SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnieni wysokiej jakości obsługi klienta.Prezentowanie usług firmy na Ukrainie i w Rosji.Analiza potrzeb klienta, aktywne pozyskiwanie klientów.Delegacje krajowe i zagraniczne
Data publikacji: 2016-08-03
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnieni wysokiej jakości obsługi klienta.Prezentowanie usług firmy na Ukrainie i w Rosji.Analiza potrzeb klienta, aktywne pozyskiwanie klientów.Delegacje krajowe i zagraniczne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 300 zł premii uznaniowej
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Komunikatywność, dobra organizacja pracy, dynamika w działaniu.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.08.2016
Data dodania oferty pracy: 03.08.2016
Oferta pracy ważna do: 17.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa biura oraz połączeń telefonicznych, sprzedaż materiałów medycznych
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Obsługa klienta z kraju i zagranicy, przygotowywanie ofet, negocjacje, zawieranie umów handlowych, realizacja zamówień, przygotowanie dokumentów dotyczących importu i eksportu, zamawianie towaru u dostawców. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Reguły (mazowieckie)
sporzadzanie i prowadzenie dokumentacji przy zatrudnieniu i zwalnianiu pracowników, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i rozliczanie składek ZUS, sporzadzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, rozliczanie ewidencji czasu pracy, księgowanie faktur
ORKAN Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Obsługa administracyjna i logistyczna biura projektu, obsługa Beneficjentów, zarządzanie korespondencją, wsparcie w realizacji zadań zgodnie z wyznaczonymi harmonogramami w projektach, przeprowadzanie kampanii informacyjno-promocyjnych oraz rekrutacji uczestników projektu, organizacja szkoleń i obsługa szkoleń dla uczestników projektu (wynajem sal, organizacja cateringu, przygotowywanie materiałów), organizacja dodatkowych form wsparcia takich jak: doradztwa, staży, pośrednictwa pracy dla uczestników projektu, weryfikacji poprawności dokumentacji uczestników projektu, stały kontakt z uczestnikami projektów, trenerami, szkoleniowcami, doradcami zawodowymi, nadzór nad prowadzonymi formami wsparcia.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Nysa (opolskie)
prace porządkowe w budynku, zaopatrzenie
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizacji działań marketingowych na lokalnym rynku.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-11-07 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
nadzór i praca w magazynie
ARTEKS SP Z O O - 2016-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie realizacji przedsięwzięć dotyczących wsparcia logistycznego w ramach HNS szkoleń, ćwiczeń oraz innych zadań, redagowanie dokumentów w języku angielskim oraz uczestniczenie w konferencjach, rekonesansach i spotkaniach z przedstawicielami innych państw. Wymagane: wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka angielskiego, ogólna wiedza dotycząca zabezpieczenia logistycznego jednostki (instytucji), ogólna wiedza dotycząca wsparcia Host Nation Support (HNS), doświadczenie w zakresie logistyki, kontaktów międzynarodowych oraz pracy w języku angielskim. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-01-31 - Wędrzyn (lubuskie)
- Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z dostawcami systemów informatycznych; Koordynowanie projektów i nadzorowanie ich realizacji z ramienia BPC GROUP.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale polskich i zagranicznych firm informatycznych. Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Premie oraz dodatki uznaniowe.- Wynagrodzenie: 2700 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług. Wymagana znajomość rynku systemów informatycznych. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Katowice (śląskie)
kwalifikowanie dokumentów księgowych, wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego, obsług aprogramu komputerowego CDN Optima, kontakt z klientami biura
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Chrzanów (małopolskie)
Prowadzenie ksiąg i działu jakości, nadzór nad produkcją spożywczą.
