STARSZY REFERENDARZ W KOMÓRCE KONTROLI PODATKOWEJ(NR 0798) Bydgoszcz oferta pracy Urząd Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy
Stanowisko: STARSZY REFERENDARZ W KOMÓRCE KONTROLI PODATKOWEJ(NR 0798)
Wynagrodzenie: 2 248 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- analiza pod kierunkiem inspektora dokumentów i ewidencji podmiotów kontrolowanych, w celu oceny prawidłowości i rzetelności ich sporządzenia oraz zasadność ich wykorzystania w rozliczeniach ze Skarbem Państwa;- uczestniczenie pod nadzorem inspektora w postępowaniu dowodowym prowadzonym, w celu dokładnego wyjaśnienia stanu faktycznego sprawy;- udział w analizie zgromadzonego materiału dowodowego, w celu dokonania jego oceny;- zbieranie pod nadzorem inspektora danych i informacji dotyczących majątku podatnika, w celu dokonania zabezpieczenia majątku na poczet przyszłych należności budżetowych;- udział w realizowanych przez inspektora czynnościach zleconych przez inne organy, w celu zgromadzenia i przekazania informacji;- prowadzenie wraz z inspektorem działań, w celu zapobiegania powstawaniu nieprawidłowości w ewidencjonowaniu obrotów przy zastosowaniu kas fiskalnych;- przekazywanie inspektorowi skompletowanych i uporządkowanych materiałów z kontroli, w celu właściwego udokumentowania postępowania kontrolnego.Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w budynku urzędu oraz siedzibach podmiotów kontrolowanych na terenie właściwości terytorialnej urzędu;- obciążenie stresem i zagrożeniami związanymi z prowadzeniem kontroli;- czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca przy komputerze;- budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;- podczas pracy w terenie mogą wystąpić bariery architektoniczne.
Data publikacji: 2016-02-11
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Urząd Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-056 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- analiza pod kierunkiem inspektora dokumentów i ewidencji podmiotów kontrolowanych, w celu oceny prawidłowości i rzetelności ich sporządzenia oraz zasadność ich wykorzystania w rozliczeniach ze Skarbem Państwa;- uczestniczenie pod nadzorem inspektora w postępowaniu dowodowym prowadzonym, w celu dokładnego wyjaśnienia stanu faktycznego sprawy;- udział w analizie zgromadzonego materiału dowodowego, w celu dokonania jego oceny;- zbieranie pod nadzorem inspektora danych i informacji dotyczących majątku podatnika, w celu dokonania zabezpieczenia majątku na poczet przyszłych należności budżetowych;- udział w realizowanych przez inspektora czynnościach zleconych przez inne organy, w celu zgromadzenia i przekazania informacji;- prowadzenie wraz z inspektorem działań, w celu zapobiegania powstawaniu nieprawidłowości w ewidencjonowaniu obrotów przy zastosowaniu kas fiskalnych;- przekazywanie inspektorowi skompletowanych i uporządkowanych materiałów z kontroli, w celu właściwego udokumentowania postępowania kontrolnego.Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w budynku urzędu oraz siedzibach podmiotów kontrolowanych na terenie właściwości terytorialnej urzędu;- obciążenie stresem i zagrożeniami związanymi z prowadzeniem kontroli;- czas pracy - zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca przy komputerze;- budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;- podczas pracy w terenie mogą wystąpić bariery architektoniczne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 248 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENDARZ W KOMÓRCE KONTROLI PODATKOWEJ(NR 0798)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 248 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędne:- wykształcenie: średnie- doświadczenie zawodowe/staż pracy: powyżej 1 roku w dziedzinie prawa, rachunkowości, administracji podatkowejpozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawa podatkowego, zasad rachunkowości oraz ustawy o kontroli skarbowej;- umiejętność pracy w zespole;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera.wymagania dodatkowe:- wykształcenie wyższe prawnicze, ekonomiczne, lub inne o specjalności przydatnej do kontroli skarbowej.
