STARSZY KONSULTANT SAP ( ROZWIĄZANIA INTEGRACYJNE SAP) Gdańsk oferta pracy thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o.
Stanowisko: STARSZY KONSULTANT SAP ( ROZWIĄZANIA INTEGRACYJNE SAP)
Wynagrodzenie: do 15 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca w programie SAP (BW, PI, SolMan, Portal) w szczególności zarządzanie i konfiguracja produktów w SAP, rozwiązywanie problemów pojawiających się w systemie SAP.
Data publikacji: 2018-03-06
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 472D, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w programie SAP (BW, PI, SolMan, Portal) w szczególności zarządzanie i konfiguracja produktów w SAP, rozwiązywanie problemów pojawiających się w systemie SAP.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 15 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY KONSULTANT SAP ( ROZWIĄZANIA INTEGRACYJNE SAP)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali analitycy systemów komputerowych i programiści gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 15 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Data zakończenia pracy: 30.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie minimum średnie, minimum 2 lata doświadczenia zawodowego, znajomość programu SAP Basis, dobra organizacja pracy, zdolności komunikacyjne. Miejsce pracy: Gdańsk-Oliwa. Kontakt telefoniczny: 607 603 016 lub osobisty: Al. Grunwaldzka 472 D, 80-309 Gdańsk.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: thyssenkrupp Group Services Gdańsk Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 472D, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 472D
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali analitycy systemów komputerowych i programiści gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 06.03.2018
Oferta pracy ważna do: 13.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ps
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Radomsko (łódzkie)
Prace ogólnobudowlane.
Firma Ogólnobidowlana Handlowa Kolasiński - 2016-06-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
nauczyciel wspomagający w klasach 4-6 (dzieci z zespołem Aspangera)
Szkoła Podstawowa w Goleszowie - 2015-11-16 - Goleszów (śląskie)
pon- pt 7-15
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Opole (opolskie)
obsługa kasy fiskalnej, stosowanie standardów firmy w zakresie obsługi klienta, zatowarowania i ekspozycji na sali sprzedaży, sprawdzanie terminów ważności produktów, dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy, możliwosć pracy na pół etatu, atrakcyjny pakiet socjalny
D.M.Trade sp. z o.o - 2017-12-11 - Wadowice (małopolskie)
Windykacja nalezności, przygotowywanie raportów finansowychcodzienny kontakt z klientem obcojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Kraków (małopolskie)
Zamieszczanie daetali na zawieszki ,kontrola jakości,pakowanie do wysyłki
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Tychy (śląskie)
kreatywne działania graficzne, aktywne poszukiwanie klientów odpowiadających potrzebą spółki, projektowanie materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wieliczka (małopolskie)
transport towarów ciężarówką na terenie kraju i UE
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wschowa (lubuskie)
prace produkcyjne
MAX POWER - 2016-08-03 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Praca w sekretariacie, protokołowanie posidzeń, kompletowanie dokumentacji, wysyłka akt.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Zamość (lubelskie)
admisnistracyjne wsparcie procesów rekrutacyjnych, organizowanie rozmów kwalifikacyjnych dla klienta biznesowego, zarządzanie pracą mlodszych koordynatorów, dbanie o zapewnienie wysokich stadardów obsługi klienta i obsługi wybranych procesów z obszaru HR
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kraków (małopolskie)
Praca dydaktyczno-wychowawcza.Grupa przedszkolna od 2,5 do 3-4 lat.
Niepubliczne Przedszkole "Kajtek" - 2018-02-13 - Białogard (zachodniopomorskie)
Nadzór działu zakupów, odpowiedzialność za wsystkie sprawy administracyjno-wykonawcze, koordynacja oraz kontrola doboru dostawców, prowadzenie negocjacji w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Łódź (łódzkie)
Roboty Publiczneprace porządkowe, ogrodnicze, drobne naprawy, wypozyczanie sprzętu , monitorowanie bezpłatnego korzystania z obiektu, w tym z placu wodnego.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pr. inter
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Kraków (małopolskie)
obsługa biurowa - grupa obsługi technicznej
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 - 2016-10-28 - Balice (małopolskie)
Udzielanie świadczeń zdrowotnych, obsługa recepcji (okulistyka).
