REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH Nowa Ruda oferta pracy Przedsiębiorstwo Robót Budowlano Montażowych "BUDOMONTAŻ" Dariusz Paterek
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: obsługa komputera, wystawianie faktur, dowodów wydania, odpisywanie na korespondencję
Data publikacji: 2018-08-27
Lokalizacja: Nowa Ruda (dolnośląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Robót Budowlano Montażowych "BUDOMONTAŻ" Dariusz Paterek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 43A, 57-402 Nowa Ruda, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa komputera, wystawianie faktur, dowodów wydania, odpisywanie na korespondencję
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Ruda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Ruda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Robót Budowlano Montażowych "BUDOMONTAŻ" Dariusz Paterek
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 2J
Nazwisko osoby zgłaszającej: Dariusz Paterek
Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
Wiosenna 12, 58-260 Bielawa, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: dzierżoniowski
Gmina pracodawcy: Bielawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielawa
Ulica pracodawcy: Wiosenna
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 27.08.2018
Oferta pracy ważna do: 26.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca na stanowisku komputerowym, wyszukiwanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Sławno (zachodniopomorskie)
1) Współpraca z Działem Kształcenia Podyplomowego OIPIP w Katowicach w zakresie prawidłowości realizacji kursów specjalizacyjnych w dziedzinach pielęgniarstwa: anestezjologicznego, operacyjnego, onkologicznego2) Uzupełnianie dokumentacji w/w kursów specjalizacyjnych3) Analiza ankiet w ramach monitorowania jakości kształcenia4) Współpracy z kierownikami w/w kursów specjalizacyjnych oraz z kadrą dydaktyczną5) Praca w Systemie Monitorowania Kształcenia ( SMK)
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych - 2017-12-08 - Katowice (śląskie)
Wystawianie faktur, sprzedaż towarów. Przyjmowanie i wykładanie towarów.Wymagana sprawność fizyczna i predyspozycje do zawodu.
EUROCASH S.A. - 2016-05-10 - Stojadła (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczny kontakt ze sklepami (korekty), praca przy komputerze (wymagana znajomość Excela).Godziny pracy: 8-16, 12-20.
Z PIECA RODEM SP. Z O.O. - 2017-03-29 - Łódź (łódzkie)
wpisywianie faktur do dokmu.magazynu, obsługa klienta
ALUROM Izabela Babij, Ługi 16 84-300 Lębork - 2017-12-08 - Ługi (pomorskie)
Referent w dziale zakupów
AutoBast Sp. z o.o., spółka komandytowa - 2017-05-31 - Maków Podhalański (małopolskie)
sporządzanie prostych pism, prowadzenie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Prace porządkowe w stajni. Czyszczenie boksów, pomoc przy wyprowadzaniu koni.
J.W. Dewelopment Jacek Wójcik - 2016-03-21 - Chotomów (mazowieckie)
Nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dzienników korespondencji w Wydziale, ocena projektów dokumentów strategii dot. rozwoju transportu, programu rozwoju transportu oraz prognozy oddziaływania na środowisko, zrównoważonego planu rozwoju transportu, przygotowywanie projektu uchwały określającej przepisy porządkowe oraz opłaty pobierane przez Wydział, przygotowywanie, koordynacja badań wykorzystania publicznej komunikacji miejskiej oraz tworzenie na podstawie ich wyników analiz, przygotowywanie, koordynacja badań potrzeb przewozowych mieszkańców miasta Kalisz i gmin z którymi miasto Kalisz zawarło porozumienia międzygminne oraz tworzenie na podstawie ich wyników analiz, przygotowywanie wniosków przetargowych oraz projektów umów dot. usług i dostaw wykonywanych na potrzeby MZDiK, analiza raportów sprzedawanych przez operatorów publicznego transportu zbiorowego, promowanie transportu zrównoważonego i komunikacji miejskiej, udzielanie informacji petentom o sposobie załatwienia spraw realizowanych przez Wydział oraz o udzielanie informacji o realizowanym na terenie miasta Kalisza publicznym transporcie zbiorowym, przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej oraz zarządzeń Prezydenta Miasta określających przepisy porządkowe oraz opłat dodatkowych stosowanych w komunikacji miejskiej, prowadzenie rejestru przewożonych pasażerów, jakości usług i innych danych odnośnie komunikacji publicznej, prowadzenie spraw związanych z organizacją, utrzymaniem oraz prawidłowym wykorzystaniem dworców i węzłów przesiadkowych, które w zarządzaniu posiada Wydział, przeprowadzanie zleconych kontroli w zakresie jakości usług świadczonych przez operatora publicznego transportu zbiorowego, rozpatrywanie reklamacji, skarg i wniosków dotyczących komunikacji miejskiej, inne czynności zlecone przez przełożonego.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-02-20 - Kalisz (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- przygotowywanie i wysyłanie bieżącej korespondencji,- wprowadzanie danych do programu POLTAX z deklaracji i zenań podatkowych,- wprowadzanie dokumentów do programu Biblioteka Akt,- archiwizowanie dokumentów,- przygotowywanie i kompletowanie dokumentów,- przyjmowanie interesantów,- sporządzanie kserokopii dokumentów,- udzielanie informacji interesantom,- prowadzenie książki nadawczej.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Głowno (łódzkie)
pomoc w codziennej pracy BHP/DT, aktywny udział w realziacji bieżących strategicznych projektów w dziale, przeprowadzanie ewidencji zużycia mediów itp.
