REFERENT Trzcianka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: obsługa urzadzeń biurowych, prowadzenie dziennika korepondencji, archiwizowanie danych.
Data publikacji: 2017-07-03
Lokalizacja: Trzcianka (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trzcianka, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
obsługa urzadzeń biurowych, prowadzenie dziennika korepondencji, archiwizowanie danych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzcianka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotomyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra organizacja, dokładność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
Kolejowa 2, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: nowotomyski
Gmina pracodawcy: Nowy Tomyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Tomyśl
Adres strony pracodawcy: www.zsrcku.com
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: zespół średnich szkół zawodowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 10.07.2017
Oferta pracy ważna do: 07.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.07.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Opis stanowiska:•przedstawianie i oferowanie klientom produktów kredytowych Banku;•przygotowywanie wniosków kredytowych oraz kompletowanie dokumentacji kredytowej; •przygotowywanie i zawieranie umów kredytowych zgodnie z podjętymi decyzjami kredytowymi, •prowadzanie zbioru umów kredytowych i aneksów do tych umów, poręczeń, gwarancji oraz zabezpieczeń;•realizowanie aktywnej polityki w zakresie sprzedaży produktów kredytowych;•pozyskiwanie klientów oraz stała z nimi współpraca; •otwieranie, obsługa i monitorowanie rachunków depozytowych, oszczędnościowo-rozliczeniowych i bieżących;•przyjmowanie depozytów pieniężnych.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2019-09-20 - Pabianice (łódzkie)
praca w sklepie mięsnym w Inowrocławiu:ul. Szarych Szeregów, Św. Ducha oraz Laubitza
FIRMA HANDLOWA SOBKOWIAK SJ - 2017-08-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wydawanie wniosków i formularzy związanych z Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej oraz ewentualna pomoc w ich wypełnianiu,Udzielanie informacji o przedsiębiorcach figurujących w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,Wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
doświadczenie w prowadzeniu edukacji ekologicznej, znajomość z zakresu ochrony przyrody i środowiska, znajomość programów graficznych, brak przeciwwskazań pracy w terenie, czynne prawo jazdy kat.
Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych - 2017-08-25 - Świdnica (dolnośląskie)
Udział w spotkaniach handlowych z klientami, zapoznanie się z programami komputerowymi obowiazującymi w danym dziale.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Obsługa klientów banku, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
księgowy
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
wszelkie prace biurowe, redagowanie pism do urzędów, obsługa urządzeń biurowych, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, nadzór nad dokumentami firmowymi, sporządzanie raportów, pomoc w dokonywaniu formalności związanych z legalizacją zatrudnienia obcokrajowców
REMBUD KRZYSZTOF PAZIEWSKI - 2019-09-19 - Kwidzyn (pomorskie)
praca przy montażu części samochodowych
GI Group SP. Z O.O. - 2017-03-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klienta w tym; otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych, kompleksowa obsługa kredytów
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Wisznice (lubelskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.Praca na umowę o pracę na czas zastepstwa w godz. 7-15 w ZUS w Kołobrzegu
Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Koszalinie (Oddział w Kołobrzegu) - 2016-01-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłaszanych przez mieszkańców usterek. Redagowanie pism do mieszkańców. Sprawdzanie realizacji zgłaszanych usterek.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań:1. prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowanie projektów decyzji w sprawach zezwoleń nausunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości, na podstawie Ustawy o ochronie przyrody zuwzględnieniem oględzin w zakresie występowania w obrębie zadrzewień gatunków chronionych oraz konieczności rozważenia, przed wydaniem tej decyzji, czy przedsięwzięcie może potencjalnie znacząco oddziaływać na obszar Natura 2000 ,2. prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji w sprawach wymierzania administracyjnej kary pieniężnej za zniszczenie drzew, krzewów lub terenów zielenilub za ich usuwanie bezwymaganego zezwolenia na podstawie Ustawy o ochronie przyrody, z uwzględnieniem oględzin w terenie, wtym oględzin interwencyjnych wynikających ze zgłoszeń mieszkańców miasta,3. prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowanie projektów decyzji w sprawach zezwoleń nausunięcie drzew lub krzewów utrudniających widoczność sygnałów i pociągówlub eksploatację urządzeń kolejowych albo powodujących zaspy śnieżne na podstawie Ustawy o transporcie kolejowym,4. prowadzenie kontroli realizacji i egzekwowanie obowiązku nasadzeń nałożonego w zezwoleniach nausunięcie drzew lub krzewów, prowadzenie postępowania oraz przygotowanie projektów decyzji w sprawach umorzenia opłat za usunięcie drzew lub krzewów z terenu nieruchomości 5. wprowadzanie do publicznie dostępnego wykazu danych o środowisku i jego ochronie dane ownioskacho wydanie zezwolenia i o zezwoleniach na usunięcie drzew lub krzewów oraz o decyzjach owymiarze administracyjnych kar pieniężnych za zniszczenie terenów zieleni albo drzew lub krzewów spowodowane: niewłaściwym wykonaniem zabiegów pielęgnacyjnych, niewłaściwym wykonywaniem robót ziemnych lub wykorzystaniem sprzętu mechanicznego albo urządzeń technicznych oraz zastosowaniem środków chemicznych w sposób szkodliwy dla roślinności oraz za usuwanie drzew lub krzewów bezwymaganego zezwolenia.
