SAMODZIELNY PRACOWNIK DS. KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC Kędzierzyn-Koźle oferta pracy AGERSOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SAMODZIELNY PRACOWNIK DS. KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie pełnej księgowości Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółki komandytowej. W tym: środki trwałe i WNiP, sporządzanie sprawozdań finansowych okresowych i rocznych, kompleksowe prowadzenie dokumentacji z zakresu kadr i płac, naliczanie wynagrodzeń i rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, aneksów oraz innych dokumentów kadrowych, rozliczanie delegacji, nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń BHP, wystawianie skierowań na badania, obsługa umów cywilnoprawnych, monitorowanie zmian przepisów oraz właściwe ich stosowanie, kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, GUS, US, NBP czy PFRON).
Data publikacji: 2020-06-01
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: AGERSOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SZKOLNA 15, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej księgowości Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółki komandytowej. W tym: środki trwałe i WNiP, sporządzanie sprawozdań finansowych okresowych i rocznych, kompleksowe prowadzenie dokumentacji z zakresu kadr i płac, naliczanie wynagrodzeń i rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, aneksów oraz innych dokumentów kadrowych, rozliczanie delegacji, nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń BHP, wystawianie skierowań na badania, obsługa umów cywilnoprawnych, monitorowanie zmian przepisów oraz właściwe ich stosowanie, kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, GUS, US, NBP czy PFRON).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNY PRACOWNIK DS. KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1603
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wyk. wyższe, , doświadczenie w prowadzeniu księgowości w firmie produkcyjnej, znajomość angielskiego na poziomie komunikatywnym - mile widziana, bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu VAT, Ustawy o rachunkowości oraz innych, znajomość MS Office, programu Płatnik lub innego programu księgowo-płacowego, samodzielność i umiejętność poszukiwania rozwiązań.
Nazwa pracodawcy:
AGERSOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
danePracodawcy_nip: 5213638663
danePracodawcy_regon: 146347147
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
SZKOLNA 15, 47-225 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1603
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965424
Ulica pracodawcy: SZKOLNA
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy:
PRODUKCJA POZOSTAŁYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 02.06.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8951f1a90c93767342d2c428903067c0
Podobne oferty pracy
Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi ( bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, rapotrowanie wyników, praca zdlana w dowolnych godzinach.
I. IQ ENERGETYKA DARIUSZ MIKRUT II. DM NEGOTIUM DARIUSZ MIKRUT - 2018-01-04 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych.Pomoc w utrzymywaniu higieny osobistej, pielęgnacja.Zapewnienie kontaktu z otoczeniem.
CARITAS DIECEZJI RZESZOWSKIEJ - 2020-04-22 - Zagorzyce (podkarpackie)
prace na dachach typu kładzenie i grzanie papy, konserwacja różnymi środkami gruntującymi
Stefkraft Sp. zo.o. - 2019-10-02 - Police (zachodniopomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, dbanie o czystość zaplecza i sali sprzedaży
URSZULA PACULA - 2018-07-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Szlifierz
WELDING TECHNOLOGY Sp. z o.o., Sp. Komandytowa - 2018-06-29 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa kasy w Salonie Orange przyjmowanie rachunków
CALLMAL Małgorzata Szczepańska - 2019-08-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
Prowadzenie pełnej księgowości, spraw dot.VAT, sporządzanie deklearcji VAT, sprawozdań finansowych, ewidencji środków trwałych.WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie kierunkowe, 2 lata doświadczenie.
KONIK EDYTA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE - 2019-09-20 - Jarosław (podkarpackie)
Praca na stanowisku murarza.Wynagrodzenie 2250zł brutto + premia.Praca na terenie Krakowa i okolic.
ANWAR ANNA SOPALA - 2019-04-17 - Kraków (małopolskie)
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe w zakresie adm., zarządzania, techniczne lub ekonomiczne; doświadczenie w pracy na stan. administracyjnym; zakres zadań: prowadzenie sekretariatu, sprawowanie opieki nad gabinetem Prorektora, umawianie spotkań, org. delegacji, przyg., prowadzenie oraz monitorowanie projektów i porozumień, opracowywanie raportów itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-08-07 - Gliwice (śląskie)
- prowadzenie ksiąg rachunkowych- realizacja płatności- terminowa realizacja obowiązków formalnych (US, ZUS, GUS)- sporządzanie sprawozdań finansowych, sprawozdań statystycznych, deklaracji podatkowych- realizacja płatności
Alchemia S.A. - 2016-02-17 - Zawadzkie (opolskie)
Sprzedaż części rolniczych i innych technicznych.Odpowiedzialność materialna.Prowadzenie aktywnej sprzedaży.
