SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKÓW OBCYCH Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKÓW OBCYCH
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: Brak danych
Data publikacji: 2016-11-23
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Brak danych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca ok 20 h/tyg.
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKÓW OBCYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : kontakt z klientem anglojezycznym oraz rosyjskojęzycznym
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.11.2016
Oferta pracy ważna do: 05.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wyksz. wyższe techniczne budowlane,znajomość branży konstrukcji stalowych,doświadczenie w wykonywaniu podobnych czynności,znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office,umiejętność czytania rysunku technicznego oraz obsługi programu CAD w zakresie podstawowym,mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego,prawo jazdy kat. B,łatwość prowadzenia rozmów i skutecznych negocjacji z kontrahentem, dyspozycyjność, skrupulatność, dokładność, zaangażowanie w wykonywaną pracę;przygotowywanie i składanie zapytań ofertowych, weryfikacja ofert z bieżącym zapotrzebowaniem, prowadzenie skutecznych negocjacji cenowych z dostawcami materiałów stalowych, prowadzenie dokumentacji związanej z zakupami materiałów stalowych oraz kompletacja dokumentów po dostawach ( wz, atesty, certyfikaty itp.), weryfikacja rynku materiałów stalowych na potrzeby prowadzonych przez Spółkę zakupów, współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie dokonywanych zamówień
Trasko-Stal Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowanie materiałów do druku i drukowanie materiałów, obsługa maszyn drukarskich
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
- przyjmowanie zamówień sprzedaży;- wpisywanie przyjętych zamówień;- sprawdzanie danych z zamówienia z danymi w systemie;- potwierdzanie klientom zamówień;- wystawianie dokumentów sprzedaży;- organizacja transportów towaru do klientów;- kompletowanie i segregowanie dokumentacji;- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Oświęcim (małopolskie)
Przyjmowanie i analiza zapytań ofertowych. Opracowywanie technologii produkcji w odniesieniu do nadesłanych zapytań ofertowych, przygotowywanie dokumentacji technologicznej dotyczącej wyrobów swobodnie kutych.
ZARMEN FPA SP.Z O.O. - 2016-04-06 - Zdzieszowice (opolskie)
- doradztwo w zakresie oferowanych produktów- utrzymanie standardów handlowych- profesjonalna obsługa klienta
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
marketing i reklama instytucji kultury, działania związane z budowaniem wizerunku Instytucji, pozyskiwaniem klsietów - widzów, prowadzenie prac związanych z BHP
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Pszczyna (śląskie)
-
ZAKŁAD AUTOMATYKI I STEROWANIA "AIS" MGR INŻ. ROMAN SUŁOWSKI - 2017-03-09 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Analiza nowych funkcjonalności w sieciach komórkowych, przygotowanie materiałów szkoleniowych i szkoleń z tych funkcjonalności, analiza ustawień parametrów i metryk wydajnościowych, przygotowanie zasad wymiarowania i konfiguracji elementów i połączeń sieciowych.Obrabianie danych wydajnościowych celem znalezienia korelacji między wynikami wydajnościowymi sieci LTE a ustawieniami jej parametrów, znalezienia wartości referencyjnych dla różnych konfiguracji sieci. Analizowanie ustawień parameterów w różnych sieciachImplementowanie nowych funkcjonalności w narzędziach do analizy sieci.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów, rozmowy i negocjacje handlowe, badania rynków i obszarów sprzedaży zagranicznej, przygotowywanie dokumentacji
