REFERENT W DZIALE GOSPORADCZYM R11/0022-11/18 Włocławek oferta pracy PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU
Stanowisko: REFERENT W DZIALE GOSPORADCZYM R11/0022-11/18
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych;2)realizacja zamówień z zakresu dostawy towarów i usług dla uczelni;3)prowadzenie ewidencji i rozliczania druków ścisłego zarachowania;4)stała analiza ekonomicznych kosztów funkcjonowania uczelni.
Data publikacji: 2018-01-09
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 MAJA 17 pok. 31, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych;2)realizacja zamówień z zakresu dostawy towarów i usług dla uczelni;3)prowadzenie ewidencji i rozliczania druków ścisłego zarachowania;4)stała analiza ekonomicznych kosztów funkcjonowania uczelni.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE GOSPORADCZYM R11/0022-11/18
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: znajomość pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, preferowane kierunki studiów: administracja, zarządzanie, ekonomia lub prawo, dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, doświadczenie w realizacji zamówień publicznych. Wymagania dodatkowe: obsługa systemów Windows, Microsoft Office, obsługa urządzeń biurowych, prawo jazdy kat. B.
Nazwa pracodawcy:
PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
3 MAJA 17 pok.31, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)podanie do Kanclerza;2)życiorys zawodowy;3)kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony internetowej uczelni);4)kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;5)kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;6)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.Dokumenty należy składać w terminie do dnia 15 stycznia 2018 roku w Dziale Organizacji i Kadr, pokój nr 31, ul. 3 Maja 17 we Włocławku z dopiskiem Referent w Dziale Gospodarczym
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: 3 MAJA
Numer budynku pracodawcy: 17 pok.31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.01.2018
Data dodania oferty pracy: 03.01.2018
Oferta pracy ważna do: 15.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa transportu w ruchu krajowym, przyjmowanie i ewidencjonowanie zleceń transportowych.
ZASADA TRANS - SPEDITION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-23 - Szarbków (świętokrzyskie)
Wymagane wykształcenie średnie i komunikatywna znajomość j. niemieckiego, bardzo dobra znajomość pakietu Office, programu SAP, komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność, mile widziane doświadczenie. Charakterystyka pracy: generowanie zamówień w systemie SAP, wprowadzanie faktur do systemu, kontrola stanów magazynowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mail: rekrutacja (at) classen.com.pl
CLASSEN-POL S.A. - 2016-04-28 - Zwonowice (śląskie)
Miejsce stażu Krapkowice
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Krapkowice (opolskie)
Prowadzenie obsługi sekretariatu, a w szczególności: Informowanie i umawianie klientów; Kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku;Dopilnowanie utrzymania czystości i utrzymywanie porządku w sekretariacie i pomieszczeniach przyległych; Przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku, po jej wpisaniu do dziennika korespondencji przedkładanie jej Prezesowi celem dokonania rozdziału (dekretacji); Niezwłoczne rozprowadzanie korespondencji zgodnie z dekretacją Prezesa.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2016-12-22 - Poddębice (łódzkie)
Sprzedaż siatek oraz walcówki
MET-PRIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-18 - Radomsko (łódzkie)
Wystawianie faktur i not korygujących w programie SKPPRO, kontrola obiegu dokumentacji, podejmowanie działań marketingowych na rzecz firmy, pozyskiwanie nowych klientów poprzez bazę wewnętrzną, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, kontakt z klientem, promocja firmy.
AUTOCONSULT S.A. - 2016-07-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie administracyjne, ekonomiczne lub wyższe; obsługa komputera; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu m.in. w zakresie obsługi petenta; obsługa urządzeń biurowych; przyjmowanie i wysyłanie poczty; prowadzenie dziennika jawnego korespondencyjnego; sporządzanie spisów archiwalnych; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta, przyjmowanie zamówień i nadzorowanie ich realizacji, obsługa reklamacji, opracowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie analiz i zestawień, znajomość pakietu Microsoft Office
HOLDING-ZREMB GORZÓW S.A - 2017-07-27 - Drezdenko (lubuskie)
Praca koparką przy budowie dróg, kopanie rowów, niwelacja terenu.