Nazwa pracodawcy: Urząd Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Karola Marcinkowskiego 7, 85-056 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie świadectw pracy, zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj);- kwestionariusz osobowy kandydatki/kandydata;wzór oświadczenia i kwestionariusza osobowego znajdują się na stronie BIP UKS www.bydgoszcz.kskarbowa.gov.pl menu główne Organizacja zakładka Praca, "Wzory oświadczeń".Inne dokumenty i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe.Termin składania dokumentów:16-02-2016Miejsce składania dokumentów:Urząd Kontroli SkarbowejDr.K.Marcinkowskiego 785-056 Bydgoszczz powołaniem się na nr ogłoszenia 177163Inne informacje:Informacja o metodach i technikach naboru oraz zakres wiedzy umieszczone są wraz z publikacją ogłoszenia BIP Urzędu - menu główne Organizacja zakładka Praca, Pliki do pobrania. Na stanowisku starszego referendarza zaproponowane wynagrodzenie zasadnicze może kształtować się w przedziale od 2248,00 zł do 2500,00 zł brutto.Oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku przesyłki liczy się data stempla pocztowego). Wymagane dokumenty (życiorys, list motywacyjny, oświadczenia, kwestionariusz) muszą być własnoręcznie podpisane. Nie będą uwzględniane oświadczenia nieprawidłowo sporządzone (np. nieprawidłowa treść, brak danych imiennych lub adresowych, brak daty sporządzenia lub podpisu kandydatki/kandydata).Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie postępowania rekrutacyjnego za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną w tym celu zaleca się podanie adresu e-mail.Oferty osób niezakwalifikowanych do postępowania i zatrudnienia zostaną komisyjnie zniszczone w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia postępowania kwalifikacyjnego.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 52 32 56 184 lub 52 32 56 167.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Karola Marcinkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 11.02.2016
Oferta pracy ważna do: 16.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dokonywania zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji, poszukiwania nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Łódź (łódzkie)
Poznanie technik sprzedaży. Odbieranie, metkowanie towaru, obsługa magazynu. Obsluga programu magazynowego.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Kęty (małopolskie)
utrzymanie czystości na terenie obiektu
PULIRE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-09-09 - Bochnia (małopolskie)
PRZETWARZANIE RACHUNKÓW NALEŻNOŚCI, PROWADZENIE TRANSAKCJI TAKICH JAK KONTROLA FAKTUR ZAKUPU, UTRZYMANIE, UZGODNIENIE RACHUNKOWOŚCI, TRANSAKCJE CASH-IN-TIME. TERMINOWE RAPORTOWANIE FINANSOWE W ZAKRESIE WIERZYTELNOŚCI. TESTOWANIE MIĘDZYNARODOWEJ KONTROLI FINANSOWEJ. INFORMOWANIE WSZYSTKICH INTERESARIUSZY NT. POSTĘPÓW W ROZLICZENIACH NALEŻNOŚCI. ROZWÓJ I WDRAŻANIE PROCESÓW I PROCEDUR, OPTYMALIZACJA MAJĄCA NA CELU ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI, WSPARCIE ROZWOJU MŁODSZYCH PRACOWNIKÓW POPRZEZ DZIAŁANIE JAKO SME W OKREŚLONY OBSZARACH.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
koordynowanie procesu tworzenia produktu oraz monitorowanie jego wdrożenia w lokalnych jednostkach produkcyjnych w celu zapewnienia wysokiej jakości, funkcjonalności i sprawnej produkcji
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
Naprawy i konserwacja maszyn.
GAMEL GAWRYŚ PAWEŁ - 2018-01-12 - Karczew (mazowieckie)
skręcanie, montaż mebli w pojazdach medycznych, przycinanie elementów meblowychPracodawca zapewnia przeszkolenie
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca na jednostce rybackiej
Agmar Fish Agnieszka Toporowicz-Suwała Mariola Szewczyk Spółka cywilna - 2018-04-06 - Darłowo (zachodniopomorskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: Doradzanie i wspieranie wybranych liderów IS i Biznesu przy wprowadzaniu zmian w swojej organizacji i realizacji projektu. Opracowanie i rozwój własnej strategii zarządzania zmianą i planem dotyczących dużych i złożonych projektów lub inicjatyw oraz kierowanie zespołem kierowniczym ds. Zmian w dużych i złożonych przedsięwzięciach lub inicjatywach. Prowadzenie działań w zakresie zarządzania partnerami biznesowymi, komunikacji, dostosowania organizacyjnego i oceny gotowości do zmiany. Uściślenie i dalsze rozwijanie wizji i metodologii CM oraz udział w dzieleniu się wiedzą i działaniach związanych z siecią w zakresie zarządzania zmianami.