GRENE SP. Z O. O. - 2016-10-20 - Szamotuły (wielkopolskie)
Obróbka maszynami CNC (wiertarki, frezarki), obsługa maszyn i urządzeń pomiarowych, nadzór jakościowy nad wykonywanymi detalami, dbałość o stan obsługiwanych maszyn i urządzeń
UNIDRUK Spółka jawna Jacek Stencel, Paweł Stencel - 2020-01-09 - Zgierz (łódzkie)
pomoc w przygotowaniu posiłków i sprzedaż posiłków, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie ksiąg handlowych, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych.
Kancelaria Podatkowo-Rachunkowa ADVICE Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2015-11-27 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie magazynów: środków czystości i żywieniowego, prowadzenie dokumentacji magazynowej, raportów żywieniowych, sporządzanie jadłospisów, nadzór nad ich realizacją, planowanie i prowadzenie zbiorowego żywienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, zaopatrywanie placówki w art. spożywcze, środki czystości, odzież roboczą - zgodnie z ustawą Pzp, sporządzanie miesięcznych zestawień oraz sprawozdań, zaopatrywanie pracowników w odzież roboczą, prowadzenie kartotek odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia, prowadzenie spisu inwentarza,prowadzenie dokumentacji związana z zakupem, sprzedażą i likwidacją środków trwałych, wyposażenia.
ZAKŁAD POPRAWCZY - 2018-09-12 - Gdańsk (pomorskie)
magazynier, hakowy, operator suwnicy, obsługa wózka widłowego,
BOCAR GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2019-10-15 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Prace murarskie, dekarskie, malarskie, dowóz materiałów.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Ziemnice (dolnośląskie)
Rekrutacja pracowników na terenie Polski, Ukrainy i Białorusi, koordynacja spraw związanych z przyjazdem, zatrudnianiem i zakwaterowaniem pracowników ze Wschodu
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Gliwice (śląskie)
Utrzymywanie czystości w przedszkoluOferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Żelistrzewo (pomorskie)
Szczegółowe informacje dostępne na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; wykształcenie: wyższe, preferowane z zakresu administracji, ekonomii bądź zarządzania, doświadczenie w pracy lub staż w zakresie administracji publicznej, umiejętność redagowania pism administracyjnych, znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie B2, umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu Katedry, prowadzenie spraw finansowych Katedry, redagowanie pism administracyjnych w j. polskim i j. angielskim, organizacja konferencji i szkoleń. obsługa administracyjna projektów badawczych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-01-08 - Gliwice (śląskie)
Monter izolacji przemysłowej - spawacz
IZOINSTALBUD Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Tarnów (małopolskie)
układanie podkładów kolejowych, prace około torowe, sygnalizowanie przejazdu pociągu
MAR-AUTO s.c. Agnieszka Zuterek & Patryk Zuterek - 2016-03-24 - Radomsko (łódzkie)
wszystkie czynności związane z prowadzeniem akt spraw oraz urządzeń ewidencyjnych do ich rejestrowania; wykonywanie zarządzeń wydanych w sprawach sądowych; sporządzanie wokand; protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach; inne czynności zlecone przez przełożonych.Umowa do 31.12.2018 r.; godziny pracy: 7.30- 15.30
Sąd Rejonowy w Słupsku - 2018-03-29 - Słupsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu / godz. odbywania stażu: 08:00-16:00
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Rempin (mazowieckie)
Praca w programie SAP (BW, PI, SolMan, Portal) w szczególności zarządzanie i konfiguracja produktów w SAP, rozwiązywanie problemów pojawiających się w systemie SAP.
thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o. - 2018-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
kierowanie ciągnikiem siodłowym z naczepą
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Paweł Kantorowski - 2018-06-22 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Bieżąca kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.Dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz wyciągów bankowych.Analiza i rozliczanie kont księgowych.Weryfikacja zapisów kont pod kontem JPK (sprawdzanie faktur zakupu i sprzedaży z rejestrami vat).Sporządzanie zestawień pomocniczych w programie Exel.Przygotowanie dokumentów kompensat i ich rozliczenie.Bieżące rozliczanie należności i zobowiązań.Praca w godz. 8:16Kontakt z pracodawcą: 668 998 165
TRANS-DAN SP. Z O.O. - 2018-08-09 - Błonie (dolnośląskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Topólka (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie i organizowanie zagadnień produkcyjnych
Amhil Europa Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Krokowa (pomorskie)
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. nieposzlakowana opinia, 5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 6. wykształcenie wyższe, 7. posiadanie co najmniej dwuletniego udokumentowanego stażu pracy. 1. posiadanie doświadczenia zawodowego w przygotowywaniu, zarządzaniu i rozliczaniu projektów realizowanych z udziałem zewnętrznych środków finansowych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewnętrznych lub programów krajowych), 2. mile widziana wcześniejsza praca na stanowisku w administracji samorządowej, 3. studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu pozyskiwania funduszy i/lub rozliczania projektów, zamówień publicznych, 4. znajomość polityki regionalnej UE na lata 2014-2020 i zasad realizacji programów/projektów/działań finansowanych ze środków zewnętrznych, 5. znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego, funduszy unijnych, zamówień publicznych, procedur aplikacyjnych, rozliczania dotacji, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, 6. biegła znajomość obsługi komputera i oprogramowania biurowego, 7. umiejętność pracy w zespole oraz organizowania pracy własnej i innych osób, także pod presją czasu, 8. zdolności analityczne, wysoka kultura osobista, 9. komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, operatywność, odporność na stres, 10. samodzielność, zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, dyspozycyjność, 11. znajomość języka angielskiego. 1. Wyszukiwanie, gromadzenie, udostępnianie i rozpowszechnianie informacji o możliwych do pozyskania środkach finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz innych programów zagranicznych i krajowych na realizację projektów dostępnych dla Gminy. 2. Analiza programów pomocowych pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania. 3. Koordynacja, nadzór i bieżące monitorowanie procesu aplikacyjnego, realizacji oraz rozliczania poszczególnych projektów realizowanych przez Gminę. 4. Korygowanie w razie potrzeby harmonogramów rzeczowo-finansowych umów. 5. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów, sporządzanie wniosków do budżetu w związku z finansowaniem zadań ze środków zewnętrznych. 6. Prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi z zawartych umów o dofinansowanie projektów. 7. Przygotowywanie wniosków o płatność lub innych dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków. 8. Pozyskiwanie i gromadzenie informacji o gminie, opracowywanie danych niezbędnych do uzyskania pomocy finansowej. 9. Organizowanie i realizowanie działań promocyjnych i informacyjnych gminy. 10. Reprezentowanie Gminy w kontaktach z dysponentami funduszy pomocowych. 11. Współpraca z administracją rządową i samorządową, przedsiębiorcami oraz innymi organizacjami, zwłaszcza w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków pozabudżetowych, które mogą być wykorzystywane dla rozwoju gminy oraz stymulowania przedsiębiorczości i rynku pracy. 12. Opracowywanie, strategii, wieloletnich planów, czy innych programów gminnych. 13. Przedstawianie modyfikacji opracowań planistycznych - strategicznych gminy (strategia rozwoju gminy, plan inwestycyjny itp.) w kontekście pozyskiwania funduszy zewnętrznych pod kątem stawianych wymogów przez te fundusze. 14. Współpraca oraz koordynacja kontaktów krajowych i zagranicznych, w tym udziału w stowarzyszeniach i związkach. 15. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej, 16. Prowadzenie spraw związanych zamówieniami publicznymi. Wymagania dodatkowe: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Warunki pracy: wymiar czasu pracy pełny etat warunki dotyczące charakteru pracy i sposobu wykonywania zadań: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa o pracę na czas określony proponowane wynagrodzenie 2 800,00 zł brutto), prawdopodobny termin rozpoczęcia pracy - 17 grudnia 2018 r. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, na I piętrze w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %. Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny opatrzony własnym podpisem, 2. życiorys curriculum vitae - opatrzony własnoręcznym podpisem, kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie - załączono do ogłoszenia, kserokopie świadectw pracy (zaświadczeń lub umów o pracę w przypadku trwania stosunku pracy), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie (pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art. 233 § 1 kodeksu karnego) o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe załączono do ogłoszenia, zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do zatrudnienia na określonym stanowisku, oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Besku, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dokument składają kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych), ew. referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej i opisanej kopercie: "Nabór na samodzielne stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych Dokumenty należy składać w godzinach pracy urzędu w terminie do dnia 27.11.2018r. w Urzędzie Gminy Besko w pok. nr 7 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Besko, ul. Podkarpacka 5, 38-524 Besko. W przypadku przesyłki pocztowej decyduje dzień wpływu dokumentów do Urzędu. Dokumenty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub na podany adres e-mailowy o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i sprawdzianu wiedzy.Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, doręcza informację z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.http://www.besko.biuletyn.net/?bip=2&cid=1016&id=3218
GMINA BESKO - 2018-11-16 - Besko (podkarpackie)