Fabryka Przewodów Energetycznych S.A. - 2016-02-09 - Będzin (śląskie)
Zatrudniona osoba będzi eodpowiedzialna za proadzenie działań marketingowych oraz handel z krajami z poza UE w szczególności Pakistanem, Indiami (zakup towarów oraz dystrybucja na teren UE). Praca w godz. 8-16.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Cel funkcjonowania stanowiska i zakres obowiązków:Osoba obejmująca pracę na tym stanowisku będzie zajmowała się opracowywaniem różnorodnej dokumentacji technicznej w języku angielskim przy użyciu odpowiednich aplikacji lub programów software (np. Adobe FrameMaker, Adobe InDesign, Adobe Acrobat Pro, Microsoft Word, Solid Works). Na bazie informacji od klientów i inżynierów zatrudnionych po stronie klienta będzie tworzyć od początku dokumentację techniczną wraz ze schematami, ilustracjami, spisami, stanowiącą np. instrukcję obsługi czy zasady konserwacji lub naprawy sprzętu elektronicznego, maszyny lub po prostu opisującego proces wytwarzania danego produktu. Specjalista ds. Dokumentacji będzie miał za zadanie weryfikację tekstów pod względem logicznym, tj. sprawdzanie układu logicznego dokumentu, odpowiedniości tytułu głównego i tytułów rozdziałów do treści, hierarchii ważności rozdziałów, sposobów definiowania, objaśniania użytych oznaczeń, pełności opisów elementów ilustracji, tabel itp. Dokumentacja taka będzie opracowywana np. dla użytkownika końcowego, ale także dla działów utrzymania ruchu czy konserwacji. Tworzenie takiej dokumentacji technicznej w języku angielskim będzie wymagało także znajomości norm technicznych lub bezpieczeństwa dla danej branży. Zadaniem Specjalisty ds. Dokumentacji będzie także śledzenie najnowszych trendów w zakresie opracowywania i wizualizacji dokumentacji technicznej dla różnych branż. Językiem pracy jest język angielski.Jedna zmiana, umowa na okres próbny 3 m-ce, następnie umowa na czas okreslony.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach, ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy i innym nadużyciom, SLA, szczególnych procedur w stosunku do PEP, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami, zapewnianie profesjonalnego wsparcia i dążenie do udoskonalania już obowiązujących w Spółce procedur.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Kraków (małopolskie)
realizowanie strategii public relations według przyjętych założeń, koordynacja i opieka nad wizerunkiem firmy,- opracowywanie i projektowanie treści materiałów promocyjnych: redagowanie tekstów reklamowych oraz notatek prasowych (broszury, ulotki, reklama prasowa, katalogi firmowe),- współpraca z dostawcami usług reklamowych, drukarniami, studiem fotograficznym i innymi podwykonawcami,- budowanie wizerunku firmy w sieci (administrowanie stroną WWW, FC itp.)- promowanie przedsiębiorstwa na oficjalnych imprezach branżowych i targach,- opracowywanie projektów kampanii wizerunkowych i wspomagających sprzedaż,- współpraca z zespołem sprzedaży w zakresie wsparcia marketingowego.
P.P.H.U GRAFF S.C. JACEK ANTONOWICZ , MIROSŁAW DOLECKI - 2016-08-31 - Wałcz (zachodniopomorskie)
praca w specjalistycznym przedsiębiorstwie branży kolejowej
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe LOKOM - TOR Król Mariusz - 2016-12-19 - Zabrze (śląskie)
Organizacja transportu krajowego i międzynarodowego; fakturowanie prowadzenie dokumentacji wysyłkowej; prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem zamówienia.