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 20000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 25.04.2017 do 23.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (Kierunek wykształcenia: Nauki Społeczne, Rozwój Organizacyjny, Zarządzanie Biznesem, Zarządzanie Finansami.). Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu zmianami. Wymagane umiejętności: praktyka w zakresie zarządzania zmianą w organizacji, metodologii i narzędzi oraz możliwości ich stosowania, certyfikat SIX SIGMA poziom black belt; Zdolność do pracy pod presją czasu i dostarczenia proaktywnych rozwiązań, umiejętność efektywnego zarządzania czasem, priorytetyzacji zadań, umiejętność pracy wielozadaniowej. Doskonała wiedza w zakresie zarządzania interesariuszami, komunikacji, wyrównywania organizacyjnego, edukacji i gotowości do zmian. Zdolność do pracy pod presją czasu i dostarczenia proaktywnych rozwiązań. Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 (zarówno w formie ustnej jak i pisemnej) jest warunkiem koniecznym; biegła znajomość innego europejskiego języka będzie mile widziana. Biegła znajomość języka ukraińskiego jest warunkiem koniecznym współpraca z rynkiem ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
Praca w magazynie wyrobów gotowych w zakresie:1.Pomoc przy wysyłaniu i przyjmowaniu towaru na magazyn,2.Sprawdzanie kompletności dostaw, 3.Załadunek wyrobów gotowych, 4.Obsługa programu magazynowego i wystawianie dokumemtów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
• Opracowanie planów zarządzania infrastruktury i środowiska• Tworzenie planu dla oprogramowania i wersji do realizacji• Projektowanie, tworzenie skryptów do automatyzacji budowania i procesy wdrażania• Analiza, szacunek, rozwój i rozwiązywania złożonych problemów zarządzania konfiguracją• Projektowanie, rozwój i procedury badań dla instalacji i konfiguracji oprogramowania i usług• plan, analizy, opracowania i wdrożenia procedur i skrypty do budowy i / lub migracji danych / aplikacji / produktów na różnych platformach• Udział w architekturze recenzji i wydajności ulepszeń istniejących i przyszłych rozwiązań• Ułatwienie przejścia do najlepszych praktyk w zakresie rozwiązań architektonicznych i operacji zarządzania• Budowanie i skonfigurować nową infrastrukturę dla rozwiązania• Konf
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u indyjskich dostawców, wspomaganie pracy indyjskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z indyjskimi produktami
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- przygotowywanie decyzji administracyjnych,- realizacja zadań związanych z problematyką Narodowych Sił Rezerwowych i służby przygotowawczej
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1248 - 2018-02-08 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Pracownik budowlany
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Jarosław (podkarpackie)
-dokładna znajomość przepisów regulujących zasady ksiegowości w szczególnosci klasyfikację dochodów i wydatków budzetowych, ustawę o rachunkowości;-dokładna znajomość przepisów związanych z rozliczaniem kosztów podrózy słuzbowych na obszarze kraju pracowników i funkcjoanariuszy-zanajomość przepisów w zakresie obiegu korespondencji w Oddziale-znajomość i stosowanie instrukcji obiegu dowodów księgowych w zakresie zajmowanego stanowiska-sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym kosztów podrózy słuzbowych na obszarze kraju-dekretowanie ksztów podrózy słuzbowych zgodnie z obowiązujacymi przepisami w tym w układzie budżetu zadaniowego-monitorowanie wydatków dot. podróży słuzbowych i bieżące informacje o ewentualnych niedoborach lub nadwyżkach w planie finansowym-udział w procesie planowania wydatków dot. podrózy słuzbowych i w analizach kwartalnych-prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników cywilnych i słuzby funkcjonariuszy PGK-prowadzenie rejestru faksów wychodzących i wchodzących, wysyłanie faksów-prowadzenie ewidencji złozonych w NBP depozytów-przygotowywanie pism urzedowych-przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ-dbałosć o przestrzeganie tajemnicy państwowej i słuzbowej-przestrzeganie przepisów ochrony informacji niejawnych oraz przepisów o ochronie danych osobowych-dbałość o uzywany podczas wykonywanych zadań sprzęt służbowy
