REFERENT DS. OBSŁUGI RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH, DEPOZYTÓW I KREDYTÓW Pabianice oferta pracy Bank Spółdzielczy w Poddębicach
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH, DEPOZYTÓW I KREDYTÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Opis stanowiska:•przedstawianie i oferowanie klientom produktów kredytowych Banku;•przygotowywanie wniosków kredytowych oraz kompletowanie dokumentacji kredytowej; •przygotowywanie i zawieranie umów kredytowych zgodnie z podjętymi decyzjami kredytowymi, •prowadzanie zbioru umów kredytowych i aneksów do tych umów, poręczeń, gwarancji oraz zabezpieczeń;•realizowanie aktywnej polityki w zakresie sprzedaży produktów kredytowych;•pozyskiwanie klientów oraz stała z nimi współpraca; •otwieranie, obsługa i monitorowanie rachunków depozytowych, oszczędnościowo-rozliczeniowych i bieżących;•przyjmowanie depozytów pieniężnych.
Data publikacji: 2019-09-20
Lokalizacja: Pabianice (łódzkie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Poddębicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konopnickiej 39a, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska:•przedstawianie i oferowanie klientom produktów kredytowych Banku;•przygotowywanie wniosków kredytowych oraz kompletowanie dokumentacji kredytowej; •przygotowywanie i zawieranie umów kredytowych zgodnie z podjętymi decyzjami kredytowymi, •prowadzanie zbioru umów kredytowych i aneksów do tych umów, poręczeń, gwarancji oraz zabezpieczeń;•realizowanie aktywnej polityki w zakresie sprzedaży produktów kredytowych;•pozyskiwanie klientów oraz stała z nimi współpraca; •otwieranie, obsługa i monitorowanie rachunków depozytowych, oszczędnościowo-rozliczeniowych i bieżących;•przyjmowanie depozytów pieniężnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. OBSŁUGI RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH, DEPOZYTÓW I KREDYTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pabianice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pabianice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania:•minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku;•wykształcenie wyższe (mile widziane: ekonomia, finanse, bankowość);•umiejętności obsługi klienta i doświadczenie w zakresie sprzedaży produktów bankowych;•komunikatywność i dynamizm w działaniu;•gotowość do podnoszenia kwalifikacji;•mile widziana orientacja w bieżącej sytuacji na lokalnym rynku produktów finansowych.PRACA W PABIANICACH
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Poddębicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Łódzka 33, 99-200 Stacja Poddębice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: poddębicki
Gmina pracodawcy: Poddębice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stacja Poddębice
Ulica pracodawcy: Łódzka
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 20.09.2019
Oferta pracy ważna do: 06.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3c3d738cdadf25f3f755bda667f9aeda
Podobne oferty pracy
1. Przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie oraz przekazywanie jawnej i niejawnej dokumentacji projektowej i technicznej budownictwa wojskowego.2. Udostępnianie i wydawanie materiałów niejawnych zgodnie z dekretacją szefa RZI, wykonawcą posiadającym odpowiednie poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia do dostępu o informacji niejawnych oraz spełniającym odpowiednie warunki do przechowywanie dokumentów.3. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych, wynikające z bieżące działalności służbowej.dodatkowo do wynagrodzenia jest dopłacany dodatek stażowy2.550 zł + 12% premii + dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-08-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa systemu komputerowego Płace, w tym umowy zlecenia i o dzieło, obsługa systemu Płatnik, majątek trwały (ewidencja składników majątkowych)(godziny pracy 7:30-15:30)
Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie Filia w Białej Podlaskiej - 2019-02-28 - Biała Podlaska (lubelskie)
Przygotowywanie towarów do lakierowania, monitorowanie postępu prac, zgłaszanie niezgodności z planem lakierowania, bieżąca kontrola jakości towarów pod kątem wgnieceń, pęknięć, korozji.
LEVEL WORK SP. Z O.O - 2019-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż mięsa i wędlin. Praca w sklepach na terenie województwa łódzkiego. Przed wizytą kontakt telefoniczny.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Łódź (łódzkie)
obasługa pieca ciśnieniowego
PPH RYZA Sp. J. SPÓŁKA JAWNA RYSZARD JANKOWSKI, WIESŁAW MATUSIAK, WOJCIECH WITCZAK - 2016-01-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- obsługa studenta- sporządzanie zaświadczeń- sporządzanie decyzji- archiwizacja- tworzenie raportów, statystyki- prowadzenie dokumentacji toku studiów
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu - 2017-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami• obsługa połączeń przychodzących i wychodzących z zakresu windykacji• prowadzenie negocjacji z dłużnikami• monitoring ustalonych z dłużnikami spłat• realizowanie założonych planów odzyskanych należności• utrzymanie wysokiego poziomu jakości wykonywanej pracy• realizacja zadań ilościowych i jakościowych• aktualizacja bazy adresowej dłużników
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, przygotowanie deklaracji ZUS, US, rozliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy kierowców, sporządxanie ewiedencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Kalisz (wielkopolskie)
Referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Kraków (małopolskie)
utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
ZBIGNIEW DRĄG Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe DELTA Import-Eksport - 2017-03-07 - Gorlice (małopolskie)
-obsługa urządzeń biurowych-prwidłowe redagowanie pism- posługiwanie sie instrukcją kancelaryjną
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, obsługa programu rozliczeniowego,nadzór nad realizacją zleceń, praca w godz.5-13 lub 7-15 lub 9-17.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2016-10-21 - Węgry (opolskie)
roznoszenie ulotek, gazetek i reklam,praca w terenie, chęć do pracy,umowa zlecenie, 11zł brutto/h
EXPRESS Jacek Kaczor - 2016-02-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie sekretariatu, prowadzenie rejestru pism, prowadzenie rejestrufaktur, sporządzanie not księgowyc, współpraca z działami, dostarczanie korespondencji.
