SAMODZIELNE STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH I EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ Besko oferta pracy GMINA BESKO
Stanowisko: SAMODZIELNE STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH I EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. nieposzlakowana opinia, 5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 6. wykształcenie wyższe, 7. posiadanie co najmniej dwuletniego udokumentowanego stażu pracy. 1. posiadanie doświadczenia zawodowego w przygotowywaniu, zarządzaniu i rozliczaniu projektów realizowanych z udziałem zewnętrznych środków finansowych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewnętrznych lub programów krajowych), 2. mile widziana wcześniejsza praca na stanowisku w administracji samorządowej, 3. studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu pozyskiwania funduszy i/lub rozliczania projektów, zamówień publicznych, 4. znajomość polityki regionalnej UE na lata 2014-2020 i zasad realizacji programów/projektów/działań finansowanych ze środków zewnętrznych, 5. znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego, funduszy unijnych, zamówień publicznych, procedur aplikacyjnych, rozliczania dotacji, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, 6. biegła znajomość obsługi komputera i oprogramowania biurowego, 7. umiejętność pracy w zespole oraz organizowania pracy własnej i innych osób, także pod presją czasu, 8. zdolności analityczne, wysoka kultura osobista, 9. komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, operatywność, odporność na stres, 10. samodzielność, zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, dyspozycyjność, 11. znajomość języka angielskiego. 1. Wyszukiwanie, gromadzenie, udostępnianie i rozpowszechnianie informacji o możliwych do pozyskania środkach finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz innych programów zagranicznych i krajowych na realizację projektów dostępnych dla Gminy. 2. Analiza programów pomocowych pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania. 3. Koordynacja, nadzór i bieżące monitorowanie procesu aplikacyjnego, realizacji oraz rozliczania poszczególnych projektów realizowanych przez Gminę. 4. Korygowanie w razie potrzeby harmonogramów rzeczowo-finansowych umów. 5. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów, sporządzanie wniosków do budżetu w związku z finansowaniem zadań ze środków zewnętrznych. 6. Prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi z zawartych umów o dofinansowanie projektów. 7. Przygotowywanie wniosków o płatność lub innych dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków. 8. Pozyskiwanie i gromadzenie informacji o gminie, opracowywanie danych niezbędnych do uzyskania pomocy finansowej. 9. Organizowanie i realizowanie działań promocyjnych i informacyjnych gminy. 10. Reprezentowanie Gminy w kontaktach z dysponentami funduszy pomocowych. 11. Współpraca z administracją rządową i samorządową, przedsiębiorcami oraz innymi organizacjami, zwłaszcza w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków pozabudżetowych, które mogą być wykorzystywane dla rozwoju gminy oraz stymulowania przedsiębiorczości i rynku pracy. 12. Opracowywanie, strategii, wieloletnich planów, czy innych programów gminnych. 13. Przedstawianie modyfikacji opracowań planistycznych - strategicznych gminy (strategia rozwoju gminy, plan inwestycyjny itp.) w kontekście pozyskiwania funduszy zewnętrznych pod kątem stawianych wymogów przez te fundusze. 14. Współpraca oraz koordynacja kontaktów krajowych i zagranicznych, w tym udziału w stowarzyszeniach i związkach. 15. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej, 16. Prowadzenie spraw związanych zamówieniami publicznymi. Wymagania dodatkowe: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Warunki pracy: wymiar czasu pracy pełny etat warunki dotyczące charakteru pracy i sposobu wykonywania zadań: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa o pracę na czas określony proponowane wynagrodzenie 2 800,00 zł brutto), prawdopodobny termin rozpoczęcia pracy - 17 grudnia 2018 r. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, na I piętrze w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %. Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny opatrzony własnym podpisem, 2. życiorys curriculum vitae - opatrzony własnoręcznym podpisem, kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie - załączono do ogłoszenia, kserokopie świadectw pracy (zaświadczeń lub umów o pracę w przypadku trwania stosunku pracy), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie (pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art. 233 § 1 kodeksu karnego) o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe załączono do ogłoszenia, zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do zatrudnienia na określonym stanowisku, oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Besku, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dokument składają kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych), ew. referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej i opisanej kopercie: "Nabór na samodzielne stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych Dokumenty należy składać w godzinach pracy urzędu w terminie do dnia 27.11.2018r. w Urzędzie Gminy Besko w pok. nr 7 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Besko, ul. Podkarpacka 5, 38-524 Besko. W przypadku przesyłki pocztowej decyduje dzień wpływu dokumentów do Urzędu. Dokumenty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub na podany adres e-mailowy o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i sprawdzianu wiedzy.Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, doręcza informację z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.http://www.besko.biuletyn.net/?bip=2&cid=1016&id=3218
