SPECJALISTA D/S EKSPORTU Brzesko oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE INOX INSTAL SPÓŁKA JAWNA RATAJ KALETA WÓJCIUK RÓG
Stanowisko: SPECJALISTA D/S EKSPORTU
Wynagrodzenie: 4 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Korespondencja z kontrahentami zagranicznymi, tłumaczenia zamówień, umów, ofert, fakturowanie, zamawianie biletów dla pracowników, wiz, sporządzanie meldunków na budowach zagranicznych.
Data publikacji: 2017-11-17
Lokalizacja: Brzesko (małopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE INOX INSTAL SPÓŁKA JAWNA RATAJ KALETA WÓJCIUK RÓG
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przy Rondzie 5, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Korespondencja z kontrahentami zagranicznymi, tłumaczenia zamówień, umów, ofert, fakturowanie, zamawianie biletów dla pracowników, wiz, sporządzanie meldunków na budowach zagranicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 500 - 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzesko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzesko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie ekonomiczne lub pokrewne. Znajomość programu OPTIMA. Mile widziane doświadczenie.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE INOX INSTAL SPÓŁKA JAWNA RATAJ KALETA WÓJCIUK RÓG
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
Przy Rondzie 5, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzesko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzesko
Ulica pracodawcy: Przy Rondzie
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: budownictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Data dodania oferty pracy: 17.11.2017
Oferta pracy ważna do: 29.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie surowców, sporządzanie kompotów, surówek itp. Praca na umowę o pracę w Kołobrzegu w godz. 6-14, również w weekendy.
Food Investment S. A. - 2017-04-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem na terenie małego i dużego Trójmiasta. Wymagania:umiejętności dekarskie.
FANTASTYCZNE OGRODY - 2017-06-16 - Wejherowo (pomorskie)
DO UZGODNIENIA
PREFAB VERANDA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Rogoźnica (podkarpackie)
Sprzedaż taśm samoprzylepnych przez telefon
Saran Robert Saran Mariusz SARAN S.C. - 2016-09-09 - Płock (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Brak danych
NZOZ ODLR ELFIK - 2016-06-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca w biurze, obsługa klienta. Praca w terenie. Wyjazdy do klientów. Rozmowy z Kontrahentem
"WESEM" D.M.T. Hajduk Sp. j. - 2017-02-03 - Wieliczka (małopolskie)
- Serwisowanie maszyn do obróbki skrawaniem, merytoryczne wsparcie terenowych pracowników serwisu, wsparcie w doboru części do naprawy maszyn, konsultacje z działami projektowymi w fabrykach w Japonii, Wielkiej Brytanii i Singapuru. Kontakt telefoniczny z działem wsparcia serwisu klienta w fabrykach, wsparcie merytoryczne kierownika działu serwisu w Polsce.- Wynagrodzenie: 6500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe: min. 5 lat w serwisowaniu maszyn do obróbki skrawaniem. Wymagana umiejętność serwisowania i znakomita znajomość budowy maszyn do obróbki skrawaniem. Wymagana znajomość specjalistycznego słownictwa technicznego.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
Branża chemiczna.-Przyjmowanie zamówień, ofert,-przygotowywanie ofert przetargowych,-przeprowadzanie akcji marketingowych.