Powiatowy Zespół Obsługi Finansowej Oświaty - 2017-01-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
przygotowywanie potrwa wg recepty; nadzór na zamówionymi produktami, estetyczne podawanie potraw, ustalanie karty dań; kontrola swieżości używanych składników, przestrzeganie przepisów bhp, p.poz, sanepid,HACAP; udzielanie informacji na temat używanych składników
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Smyczyna (wielkopolskie)
obsługa rachunków bankowych, obsługa kasowa klientów Banku, obsługa kredytowa ( udzielanie informacji o zasadach kredytowania, przyjmowanie wniosków kredytowych, przygotowywanie wniosków kredytowych)
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Bieniowice (dolnośląskie)
Praca biurowa połączona z kontrolą na produkcji. Wymagane wykształcenie min. średnie, wymagane min. 1 rok doświadczenia na stanowisku biurowym, znajomość pakietu MS Office, znajomość programu SUBIEKT GT, książeczka sanepidowska.
PPHU WA-BI - 2016-05-18 - Mysłowice (śląskie)
1. Obsługa systemu wagowego,wystawianie poleceń załadunku,dowodów WZ, archiwizacja2. Obsługa systemu rejestrowania sprzedaży3. Obsługa kasy fiskalnej4. Wystawianie oraz wysyłanie faktur5. Inne
Górażdże Kruszywa Sp.z o.o. - 2015-12-08 - Wola Krzysztoporska (łódzkie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, rekrutacji pracowników, sporządzanie dokumentacji pracowniczej, umów o pracę, świadectw pracy, prowadzenie ewidencji urlopów, sporządzanie sprawozdańGodziny pracy: od 8.00 do 16.00
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Poznań (wielkopolskie)
murowanie , roboty elewacyjne, prace brukarskie, roboty wykończeniowe
FIRMA WIELOBRANŻOWA BAUSYSTEM PAWEŁ FRYDRYCHOWSKI - 2015-12-02 - Zgorzelec (dolnośląskie)
prowadzenie pracy dydaktyczno -wychowawczej i opiekuńczeej zgodnie z przepisami prawa i wytycznymi MEN, założeniami władz oświatowych, programem wychowania w przedszkolu i planem rocznym
Przedszkole Niepubliczne Akademia Przedszkolaka - Iwona Jaźwińska Darłowo - 2017-08-25 - Darłowo (zachodniopomorskie)
zapoznanie z wybranymi przepisami prawa podatkowego, zapoznanie się z ustawą o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz przepisami kodeksu postępowania administracyjnego, zapoznanie się z przepisami dotyczącymi zasad rachunkowości, przygotowanie do wysłania korespondencji: wezwań, pism, wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Gostynin (mazowieckie)
obsługa programów Word, Excel, pomoc w księgowości, rozliczanie projektów unijnych, sprawdzanie pod względem formalno- rachunkowym dowodów księgowych, sporządzanie zleceń platności, pomoc w sporządzaniu rozliczeń dof. projektów i programów realizowanych przez PWK OHP
Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku - 2017-04-27 - Białystok (podlaskie)
Szlifierz narzędzi do obróbki drewna i metalu, praca w godzinach 6.00-14.00 lub 8.00-16.00
LEITZ Polska Sp.z o.o. - 2016-06-22 - Śledziejowice (małopolskie)
- Obsługa maszyn/linii produkcyjnej.- Nadzór nad przebiegiem procesu produkcji na powierzonej maszynie / linii produkcyjnej.- Bieżąca konserwacja i utrzymanie urządzeń w pełnej gotowości.- Wykonywanie drobnych regulacji i napraw na powierzonej maszynie.-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: rekrutacja (at) koral.plOferujemy:-zatrudnienie na umowę o pracę u stabilnego pracodawcy,-atrakcyjne wynagrodzenie i premi, -świadczenia dla pracowników (w tym bony świąteczne, świadczenia medyczne i ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach),-świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (w tym wczasy pod gruszą),-spotkania integracyjne, -dobre warunki pracy,-dobrą i przyjazną atmosferę pracy,-rozwój i możliwość awansu,-bezpłatny dojazd do i z miejsca pracy,
KORAL S.A. - 2019-07-18 - Tczew (pomorskie)
Bieżąca obsługa klienta, utrzymywanie kontaktów z klientami zagranicznymi, zdobywanie nowych klientów.
ChM sp. z o. o. - 2017-07-05 - Lewickie (podlaskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Prowadzenie spraw pracowniczych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie wniosków o zatrudnienie/zwalnianie pracowników, prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office-Excel). Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności oraz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 519 326 229 Kamila Żarkowska-Dudasz. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-25 - Sulęcin (lubuskie)
Poszukiwana osoba ze znajomością mechaniki samochodowej gotowa do przyuczenia do pracy w serwisie ogumienia, mile widziane prawo jazdy kat. B. Praca na okres 3 miesięcy. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy z pracodawcą.Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub mailowy.
SOWADA SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-26 - Rybnik (śląskie)