USŁUGI TRANSPORTOWE Operacz Stanisław - 2016-05-09 - Boleszyn (świętokrzyskie)
obsługa natryskarki
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Łuków (lubelskie)
obsługa kasowa i bankowa, kontrola terminowej realizacji faktur wystawianych prze dostawców, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów , obsługa kasy, prowadzenie księgowosci syntentycznej i analitycznej, sporządzanie miesięcznych raportów
Towarzystwo Budownictwa Społecznego TBS Sp. z o. o. - 2017-03-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Według programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Wleń (dolnośląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kobierzyce (dolnośląskie)
obsługa recepcji oraz kasy
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
zfodnie se stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość selekcji zwierząt futerkowych. Wyselekcjonowanie zwierząt futerkowych w ilości 11 100 szt.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Dębowiec (wielkopolskie)
archiwizacja dokumentów, przyjmowanie przesyłek, listów, obsługa urządzeń biurowych itp.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
w/g oferty pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Bytów (pomorskie)
sprzedaż internetowa i utrzymywanie relacji z klientami, pozyskiwanie klientów
Indual Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Stąporków (świętokrzyskie)
OPERATOR ŁADOWARKI / OPERATOR MASZYN BUDOWLANYCH
ABM LOGISTIC SP. Z O.O. - 2016-09-21 - Strzelce Opolskie (opolskie)
-obsługa sekretariatu szkolnego-sprawy kadrowe pracowników-obsługa komputera (programy e-oswiata i inne)-statystyka-obsluga petentów-sprawy bieżące wynikające z pracy w sekretariacie szkoły (obsługa uczniów, rodziców, nauczycieli)-prowadzenie dokumentacji szkoły
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Oleśnica (dolnośląskie)
- rekrutowanie kandydatów, - prowadzenie bazy, - rozmowy kwalifikacyjne
AGENCJA SOLID SECURITY SP. Z O.O. - 2016-07-12 - Końskie (świętokrzyskie)
•AKTYWNE POSZUKIWANIE KLIENTÓW•NAWIĄZYWANIE NOWYCH ORAZ PODTRZYMYWANIE ISTNIEJĄCYCH RELACJI HANDLOWYCH Z PARTNERAMI ZAGRANICZNYMI•REALIZACJA ZADAŃ SPRZEDAŻOWYCH I DYSTRYBUCYJNYCH•PRZYGOTOWYWANIE OFERT, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I KONTROLA NAD ICH REALIZACJĄ•ANALIZA POTRZEB KLIENTÓW, KONTROLA PŁATNOŚCI, SPORZĄDZANIE OKRESOWYCH STATYSTYK I RAPORTÓW•ANALIZA RYNKU ORAZ DZIAŁAŃ KONKURENCJI•UCZESTNICTWO W TARGACH ORAZ WYSTAWACH MIĘDZYNARODOWYCH•UCZESTNICTWO W SPOTKANIACH Z KLIENTAMI
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków:Przyjmowanie zamównień od klientów; wystawianie faktur sprzedaży; organizacja wysyłek; monitorowanie stanów magazynowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu. Miejsce odbywania stażu: Kraków, ul. Ułanów 9 lub u. Fatimska 8
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kraków (małopolskie)
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Wykroty (dolnośląskie)
bieżąca obsługa stałych i nowych klientów, realizacja planów sprzedaży, przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, dbanie o dobry wizerunek firmy i o zachowanie najwyższych standardów jakości obsługi klienta.
BAŁTYKGAZ Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Prowadzenie projektów usprawniających proces produkcji (ciągłe podnoszenie jakość i wydajności procesu); Kontrola paramentów procesu produkcyjnego oraz produktów; Wdrażanie nowych wyrobów oraz doskonalenie technologii już wytwarzanych, definiowanie niezbędnych narzędzi i operacji; Prowadzenie dokumentacji technologicznej; Monitorowanie wskaźników jakościowych pod względem zgodności z normami technologicznymi określonych produktów; Kontakt z pracodawca osobisty w godzinach (8-16), telefoniczny oraz e-mailowy.
Firma Bajcar Bronisław Bajcar - 2016-02-15 - Słupsk (pomorskie)
Działania w zakresie informacji i promocji Projektów Unijnych. Udział w przygotowaniu postępowań przetargowych. Udział w przygotowaniu i weryfikacji wniosków o płatność.
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SUWAŁKACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Suwałki (podlaskie)
Kierowanie procesem rejestracji oraz przyjęcia pacjentów do szpitala, poradni specjalistycznych, pracowni diagnostycznych, wpisywanie do systemu informatycznego wszelkich niezbędnych danych, weryfikacja ubezpieczenia zdrowotnego, wpisywanie płatnika do programu sprawozdawczego, zarządzanie dokumentacją medyczną, przygotowanie dla lekarzy kart pacjentów, pomoc przy sporządzaniu kart informacyjnych, pobieranie opłat za badania, wystawianie dokumentów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Świnoujście (zachodniopomorskie)