski. Poziom znajomości: angielski: bardzo dobry, pozostałe: komunikatywne w mowie i piśmie.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 27.08.2019
Oferta pracy ważna do: 09.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a9a60c8684a54c00701bd651d669ef12
Podobne oferty pracy
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Dodawanie nowych produktów do bazy sklepu zgodnie z obowiązującymi normami. Wystawianie aukcji internetowych. Obsługa administracyjna procesów sprzedaży Przygotowanie ofert handlowych Redagowanie zamieszczonych treści Dodawanie nowych wpisów oraz aktualności na stronach internetowych
ELHURT PLUS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-17 - Osieczany (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Grodków (opolskie)
- FOL-KAR Sp. z o.o. wiodący producent opakowań foliowych LDPE/MDPE/HDPE, współpracująca z globalnymi firmami z branży AGD, FMCG, Automotive poszukuje osoby do zespołu sprzedażowego na ternie województwa śląskiego, łódzkiego i opolskiego specjalistkę/y ds. handlu.- Zadania:Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, Utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych ze zdobytymi kontrahentami,Opracowywanie i wysyłanie ofert handlowych.- Oferujemy:Stabilne warunki zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie, motywacyjne warunki zatrudnieniam, duża samodzielność w działaniu.- Praca na terenie woj. śląskiego, opolskiego, łódzkiego.- Wynagrodzenie: od 2500 zl brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie (kierunek dowolny). Wymagane minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku. Mile widziane doświadczenie w branży opakowań. Wymagana umiejętność współdziałania i wczuwania się w potrzeby klienta oraz spełniania jego oczekiwań. Samodzielność w podejmowaniu decyzji.
"FOL-KAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-04 - Katowice (śląskie)
Wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Drezdenko (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań:a) Pozyskiwanie środków pomocowych w ramach programów realizowanych z Funduszu Pracy, Unii Europejskiej, oraz innych w zależności od potrzeb.b) Opracowywanie projektów, planowanie, monitorowanie, weryfikacja, rozliczanie, promocja, zarządzanie.c) Współudział w rekrutacji uczestników projektu.d) Przygotowywanie dokumentów do refundacji kosztów .e) Sporządzanie wniosków o płatność, potwierdzenie kwalifikowalności poniesionych kosztów.f) Kontrola i monitoring, korekty wniosków, raporty z realizacji projektu.g) Ocena końcowa efektów projektów, archiwizacja dokumentów.i) Marketing usług urzędu pracy.j) Współpraca ze wszystkimi stanowiskami pracy w PUP.k) Wprowadzanie danych do systemu informatycznego oraz sporządzanie sprawozdań statystycznych.l) Archiwizacja dokumentów w zakresie stanowiska pracy.
Powiatowy Urząd Pracy w Wołowie - 2019-08-02 - Wołów (dolnośląskie)
Realizacja zadań wynikających ze zlecania zadań organizacjom pozarządowym z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej. Realizacja zadań wynikających z programów rządowych oraz realizacja programów Rady Nadzorczej PFRON . Inicjowanie i realizowanie programów na rzecz osób niepełnosprawnych, w tym tworzenie i realizowanie projektów finansowanych ze środków UE. Prowadzenie działań szkoleniowych oraz doradczych na rzecz organizacji pozarządowych.Monitorowanie i badanie efektywności udzielonej pomocy.
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - 2017-12-18 - Poznań (wielkopolskie)
zawprowadzenie akt pracowniczych, zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUs, przygotowywanie miesięcznych raportów do ZUS, przygotowywanie listy płac dla pracowników, sporządzanie raportów do GUS, sporządzanie PIT-ów oraz ZUS RMUA dla osób zatrudnionych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG "JANEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-20 - Norki (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa klienta, udzielanie informacji o produkcie, tworzenei ofert handlowych i baz danych, pozyskiwanie nowycyh kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
przygotowanie ofert handlowych, badanie potencjału rynku, prace biurowe, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności: W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy: realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego. Stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności. Sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych. Wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 4000 zł/brutto. Umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.Praca: od 7:30 w systemie równoważnym
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie wycen pokryć dachowych na podstawie projektu dachu przedstawionego przez klienta. Sporządzanie ofert handlowych.
