REFERENT/ SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA Gliwice oferta pracy "EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT/ SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe, ochrona środowiska lub pokrewne; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera, w tym MS Office; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska, mile widziana znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2020-03-23
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: "EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pszczyńska 206, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe, ochrona środowiska lub pokrewne; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera, w tym MS Office; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska, mile widziana znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT/ SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2466
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista ochrony środowiska
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
"EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6312299348
danePracodawcy_regon: 277236334
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty po uzg. telefonicznym lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2466
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940000
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
sprzedaż hurtowa metali i rud metali/Gospodarowanie odpadami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|213303
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 23.03.2020
Oferta pracy ważna do: 22.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?eb036965a3b0878de7269e7c9df2472c
Podobne oferty pracy
Pisanie rozkazów, opracowywanie rozkazu ziemnego, prowadzenie ewidencji urlopów oraz kart wyróżnień żołnierzy zawodowych
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu - 2018-02-22 - Zamość (lubelskie)
Utrzymanie, naprawa, eksploatacja infrastruktury technicznej oraz urządzeń infrastruktury kolejowej.
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Kraków (małopolskie)
nauka sporządzania pism i innych dokumentów i inne
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Sianów (zachodniopomorskie)
zgodnie z ofertą pracy
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie z zajmowanym stanowiskiem,min. zasadnicze zawodowe, osoby do przyuczenia
PLASMET CZECHOWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-16 - Widzino (pomorskie)
udział w eksperymentach przeprowadzanych na zwierzętach laboratoryjnych, prace administracyjne, zaopatrzenie związane z działalnością jednostki
Uniwersytet Przyrodniczy im. Augusta Cieszkowskiego - 2016-11-21 - Poznań (wielkopolskie)
ZAPOZNANIE SIĘ Z PRZYGOTOWANIEM I PROWADZENIEM PROCESU BUDOWLANEGO I DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ. NAUKA SPORZĄDZANIA PISM, UMÓW I PROWADZENIA KORESPONDENCJI. ZAPOZNANIE SIĘ Z PROGRAMAMI KOMPUTEROWYMI.
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Konin (wielkopolskie)
1) Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz ich amortyzacji,2) Kontrola formalno-rachunkowa dokumentów dotyczących zakupu towarów i usług,3) Prowadzenie kasy Żłobka, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,4) Ścisła współpraca z głównym księgowym w zakresie planowania i wykonania budżetu,5) Prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem zamówień publicznych,6) Naliczanie odpłatności za pobyt i żywienie dzieci w Żłobku na podstawie ewidencji osobodni,7) Planowanie i realizacja systematycznego zaopatrzenia placówki w sprzęt, wyposażenie, pomoce dydaktyczne i inne artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania placówki.Praca na jedną zmianę w godz. 7-15 od poniedziałku do piątku. Umowa na czas określony (6 miesiący), docelowo na czas nieokreślony. Wynagrodzenie 3 300 zł brutto (wynagrodzenie zasadnicze) + dodatek za wysługę lat (max. 20%). O stanowisko mogą również ubiegać się osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności.Nabór na wolne stanowisko urzędnicze na drodze konkursu.Szczegółowe informacje na stronie BIP Żłobka: https://www.bip.zlobek.czechowice-dziedzice.pl/bipkod/15078268.
Żłobek Miejski w Czechowicach-Dziedzicach - 2019-12-10 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Archiwizacja dokumentów księgowych. Ewidencjonowanie faktur. Rozliczanie bonów towarowych. Księgowanie raportów kasowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów, wypowiedzeń, świadectw pracy, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS, podatków itp.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Żagań (lubuskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
- rozliczanie płac - na projekty,- dekretowanie i wprowadzanie faktur zakupowych do systemu Symfonia, - wprowadzanie wyciągów bankowych,- kontrola ewidencji pojazdów,- wystawianie faktur za usługi,- przygotowywanie różnych zestawień, statystyk
INSTYTUT ROZWOJU MIAST - 2016-10-31 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w trybach ustawowych i pozaustawowych, w tym przetargi, zapytania ofertowe itp.
Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie - 2018-03-02 - Bełchatów (łódzkie)
Opieka nad dziećmi, prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych z dzećmi w wieku od 2,5 do 6 lat (grupy mieszane wiekowo).
Niepubliczne Przedszkole MONTESSORI AKADEMIA UŚMIECHU Anna Zatoń - 2020-02-06 - Częstochowa (śląskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAZOWY
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa sekretariatu- prowadzenie spraw uczniów i nauczycieli.
Zespół Szkół NR 1 im. Batalionów Chłopskich w Bratoszewicach - 2017-09-01 - Bratoszewice (łódzkie)
obsługa komoputera
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2018-10-26 - Chorzów (śląskie)
Pomoc przy przyjmowaniu zamówień, kontrola i realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Osie (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie ofert przychodzących
"KONKRET" Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Spółka Jawna - 2019-01-03 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn rolniczych, prace polowe, pomoc prz skupie płodów rolnych ( nie jest to praca sezonowa)
ZIARSUSZ Michał Koszucki - 2017-01-18 - Gruczno (kujawsko-pomorskie)
zadania z zakresu księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe oraz poszukiwanie firm zagranicznych w internecie.
AGENCJA USŁUG I HANDLU "POLTROP" SPÓŁKA CYWILNA - 2017-06-12 - Częstochowa (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie wypłat z ZFŚS, rozliczanie z ZUS, ubezpieczanie pracowników, deklaracje podatkowe
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy - 2015-12-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie dziennych raportów produkcji.Przekazywanie danych do działu rozliczeń wewnętrznych prowadzenie kart kontroli, rejestracja komputerowa godzin nadliczbowych i nocnych
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-07 - Karczew (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem cudzoziemców, prace ogólnobiurowe (korespondencja, odbieranie maili, wystawianie faktur, ściąganie należności, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego).
PHU Gajowy - 2018-11-20 - Rakłowice (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa kasowa klienta
MORĄSKO-ZALEWSKI BANK SPÓŁDZIELCZY - 2019-11-19 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie umów, obsługa serwisu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Gorlice (małopolskie)
- zapewnienie właściwej organizacji pracy sekretariatu- przygotowywanie dokumentów, raportów, zestawień, analiz, harmonogramów itp. - prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych wszystkich składników majątkowych firmy- prowadzenie spraw osobowych, takich jak: rozliczanie delegacji, obsługa rekrutacji, prowadzenie rejestru odzieży, organizacja badań, szkoleń, przepustek dla pracowników, itp. - koordynacja zakupów artykułów biurowych, eksploatacyjnych
ASPAR Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
wykształcenie wyższe inżynierskie, przygotoywanie dokumentacji wykonawczejdo realizacji zamówień; analiza rentowności zlecenia
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Lubań (dolnośląskie)
Ewidencjonowanie przepływu materiałów.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-28 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)