Praca GMINA BESKO - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy GMINA BESKO, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy GMINA BESKO.

SAMODZIELNE STANOWISKO DS. ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH, POZYSKIWANIA 艢RODK脫W ZEWN臉TRZNYCH I EWIDENCJI DZIA艁ALNO艢CI GOSPODARCZEJ - od 2聽800 PLN

Wymagania niezb臋dne: 1. obywatelstwo polskie, 2. pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych i korzystanie z pe艂ni praw publicznych, 3. brak prawomocnego skazania wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe, 4. nieposzlakowana opinia, 5. stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na okre艣lonym stanowisku, 6. wykszta艂cenie wy偶sze, 7. posiadanie co najmniej dwuletniego udokumentowanego sta偶u pracy. 1. posiadanie do艣wiadczenia zawodowego w przygotowywaniu, zarz膮dzaniu i rozliczaniu projekt贸w realizowanych z udzia艂em zewn臋trznych 艣rodk贸w finansowych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewn臋trznych lub program贸w krajowych), 2. mile widziana wcze艣niejsza praca na stanowisku w administracji samorz膮dowej, 3. studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu pozyskiwania funduszy i/lub rozliczania projekt贸w, zam贸wie艅 publicznych, 4. znajomo艣膰 polityki regionalnej UE na lata 2014-2020 i zasad realizacji program贸w/projekt贸w/dzia艂a艅 finansowanych ze 艣rodk贸w zewn臋trznych, 5. znajomo艣膰 przepis贸w prawnych dotycz膮cych samorz膮du gminnego, funduszy unijnych, zam贸wie艅 publicznych, procedur aplikacyjnych, rozliczania dotacji, umiej臋tno艣膰 ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zada艅, 6. bieg艂a znajomo艣膰 obs艂ugi komputera i oprogramowania biurowego, 7. umiej臋tno艣膰 pracy w zespole oraz organizowania pracy w艂asnej i innych os贸b, tak偶e pod presj膮 czasu, 8. zdolno艣ci analityczne, wysoka kultura osobista, 9. komunikatywno艣膰, odpowiedzialno艣膰, dok艂adno艣膰, operatywno艣膰, odporno艣膰 na stres, 10. samodzielno艣膰, zdolno艣膰 do kreatywnego i innowacyjnego my艣lenia, dyspozycyjno艣膰, 11. znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego. 1. Wyszukiwanie, gromadzenie, udost臋pnianie i rozpowszechnianie informacji o mo偶liwych do pozyskania 艣rodkach finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz innych program贸w zagranicznych i krajowych na realizacj臋 projekt贸w dost臋pnych dla Gminy. 2. Analiza program贸w pomocowych pod k膮tem mo偶liwo艣ci pozyskania dofinansowania. 3. Koordynacja, nadz贸r i bie偶膮ce monitorowanie procesu aplikacyjnego, realizacji oraz rozliczania poszczeg贸lnych projekt贸w realizowanych przez Gmin臋. 4. Korygowanie w razie potrzeby harmonogram贸w rzeczowo-finansowych um贸w. 5. Bie偶膮ca obs艂uga administracyjna projekt贸w pod wzgl臋dem przep艂ywu dokument贸w, sporz膮dzanie wniosk贸w do bud偶etu w zwi膮zku z finansowaniem zada艅 ze 艣rodk贸w zewn臋trznych. 6. Prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczo艣ci zgodnie z na艂o偶onymi obowi膮zkami wynikaj膮cymi z zawartych um贸w o dofinansowanie projekt贸w. 7. Przygotowywanie wniosk贸w o p艂atno艣膰 lub innych dokument贸w zwi膮zanych z refundacj膮 wydatk贸w poniesionych w ramach realizowanych projekt贸w, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych 艣rodk贸w. 8. Pozyskiwanie i gromadzenie informacji o gminie, opracowywanie danych niezb臋dnych do uzyskania pomocy finansowej. 9. Organizowanie i realizowanie dzia艂a艅 promocyjnych i informacyjnych gminy. 10. Reprezentowanie Gminy w kontaktach z dysponentami funduszy pomocowych. 11. Wsp贸艂praca z administracj膮 rz膮dow膮 i samorz膮dow膮, przedsi臋biorcami oraz innymi organizacjami, zw艂aszcza w zakresie pozyskiwania dodatkowych 艣rodk贸w pozabud偶etowych, kt贸re mog膮 by膰 wykorzystywane dla rozwoju gminy oraz stymulowania przedsi臋biorczo艣ci i rynku pracy. 12. Opracowywanie, strategii, wieloletnich plan贸w, czy innych program贸w gminnych. 