SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA CZESKIEGO (NR REF. BACK/CZ/2019) (WARSZAWA) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA CZESKIEGO (NR REF. BACK/CZ/2019) (WARSZAWA) K/M
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Dostarczanie informacji drogą mailową o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku trudności, które mogą napotkać Klienci; zapewnianie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; sprawne identyfikowanie potrzeb klienta; praca w międzynarodowym zespole.
Data publikacji: 2019-03-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dostarczanie informacji drogą mailową o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku trudności, które mogą napotkać Klienci; zapewnianie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; sprawne identyfikowanie potrzeb klienta; praca w międzynarodowym zespole.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 1500-3000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA BACK OFFICE ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA CZESKIEGO (NR REF. BACK/CZ/2019) (WARSZAWA) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
czeski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka czeskiego na wysokim poziomie (umożliwiająca swobodną pisemną komunikację); komunikatywność i otwartość na na potrzeby Klienta, doświadczenie w kontakcie z klientem. Obowiązki: dostarczanie informacji drogą mailową o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku trudności, które mogą napotkać Klienci; zapewnianie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; sprawne identyfikowanie potrzeb klienta; praca w międzynarodowym zespole.[Zgłoszenia: rekrutacja (at) hrsystems.pl, telefonicznie: 22 882 43 00]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 25.03.2019
Oferta pracy ważna do: 03.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Zielona Góra (lubuskie)
wycena aluminiowych konstrukcji fasadowych, okiennych oraz drzwiowych, przygotowywanie rysunków produkcyjnych
ALUMIC S.A. - 2018-05-10 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Kompleksowa obsługa kilkunastu podmiotów gospodarczych w zakresie podatkowej książki przychodów i rozchodów
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2016-02-03 - Częstochowa (śląskie)
cięcie sadzonek i sadzenie roślin w szklarni, praca 5 dni w tygodniu w godzinach 7-15 - 40 godz./tyg.
TUSZYŃSCY GOSPODARSTWO OGRODNICZE Grzegorz Tuszyński - 2016-01-18 - Szamoty (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów z rynku hiszpańskiego, kontakt z klientami z rynku hiszpańskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Poznań (wielkopolskie)
Współpraca z obecnymi klientami firmy, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert sprzedaży, przygotowywanie umów wstępnych, realizacja celów sprzedażowych.
POLSKA PRESS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zarządzanie cyklem życia wszystkich incydentów i problemów IT Identyfikowanie potencjalnych problemów i ich zapobieganie. Monitorowanie zaleceń dotyczących rozwoju technologicznego. Monitorowanie pomiarów wydajności i skuteczności. Gromadzenie i przetwarzanie informacji technicznych.Jedna zmiana 8:30-17:30, umowa na czas nieokreśłony.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Wrocław (dolnośląskie)
przyjmowanie faktur zakupowych, wprowadzanie do systemu rozliczeń i zakupów towarów, przekazywanie i ewidencjonowanie faktur zakupów, pozyskiwanie towarów w dobrej cenie
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2017-10-05 - Katowice (śląskie)
obsługa magazynu materiałów produkcyjnych i pomocniczych, rozładunekoraz przyjęcie towaru,wydawanie towaru,kontrola stanówmagazynowych,prowadzenie pełnej dokumentacji, również w systemiekomputerowym, zamawianie materiałów, współpraca z dostawcami wzakresie terminowej realizacji,dostosowanie poziomu zapasów do potrzebzakładu,sporządzanie raportów i analiz; praca jednozmianowa w godzinach:6-14
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-03-16 - Ozimek (opolskie)
załatwianie spraw administracyjnych związanych z działalnością Spółki, ubezpieczenie środków transportu, budynków. Zaopatrywanie w części zamienne do taboru samochodowego, materiały biurowe. Sprawozdawczość dot. ochrony środowiska
TORSEED Przed. Nasiennictwa Ogrodniczego i Szkółkarstwa S.A. - 2019-03-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, sprzedaż
S U R T E X Sp.Z0.0 Zakład Handlowy Przemyśl - 2017-12-08 - Przemyśl (podkarpackie)
- Kontrola formalno-rachunkowa, dekretowanie i księgowanie dokumentów. Realizacja i kontrola dokonywanych płatności, kontrola terminowości realizacji należności i zobowiązań. Weryfikacja umów gospodarczych pod wzgl. finansowym. Współpraca z bankami i ubezpieczycielami. Nadzór i organizacja inwentaryzacji. Współpraca w procesie rozliczania produkcji. Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych. Dostarczania wymaganych informacji z zakresu rachunkowości i finansów, ścisła współpraca z Zarządem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto (do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, księgowość). Praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości. Min 5 letnie doświadczenie na stanowisku księgowego lub specjalisty ds. finansowych. Doświadczenie w branży produkcyjnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza programu Excel). Dobra znajomość zintegrowanych programów finansowo-księgowych. Mile widziana znajomość programu Impuls Evo. Wysoki poziom zdolności interpersonalnych. Systematyczność oraz dobra organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: dwieczorek (at) baildonit.com ->List motywacyjny i CV z klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