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-02-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Tworzenie i wdrażanie aplikacji internetowych, mobilnych i e-commerceTłumaczenie wymagań na właściwą konstrukcję, definiowanie odpowiedniego zakresu ich zastosowań, oraz wsparcia w wdrażaniu odpowiednich rozwiązańOpracowywanie aplikacji zgodnych ze standardami architektonicznymi oraz ustalonymi metodami i praktykami Tworzenie, modyfikowanie i testowanie kodów programowania, zapewnianie doradztwa technicznego w zakresie projektów oraz przygotowywanie dokumentacji użytkownikaŚcisła współpraca z innymi członkami projektu, aby zapewnić terminową dostawę produktówRok, później czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
ZABEZPIECZENIE WŁAŚCIWEGO FUNKCJONOWANIA SEKRETARIATU I WYKONYWANIE ZADAŃ ZLECONYCH PRZEZ SZEFA, WYMAGANIA:ŚREDNIE O KIERUNKU EKONOMIA, ADMINISTRACJA I 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU, WYŻSZE O KIERUNKU EKONOMIA, ADMINISTRACJA, UMIEJĘTNOŚCI -BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE W TYM POWER POINT, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM, SAMODZIELNEGO OPRACOWYWANIA DOKUMENTACJI I BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJ, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW OGÓLNOWOJSKOWYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU 3 LATA, PRACA W JEDNOSTKACH I INSTYTUCJACH MON.PRACA NA NARUTOWICZA 17 B W SZCZECINIE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Odpowiedzialność za prowadzenie analiz, projektowanie oraz wdrażanie i utrzymanie systemów na platformie analitycznej; Przeprowadzanie testów w zakresie rozwoju i automatyzacji; Odpowiedzialność za prowadzenie analiz, debugowanie oraz rozwiązywanie problemów, dostosowywanie wykonawstwa oraz zrozumienie istniejących aplikacji Java; Współpracuje z analitykami biznesowymi oraz innymi członkami zespołu w celu przełożenia wymogów biznesowych na wymogi oprogramowania; Projektowanie, tworzenie pierwowzorów i dokonywanie iteracji w celu stworzenia innowacyjnych rozwiązań dla zaspokojenia wymogów użytkownika;
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Wrocław (dolnośląskie)
- opieka nad dziećmi- prowadzenie zajęć świetlicowychwynagrodzenie do uzgodnienia
GMINNY OŚRODEK KULTURY - 2018-03-21 - Niemcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Rzezawa (małopolskie)
BIBLIOTEKA OŚWIATOWA KSIĘGOZBÓR, DOTYCZY WSZYSTKICH DZIEDZIN WIEDZY W TYM RÓWNIEŻ TEMATYKI WOJSKOWEJ I DZIEDZIN POKREWNYCH, ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMIWYMAGANIA:WYŻSZE BIBLIOTEKARSKIE LUB WYŻSZE ODPOWIADAJĄCE PROFILOWI BIBLIOTEKI, ORAZ STUDIA PODYPLOMOWE ODPOWIADAJĄCE PROFILOWI BIBLIOTEKI, 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIEGODZINY PRACY:08:00-16:00; 10:00-18:00, MIEJSCE PRACY:KLUB 12 SZCZECIŃSKIEJ DYWIZJI ZMECHANIZOWANEJ UL. WAWRZYNIAKA 5
JEDNOSTKA WOJSKOWA 3427 - 2017-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych
Zakład Wykonawstwa Robót Elektr. Teletechnicznych i Automatyki ELTECHCOM - 2016-10-12 - Połaniec (świętokrzyskie)
SZYCIE, KROJENIE I PRASOWANIE FIRAN I ZASŁOŃ, OBSŁUGA KLIENTÓW,WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ KROJENIA, SZYCIE FIRAN, ZASŁON, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM- MILE WIDZIANA , DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 5 LAT
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa pogrzebów
BRONIKOWSKI Usługi Pogrzebowe Komorowski Michał - 2017-03-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Sprzedawcy
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Łaszczów (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów; praca w terenie. Przedstawianie ofert handlowych, przygotowywanie umów. Praca w branży reklamowej.
Studio EUREKA Gerard Leszko - 2017-02-21 - Legionowo (mazowieckie)
rejestracja pacjentów (także komputerowa), ewentualne pobieranie badań, prace porządkowe, praca ze stomatologiem - asysta
CONSILIUM PRZYCHODNIA LEKARSKA JANINA GRZYWACZ - 2015-12-21 - Zielona Góra (lubuskie)
uruchamianie systemów klimatyzayjno-wentylacyjnych, przeglądy diagnostyczne i naprawa urządzeń, obsługa serwisowa w ramach gwarancji, stała współpraca z zespołem
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Kraków (małopolskie)
planowanie i koordynowanie działań związanych systemem informatycznym w firmie,zarządzanie i nadzór nad zespołem,zarządzanie projektami różnej wielkości i o różnym stopniu złożoności,przeprowadzanie konsultacji z użytkownikami systemu,tworzenie zaawansowanych raportów z wykorzystaniem MS Excelkonfigurowanie i zarządzanie planami postęu,konsolidacja danych,konfiguracja i utrzymanie szablonów do przechwytywania informacji finansowych
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)