WŁODZIMIERZ MINIEWICZ MW-med - 2018-01-16 - Kraków (małopolskie)
WYMAGANIAProjektowanie, modelowanie, testowanie prototypów produktów.Tworzenie instrukcji i nadzorowanie certyfikacji.Wybór technologii produkcji.Współpraca z działami spółki odpowiadającymi za nowe produkty.Tworzenie wizualizacji.Wykształcenie:wyższe - kierunek mechanika i budowa maszyn lub pokrewneKontakt do pracodawcy:Magdalena Bieszczad - Dyrektor ds. rozwojutelefon 730 100 935mail magdalena.bieszczad (at) apis.eu.pl
APIS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-17 - Jarosław (podkarpackie)
PROWADZENIE SPRAW, DOTYCZĄCYCH INSTRUKCJI KANCELARYJNEJ W CELU ZAPEWNIENIA PRAWIDŁOWEGO OBIEGU DOKUMENTÓW, REJESTR I ROZDZIAŁ PISM, PRZYJMOWANIE POCZTY, REALIZACJA ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z DZIAŁANIEM PLATFORMY EPUAP DLA KW PSP, PROWADZENIE ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO I WYKONYWANIE ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW, KOORDYNACJA PROCESAMI ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW W KW PSP ORAZ PROWADZENIE SPRAWOZDAWCZOŚCI Z ZAKRESU ARCHIWUM, W CELU PRAWIDŁOWEJ REALIZACJI ZADAŃ ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW, OBSŁUGA ODPRAW, NARAD, SPOTKAŃ CELEM ZAPEWNIENIA WŁAŚCIWEGO FUNKCJONOWANIA KOMENDY, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU KANCELARII I SEKRETARIATUWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I WYSOKA MOTYWACJA DO RZETELNEGO WYKONYWANIA POWIERZONYCH ZADAŃ, ODPORNOŚĆ NA STRES I DOBRA ORGANIZACJA PRACY, KOMUNIKATYWNOŚĆ, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - MIN. 3 LATA W ADMINISTRACJI LUB POWYŻEJ 1 ROKU NA PODOBNYM STANOWISKU, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO W STOPNIU DOBRYMWYMAGANIA DODATKOWE (NIEOBOWIĄZKOWE):KURS KANCELARYJNO-ARCHIWALNY, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE KOMUNIKATYWNYM (B1), PRAWO JAZDY KAT. BPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNYPRACA W GODZINACH 07:30-15:30
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-06-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa gości restauracji
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Chrzanów (małopolskie)
Szpachlowanie. Praca na terenie Kalisza i okolic.
ADAM BARTOSIK FIRMA TYNKARSKA TB - 2018-01-03 - Kamień (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- analiza pod kierunkiem inspektora dokumentów i ewidencji podmiotów kontrolowanych, w celu oceny prawidłowości i rzetelności ich sporządzenia oraz zasadność ich wykorzystania w rozliczeniach ze Skarbem Państwa;- uczestniczenie pod nadzorem inspektora w postępowaniu dowodowym prowadzonym, w celu dokładnego wyjaśnienia stanu faktycznego sprawy;- udział w analizie zgromadzonego materiału dowodowego, w celu dokonania jego oceny;- zbieranie pod nadzorem inspektora danych i informacji dotyczących majątku podatnika, w celu dokonania zabezpieczenia majątku na poczet przyszłych należności budżetowych;- udział w realizowanych przez inspektora czynnościach zleconych przez inne organy, w celu zgromadzenia i przekazania informacji;- prowadzenie wraz z inspektorem działań, w celu zapobiegania powstawaniu nieprawidłowości w ewidencjonowaniu obrotów przy zastosowaniu kas fiskalnych;- przekazywanie inspektorowi skompletowanych i uporządkowanych materiałów z kontroli, w celu właściwego udokumentowania postępowania kontrolnego.Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w budynku urzędu oraz siedzibach podmiotów kontrolowanych na terenie właściwości terytorialnej urzędu;- obciążenie stresem i zagrożeniami związanymi z prowadzeniem kontroli;- czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca przy komputerze;- budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;- podczas pracy w terenie mogą wystąpić bariery architektoniczne.
