REFERENT ADMINISTRACYJNY Szczecin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z ofertą pracy
Data publikacji: 2017-06-06
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z ofertą pracy
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Data zakończenia pracy: 30.11.2017
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Adres pracodawcy:
Zakładowa 3, 72-100 Goleniów, powiat: goleniowski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: goleniowski
Gmina pracodawcy: Goleniów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goleniów
Ulica pracodawcy: Zakładowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 26.06.2017
Oferta pracy ważna do: 01.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Ewidencja ilościowa i jakościowa dostarczanego towaru. Praca w godzinach 6.00-14.00, 10.00-18.00. Zatrudnienie na okres 2 lat
RECYKL Organizacja Odzysku S.A. - 2016-02-26 - Śrem (wielkopolskie)
Zmywanie naczyń, sprzątanie toalet. Praca na dwie zmiany od 7 do 9 godz. dziennie. Umowa zlecenie na 3 miesiące z mozliwością przedłużenia.
Maison Charlotte Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Kraków (małopolskie)
praca w sekretariacie szkoły - redagowanie pism, opisywanie faktur, archiwizacja dokumentów, obsługa telefoniczna
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Bolęcin (małopolskie)
Segregowanie dokumentacji według wskazań, obsługa kopiarki, skanowanie dokumentów, wysyłanie informacji droga elektroniczną / nabór staż do 30 r. ż. PO WER - niskie kwalifikacje/
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Pabianice (łódzkie)
realizacja zamówień owoców i warzyw oraz utrzymywanie czystości na magazynie
"BALJO" Hurt - Detal Banach Marcin - 2015-12-30 - Police (zachodniopomorskie)
referent do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Wg programu stażuRM Wieś
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Trzebicz (lubuskie)
projektowanie i wykonywanie zamówień, dbanie o porządek na stanowisku pracy i firmę
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Czerwonak (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Starachowice (świętokrzyskie)
Sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań, przygotowywanie kalkulacji cen, przygotowywanie planów techniczno-ekonomicznych, analiz finansowo-ekonomicznych, przygotowywanie informacji zarządczej z różnych zakresów działalności spółki, bieżące monitorowanie kosztów, aktywne uczestnictwo w procesie taryfikacji
ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o. - 2018-02-14 - Bogdanka (lubelskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Gniezno (wielkopolskie)
obsługa maszyn stolarskich, przyjmowanie oraz wydawanie towaru
DILA POLAND Sp. z o.o - 2017-03-27 - Słubice (lubuskie)
jw.
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Maciejowice (mazowieckie)
Kierowca autobusu
Zakład Komunalny w Kleszczewie - 2016-06-02 - Kleszczewo (wielkopolskie)
przyjmowanie towarów , wypisywanie faktur
1. P.P.H.U. "Centrum" w Barcinie 2. Hotel-Restauracja, Pałac Młodocin w Młodocinie - 2018-07-24 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe, rozliczanie kont płatników składek, Staż w Bochni Oferta stażu skierowana do osób do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem do 4 miesięcy od rejestracji).
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Bochnia (małopolskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Tczew (pomorskie)
-
Meprozet Kościan S.A. - 2015-12-01 - Kościan (wielkopolskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
KSIĘGOWOŚĆ, SEKRETARIAT, EWIDENCJA
Centrum Rehabilitacji i Odnowy Biologicznej Sp. z o.o. Sp.k. (Gryf) - 2016-01-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Legnica (dolnośląskie)
zapoznanie się z pracą Referatu Realizacji Budżetu; obsługa urządzeń biurowych; prace kancelaryjno-biurowe pod nadzorem opiekuna stażu; udzielanie informacji interesantom
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Nadarzyn (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Złotoryja (dolnośląskie)
SAMODZIELNY MONTAŻ OSTPRZĘTU ELEKTRYCZNEGO, (SZAFY STERUJĄCE), WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE (ELEKTRYCZNE), SEP DO 1 kV. DOŚWIADCZENEI NA PODOBNYM STANOWISKU
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem Parku w celach turystycznych, rekreacyjnych, sportowych oraz filmowania i fotografowania • przygotowanie projektów warunków przetargów na udostępnienie Parku dla ruchu turystycznego, kontrola podmiotów obsługujących ruch turystyczny• udział w odbiorze robót budowlanych, usług i dostaw wykonywanych na potrzeby obsługi ruchu turystycznego• prowadzenie analiz sposobu udostępniania Parku oraz wpływu ruchu turystycznego na przedmioty ochrony• współudział w przygotowaniu i realizacja projektów z udziałem środków zewnętrznych, przeznaczonych na działalność związaną z udostępnianiem Parku• prowadzenie spraw związanych z tworzeniem infrastruktury turystycznej parku, prowadzenie ewidencji urządzeń turystycznych
Słowiński Park Narodowy - 2016-09-05 - Smołdzino (pomorskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Poniatowa (lubelskie)
oblewanie form, polerowanie, nakładanie żywicy, oprawianie i pakowanie wyrobów
SANPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-08 - Wymysłowice (kujawsko-pomorskie)