SPECJALISTA DS. PŁAC Łęczyca oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PŁAC
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: 1. Archiwizacja dokumentów, 2. Księgowanie kartotek zarobkowych, 3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
Data publikacji: 2018-09-18
Lokalizacja: Łęczyca (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
1. Archiwizacja dokumentów, 2. Księgowanie kartotek zarobkowych, 3. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczyca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczycki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik obsługi płacowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: rachunkowość i finanse
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: wiedza z zakresu kadry i płace
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Adres pracodawcy:
H. Sienkiewicza 31, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie na staż
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łęczycki
Gmina pracodawcy: Łęczyca
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczyca
Ulica pracodawcy: H. Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 19.09.2018
Oferta pracy ważna do: 18.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności elektroenergetyka lub energetyka; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; obsługa komputera Ms Office, Excel; mile widziane uprawnienia: energetyczne (G-2), gazowe (G-3), elektryczne do 1 kV (G-1); zakres obowiązków: opracowywanie analiz technicznych i kosztów za energię elektryczną i energetyczną; opracowywanie ocen bezpieczeństwa elektroenergetycznego kompleksów; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-12-12 - Gliwice (śląskie)
Wykonywanie list płac, odprowadzanie opłat ZUS i inne
Gimnazjum Publiczne nr 4 - 2016-11-10 - Opole (opolskie)
Zakres obowiązków:- prowadzenie ksiąg podatkowych i handlowych,- sporządzanie kalkulacji w zakresie podatku dochodowego,- przygotowanie deklaracji VAT / VAT-UE,- sporządzanie deklaracji ZUS,- sporządzanie list płac,- prowadzenie akt osobowych- kontakt z Urzędem Skarbowym, ZUS oraz klientami.Wymagania:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub ukończone studia wyższe o specjalizacji finanse i rachunkowość,- minimum dwuletnia praktyka zawodowa, najlepiej w biurze rachunkowym,- znajomość zasad i przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatkowej księgi przychodów i rozchodów- znajomość zagadnień podatkowych- znajomość przepisów prawaLiczymy na długofalową współpracę.Osoba stająca się o zatrudnienie musi być zarejestrowan jak bezrobotna w PUP.Zachęcamy do kontaktu.
Studio O2 Projektant Sp. z o.o. - 2018-06-13 - Łańcut (podkarpackie)
-Praca biurowa,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie CV na adres: jacek.kolasinski (at) educol.pl
EDUCOL ANNA KOLASIŃSKA - 2016-06-03 - Tczew (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA
APH I U KWAŚNIAK - 2017-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządzanie opinii prawnych, analiza działań prawnych klientów firmy, sporządzanie pism, dostarczanie oraz odbieranie dokumentów od klientów i urzędów
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Koordynowanie i kierowanie pracami budowlanymi zgodnie z projektem, wymaganiami prawa budowlanego i ustalonym harmonogramem czasowym oraz standardami jakościowymi, nadzorowanie jakości prowadzonych prac i egzekwowanie prawidłości ich wykonywania, weryfikacja projektów inwestycyjnych w zakresie możliwości ich realizacji, weryfikacja opłacalności rozwiązań projektowych i technicznych, rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji prac, znajomość procedur zwiazanych z zamówieniami publicznymi. Umowa o pracę na początek na czas określony 6 mcy, docelowo na czas nieokreślony.
Prokuratura Regionalna w Krakowie - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie partnerów handlowych z Europy Środkowo-Wschodniej, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prezentacja rozwiązań przed partnerami.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Kraków (małopolskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi ds. prawnych. Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
praca w Biurze rachunkowym, wykonywanie czynnościkadrowo-płacowych, rozliczanie składek ZUS
FIRMA RACHUNKOWO - DORADCZA "GRAMAR"- Marek Orzeł - 2017-05-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa strony internetowej i sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Błachów (opolskie)
Wprowadzanie artykułów do sprzedaży internetowej, opracowywanie opisów produktów do sprzedaży. Obsługa sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Odpowiedzialność za grupę konserwatorów;sprawowanie nadzoru ich pracy; planowanie remontów budynków mieszkalnych i lokali usługowych.
LUBELSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2018-03-16 - Lublin (lubelskie)
Obsługa kasy, księgowanie dokumentów finansowych (faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe, raporty kasowe, polecenia księgowania)Godziny pracy: od 7.00 do 15.00
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-06-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie transportem i logistyką, planowanie transportu.
