REFERENT DS. SPRZEDAŻY Kraków oferta pracy Firma Handlowa "OMAR" s.c.
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientami, prowadzenie sprzedaży i ewidencji towarów oraz ewidencji środków pieniężnych w firmie, tworzenie dobowych i miesięcznych raportów fiskalnych, obsługa sklepu internetowego (m.in. rejestracja zamówień, zmiana stanu zamówienia, realizacja zamówień, przygotowanie towaru do wysyłki - należyte opakowanie i zabezpieczenie), obsługa magazynu, opracowywanie zapotrzebowania magazynowego, raportów i analiz, odbiór towaru, rozpakowywanie, przenoszenie i układanie towaru na półkach w sklepie i magazynie, nadawanie towarów: oznakowanie paczek, prawidłowe wypełnienie listów przewozowych (zwłaszcza dla towarów niebezpiecznych – ADR).
Data publikacji: 2017-02-03
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Firma Handlowa "OMAR" s.c.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grzegórzecka 29, 31-532 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z klientami, prowadzenie sprzedaży i ewidencji towarów oraz ewidencji środków pieniężnych w firmie, tworzenie dobowych i miesięcznych raportów fiskalnych, obsługa sklepu internetowego (m.in. rejestracja zamówień, zmiana stanu zamówienia, realizacja zamówień, przygotowanie towaru do wysyłki - należyte opakowanie i zabezpieczenie), obsługa magazynu, opracowywanie zapotrzebowania magazynowego, raportów i analiz, odbiór towaru, rozpakowywanie, przenoszenie i układanie towaru na półkach w sklepie i magazynie, nadawanie towarów: oznakowanie paczek, prawidłowe wypełnienie listów przewozowych (zwłaszcza dla towarów niebezpiecznych – ADR).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2017
Data zakończenia pracy: 06.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość szkła laboratoryjnegoznajomość substancji chemicznych (m.in. ich zastosowań)
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 03.02.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2017
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanów depozytów na oddziałach
TGS Przemysław Stoń - 2017-05-15 - Ruda Śląska (śląskie)
testowanie nowutworzonych oprogramowań,aktualizacje oprogramowania oraz juz isniejących wdrożeńw celu zapewnienia ich jakościna najwyższym poziomie.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Kraków (małopolskie)
kompleksowe prowadzenie spraw zamowień publicznych, rozliczanie wniosków unijnych
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. - 2018-02-09 - Kurów (lubelskie)
referent ds organizacyjno-kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Śrem (wielkopolskie)
brukowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Ciechanowice (dolnośląskie)
wypisywanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej, obsługa urządzeń biurowych (drukarka, skaner) oraz programu komornik SQL, odbieranie telefonów, obsługa klientów, umawianie spotkań, redagowanie pism, rejestracja spraw, przygotowywanie spraw do archiwum, uzupełnianie akt postępowań egzekucyjnych, pisanie pism procesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Gostynin (mazowieckie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Lębork (pomorskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Zabrze (śląskie)
Udzial w organizacji i udostępnianiu Ośrodka Edukacyjno-Muzealnego RPN.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Zwierzyniec (lubelskie)
- samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - dekretowanie i księgowanie dokumentów ww. jednostek, - prowadzenie analityki do wszystkich kont jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - comiesięczne uzgadnianie sald kont jednostek budżetowych: przedszkoli, szkół podstawowych i GZEAS, - uzgadnianie dziennej zgodności wydatków i dochodów z wyciągiem bankowym, - sporządzanie odpowiednich poleceń księgowania, - sporządzanie jednostkowych sprawozdań finansowych z księgowanego zakresu, - współpraca ze szkołami, przedszkolami i innymi jednostkami organizacyjnymi gminy w ramach powierzonych obowiązków, - sporządzanie deklaracji VAT-7, cząstkowej deklaracji VAT-7 oraz korekty deklaracji VAT-7.