Data publikacji: 2018-11-16
Lokalizacja: Besko (podkarpackie)
Pracodawca: GMINA BESKO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podkarpacka 5, 38-524 Besko, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. nieposzlakowana opinia, 5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 6. wykształcenie wyższe, 7. posiadanie co najmniej dwuletniego udokumentowanego stażu pracy. 1. posiadanie doświadczenia zawodowego w przygotowywaniu, zarządzaniu i rozliczaniu projektów realizowanych z udziałem zewnętrznych środków finansowych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewnętrznych lub programów krajowych), 2. mile widziana wcześniejsza praca na stanowisku w administracji samorządowej, 3. studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu pozyskiwania funduszy i/lub rozliczania projektów, zamówień publicznych, 4. znajomość polityki regionalnej UE na lata 2014-2020 i zasad realizacji programów/projektów/działań finansowanych ze środków zewnętrznych, 5. znajomość przepisów prawnych dotyczących samorządu gminnego, funduszy unijnych, zamówień publicznych, procedur aplikacyjnych, rozliczania dotacji, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, 6. biegła znajomość obsługi komputera i oprogramowania biurowego, 7. umiejętność pracy w zespole oraz organizowania pracy własnej i innych osób, także pod presją czasu, 8. zdolności analityczne, wysoka kultura osobista, 9. komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność, operatywność, odporność na stres, 10. samodzielność, zdolność do kreatywnego i innowacyjnego myślenia, dyspozycyjność, 11. znajomość języka angielskiego. 1. Wyszukiwanie, gromadzenie, udostępnianie i rozpowszechnianie informacji o możliwych do pozyskania środkach finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz innych programów zagranicznych i krajowych na realizację projektów dostępnych dla Gminy. 2. Analiza programów pomocowych pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania. 3. Koordynacja, nadzór i bieżące monitorowanie procesu aplikacyjnego, realizacji oraz rozliczania poszczególnych projektów realizowanych przez Gminę. 4. Korygowanie w razie potrzeby harmonogramów rzeczowo-finansowych umów. 5. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów, sporządzanie wniosków do budżetu w związku z finansowaniem zadań ze środków zewnętrznych. 6. Prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi z zawartych umów o dofinansowanie projektów. 7. Przygotowywanie wniosków o płatność lub innych dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków. 8. Pozyskiwanie i gromadzenie informacji o gminie, opracowywanie danych niezbędnych do uzyskania pomocy finansowej. 9. Organizowanie i realizowanie działań promocyjnych i informacyjnych gminy. 10. Reprezentowanie Gminy w kontaktach z dysponentami funduszy pomocowych. 11. Współpraca z administracją rządową i samorządową, przedsiębiorcami oraz innymi organizacjami, zwłaszcza w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków pozabudżetowych, które mogą być wykorzystywane dla rozwoju gminy oraz stymulowania przedsiębiorczości i rynku pracy. 12. Opracowywanie, strategii, wieloletnich planów, czy innych programów gminnych. 13. Przedstawianie modyfikacji opracowań planistycznych - strategicznych gminy (strategia rozwoju gminy, plan inwestycyjny itp.) w kontekście pozyskiwania funduszy zewnętrznych pod kątem stawianych wymogów przez te fundusze. 14. Współpraca oraz koordynacja kontaktów krajowych i zagranicznych, w tym udziału w stowarzyszeniach i związkach. 15. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją działalności gospodarczej, 16. Prowadzenie spraw związanych zamówieniami publicznymi. Wymagania dodatkowe: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Warunki pracy: wymiar czasu pracy pełny etat warunki dotyczące charakteru pracy i sposobu wykonywania zadań: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa o pracę na czas określony proponowane wynagrodzenie 2 800,00 zł brutto), prawdopodobny termin rozpoczęcia pracy - 17 grudnia 2018 r. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, na I piętrze w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %. Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny opatrzony własnym podpisem, 2. życiorys curriculum vitae - opatrzony własnoręcznym podpisem, kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie - załączono do ogłoszenia, kserokopie świadectw pracy (zaświadczeń lub umów o pracę w przypadku trwania stosunku pracy), kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, oświadczenie (pod odpowiedzialnością karną wynikającą z art. 233 § 1 kodeksu karnego) o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe załączono do ogłoszenia, zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do zatrudnienia na określonym stanowisku, oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Besku, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000), kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dokument składają kandydaci zamierzający skorzystać z uprawnień określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych), ew. referencje, opinie lub inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.Miejsce i termin składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej i opisanej kopercie: "Nabór na samodzielne stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych Dokumenty należy składać w godzinach pracy urzędu w terminie do dnia 27.11.2018r. w Urzędzie Gminy Besko w pok. nr 7 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Besko, ul. Podkarpacka 5, 38-524 Besko. W przypadku przesyłki pocztowej decyduje dzień wpływu dokumentów do Urzędu. Dokumenty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie lub na podany adres e-mailowy o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej i sprawdzianu wiedzy.Osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, doręcza informację z Krajowego Rejestru Karnego o niefigurowaniu w kartotece karnej.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.http://www.besko.biuletyn.net/?bip=2&cid=1016&id=3218