BTL Sp. z o.o. Zakład Enzymów i Peptonów - 2017-10-12 - Łódź (łódzkie)
Stanowisko typowo administracyjne, związanie ze wsparciem w przygotowaniu materiałów na spotkania/szkolenia, rekrutacją, kontaktem z uczestnikami szkoleń, zbieraniem niezbędnej dokumentacji projektowej, weryfikacją ankiet ze szkoleń i spotkań oraz prowadzenie ewaluacji wewnętrznej projektu. Szczegółowy zakres:- rekrutacja uczestników na szkolenia i spotkania (przygotowanie ogłoszeń, wysyłka do bazy organizacji instytucji) min. 10 spotkań/szkoleń w miesiącu;- organizacja techniczna szkoleń: przygotowanie sali, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przygotowanie poczęstunku; - dbanie o komfort uczestników spotkań/szkoleń;- zbieranie dokumentów niezbędnych do przetwarzania danych w bazie SL2014 (zebranie dokumentów od uczestników spotkań/szkoleń, weryfikacja poprawności wypełnionych dokumentów);- przygotowanie sprawozdań z realizowanych spotkań;- dokumentowanie realizowanych szkoleń/spotkań (przygotowanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z wytycznymi w zakresie oznakowania projektów);- rozliczenie prowadzonych działań w zakresie organizacji spotkań/szkoleń (faktury, rozliczenia z trenerami, karty czasu pracy trenerów);- wykonywanie zadań zleconych przez ekspertkę merytoryczną projektu, ekspertkę ds. rozwoju lokalnego;- współpraca ze zespołem projektu przy realizacji działań projektowych;- prowadzenie ewaluacji projektu na bieżąco;- analiza materiału badawczego;- prowadzenie spotkań focusowych;- opracowanie wyników badania, w tym wniosków i rekomendacji;- przygotowanie raportów, zgodnie ze standardami OWES;- pomoc kadrze OWES we wdrażaniu rekomendacji.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi klientami firmy na rynku krajowym i zagranicznym, reklamy, organizacja eksportu i importu wyrobów i materiałów, nadzór nad procesami produkcyjnymi
DAREKCO PHUP Klaudia Paszkiewicz - 2016-09-07 - Augustów (podlaskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, w tym sprzedaż wiązana; pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku, informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku; realizowanie zadań sprzedażowych i aktywne uczestnictwo w kampaniach produktowych; wykonywanie czynności związanych z obsługą bezgotówkową Klientów
Bank Polska Kasa Opieki SA I Oddział w Świnoujściu - 2015-11-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa biura-budowanie i wzmacnianie wizerunku firmy poprzez utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem, przyjmowanie i procesowanie zamówień, sprzedaż produktów firmy, wystawianie faktur, pakowanie i nadawnie paczek.
CENTRUM PEPSYNY Monika Kubik - 2016-04-14 - Rąbień AB (łódzkie)
tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Udzielanie świdadczeń zdrowotnych w zakresie leczenia uzależnień, udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom Ośrodka, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami wyznaczonymi dla Ośrodka Leczenia Uzależnień.Planowanie procesu terapii. Przez planowanie procesu terapii rozumie się sporządzenie dla każdego rozpoczynającego terapię pacjenta indywidualnego planu terapii. Indywidualny plan terapii sporządza się niezwłocznie po zakończeniu etapu diagnozy i ustaleniu rozpoznania. indywidualny plan terapii stanowi część dokumentacji indywidualnej pacjenta.Prowadzenie i dokumentowanie przebiegu procesu terapii zgodnie z indywidualnym planem terapii pacjenta, obowiązującą wiedzą i przyjentymi standardami.Formułowanie właściwej dla pacjenta oferty terapeutycznej, zapoznanawanie pacjenta z ofertą i dokumentowanie zgody pacjenta lub jego opiekunów na proponowane leczenie lub odmowę. Prowadzenie dokumentacji indywidualnej i zbiorczej pacjentów Przychodni zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostepniania. Przestrzeganie obowiązujących praw pacjentów i norm etycznych. Uczestnictwo w zebraniach zespołu terapeutycznego. Współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznego. Współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez Kierownika Przychodni. Wykonywanie innych czynności związanych z pracą wyznaczonych przez przełożonych.
OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-12-21 - Lublin (lubelskie)
- planowanie, opracowywanie i wykonywanie testów funkcjonalnych stacji bazowej technologii 5G,- koordynowanie działań w ramach przypisanego obszaru funkcjonalnego,- pogłębianie wiedzy specjalistycznej w zakresie przypisanego obszaru funkcjonalnego,- szkolenie pozostałych pracowników z zakresu swojego przypisanego obszaru funkcjonalnego,- rozwiązywanie problemów technicznych z zakresu przypisanego obszaru funkcjonalengo,- uczestnictwo w przeglądach technicznych projektów Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed,
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakup towaru do sklepu detalicznego Negocjacje cenowe ze sprzedawcamiRozliczenie zakupu oraz kontrola nad realizacją zamówieniaSprzedaż detaliczna w sklepie
Xiangrikui Sp. z o.o.UL. ŚWIĘTOJAŃSKA 6081-393 Gdynia - 2015-12-08 - Gdynia (pomorskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji systemu zarządzania zgodnie z ISO 9001, ISO 17025, aktualizacja procedur ISO 9001 do nowego podejścia procesowego, przeprowadzanie wzorcowania aparatury kontrolno-pomiarowej, przeporwadzanie wyliczeń wzorcowania oraz wystawianie swiadectw wzorcowania, przygotowanie ofert handlowych i obsługa zamówien, kontakt z aktualnymi klientami i pozyskiwanie nowych klientów, bieżące prowadzenie dokumentacji w systemie IMPULS.
introl Sp. z o. o. Spółka Komadytowa - 2017-11-16 - Katowice (śląskie)
Obieranie warzyw, przygotowywanie surówek, utrzymywanie czystości.
Karczma "Młyniska" Maria Lassak - 2016-09-26 - Zakopane (małopolskie)
Obsługa kadrowa i płacowa nowych i obecnych pracowników, rozliczanie czasu pracy (zwolnienia lekarskie, urlopy wypoczynkowe) monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, sporządzanie raportów i zestawień
"Cedrob" S.A. - 2017-06-20 - Niepołomice (małopolskie)
LOGISTYKA
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)
wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Dubeninki (warmińsko-mazurskie)
Kadrowo-płacowa obsługa pracowników spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Obsługa zatrudnienia, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac oraz raportów i deklaracji do ZUS.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-25 - Gnojnik (małopolskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-19 - Lubań (dolnośląskie)
obsługa korespondencji, przyjmowanie interesantów, zadania związane z prowadzeniem biura
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2018-02-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
Zbieranie informacji o produktach, prognozowanie sprzedaży produktów. Sporządzanie raportów i informacji o produktach. Dbałość o wizerunek firmy. Mile widziana znajomość języków: rosyjskiego, angielskiego, niemieckiego, tureckiego.
Good-Personel Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Piaseczno (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie kierunkowe, znajomość marketingu internetowego, znajomość promocji sklepów internetowych, dobra znajomość portali społecznościowych i marketingu szeptanego. Mile widziane doświadczenie w ww. zawodzie. Wynagrodzenie + premia. Aplikacje przesyłać na e-mail: office (at) monimar.pl.
MONIMAR S.C. MONIKA RYBAK, MARIUSZ RYBAK - 2016-01-11 - Rybnik (śląskie)
Praca w większej mierze polega na wymianach emulsji chłodzących na maszynach numerycznych i konwencjonalnych u klientów na terenie całej Polski oraz czyszczeniu zbiorników oraz przestrzeni tych maszyn. Praca z olejami-dolewki, wymiana ( hydrauliczne, maszynowe, przekładniowe) oraz emulsjami chłodzącymi.Wymagania: gotowość do częstych wyjazdów, wiedza i znajomość środków smarnych, obróbkowych, chłodziw oraz ich zastosowań, doświadczenie w zakresie gospodarki środków smarnych, umiejętność pracy w zespole,prawo jazdy kat. B oraz gotowość wyjazdów, uprawnienia SEP do 1 KV, uprawnienia na wózki jezdniowe z napędem elektrycznym i spalinowym.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Szczepanów (dolnośląskie)