SPECJALISTA BANKOWOŚCI Rabka-Zdrój oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA BANKOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: formalno-rachunkowa kontrola dokumentów oraz wprowadzanie danych do systemu księgowego
Data publikacji: 2020-01-15
Lokalizacja: Rabka-Zdrój (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rabka-Zdrój, powiat: nowotarski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
formalno-rachunkowa kontrola dokumentów oraz wprowadzanie danych do systemu księgowego
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA BANKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rabka-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotarski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2020
Data zakończenia pracy: 17.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Adres pracodawcy:
Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, powiat: nowotarski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: nowotarski
Gmina pracodawcy: Nowy Targ
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Targ
Ulica pracodawcy: Szpitalna
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Targu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 16.01.2020
Oferta pracy ważna do: 21.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?434e79df153c553b87b9d7d0fb012e5e
Podobne oferty pracy
Kontakty mailowe i telefoniczne z przedstawicielem producenta. Zapewnienie realizacji dostaw z zagranicy, przygotowanie dokumentacji dopuszczenia dostaw do obrotu, monitorowanie stanów magazynowych, sporządzanie raportów. Przyjmowanie i procedowanie reklamacji. Inne zlecone zadania związane z powyższymi obszarami działań.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie i organizacja przedsięwzięć kulturalnych w oparciu o nowe media dla dzieci i młodzieżygodz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
•opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych,• nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy,• przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych,• koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych,• kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów,• sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
Telefoniczna sprzedaż reklam do gazet i portali, przygotowywanie ofert, obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów, uczestnictwo w targach krajowych i zagranicznych.
EXCELIA D. OPALA S. JASTRZĘBSKI S.C. - 2018-05-10 - Gdynia (pomorskie)
ewidencjonowanie operacji gospodarczych w KPIR i pełnej księgowości.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie budowlane, min. 2 letnie doświadczenie w handlu, wymagana znajomość branży budowlanej-beton, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, dyspozycyjność, samodzielność i komunikatywność, dobra organizacja pracy. Praca będzie polegać na sprzedaży materiałów budowlanych na terenie ROW i okolic. Aplikacje należy wysyłać na adres e-mail: biuro (at) globalbeton.pl
GLOBAL BETON SP. Z O.O. - 2017-02-16 - Rybnik (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji, zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizacji swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności. Umowa na czas nieokreślony, poprzedzona umową na czas określony-po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kierownictwa Centrum Kontaktu z Klientem. Praca na trzy zmiany: 8:45-17:00; 9:45-18:00; 10:45-19:00. Wynagrodzenie miesięczne: 3150 zł brutto (3500 zł brutto po pomyślnym zakończeniu przez pracownika kompleksowego szkolenia z zakresu systemu rezerwacji biletów lotniczych, zaliczenie wszystkich wymaganych testów oraz uzyskanie pozytywnej oceny od Kierownika Centrum Kontaktu z Klientem).
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Zabrze (śląskie)
- Wykonywanie zleconych prac, weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: od zaraz. Do uzgodnienia (preferowane jak najszybciej).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub pokrewne, filologicznym (angielska, czeska,słowacka). Doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Wymagana znajomość języka czeskiego lub słowackiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
PRICEWATERHOUSECOOPERS SERVICE DELIVERY CENTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Katowice (śląskie)
Staż w Przedsiębiorstwie Konfekcyjnym MAGDA.Program stażu do zapoznania w pokoju 36
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Przygotowanie rozliczenia z ZUS-PŁatnik, Urzędem Skarbowym - PITy, lista płac, rozliczenia finansowo-księgowe. Zastępstwo na ok. 2 lata. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "VICTORIA" - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
Zatrudnianie pracowników, akta osobowe, płace. Obsługa i rozliczanie programu Płatnik. Rekrutacja pracowników młodocianych. Spisywanie umów w celu przygotowania zawodowego. Kompletowanie dokumentów do egzaminów czeladniczych i mistrzowskich.