"Dachy 24"S.C. - 2017-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
-obsługa bazy danych klientów-rozliczanie przedstawicieli-przygotowywanie dokumentacji i jej archiwizacja zgodnie z procedurami-kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Sopot (pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli mającej na celu ewaluację wyników pracownika pod kątem jakości oraz wzrost satysfakcji klientów; Prowadzenie statystyk/sporządzanie raportów dot. jakości by pomóc COE i/lub BPO doskonalić się i rozwijać; Ułatwienie kalibracji/sesji dostosowania by zapewnić dokładność i spójność ocen jakości pomiędzy kluczowymi partnerami biznesowymi; Przeprowadzanie analiz przyczynowo - skutkowych oraz prowadzenie warsztatów/projektów, by zidentyfikować problemy związane z jakością, zaproponować metody ich rozwiązania i pomagać biznesowi osiągnąć doświadczenie światowej klasy obsługi; Współpraca z partnerami biznesowymi w przekazywaniu zespołom opinii na temat poziomu jakości świadczonych przez nie usług; Dawanie zaleceń jak udoskonalić ogólny poziom jakości konkretnych gałęzi biznesu; Odpowiedzialność za jakość.
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)
wdrażanie procedur kontroli wewnętrznej produkcji, dbanie o jakość wyrobów, prace organizacyjne-biurowo-księgowe
Zakład Produkcyjno Handlowy "KILIAN" Jan Kiliański - 2018-11-09 - Kolonia Gałkowice (świętokrzyskie)
Zgodny
OPEC-INEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, przyjmowanie zamówień , współpraca z działem produkcji.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przyjmowanie towaru, układanie towaru, przygotowanie towaru do wysyłki, pakowanie paczek i palet, wypełnianie dokumentów przewozowych.
Firma Usługowo-Handlowa "Caissa" Juri Zezulkin - 2018-01-18 - Kożuchów (lubuskie)
-WYKONYWANIE PRAC BUDOWLANYCH I INSTALACYJNYCH- OBSŁUGA MASZYN BUDOWLANYCH I PROWADZENIE POJAZDÓW W RAMACH POSIADANYCH UPRAWNIEŃ- PRZYJMOWANIE MATERIAŁÓW, SPRAWDZANIE ZGODNOŚCI DOSTAWY I PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ
kontakt przez OHP - 2018-04-16 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw finansowo-księgowych (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Tychy (śląskie)
Integracja z katalogiem źródłowym oraz baza danych, konfiguracja ADDM, automatyzowanie procesu skanowania, analiza wymagań klienta w ww. obszarze. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Piotra Skargi 1.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
- kontrola merytoryczna dokumentów zewnętrzych- faktur zakupu- ewidencja faktur w systemie księgowym, w rejestrach zakupu- sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT zgodnie z wymaganiami Ustawy o VAT- Uzgadnianie przychodów i rozchodów magazynowych w koordynacji z fakturami zakupu.
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2019-02-05 - Dęblin (lubelskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Olkusz (małopolskie)
(Import export gla kokosowego do fajek wodnych). Bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert, utrzymywanie trwałych relacji handlowych, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku, analiza skuteczności prowadzonych działań marketongowych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ŁUKPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-19 - Łuków (lubelskie)
prowadzenie spraw kadrowych żołnierzy zawodowych;Godziny pracy: od 7.30. do 15.30
Regionalne Centrum Informatyki Olsztyn - 2018-01-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Proniewicze (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Złotów (wielkopolskie)
- Obsługa aktualnych klientów- Koordynacja prac kilku działów- Szukanie nowych klientów- Negocjacje kontraktówKonatkt kandydatów z pracodawcą: 713843573
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRANSMAS" SPÓŁKA JAWNA IRENEUSZ I ANDRZEJ STEFANIAK - 2016-09-15 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)