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2017-08-16 - Zielonki (małopolskie)
- Informacja o naborze DS.14000.6.2018 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko Referenta/podinspekrota- Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie księgowości finansowej w zakresie konta przeznaczonego na realizację projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi. Sprawdzanie dokumentacji bankowej pod względem poprawności bankowej, uzgadnianie salda bankowego konta projektu oraz kompletowanie dokumentów z potwierdzeniem przelewów. Dekretacja i wprowadzanie realizacji wydatków w programie Eurobudżet w zakresie konta projektu, przygotowywanie listy płac do umów zleceń, przygotowywanie dla celów sprawozdawczych dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń oraz oświadczeń o odprowadzanych składkach do ZUS i podatku do UrzęduSkarbowego, kontrolowanie rachunków/ faktur pod względem formalnym i rachunkowym, kontrolowanie kwalifikowalności realizowanych w projekcie wydatków, prawidłowe i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z rozliczeniem wydatków dotyczących poprzedniego okresu sprawozdawczego zgodnie z wymogami określonymi w wytycznych i zasadach finansowania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych wydatków w projekcie,nadzór nad planem budżetu projektu, planem finansowym oraz przygotowywanie wniosków o zmianę planu, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych w projekcie wydatków, prawidłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentów finansowo-księgowych do celów kontrolnych.- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca: 7:30-15:30. OFERTA DLA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA:wykształcenie: co najmniej średnie 1) posiadanie obywatelstwa polskiego;2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym;5) dobra znajomość ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych;6) znajomość przepisówo o rachunkowości i szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont;7) Znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020;8) dokładność, precyzja;9) umiejętność pracy pod presją czasu;10) umiejętność dobrej organizacji pracy.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2018-03-06 - Katowice (śląskie)
transport wewnątrz zakładowy, transport i rozładunek towarów, inne drobne prace porządkowe
STAR SAN DUO PPHU - 2018-06-21 - Starachowice (świętokrzyskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, adm.-biurowe; obsługa urządzeń biurowych; zakres obowiązków: obsługa poczty, programów księgowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przyg. dok. do dekretacji, sporządzanie i wysyłanie raportów kasowych, przyg. ofert wycieczkowych, pomoc przy org. imprez kult. , przyg. mat. w celu publikacji na stronę internetową; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Toszek
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Toszek (śląskie)
Obsługa biura Rady Powiatowej PIR w Jaśle, sporządzanie wniosków o dopłaty obszarowe.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Jasło (podkarpackie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Morzeszczyn (pomorskie)
Prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie zgodności realizacji inwestycji z przepisami prawa budowlanego.Przygotowywanie projektów decyzji i postanowień.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Sierpc (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
OBSŁUGA KSIĘGOWA:- Prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów- Prowadzenie Ewidencji VAT- Prowadzenie Ewidencji Środków Trwałych i Wyposażenia- Prowadzenie Ewidencji Ryczałtu- Sporządzanie deklaracji podatkowych- Administracja/archiwizacja dokumetów księgowych- Weryfikacja KPiR, ewidencji VAT oraz deklaracji podatkowych- Wystawianie faktur, wz- Sporządzanie wniosków kredytowych- Reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym- Dbałość o terminowość rozliczeń z kontrahentami- Dbałość o porządek i estetykę w miejscu pracy- Obsługa kadrowo-płacowa:- Sporządzanie listy płac- Sporządzanie deklaracji dla ZUS- Prowadzenie dokumentacji kadrowej- Weryfikacja deklaracji ZUS- Sporządzanie dokumentów płatniczych dla ZUS.