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
- Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych w firmie. Dobór odpowiednich metod i narzędzi w celu realizowania założonego planu. Regularne wyjazdy do Ukrainy na zakład produkcyjny (Donetsky obwód).- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + wyjazdy służbowe na teren Ukrainy oraz UE.- Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do kontaktowania się z kontrahentami z Ukrainy. Znajomość języka angielskiego jest wymagana do nawiązywania kontaktów z kontrahentami z Słowacji, Czech, Węgier, Austrii, Niemiec i Chin.- Praca: 8:00-16:00 + soboty. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe 5 lat jako specjalista do spraw marketingu i handlu. Doświadczenie w branży automotiv.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Katowice (śląskie)
wystawianie dokumentacji sprzedażowej, prowadzenie korespondencji z kontrahentami, obsługa programu SYMFONIA
Spółdzielnia Inwalidów PRZYSZŁOŚĆ Trzcianka - 2020-01-08 - Trzcianka (wielkopolskie)
Aktywny udział w pracach związanych z wdrażaniem Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie doradztwa dla beneficjentów w zakresie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania na realizację operacji w ramach LSR, Doradztwo w zakresie przygotowania wniosku o przyznanie pomocy na realizację operacji, wniosku o płatność oraz świadczenie pracy wynikającej ze wskazanego zakresu,Obsługa związana z naborem wniosków zgłaszanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju,Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura,Współpraca z biurem rachunkowym,Prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD,Przygotowywanie udziału LGD w targach, naradach, szkoleniach i imprezach społeczno kulturalnych,Współpraca z mediami w tym odpowiadanie na interwencje i organizowanie konferencji prasowych,Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i aktualizacja stron internetowych LGD,Obsługa imprez wewnętrznych spotkań, narad, przyjęć delegacji i gości LGD,Wykonanie innych prac wynikających z bieżących działań Biura LGD w tym prowadzenie Sekretariatu,Podejmowanie działań związanych z aktualizacją LSR,Obsługa klientów, udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień, Prowadzenie działań związanych ze współpracą międzyregionalną i międzynarodową, Wykonywanie innych obowiązków pracowniczych określonych przepisami prawa wynikających z działalności Stowarzyszenia oraz wykonywanie innych prac zlecanych przez przełożonego,Weryfikacja wstępna i/lub sprawdzanie wniosków złożonych w ramach ogłoszonych konkursów, Prowadzenie i aktualizacja rejestru interesu członków Rady na potrzeby realizacji procedury oceny wniosków i wyboru operacji.Aplikowanie o środki ze źródeł zewnętrznych, w tym Unii Europejskiej.Dodatkowe informacje w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy można uzyskać w siedzibie Biura Stowarzyszenia ,,Sąsiedzi i pod nr:. telefonu: 86/47-35-335
STOWARZYSZENIE SĄSIEDZI - 2017-01-18 - Łomża (podlaskie)
- prace biurowe- segregowanie dokumentów- wprowadzanie zamówień do systemu- wystawianie faktur dla klientów polskich i zagranicznych- potwierdzanie zamówień- obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Brójce (lubuskie)
Aktywny udział w procesie rozwoju firmy, przygotowanie informacji dot. produktów wodocznych na opakowaniach ta, aby były wiarygodne, jasne i naukowo udowodnione. Obsługa sekretariatu
POLONEA-INWEST Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Stępina (podkarpackie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA PRZYGOTOWANIE, KOORDYNACJE I ROZLICZANIE PROCESÓW ZAKUPOWYCH, W TYM:1) SPORZĄDZANIE ZAMÓWIEŃ ZAKUPÓW KOMPONENTÓW ZGODNYCH Z ZAPOTRZEBOWANIEM PRODUKCYJNYM.2) NADZOROWANIE I ZARZĄDZANIE STANEM MAGAZYNOWYM ZAMAWIANYCH KOMPONENTÓW.3) GROMADZENIE, ANALIZA I OPRACOWYWANIE INFORMACJI ISTOTNYCH DLA REALIZOWANYCH ZAKUPÓW.4) PROWADZENIE NEGOCJACJI Z BIEŻĄCYMI I NOWYMI DOSTAWCAMI W ZAKRESIE WARUNKÓW DOSTAW ZAMAWIANYCH TOWARÓW.5) KONTROLOWANIE I KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW, DBANIE O TERMINOWOŚĆ ROZLICZANIA FAKTUR ZAKUPOWYCH. 6) EWIDENCJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH W DEDYKOWANYM SYSTEMIE.Godz. pracy 7.30-15.30.Po 3 miesięcznym okresie próbnym 4000 zł brutto.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-11-27 - Słupsk (pomorskie)
Wprowadzanie danych do systemu AXAPTA, rozliczanie produkcji, kontrola przepływu i zużycia materiałów.
KILARGO Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Chechło Pierwsze (łódzkie)
pozyskiwanie nowych klientówutrzymanie relacji z obecnymi klientamiobsługa formalna kwestii handlowej
KRZYSZTOF GÓRKA GREEN BROKER - 2018-10-15 - Drzewica (łódzkie)
rozliczanie pracowników, rozliczanie magazynu, przyjmowanie zamówień, obsługa biura i dokumentacji firmy, telefoniczna obsługa klienta
"Victoria Cymes" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie pojazdu, właściwa dokumentacja
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Mile widziane doświadczenie.Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
DRUKARNIA OFFSETOWA "WOWO" Sp. z o.o. - 2017-12-04 - Łódź (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
według umowy
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Żabia Wola (lubelskie)
Prace magazynowe, układanie, pakowanie, praca ze skanerem.
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-01 - Głuchów (łódzkie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2019-09-06 - Częstochowa (śląskie)
spawanie metodą TIG,
IRLEH PPH Gniezno s.c. - 2017-03-30 - Gniezno (wielkopolskie)
-
"FABRYKA PIĘKNA" EWA MEGGER - 2017-10-27 - Brzoza (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne; doświadczenie w branży konstrukcji stalowych; umiejętność czytania dokumentacji technicznej oraz umiejętność posługiwania się przyrządami kontrolno-pomiarowymi; znajomośc Ms Word, Ms Excel, AutoCad; wymagane uprawnienia: VT2, PT2 lub MT2; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: wykonywanie pomiarów geometrii elementów konstrukcji stalowych; kontrola jakości wykonanych spoin; nadzór nad przyrządami kontrolno-pomiarowymi; przygotowywanie dokumentacji jakościowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PROSERWIS MOSTOSTAL GLIWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-05 - Gliwice (śląskie)