REFERENT W BIURZE PEŁNOMOCNIKA DS PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH Września oferta pracy Urząd Miasta i Gminy we Wrześni
Stanowisko: REFERENT W BIURZE PEŁNOMOCNIKA DS PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: pełna informacja o ofercie BIP Września:https://bip.wrzesnia.pl/strona-14310-Oferty_pracy_Aktualne_oferty_pracy.htmlwynagrodzenie wg kategorii zaszeregowania
Data publikacji: 2018-07-13
Lokalizacja: Września (wielkopolskie)
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy we Wrześni
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 2, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pełna informacja o ofercie BIP Września:https://bip.wrzesnia.pl/strona-14310-Oferty_pracy_Aktualne_oferty_pracy.htmlwynagrodzenie wg kategorii zaszeregowania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT W BIURZE PEŁNOMOCNIKA DS PROFILAKTYKI I ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Września
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrzesiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Września
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pełna informacja o ofercie BIP Września:https://bip.wrzesnia.pl/strona-14310-Oferty_pracy_Aktualne_oferty_pracy.htmlwynagrodzenie wg kategorii zaszeregowania
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta i Gminy we Wrześni
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 2, 62-300 Września, powiat: wrzesiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Magdalena Środońtel. 61 640 41 72email: kadry (at) wrzesnia.plhttps://bip.wrzesnia.pl/strona-14310-Oferty_pracy_Aktualne_oferty_pracy.html
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wrzesiński
Gmina pracodawcy: Września
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Września
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 13.07.2018
Oferta pracy ważna do: 27.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt z klientami, prowadzenie sprzedaży i ewidencji towarów oraz ewidencji środków pieniężnych w firmie, tworzenie dobowych i miesięcznych raportów fiskalnych, obsługa sklepu internetowego (m.in. rejestracja zamówień, zmiana stanu zamówienia, realizacja zamówień, przygotowanie towaru do wysyłki - należyte opakowanie i zabezpieczenie), obsługa magazynu, opracowywanie zapotrzebowania magazynowego, raportów i analiz, odbiór towaru, rozpakowywanie, przenoszenie i układanie towaru na półkach w sklepie i magazynie, nadawanie towarów: oznakowanie paczek, prawidłowe wypełnienie listów przewozowych (zwłaszcza dla towarów niebezpiecznych – ADR).
Firma Handlowa "OMAR" s.c. - 2017-02-03 - Kraków (małopolskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Wołów (dolnośląskie)
sprzedaż produktów i usług bankowych
LUDOWY BANK SPÓŁDZIELCZY OBORNIKI - 2018-01-09 - Oborniki (wielkopolskie)
zlecanie prac remontowychoraz odbiory robot,wykonywanie planów remontowych,obsługa mieszkańcow,obsługa komputera,prowadzenie książek obiektu budowlanego
Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-09-28 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzedaż części zamiennych do w/w maszyn.
Przedsięb. Produkc.-Usług.-Handlowe, Składnica Maszyn Rolniczych i Części Zamiennych,Afek,Lipiński i Malinowski-Sp. J - 2016-05-09 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów obiektowych i zamowień publicznych. Wykonywanie rozkrojów produkcyjnych. Weryfikowanie zamówień. Praca w Limanowej
PARTNER-ALMA STACH KRÓL SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-19 - Limanowa (małopolskie)
Wsparcie Działu Księgowości w codziennej pracy - Przygotowywaniedokumentacji księgowej - Uzgadnianie rozrachunków - weryfikacja dokumentacjipod względem formalnym i rachunkowym; - księgowanie faktur od dostawców iprzygotowywanie płatności; - sprawdzanie poprawności rachunkowej,księgowanie oraz archiwizacja dokumentów, - prawidłowe i terminowewprowadzanie danych finansowych, - potwierdzanie i uzgadnianie sald zkontrahentami - przestrzeganie procedur i standardów firmy - uzupełnianiedanych - terminowe i prawidłowe wykonywanie operacji księgowych - zastępstwow prowadzeniu kasy złotówkowej i walutowej - przygotowywanie dokumentówkadrowo-płacowych -Wykonywanie zadań organizacyjno - administracyjnych-Wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy -Koordynacja obsługitelefonicznej firmy i łączy internetowych -Organizacja oraz rezerwacja spotkań,realizacja zamówień. Praca w godz. 8-16
STARPOOL Dariusz Napieracz - 2018-02-13 - Opole (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Referent/ specjalista ds. zakukówprowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia Spółki, dokumentacja zakupów, analiza cen, udział w negocjacjach cenowych
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2017-02-24 - Białka (małopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, teczkowanie akt i sporządzanie spisów spraw itp.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)
referent ds. biurowych
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsłufga biura i sekretariatu, fakturowanie oraz współpraca z działem księgowym, praca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo ALREMEX R.Krynicki Sp. Jawna - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