PS OFFICE Piotr Szymborski - 2016-11-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków został określony na stronie Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku: www.zmiuw.gda.pl oferta pracy 2/2017 z dnia 24.02.2017r. Miejsce wykonywania pracy- Terenowy Oddział w Nowym Dworze Gdańskim.Wymagane dokumenty zostały określone na stronie Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku: www.zmiuw.gda.pl ,oferta pracy 2/2017 z dnia 24.02.2017r.Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku, 80-531 Gdańsk, ul. Sucha 12 z dopiskiem :Oferta pracy nr 2/2017 w terminie do dnia 13 marca 2017r. do godz. 24.Decyduje data wpływu oferty do Zarządu, po wskazanym w ogłoszeniu o naborze terminie oferty nie będą rozpatrywane. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną na adres e-mail: kadry (at) zmiuw.gda.pl.Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wymagane aplikacje powinny być opatrzone klauzulą zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych /t. j. Dz.U. z 2014r.,Nr 1182/.W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie tych danych, będą komisyjnie niszczone. Osoby ubiegające się o zatrudnienie mają prawo do dostępu do podanych dobrowolnie swoich danych osobowych i ich poprawiania do dnia zakończenia terminu składania ofert. Po weryfikacji dokumentów aplikacyjnych wybrane w procesie rekrutacji osoby będą zapraszane telefonicznie bądź drogą elektroniczną na rozmowę kwalifikacyjną /w przypadku przeprowadzenia kolejnego etapu rekrutacji powiadomienie również odbędzie się drogą telefoniczną lub elektroniczną/. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku www.zmiuw.gda.pl oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zarządu. Uprzejmie informujemy, że nadsyłanych ofert nie zwracamy. Odsyłane będą tylkoaplikacje kandydatów, którzy dołączyli do składanych dokumentów kopertę zwrotną ze znaczkiem na list polecony. Nieodebrane dokumenty podlegają komisyjnemu zniszczeniu z wyłączaniem dokumentów aplikacyjnych, które na mocy art. 13 ust 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą, która objęła w/w stanowisko. Po zakończeniu 3 miesięcznego okresu, podlegają komisyjnemu zniszczeniu. W/w stanowisko pracy jest uzależnione od posiadanych kwalifikacji zawodowych, stażu pracy i posiadanego wykształcenia.
Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego - 2017-03-01 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Jesteśmy stowarzyszeniem prowadzącym działalność statutową, rolniczą oraz gospodarczą w oparciu o pełną księgowość zgodnie z ustawą o rachunkowości. Praca w godz.: - poniedziałek: 8:00-17:00, - wtorek-piątek: 8:00-15:00. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 344 44 01 lub 02, e-mail: pzw_wroclaw (at) poczta.onet.pl
Polski Związek Wędkarski Okręg we Wrocławiu - 2017-05-22 - Wrocław (dolnośląskie)
przyjmowanie wniosków o udzielenie kredytu, prowadzenie rejestru wniosków i ewidencjonowanie umów kredytowych, pzrygotowanie analizy zdolnosci kredytowej, wprowadzanie zabezpieczeń do systemów , sporządzanie i wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
1) terminowe wprowadzanie do bazy danych dokumentów finansowych;2) dekretacja i księgowanie faktur kosztowych i przychodowych;3) prowadzenie rozliczeń dotyczących poszczególnych zadań (dotacji);4) sporządzanie sprawozdań GUS i sprawozdań budżetowych;5) kontrola nad ewidencją środków trwałych;6) przygotowywanie deklaracji podatkowych VAT;7) bieżąca weryfikacja stanu rozrachunków;8) przygotowywanie zestawień na potrzeby Kwestora;9) wykonywanie innych poleceń przełożonego dotyczących pracy.
PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU - 2017-01-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
a)wstępne kontrolowanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,b)kwalifikowanie dowodów księgowych według właściwych podziałów klasyfikacji budżetowej pod nadzorem pracownika zespołu sprawozdawczości,c)wprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu finansowo – księgowego TCUW, wprowadzenie do systemu bankowego przelewów oraz elektronicznych wypłat gotówkowych.d)gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych potwierdzających zaistnienie operacji gospodarczych obsługiwanych jednostek oraz pozostałej dokumentacji w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi.
TORUŃSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2018-09-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie dokumentacji szkoleniowej - dzienniki, prtokoły, harmonogramy, zaświadzcenia, sporządzanie ofert na szkolenia.
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Wejherowo (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Lipowiec Kościelny (mazowieckie)
obsłiga ewidencji działalności gospodarczej
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
KSIĘHGOWANIE DOKUMENTÓW, DEKRETOWANIE, ARCHIZOWANIE, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI, VAT I PITWYMAGNIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
księgowanie, listy płac, rozliczenia ZUS. Praca w godzinach od 11:00 do 19:00
Borgosz Stanisław Kancelaria Podatkowa - 2017-08-16 - Bachowice (małopolskie)