SPECJALISTA D/S ADMINISTACJI Krzyżowice oferta pracy Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach
Stanowisko: SPECJALISTA D/S ADMINISTACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - Przygotowywanie i realizacja zamówień publicznych- obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego - koordynacja procesu ofertowego- monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego- prowadzenie archiwum- sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych Praca na czas nieokreślony, jednozmianowa. Miejsce pracy: Krzyżowice ul. Główna 2
Data publikacji: 2019-02-27
Lokalizacja: Krzyżowice (dolnośląskie)
Pracodawca: Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Główna 2, 55-040 Krzyżowice, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie i realizacja zamówień publicznych- obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego - koordynacja procesu ofertowego- monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego- prowadzenie archiwum- sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych Praca na czas nieokreślony, jednozmianowa. Miejsce pracy: Krzyżowice ul. Główna 2
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagordzenie w zależności od stażu pracy i doświadczenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S ADMINISTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krzyżowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista administracji publicznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:Wykształcenie: wyższe, preferowane- prawo,administracja,ekonomiastaż pracy : pożądane
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 28.02.2019
Oferta pracy ważna do: 28.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-przetwarzanie zamówień,-współpraca z handlowcami,-praca w j. angielskim.
CETCO POLAND Sp.z o.o. - 2016-07-19 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe; min. 2 lata doświadczenia w zakresie sprzedaży na rynkach wschodnich; biegła znajomość j. rosyjskiego, komunikatywna znajomość j. angielskiego; prawo jazdy kat. B; znajomość procedur eksportowych; Zakres obowiązków: obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych w krajach byłego bloku wschodniego; administracja zamówień klientów; sporządzanie ofert i kalkulacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Gliwice (śląskie)
doradztwo w zakresie doboru produktu reklamowego, sprzedaż reklam w pojazdach komunikacji miejskiej (reklama wewnętrzna)
"AUTOBOX ADVERTISING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyksz. min. średnie techniczne po kierunkach: elektrotechnika, energetyka, automatyka, pneumatyka,umiejętność pracy z dokumentacją techniczną, umiejętność prowadzenia rozmów- negocjacje handlowe,umiejętność prowadzenia aktywnej sprzedaży,obsługa komputera,mile widziana znajomość języków obcych,prawo jazdy kat. B;przygotowywanie ofert dla potencjalnych nabywców, rozwiązywanie problemów technicznych;wynagrodzenie podstawowe+premia
ROMAN BARTOSZEWSKI P.H.U. APARATEX - 2017-06-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- koordynacja procesów rekrutacyjnych od początku do końca poprzez organizowanie rozmów kwalifikacyjnych i inicjowanie procesu wdrożenia do firmy, - wsparcie oraz utrzymywanie kontaktu z kandydatami, menedżerami i rekruterami, - zapewnienie wysokiej jakości dostarczanych uslug,- śledzenie danych oraz etapów kandydatów w systemie rekrutacjyjnym,- prace administracyjne w zakresie pozwoleń na pracę,- skuteczne zarządzanie ogólnymi zapytaniami od członków zespołu, kandydatów i menedżerów rekrutujących,Praca w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)
samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych, pozyskiwanie pracowników, budowanie i utrzymywanie relacji ze zleceniobiorcami, weryfikacja i selekcja kandydatów z poszukiwanym profilem, budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-16 - Świdnica (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kęty (małopolskie)
minimum średnie ekonomiczne lub administracyjne, mile widziane doświadczenie, prowadzenie akt osobowych, tworzenie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Przeprowadzenie badań rynkowych i gromadzenie informacji rynkowej, planowanie i wdrazanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Nowy Sącz (małopolskie)
- pomoc w prowadzeniu biura, obsługa komputera, telefonu, fax-u,- pomoc w prowadzeniu dokumentacji biurowej, rejestrów konsultantek i liderów sprzedaży, dokumentacji handlowej,- obsługa klientów - sprzedaż bezpośrednia, praca w terenie, prospekting, podpisywanie umów z nowymi kontrahentami pod nadzorem opiekuna,- obsługa kasy fiskalnej,- usługi marketingowe, promocja, reklama, projektowanie artykułów reklamowych - wizytówek, ulotek.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Wieliczka (małopolskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych w porozumieniem z zarządem, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, asystowanie w przygotowywaniu ofert dla klientów i raportów ze sprzedaży, wystawianie dokumentów sprzedażowych; kontakt z pracodawcą e-mailowy s.huzarek (at) carrypetfood.com.
Carry Pet Food Sp. z o. o. - 2015-12-28 - Trzebielino (pomorskie)
praca
HORECA24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, praca w godzinach 9:00 - 13:00
Biuro Rachunkowe Damian Książek SP. Z O. O. SP. K. - 2017-11-03 - Wadowice (małopolskie)
1. Archiwizacja dokumentów, 2. Księgowanie kartotek zarobkowych, 3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Łęczyca (łódzkie)
(RPO) dla osób powyżej 30 r.ż. przygotowywanie, koordynacja i realizacja wydarzeń, bieżąca aktualizacja portali społecznościowych i artykułów na stronę internetową (w zakresie organizowanych wydarzeń), kontakty z partnerami, promocja organizowanych wydarzeń, aktywne pozyskiwanie klientów, dobór tematyki i zakresu organizowanych warsztatów, aktywny udział w zyciu palcówki
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. rozliczeń/ inżynier kontraktu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
sporządzanie pism
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Częstochowie Ernest Osicki - 2019-02-26 - Częstochowa (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą,- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja innych dokumentów magazynowych tj.: MM, RW, PW,- przygotowywanie zestawień Excel i obróbka otrzymywanych analiz,- analizy w systemie.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Zgierz (łódzkie)
Samodzielne prowadzenie kancelarii(prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej,przyjmowanie rejestrowanie i wysyłanie poczty,gromadzenie, rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji, rejestrowanie i terminowe dostarczanie pism zgodnie z dekretacją,prowadzenie rejestru delegacji służbowych;Uczestnictwo w spotkaniach w celu sporządzania protokołów lub notatek,Współudział w przygotowywaniu narad i spotkań organizacyjnych w WWK OHP).
kontakt przez OHP - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-01-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Utrzymanie sygnalizacji świetlnych i znaków aktywnych
BROSS Kusek i Sobecki spółka jawna - 2018-08-06 - Tarnów (małopolskie)
-układanie towaru na magazynie-przygotowanie towaru wg zamówień dla klientów
Hurtownia spożywcza "DANA" - DANUTA LEWANDOWSKA - 2019-01-15 - Cedrowice-Parcela (łódzkie)
Obsługa klientów, sprzedaż bezpośrednia. Praca w godz. 6-14, 14-22.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Śledziejowice (małopolskie)
organizowanie dostaw towarów, zestawienie i analiza sprzedaży, kontakt z dostawcami azjatyckimi-chińskojęzycznymi, negocjowanie umów, kontrola jakości, kompletowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży na rynku indyjskim, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów w języku hindi, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii, obsługa poczty elektronicznej w języku hindi i angielskim
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie; min. 5 lat doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta; komunikatywna znajomość j. angielskiego; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; prawo jazdy kat. B; Zakres obowiązków: obsługa klienta indywidualnego i biznesowego; obsługa biura, kasy fiskalnej; rozliczanie księgowe i personalne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Gliwice (śląskie)