z
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Poświętne (podlaskie)
Pomoc przy sporządzaniu dokumentacji sprawozdawczej, pomoc w opracowywaniu i bieżącym uaktualnianiu dokumentacji z zakresu gospodarki sprzętem kwaterunkowym
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Pińczów (świętokrzyskie)
Wprowadzanie danych do systemu i ich weryfikacja. Kontrola nad pracą serwisantów. Więcej szczegółów w biurze firmy.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2018-05-14 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
utrzymywanie bieżącego kontaktu mailowego oraztelefonicznego z klientami, weryfikacja informacji dot.złożonego zamówienia, udzielanie klientowi informacji odostępnych produktach/ofercie, przyjmowanie oraz obsługa zamówień. Praca w godzinach 8-16
Trend TJ sp. z o.o. - 2017-02-16 - Opole (opolskie)
- WYKLEJANIE REKLAM I BILLBOARDÓW- SPRAWDZANIE STANU NASZYCH BILLBOARÓW
ROMET RENTAL SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Pionizacja pacjentów. Wykonywanie ćwiczeń na sali gimnastycznej oraz przy łóżku pacjenta. Wykonywanie zabiegów fizjoterapi.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
obsługa komputera, wystawianie faktur, dowodów wydania, odpisywanie na korespondencję
Przedsiębiorstwo Robót Budowlano Montażowych "BUDOMONTAŻ" Dariusz Paterek - 2018-08-27 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe - kierunek prawo, administracja, ekonomia.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Racibórz (śląskie)
PROWADZENIE SPRAW Z ZAKRESU KADR I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, OBSŁUGA PROGRAMÓW: PŁATNIK ZUS, KADROWO-PŁACOWE GO, DOFINANSOWAŃ Z PFRON.
RENA SPÓŁDZIELNIA - 2018-01-10 - Rzeszów (podkarpackie)
według tanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Białystok (podlaskie)
referent ds. księgowych
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
10 ŚWIĘTOKRZYSKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 33 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2018-01-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków: wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, obsługa klientów zgodnie z procedurami ,dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, tworzenie dokumentacji handlowej, tworzenie prostych analiz i zestawień danych.Wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie min. średnie,mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku ,umiejętność obsługi klienta przez specyficzne kanały: telefon, Internet, e-mail, umiejętności obsługi sprzętu biurowego oraz komputera, znajomość pakietu biurowego (np. MS Office), komunikatywność, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność, umiejętność pracy w zespoleKontakt e- mail: kadry (at) adanex.pl
ADANEX SP Z O.O. - 2017-08-02 - Radlin (śląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Zabrze (śląskie)
pełnienie obowiązków księgowych, w tym: dokonywanie kontroli dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym; gromadzenie umów, decyzji i innych postanowień, które będą realizowane i spowodują konieczność dokonania wydatków budżetowych; weryfikacja otrzymanych dokumentów pod względem poprawności ich ujęcia wynikającego z klasyfikacji budżetowej. Kompleksowa obsługa finansowa Projektu finansowanego ze środków Komisji Europejskiej w ramach Komponentu finansowego LIFE+: Projekt LIFE+ nr LIFE12 NAT/PL/000081 pn. Ochrona zbiorowisk nieleśnych na terenie Beskidzkich Parków Krajobrazowych (m.in. prowadzenie analityki wydatkowanych środków wg kategorii kosztów, źródeł finansowania oraz paragrafów budżetowych, weryfikacja uruchamianych zadań pod względem zgodności z planem finansowym Projektów, sprawdzanie zgodności podpisywanych umów z planem finansowym Projektów, prowadzenie rejestru umów, opisywanie list płac, wyliczanie kosztów kwalifikowalnych kosztów osobowych w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających zaksięgowanie wydatków ponoszonych w ramach Projektów w poszczególnych miesiącach, wystawianie dowodów PK umożliwiających przeksięgowanie wydatków ponoszonych z tytułu wypłaty wynagrodzeń pomiędzy źródłami finansowania; zapotrzebowanie środków potrzebnych do realizacji Projektów w poszczególnych miesiącach), bieżąca znajomość przepisów prawa; dbałość o powierzone mienie; przestrzeganie przepisów ppoż. i warunków pracy obowiązujących w Biurze Zespołu Parków (w tym warunków BHP) oraz przestrzeganie regulaminów wewnętrznych Zespołu i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy towarów i usług zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonywanie innych poleceń przełożonych związanych z realizacją działań wynikających z zakresu obowiązków, również poza terenem Zespołu.
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Śląskiego - 2018-04-12 - Będzin (śląskie)
Obsługa biura DSIT, prowadzenie dokumentacji dotyczącej transportu, rozliczenie kosztów eksploatacji środków transportu, rozliczanie pracowników.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2018-04-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)