HENRYK KOWALCZYK Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe - 2017-02-02 - Bargły (śląskie)
według stanowiska
"ZIELONOGÓRSKIE ZAKŁADY USŁUG MIEJSKICH" Sp. z o.o. - 2017-05-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie administracji kadrowej i płacowej, prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie i monitorowanie umów, badań lekarskich i innych dokumentów z zakresu prawa pracy, sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie raportów, analiz, zestawień na potrzeby firmy oraz instytucji zewnętrznych ZUS, GUS, PFRON, obsługa systemu Płatnik, ZUS, GUS, PFRON oraz sporządzanie stosownych rozliczeń i deklaracji, obsługa systemu kadrowo-płacowego Gratyfikant GT, współpraca z zewnętrznymi instytucjami: US, ZUS, PFRON, GUS, PUP itp., bieżąca współpraca z Kadrą Zarządczą.
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-09-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
pozyskiwanie nowych odbiorców -kontrahentów na leki, środki farmaceutyczne
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-09-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
chęci do pracy,sprzedaż urządzeń rehabilitacyjnych
BEST WEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów współfinansowanych ze środków UE w tym dokumentacji aplikacyjnej w ramach krajowych i regionalnych programów operacyjnych, prowadzenie rozliczeń projektów realizowanych z udziałem środków publicznych/dotacji UE
Fundacja Nowe Technologie - 2016-12-16 - Tarnów (małopolskie)
Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami, nawiązywanie oraz rozwijanie kontaktów handlowych z Klientami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, aktywna sprzedaż produktów, udział w procesie zakupowym, sporządzanie ofert oraz negocjowanie warunków sprzedaży, analizowanie wiedzy o klientach i konkurencji
FARG & JETNG SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
bieżące księgowanie dowodów operacji gospodarczych, naliczanie i odprowadzanie powierzonych podatków- pozwalająca na ustalanie wyniku finansowego spółki, terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych z tytułu zobowiązań i należności Spółki, przygotowanie danych do sprawozdań finansowych, komunikacja w jezyku angielskim
NORDHUS S.A. - 2016-03-08 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Telefoniczna sprzedaż reklam do gazet i portali, przygotowywanie ofert, obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów, uczestnictwo w targach krajowych i zagranicznych.
EXCELIA D. OPALA S. JASTRZĘBSKI S.C. - 2018-05-10 - Gdynia (pomorskie)
przeszkolenie BHP, zapoznanie się z charakterystyką zakładu, sortowanie faktur, WZ, wkładanie ich do odpowiednich segregatorów, archiwizacja dokumnetów, obsługa ksero, faksu, skanu, prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Pszczyna (śląskie)
- Prace porządkowe wewnątrz i na zewnątrz obiektu budowlanego. Praca: ul. Rolna 4, 40-555 Katowice - MARKET BUDOWLANY OBI.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 13:00-21:00 + soboty i niedziele (według grafiku). Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 500-237-876) w godzinach: 8:00-16:00.
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
współpraca z kontrahentem indyjskim, nadzorowanie przebiegu informacji, planowanie współpracy; obsługa kontrahenta indyjskiego; zatrudnienie w okresie od 01.05.2018 do 30.04.2020.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Pabianice (łódzkie)
wykonywanie projektów instalacji wodociągowych i grzewczych, kosztorysowanie materiałów
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kańczuga (podkarpackie)
wg. programo stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
Monitorowanie zamówień dokonywanych przez klientów,współpraca z wewnętrznymi jednostkami oraz Partnerami, tłumaczenie tekstów na język angielski i turecki.Miejsce pracy: Wrocław, ul. BraniborskaSala C
OLYMPUS MONS Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Kalkulacja kosztów, prowadzenie ewidencji śr. trwałych oraz wart. niematerialnych i prawnych, księgowanie, dekretowanie rejestrów Vat, prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej uczelni, bieżące monitorowanie kont księgowych.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-09-13 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Sokółka (podlaskie)
Wykonywanie elewacji metodą lekko mokrą ze styropianu i wełny mineralnej. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu, praca w soboty.
SKITECH Jakub Skibiński - 2018-01-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)