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH I EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Besko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Besko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: GMINA BESKO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Adres pracodawcy:
Podkarpacka 5, 38-524 Besko, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: sanocki
Gmina pracodawcy: Besko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Besko
Ulica pracodawcy: Podkarpacka
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: Administracja samorządowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 16.11.2018
Oferta pracy ważna do: 27.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nauczyciel fizyki w gimnazjum
Gimnazjum Nr 4 - 2017-04-03 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
prace porzadkowe w budynku i na zewnątrz
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Górowo Iławeckie (warmińsko-mazurskie)
Staż dla osoby do 30 roku życia realizowany w ramach projektu współfinasowanego z EFS " Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kolbuszowskim(II) " PO WER.Pomoc w organizowaniu zaopatrzenia i przyjmowaniu dostaw towarów, sprawdzanie ich pod względem ilościowym i jakościowym, przygotowanie towaru do sprzedaży,sortowanie,metkowanie towaru, układanie towarów na półkach, nauka właściwej ekspozycji towarów, sprawdzanie terminów przydatności do spożycia towarów, nauka obsługi kasy fisklanej.Praca na 2 zmiany, I zm w godz od 6-14, II zm w godz od 14-22 oraz w sobotę.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Samodzielna naprawa pojazdów, dojazd do miejsca awarii, wyważanie wałów napędowych pojazdów, tokarstwo, sprawdzanie autobusu. UMowa o pracę na czas określony. Praca na dwie zmiany: 5:00-13:00; 13:00-21:00. Oferta dostępna w sali F
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie badań fizykochemicznych wody.
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. - 2018-08-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klienta, obsługa terminali lotto, ŚKUP, zatowarowanie sklepu, wykładanie towaru,, dbanie o czystość
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prowadzenie zajęć komputerowych z dorosłymi
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Siemiatycze (podlaskie)
Operator koparko-ładowarki
P.P.H.U. "BRATKO" Jerzy Seremet - 2018-05-15 - Radłów (małopolskie)
Monter instalacji gazów medycznych. Praca na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Skierniewice (łódzkie)
ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI PRACY I SPRAWNOŚCI MASZYN, URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH, ELEKTRYCZNYCH ORAZ POJAZDÓW I SPRZĘTU POPRZEZ: BIEŻĄCĄ KONSERWACJĘ I SERWIS, DIAGNOZOWANIE ORAZ USUWANIE AWARII, WYKONYWANIE REMONTÓW I NAPRAW MASZYN, WYKONYWANIE INNYCH ZADAŃ ZLECONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONEGO
POLKOWICKA DOLINA RECYKLINGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Polkowice (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
- Sprawowanie opieki nad całością pomieszczeń i sprzętu. Załatwianie spraw związanych z utrzymaniem w stanie używalności pomieszczeń i sprzętu - naprawy, konserwacje, drobne remonty. Zaopatrywanie przedszkola w żywność i sprzęt, środki czystości i inne artykuły niezbędne do funkcjonowania placówki. Sporządzanie jadłospisów, nadzorowanie sporządzania posiłków, przydzielania porcji żywieniowych dla dzieci i personelu. Prowadzenie gospodarki materiałowej w przedszkolu. Prowadzenie rejestrów zakupów, kontrolowanie wydatków i konsultowanie ich księgowania z CUW. Sprawdzanie i opisywanie faktur, rozliczanie rachunków, rozliczanie zaliczek. Prowadzenie ewidencji obrotów zapasów artykułów żywnościowych. Wydawanie żywności, zabezpieczenie zapasów, prowadzenie kartoteki ilościowo i wartościowo. Prowadzenie inwentarza i katalogów we współpracy z nauczycielkami. Prowadzenie na bieżąco raportów żywieniowych, kartotek żywności. Prowadzenie dokumentacji magazynu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Obliczanie i prowadzenie opłat za przedszkole. Prowadzenie rejestru osobodni.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Mile widziane wykształcenie ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe: w przypadku wykształcenia średniego - 4 lata stażu pracy, w przypadku wykształcenia wyższego - 2 lata stażu pracy. Wymagane doświadczenie w pracy na stanowisku samodzielny referent w placówkach oświatowych, przedszkolnych. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) ---> ważne badania w kierunku salmonella i shigella. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-254-24-92, 507-571-364) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Piastów 13, 40-866 Katowice).