Urząd Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy - 2016-02-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca na hali produkcyjnej, obsługa tokarek i innych urządzeń
ManpowerGroup Sp. z o.o. - Warszawa - 2016-07-20 - Koło (wielkopolskie)
bezpośrednia obsługa klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE ELTRON BOŻENA DOBOSZ - 2016-03-04 - Szydłowiec (mazowieckie)
-dopilnowanie, że wszystkie wymagania zostały uwzględnione i przeanalizowane, włączając w to wszystkie elementy funkcjonalne i nie funkcjonalne, wykorzystując MoSCoW tam gdzie konieczne; -przyczynia się do stworzenia całościowej (end-to-end) usługi, uwzględniając rozwój procesu i zmianę danych tam gdzie konieczne; -dostarcza proces oraz operacujną zmianę dla odpowiednich struktur, SLAs, zarządzanie i szkolenie; ustala zmianę z odpowiednimi stronami; -definiuje matrix przypisania odpowiedzialności RACI/RASCI;-definiuje i asystuje przy ryzyku w projekcie, wszelkich problemach oraz zależnościach, które mogą się w projekcie pojawić, identyfikuje pierwotną przyczynę oraz podejmuje starania w celu naprawienia sytuacji; -angażuje zespoły techniczne oraz zespoły zarządzające ryzykiem, aby stworzyć i zarządzać plan odnoszący się do wymagań technologicznych, strukturalnych, lokalizacji oraz integracji; -tworzenie zaawansowanych modeli workflow przy wykorzystaniu Visio Diagrams; -dokumentacja procesu;
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
ROZWÓJ I IMPLEMENTACJA NOWYCH FUNKCJI I ZMIAN W BAZACH ORACLEOPTYMALIZACJA WYDAJNOŚCI BAZY I STROJENIE ZAPYTAŃ SQLIDENTYFIKACJA I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW Z WYDAJNOŚCIĄIMPLEMENTACJA LOGIKI BIZNESOWEJ W POSTACI KODU PL/SQLWYKONYWANIE INNYCH ZADAN ZLECONYCH PRZEZ PRACODAWCĘ
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc osobom chorym, starszym w codziennych obowiązkach, pielęgnacja chorego, czynności gospodarcze.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Płock (mazowieckie)
Naliczanie należności z tytułu zwrotu kosztów dojazdu do służby osób uprawnionych na podstawie złożonego wniosku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz terminowe sporządzanie list za dojazdy do służby.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej gospodarki mieszkaniowej w tym: zakładanie i prowadzenie teczek mieszkaniowych, przyjmowanie wniosków mieszkaniowych, przygotowanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie przyznawania, cofania, uchylania i zwrotu świadczeń finansowych dotyczących pomocy mieszkaniowej, równoważnika za brak mieszkania i równoważnika za remont.Naliczanie świadczeń pieniężnych funkcjonariuszom na podstawie złożonych oświadczeń i wydanych decyzji z tytułu pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe, braku mieszkania oraz remont zajmowanego lokalu mieszkalnego. Sporządzanie list za brak lokalu i remont lokalu.Naliczanie równoważnika pieniężnego w tym za: wydane posiłki profilaktyczne, koszty stawiennictwa świadka, asystę komorniczą oraz za wyżywienie psów służbowych. Rozliczanie faktur za żywienie osób zatrzymanych zgodnie z zawartymi umowami. Rozliczanie rachunków z tytułu zawartych umów zlecenia.Naliczanie osobom uprawnionym należności pieniężnych za delegacje i przejazdy na szkolenia na podstawie otrzymanych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.Prowadzenie ewidencji dopłat do wypoczynków, naliczanie dopłat do wypoczynku dla policjantów i ich rodzin oraz przejazdów raz w roku zgodnie z obowiązującymi przepisami na podstawie złożonych wniosków. Prowadzenie dokumentacji dot. osób osadzonych do wytrzeźwienia.Przyjmowanie wpłat gotówkowych oraz odprowadzanie przyjętych sum na właściwy rachunek bankowy zgodnie z ustalonymi przez Wydział Finansów terminami. Obsługa kasowa KKOP.Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS policjantów oraz pracowników poprzez przekazywanie do Wydziału Finansów KWP w Białymstoku dokumentacji wg ustalonego wzoru.
Komenda Powiatowa Policji w Wysokiem Mazowieckiem - 2016-02-25 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Redagowanie pism, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Janówka Zachodnia (lubelskie)