Urząd Miejski - 2016-06-17 - Jaworzno (śląskie)
Kontrola dostaw i sprzedaż hurtowa nawozów, obsługa klientów, przygotowywanie dokumentów do księgowości, składanie zleceń zakupowych na platformie internetowej, rozliczanie skupu rzepaku, kontrola terminarza płatności, kontrola realizacji kontraktów
PPUH Intrat s.j. M. i J. Kierzenkowscy - 2018-09-19 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, przygotowanie dokumentacji szkoleń, wystawianie zaświadczeń
kontakt przez PUP - 2019-04-17 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ewidencji danych, osobowych pracowników, rozliczanie godzin pracy, wysyłanie i odbiór korespondencji, kierowanie pracowników na badania lekarskie, szkolenia BHP.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH I ANTYKOROZYJNYCH "INEMER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
zapoznanie z regulaminem organizacyjnym, prowadzenie obsługi kancelaryjnej, sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych akt, wprowadzanie danych z zeznań podatkowych, aktów notarialnych, przygotowywanie dokumentów do przekazania do archiwum
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Pińczów (świętokrzyskie)
Wykonywanie czynności związanych z zatrudnieniem pracowników. Prowadzenie akt osobowych i innych procesów zwiazanych z działalnościa działu personalnego.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Wejherowo (pomorskie)
1)prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych;2)realizacja zamówień z zakresu dostawy towarów i usług dla uczelni;3)prowadzenie ewidencji i rozliczania druków ścisłego zarachowania;4)stała analiza ekonomicznych kosztów funkcjonowania uczelni.
PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU - 2018-01-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pisanie WZ, Faktur, sporządzanie zestawień, wydawanie towaru, przyjmowanie opakowań i towaru
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Pińczów (świętokrzyskie)
Wykształcenie: wyższe, preferowane administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne; min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych w podmiotach leczniczych (praca w szpitalu), biegła znajomość przepisów ustawy: Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych praktyczna znajomość pakietu MS Office, obsługa urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista; zakres obowiązków: min. udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowych, prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.), ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Centrum Onkologii- Instytut im. M.Skłodowskiej- Curie Oddział - 2016-02-11 - Gliwice (śląskie)
Operator CNC:samodzielnie potrafi dobrać materiały, tworzywa i narzędzia wykorzystywane do obróbki,monitoruje funkcjonowanie poszczególnych maszyn,utrzymuje poszczególne urządzenia w należytym stanie technicznym,przeprowadza okresowe badania techniczne,doraźnie wykonuje prace serwisowe,reguluje oraz programuje urządzenia służące do obróbki skrawaniem,opracowuje procedury, a także normy wykorzystania uprzednio wymienionych urządzeń,pełni pieczę nad całokształtem procesów związanych z mechaniczną obróbką metali oraz tworzyw sztucznych. Urządzenia obsługiwane/nadzorowane przez operatora CNC to:– uniwersalne, półautomatyczne oraz automatyczne obrabiarki skrawające, w tym:tokarki,frezarki,wytaczarki,szlifierki (w tym obrabiarki sterowane numerycznie).
GLOBET KOSTKA BRUKOWA JANUSZ SZKARADEK - 2019-08-02 - Mostki (małopolskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW ORAZ PISM, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY (FAKTUR VAT), WYSTAWIANIE ZLECEŃ TRANSPORTOWYCH I SPEDYCYJNYCH, OBSŁUGA KORESPONDENCJI (POCZTA, E-MAIL)
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Korzonek (opolskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Gliwice (śląskie)
WARUNKI PRACY Praca biurowa, wyjazdy służbowe w obrębie granic powiatu. Czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. ZAKRES ZADAŃ prowadzenie rejestrów PINB uczestniczenie w czynnościach kontrolnych terenowych i sporządzanie protokołów, notatek służbowych przygotowywanie okresowych sprawozdań prowadzenie archiwum PINB opracowywanie treści decyzji i postanowień oraz pism procesowyc
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO WAŁCZ - 2017-04-19 - Wałcz (zachodniopomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Nowy Kawęczyn (łódzkie)
prace w lesie
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Józefowo (kujawsko-pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łodzi - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Mława (mazowieckie)