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 57 IM. KRASNALA HAŁABAŁY - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
Prace ogólnobuowalne na terenie Sosnowca i Dąbrowy Górnicznej
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "JARBUD" Zygmunt Jarkiewicz - 2016-08-03 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prace placowo-magazynowe, załadunek, wyładunek samochodów ciężarowychdemontaż samochodów ciężatowych i innych urzadzeń mechanicznych, zaladunek kontenerów i samochodów oraz mocowanie ładunków w kontenerach.
UNIVERSUM LOGISTICS SP. Z O.O. - 2016-06-08 - Gdańsk (pomorskie)
Dostarczanie i odbiór przesyłek od i do klientów.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów, dbanie o wygląd stacji
Stacja Paliw Radziejowice Rekord Nieruchomości Sp z o.o. i Spółka Komandytowa - 2017-08-29 - Radziejowice (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kasy przedsiębiorstwa, przygotowywanie przelewów, prowadzenie ewidencji rozrachunków, prowadzenie i rozliczenie inwentaryzacji
Państwowe Przedsiębiorstwo Przemysłu Meblarskiego i Budownictwa - 2018-01-12 - Potulice (kujawsko-pomorskie)
Znajomość rysunku technicznego, toczenia powierzchni walcowych, stożkowych.
DOBROWOLSKI Sp. z o.o. - 2017-05-30 - Wschowa (lubuskie)
Montaż i demontaż rusztowań. Rozładunek i załadunek materiału. Przygotowanie dokumentacji. Wyznaczanie strefy pracy.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Nauczanie, opieka nad uczniami oraz inne zadania wynikające z zawodu nauczyciela.
Stowarzyszenie Szkoła i Wieś - 2018-07-23 - Paszenki (lubelskie)
Wykonywanie pomocniczych prac związanych z prowadzeniem gospodarstwa rolnego oraz prac remontowych.
mgr inż. Adam Sobczuk Przedsiębiorstwo "CENTRO-BUD" Export- Import - 2017-02-07 - Szczutków (podkarpackie)
ładowanie nieczystości na terenie miasta i gminy Sobótka, obsługa samochodu
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-17 - Sobótka (dolnośląskie)
prowadzenie księgowosci klientom biura,prowadzenie zagadnień kadrowo-płacowych
KANCELARIA EKONOMII SPOŁECZNEJ NON-PROFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- zamawianie, przyjmowanie i sprzedaż produktów- dbałość o odpowiedni stan magazynu- obsługa klientów- współpraca z potencjalnymi dostawcami i kontrahentami, w tym z terenu Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Łódź (łódzkie)
pomocnik przy instalacjach sanitarnych c.o , woda gaz.
Zakład Instalatorski Stanisław Wandor - 2017-05-18 - Polanka Wielka (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Zabrze (śląskie)
sprzedaż towarów, metkowanie cenówek, prace porządkowe na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa samochodów osobowych
Firma Handlowo-Usługowa "ANETA" Aneta Wyszkoń - 2018-08-17 - Sosnowiec (śląskie)
sporządzanie list płac ; naliczanie i rozliczanie ibciążeń z tytułu podatku dochodowego os osób fizycznych i ubezpieczeń społecznych; prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem pracowników w ZUS; przygotowywanie danych do sprawozdań: GUS, ZUS, SIO i do Urzędu Gminy Goleszów; sporządzanie informacji podatkowej PIT 11, 40, 8C, 4R
Centrum Usług Wspólnych w Goleszowie - 2016-09-12 - Goleszów (śląskie)