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Pakowanie wyrobów
Zakłady Farmaceutyczne COLFARM S.A. - 2018-06-27 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa systemu parkingowego, patrolowanie terenu budynków szpitala oraz terenów zewnętrznych posesji stanowiącej własność Spółki, ochrona obiektów i mienia ruchomego znajdującego się na terenie stanowiącym własność Spółki, zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych do budynków w czasie zgodnym z przyjętym harmonogramem, sprawdzanie, czy wszystkie pomieszczenia zostały zamknięte po zakończonej pracy, udzielanie natychmiastowej pomocy pacjentom i personelowi Szpitala w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa, udzielanie informacji na temat pracy poszczególnych komórek organizacyjnych zlokalizowanych na terenie obiektów Spółki Copernicus PL.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:wykształcenie średnie o profilu geodezyjnym i 2 letni staż pracy, wykształcenie wyższeb) obywatelstwo polskiec) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) 3 lata stażu pracy b) podstawowa wiedza specjalistyczna z zakresu geodezji i kartografii: topografia mapy zasadniczej, umiejętność określenia położenia znaków topograficznych w terenie i oceny ich zgodności z rysunkiem mapy, umiejętność czytania zapisów elektronicznej księgi wieczystej i opisywania wniosków składanych do ksiąg wieczystych w sprawie dokonywania zmian, znajomość terenu miasta Racibórz.c) znajomość: Kodeksu Postępowania Administracyjnego; ustawy o gospodarce nieruchomościami ( Dział III Rozdział 1 i 2); Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości; ustawy o samorządzie gminnym.II. Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 70 %2) praca w terenie 30 %3) pełny wymiar czasu pracy4) praca przy komputerzeIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu listopadzie 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem geodezyjnych podziałów nieruchomości,2) opiniowanie wniosków dotyczących decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu pod kątem zasad gospodarowania nieruchomościami, spraw własnościowych,3) utrzymanie nieruchomości stanowiących "gminny zasób nieruchomości" w zakresie drobnych wyburzeń oraz wycinki drzew - z zastosowaniem przepisów ustawy prawo zamówień publicznych,4) nadzór nad nasadzeniami zastępczymi.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-12-19 - Racibórz (śląskie)
Obsługa programu SIDAS, prowadzenie kancelarii Wydziału SO-USC, rejestracja wniosków o wydanie dowodów, odpisów aktów; rejestracja korespondencji, archiwizacja dokumentów,
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Lubań (dolnośląskie)
poszukiwanie i podstawianie samochodów na załadunki, negocjowanie warunków zlecenia z praewoźnikami
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Białystok (podlaskie)
Umiejętność przygotowania malowanych powierzchni, prawidłowy dobór farb.Mile widziane doświadczenie w zawodzie.
HEMAR Marcin Heromiński - 2017-10-10 - Rzeczków-Kolonia (mazowieckie)
mile widziane doświadczenie,książeczka sanepidowska,miejsce pracy: Kozły 5A
CRYSTAL RESTAURANT J.WNUK, K.ADAMSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2018-04-05 - Kozły (wielkopolskie)
Zapewnia płynność finansową Zakładu w oddziale
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-08-10 - Biłgoraj (lubelskie)
- prowadzenie rozliczeń finansowych, spraw kadrowych, zaopatrzenie w artykuły biurowe, raporty żywieniowe, sprawozdawczość
Dom Wczasów Dziecięcych w Wygoninie - 2016-07-27 - Wygonin (pomorskie)
- rozpoznawanie i usuwanie awarii urządzeń technicznych- zapewnienie prawidłowego stanu technicznego linii produkcyjnych- naprawa i serwisowanie układów mechanicznych, nadzór techniczny w czasie trwania produkcji- prowadzenie dokumentacji technicznej- koordynacja pracy zgodnie z zaplanowanym harmonogramem- udział w modernizacji i instalacji nowych maszyn i linii technologicznych- wykonywanie przeglądów i remontów
Maspex-GMW Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-10-18 - Wadowice (małopolskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Żarów (dolnośląskie)
- OBSŁ. KORESPONDENCJI WYCHODZĄCEJ,- OBSŁ ZAJĘĆ WIERZYCIELSKICH,- WPROWADZ. WYCIĄGÓW BANKOWYCH,- POMOC W OBSŁ. ZWROTÓW,- POMOC W KSIĘGOWANIU DOKUMENTÓW,- ARCH. DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
sprzątanie biur, dbanie o czystość w firmie
MARKUS DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-12 - Ruda Śląska (śląskie)
sprzedaż produktów i usług finansowych, doradztwo finansowe, telemarketing, obsługa kasowa klientów
MEDIA PLUS Adam Jędrzejowski - 2017-06-01 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
•prowadzenie działań związanych z edukacją przyrodniczą dzieci, młodzieży oraz dorosłych w obiektach Parku, na jego terenie oraz na polecenie służbowe poza jego granicami; •udział w organizacji, aktualizacji i udostępnieniu ekspozycji przyrodniczych, administrowanych przez SPN•udział w obsłudze informacyjnej oraz edukacyjnej w zakresie ekspozycji przyrodniczych;•udział w opracowaniu programów edukacyjnych Parku oraz scenariuszy zajęć edukacyjnych;•udział w opracowaniu materiałów edukacyjnych publikowanych przez Park;•udział w opracowaniu terenowej infrastruktury edukacyjnej;•współtworzenie platform internetowych;•pobór opłat wprowadzonych zarządzeniem dyrektora SPN;•sporządzanie miesięcznych ewidencji sprzedaży oraz zwiedzających;•sporządzanie dokumentacji fotograficzne
Słowiński Park Narodowy - 2017-08-03 - Smołdzino (pomorskie)
Obsługa systemu księgowego, wprowadzanie dokumentów do systemu
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Żagań (lubuskie)
referent księgowy fakturzystka
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Sierpc (mazowieckie)