WĘGLIKI SPIEKANE "BAILDONIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Katowice (śląskie)
Testowanie rozwiązań systemów ERP, IT w Polsce. Testowanie projektów przetwarzania informacji. Raportowanie. Optymalizacja rozwiązań informatycznych.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Gdynia (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
•realizacja zleconych projektów rekrutacyjnych•rekrutacja i selekcja kandydatów•budowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów dopasowaną do potencjału klienta•budowanie trwałych relacji z kandydatami, pracownikami i klientami oraz rozwijanie współpracy poprzez poszukiwanie nowych możliwości świadczenia usług agencji•praca nad doskonaleniem bieżących metod rekrutacyjnych•udział w planowaniu działań rekrutacyjnychWymagania: wykształcenie średnie zawodowe, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie na poziomie C2, rosyjskiego na poziomie C2, polskiego na poziomie A1Praca w godzinach: 09:00-17:00
NOVA PRACA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KARPORI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie sekretariatu instytutu, przygotowywanie dokumentacji, prowadzenie ewidencji prac dyplomowych, obsługa systemów informatycznych, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Częstochowa (śląskie)
praca na programie magazynowo-ksiegowym CRP Optima, przygotowanie ofert sprzedażowych, obsługa klienta, telemarketing, telefoniczna windykacja należności, wprowadzanie dokumentów do systemu CRP Optima
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Blizne Łaszczyńskiego (mazowieckie)
sporządzanie list płac- wyliczanie podstawy do naliczania zasiłków płacowych ze środków ZUS, naliczanie podatku dochodowego, skladek ZUS płaconych przez pracownika i zaklad pracy
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Rokitno (lubelskie)
Zadania:•obsługa maszyn,•prace produkcyjne,•przestrzeganie zasad BHP,•raportowanie wykonywanej produkcji,,Oferujemy:•pracę w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,•możliwość rozwoju na danym stanowisku,•miłą i przyjazną atmosferę pracy.•Możliwość przystąpienia do ubezpieczeń grupowych oraz programu Multisport,
J. Chodacki, A. Misztal MEDICA Spółka Jawna - 2018-10-01 - Lubin (dolnośląskie)
Wymagania: chęci do pracy, zainteresowanie tematyką zwierząt.
"ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski - 2016-11-25 - Racibórz (śląskie)
obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych, realizacja zadań sprzedaży.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
współpraca z kontrahentami i pośrednikami związanymi z dostawą towarów, opracowywanie tras transportu, pracodawca wymaga 2-letniego doświadczenia zawodowego
DAKPOL Sp. z o.o. Wolsztyn - 2016-04-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Zarządza, polityką i procesami wspierającymi programy bhp firmy wraz z przypisanym mu AOR. Zarządza podległym mu personelem bhp. Odpowiada za stosowanie zasad i programów BHP obowiązujących w trakcie prac nad danym projektem. Odpowiedzialny za wdrażanie projektów, zasad i standardów bhp. Przeprowadza audytu programów bhp oraz warunków pracy na podległym mu terenie. Nadzoruje dochodzenia w sprawie wypadków i prowadzi dochodzenia w sprawie wypadków, które mogłyby zakończyć się procesem sądowym. Rozwija samodzielnie i przedstawia zarządowi zalecenia, które w formie porady będą mogły zapewnić członkom ekipy pracowniczej, podwykonawcom oraz klientom równowagę między ich produktywnością a bezpieczeństwem w pracy. Tworzy i opracowuje programy bhp w celu uzupełnienia braków w już istniejących. Utrzymuje kontakt i współpracę z przedstawicielami klientów, kadrą bhp firmy, oraz agencjami regulacyjnymi. Utrzymuje kontakt i współpracę z pracownikami ze strony klienta oraz przedstawicielami działu bhp całej grupy kapitałowej. Wspiera pracowników w działaniach z organami odszkodowawczymi. Zapewnia przestrzeganie wymogów regulacyjnych. Tworzy i wspiera programy szkoleń bhp. Wspiera, konsultuje, prowadzi i doradza w sprawach bhp poszczególnym sektorom, jednostkom lub wydziałom grupy kapitałowej. Inicjuje i prowadzi programy bhp oraz rozwija je by podnosić świadomość. Zapewnia zarządowi poradnictwo w sprawach bhp poprzez interpretowanie zasad, przepisów i wytycznych bhp. Bierze udział w nadzorowaniu i kontroli standardów bhp oraz stosownych przepisów i ustawodawstwa. Przeprowadza inspekcje, nadzoruje i ocenia programy bhp pod kątem wydajności i wartości merytorycznej. Ustala spis obowiązkowego sprzętu ppoż. Prowadzi zapiski, tworzy raporty i dokumentację spełniające wymogi grupy kapitałowej oraz organów nadzoru. Bezpieczeństwo i Ochrona Środowiska/Wynajem Pojazdów/ Współpraca z Dostawcą Usług Transportowych na Lotnisko/ Dostęp do Bazy/Wydawanie Przepustek dla Pojazdów Mechanicznych/ Zasoby Magazynowe - Osoba KontaktowaUmowa do 30 listopada 2017 roku, każda kolejna umowa na 1 rok
DELTA VECTOR POLAND Sp.Zo.o. - 2017-07-24 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie z umową
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Morawa (dolnośląskie)
odbywanie spotkań z klientami biznesowymi i nawiązywanie współpracy,przygotowanie ofert,analiz, i kalkulacji dla klientów,negocjowanie warunków kontraktów,prowadzenie spraw pozyskanych klientów,wykonywanie planu sprzedażowego
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Warszawa (mazowieckie)
SPAWANIE METODAMI MMA, MAG, MIG, TIG
POL-SERVICE Majcher Jacek - 2018-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)
wspomaganie pracy ukraińskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami ukraińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)