BIMEX SP. Z O.O. SP. K - 2017-11-17 - Sulechów (lubuskie)
Sprzedaż wyrobu, rozliczanie tras kierowcy, wyliczanie podatku, współpraca z: ZUS, Urząd Skarbowy
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Specjalista ds. marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Dobroń (łódzkie)
- obsługa komputera i kasy fiskalnej- obsługa i wykonywanie operacji w systemie NC+- prezentacja oferty operatora, sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług NC+- wymiana i serwis sprzętu, usuwanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów- budowanie pozytywnych relacji z klientami
SAT-SYSTEM - 2017-10-12 - Kościan (wielkopolskie)
wg.zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
SKŁADANIE OFERT PRZETARGOWYCH - KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW WYMAGANYCH W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM ZŁOŻENIEM OFERTY.WYSZUKIWANIE I MONITOROWANIE PRZETARGÓW OGŁOSZONYCH W OBSZARZE INFRASTRUKTURY DROGOWEJ.POZYSKIWANIE INFORMACJI DOTYCZĄCYCH PRZETARGÓW.PROWADZENIE, UZUPEŁNIANIE I ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ (WYSZUKIWANIE INFORMACJI DOTYCZĄCYCH WPROWADZANYCH ZMIAN, SIWZ, ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA).AKTUALIZACJA TABEL PRZETARGOWYCH ORAZ SPORZĄDZANIE PORÓWNAŃ CEN OFERTOWYCH.PRZYGOTOWYWANIE KOSZTORYSÓW OFERTOWYCH.WSPIERANIE DZIAŁAŃ ZWIĄZANYCH Z FUNKCJONOWANIEM DZIAŁU OFERTOWEGO.
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" S.P. Z O.O. - 2016-09-21 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Oferowanie produktów ubezpieczeniowych
BENETUS Adam Radziejewski - 2016-06-14 - Białystok (podlaskie)
Realizacja zadań sprzedażowych, profesjonalna obsługa klienta, udzielanie porad w doborze produktu, bieżące prace związane z ekspozycja towaru, przyjmowanie dostaw, umiejętność pracy w zespole, przestrzeganie standardów oraz procedur w salonie, doświadczenie w sprzedaży. Umowa na 2 lata; godziny pracy: 10.00- 18.00, system czasu pracy wg grafiku
Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2018-02-23 - Włynkowo (pomorskie)
samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2018-09-05 - Nowy Targ (małopolskie)
- Aktualizacja baz danych na stronach zakupowo-sprzedażowych, bieżąca realizacja zamówień klienta, prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca na pełny etat.- Praca po 8 godzin dziennie między 8:00-18:00.Mile widziane doświadczenie w obsłudze portali zakupowo-sprzedażowych (allegro, e-bay, itp). Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym- jednak nie jest to warunek konieczny. Wymagana biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Kontakt wyłącznie telefoniczny (533-580-003) w godz.: 9:00-15:00 lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
Ssporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8A,Prowadzenie ewidencji księgowej firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowo-podatkowymi aspektami działalności firmy, terminowe przygotowanie, kontrola deklaracji podatkowych (CIT, VAT), przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami oraz innymi organizacjami zewnętrznymi przygotowanie analiz oraz raportów.Godzina zakończenia pracy : 16:00Miejsce pracy: Wrocław, ul. KrakowskaKontakt kandydatów z pracodawcą: (071) 37 72 122, edukacja (at) edukacja.wroc.plsala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" Sp. z o.o. - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Ocena receptur kosmetyków pod względem prawnym, ocena bezpieczeństwa produktów.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Ustalanie harmonogramu dostaw i surowców do produkcji, monitorowanie i kontrola stanu magazynowego, dostępności produktów, uzupełnienie zapasów, kontrolowanie realizacji zamówień, tworzenia analiz i zestawień( umiejętność pracy w MS Exel). Pracodawca wymaga posiadania wykształcenia wyższego(ekonomia, logistyka i pokrewne), bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności myślenia analitycznego, dokładności, skrupulatności, odpowiedzialności.
AGNES A.Pietrzykowska-Czarna i G. Czarny s.j. Świdwin - 2016-04-20 - Świdwin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Poznań (wielkopolskie)