PALETTEN-METALBOX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Szamocin (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów) elektryczne lub pokrewne, umiejętności czytania dokumentacji technicznej, znajomość pakietu Office, NormaPro, AutoCAD, umiejętność: kosztorysowania i przygotowania ofert w branży elektrycznej, prowadzenia negocjacji handlowych, podejmowania decyzji pod presją czasu, dobrej organizacji pracy, pracy w zespole; dyspozycyjność; komunikatywność; prawo jazdy kat. B; chęć do nauki i rozwoju zawodowego; Obowiązki: wycena robót branży elektrycznej, sieci i instalacji elektrycznych nn i SN, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, zamówień, techniczne opracowanie kosztorysu/ oferty, przygotowywanie zapytań ofertowych i zbieranie ofert od dostawców urządzeń i systemów, tworzenie i kompletacja dokumentacji przetargowej, utrzymywanie poprawnych relacji z klientami i dostawcami, uzupełnianie firmowej bazy danych, analiza rynku w zakresie nowo ogłaszanych przetargów, promowanie dobrego wizerunku firmy, definiowanie potrzeb Klientów; jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice;
ELTRAKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Gliwice (śląskie)
Procesowanie i dostarczanie transakcji finansowych, prowadzenie odpowiednich wpisów księgowych oraz procesów finansowych, zapewnienie wysokiej jakości oraz spójności procesów finansowych i udzielania zamówień, współpraca z międzynarodowymi oddziałami firmy.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kraków (małopolskie)
telefoniczna obsługa klienta
E-ma Władysław Czekaj - 2016-12-30 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych oraz wynagrodzenia za czas choroby,- sporządzanie listy płac wynagrodzeń osobowych i bezosobowych,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu, na żądanie pracownika,prowadzenie dokumentacji ZUS,rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych dot. ubezpieczeń społecznychi zdrowotnych pracowników i zleceniobiorcówdokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników oraz zleceniobiorców,obsługa systemu kadrowo-płacowego SATURN-HR oraz programu Płatnik,- analiza prawidłowości dokonywanych wypłat wynagrodzeń, zasiłków, podatków oraz potrąceńobowiązkowych i dobrowolnych,wprowadzanie danych do systemu bankowego celem dokonania wypłaty,Warunki pracy:Praca biurowa w pozycji siedzącej wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na 6 piętrze budynku.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż systemów alarmowych i telewizji przemysłowej za pośrednictwem Allegro; obsługa magazynu, pakowanie i kompletowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Chorzów (śląskie)
tworzenie i realizacja akcji promocyjnych,uczestnictwo w targach, realizacja prezentacji multymedialnych, dbanie o ekspoaycję Alles w sklepach firmowych i partnerskich.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Głowno (łódzkie)
-Przygotowywanie ofert z zakresu automatyki, pneumatyki, sterowania, robotyki-Projektowanie układów automatyki i sterowania,-Przeprowadzanie spotkań techniczno handlowych,-Realizacja i wdrażanie układów automatyki i sterowania na obiekcie,-Uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH "ASKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON; Naliczanie wynagrodzeń; Rozliczanie czasu pracy
P.H.U BORAM Bogumił Sidorowicz IMPORT-EXPORT - 2016-02-02 - Adamówka (podkarpackie)
Wykształcenie techniczne budowlane; 5 lat doświadczenia zawodowego; mile widziane uprawnienia budowlane; bieżąca kontrola budynków; zamawianie towaru; przyjmowanie i realizowanie zleceń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ADS "SOŚNICA" - 2016-03-02 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnieni wysokiej jakości obsługi klienta.Prezentowanie usług firmy na Ukrainie i w Rosji.Analiza potrzeb klienta, aktywne pozyskiwanie klientów.Delegacje krajowe i zagraniczne
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Łódź (łódzkie)
SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU ODPOWIEDZIALNY BĘDZIE ZA ZAPEWNIENIE SPRAWNOŚCI INSTALACJI I URZĄDZEŃ KONIECZNYCH DLA NIEZAKŁÓCONEGO FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTWA BATEKO W POLKOWICACH. W SZCZEGÓLNOŚCI OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU REALIZOWAĆ BĘDZIE WYKONYWANIE PODSTAWOWYCH NAPRAW I KONSERWACJI URZĄDZEŃ ORAZ INSTALACJI -WENTYLACYJNYCH, ELEKTRYCZNYCH, PRZEMYSŁOWYCH ORAZ TRANSPORTOWYCH. STANOWISKO PODLEGA BEZPOŚREDNIO KIEROWNIKOWI ZAKŁADU.
BatEko Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Polkowice (dolnośląskie)
Przygotowywanie kosztorysów, wycen, ofert, projektów, instrukcji montażu urządzeń reklamowych, aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych usługami reklamowymi, doradzanie klientom w zakresie identyfikacji wizualnej, doboru i montażu urządzeń reklamowych, opracowywanie planu produkcji urządzeń reklamowych, nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
"MAIK" AGENCJA REKLAMOWA Janusz Babicz, Barbara Tynecka-Babicz Sp. Jawna - 2018-09-27 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji,przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Dobrzeń Wielki (opolskie)