13. Przedstawianie modyfikacji opracowa艅 planistycznych - strategicznych gminy (strategia rozwoju gminy, plan inwestycyjny itp.) w kontek艣cie pozyskiwania funduszy zewn臋trznych pod k膮tem stawianych wymog贸w przez te fundusze. 14. Wsp贸艂praca oraz koordynacja kontakt贸w krajowych i zagranicznych, w tym udzia艂u w stowarzyszeniach i zwi膮zkach. 15. Prowadzenie spraw zwi膮zanych z ewidencj膮 dzia艂alno艣ci gospodarczej, 16. Prowadzenie spraw zwi膮zanych zam贸wieniami publicznymi. Wymagania dodatkowe: Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: Warunki pracy: wymiar czasu pracy pe艂ny etat warunki dotycz膮ce charakteru pracy i sposobu wykonywania zada艅: zatrudnienie na podstawie umowy o prac臋 (pierwsza umowa o prac臋 na czas okre艣lony proponowane wynagrodzenie 2 800,00 z艂 brutto), prawdopodobny termin rozpocz臋cia pracy - 17 grudnia 2018 r. praca przy monitorze ekranowym powy偶ej 4 godzin dziennie. miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: praca z wykorzystaniem komputera i innych urz膮dze艅 biurowych, na I pi臋trze w budynku nieprzystosowanym do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych. Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych: W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia niniejszego og艂oszenia, wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, by艂 ni偶szy ni偶 6 %. Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny opatrzony w艂asnym podpisem, 2. 偶yciorys curriculum vitae - opatrzony w艂asnor臋cznym podpisem, kwestionariusz osobowy osoby ubiegaj膮cej si臋 o zatrudnienie - za艂膮czono do og艂oszenia, kserokopie 艣wiadectw pracy (za艣wiadcze艅 lub um贸w o prac臋 w przypadku trwania stosunku pracy), kserokopie dokument贸w potwierdzaj膮cych posiadane wykszta艂cenie, kserokopie za艣wiadcze艅 o uko艅czonych kursach, szkoleniach, o艣wiadczenie (pod odpowiedzialno艣ci膮 karn膮 wynikaj膮c膮 z art. 233 搂 1 kodeksu karnego) o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych i posiadaniu pe艂nej zdolno艣ci do czynno艣ci prawnych oraz o niekaralno艣ci za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe za艂膮czono do og艂oszenia, za艣wiadczenie lekarskie o braku przeciwskaza艅 do zatrudnienia na okre艣lonym stanowisku, o艣wiadczenie o zapoznaniu si臋 z Klauzul膮 informacyjn膮 dla kandydat贸w bior膮cych udzia艂 w naborze na wolne stanowisko urz臋dnicze w Urz臋dzie Gminy w Besku, o艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustaw膮 z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), kserokopia dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰 (dokument sk艂adaj膮 kandydaci zamierzaj膮cy skorzysta膰 z uprawnie艅 okre艣lonych w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorz膮dowych), ew. referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiej臋tno艣ciach.Miejsce i termin sk艂adania dokument贸w:Wymagane dokumenty aplikacyjne nale偶y sk艂ada膰 w zaklejonej i opisanej kopercie: "Nab贸r na samodzielne stanowisko ds. pozyskiwania 艣rodk贸w zewn臋trznych Dokumenty nale偶y sk艂ada膰 w godzinach pracy urz臋du w terminie do dnia 27.11.2018r. w Urz臋dzie Gminy Besko w pok. nr 7 lub przes艂a膰 poczt膮 na adres Urz臋du Gminy Besko, ul. Podkarpacka 5, 38-524 Besko. W przypadku przesy艂ki pocztowej decyduje dzie艅 wp艂ywu dokument贸w do Urz臋du. Dokumenty z艂o偶one po tym terminie nie b臋d膮 rozpatrywane.Kandydaci spe艂niaj膮cy wymogi formalne zostan膮 poinformowani telefonicznie lub na podany adres e-mailowy o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i sprawdzianu wiedzy.Osoba, kt贸rej zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, dor臋cza informacj臋 z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej.Informacja o wyniku naboru b臋dzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urz臋dzie Gminy.http://www.besko.biuletyn.net/?bip=2&cid=1016&id=3218
GMINA BESKO - 2018-11-16 - Besko (podkarpackie)