REFERENT DS.KSIĘGOWOŚCI Rakłowice oferta pracy PHU Gajowy
Stanowisko: REFERENT DS.KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem cudzoziemców, prace ogólnobiurowe (korespondencja, odbieranie maili, wystawianie faktur, ściąganie należności, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego).
Data publikacji: 2018-11-20
Lokalizacja: Rakłowice (dolnośląskie)
Pracodawca: PHU Gajowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:56-330 Rakłowice 5, powiat: milicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem cudzoziemców, prace ogólnobiurowe (korespondencja, odbieranie maili, wystawianie faktur, ściąganie należności, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS.KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rakłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: milicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Cieszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: chęć do pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: arkusz kalkulacyjny
Nazwa pracodawcy: PHU Gajowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Adres pracodawcy:
56-330 Rakłowice 5, powiat: milicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: milicki
Gmina pracodawcy: Cieszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rakłowice
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.11.2018
Data dodania oferty pracy: 19.11.2018
Oferta pracy ważna do: 15.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace związane z produkcją mebli
P.P.H. i U. A-Mebel Roman Kochański w Ciechanowie - 2017-10-06 - Ciechanów (mazowieckie)
organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami z Wietnamu lub Chin, bieżące monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa klientów, opracowywanie i przygotowywanie danych do sprawozdań i analiz, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
transport naczepami typu wanna
WĘGIEL-TRANS s.c. - 2017-10-09 - Bytom (śląskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Słonów (lubuskie)
dozór, ochrona obiektu budowlanego
kontakt przez OHP - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Szycie odzieży
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Bącza-Kunina (małopolskie)
Referat Spraw Wierzycielskich: kontrola formalna i merytoryczna wpływających dokumntów, wprowadzanie decyzji o ulgach w spłacie do programu POLTAX, prowadzenie czynności w ramach tzw. miękkiej egzekucji - informowanie podatnika o zbliżającym się terminie płatności oraz wystawianie upomnień, wstępna archiwizacja dokumntów, wykonywanie innych czynności biurowych zleconych prze bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Żory (śląskie)
obsługa sekretariatu, sporządzanie projektów uchwał, prowadzenie spraw administracyjnych, księgowanie dokumentów finansowych
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Płock (mazowieckie)
referent ds księgowości
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Sulechów (lubuskie)
Praca w sekcji zakupów
KOCIEWSKIE CENTRUM ZDROWIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Starogard Gdański (pomorskie)
Praca biurowa, obsługa dokumentów, programów kadrowych, praca z dokumentami w j. ukraińskim.
RANDSTAD Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-11-22 - Komorniki (dolnośląskie)
Kierowanie pojazdem pow. 3,5t., podstawowa obsługa pojazdów, dbałość o powierzony sprzęt, przestrzeganie prawa o ruchu drogowym, stosowanie się do zasad ustawy o czasie pracy kierowców
Qualitychamp Letnica Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Letnica (lubuskie)
obsługa klienta, przyjmowanie towaru, wykładanie towaru na półki
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Janina Lasik - 2017-04-03 - Leszno (wielkopolskie)
Samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie i składanie deklaracji (US, ZUS, GUS itp.) oraz sprawozdań finansowych. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dok., współpraca z kontrahentami w sprawach płatności za zobowiązania oraz windykacja należności. Prowadzenie kadr i płac oraz prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów. Znajomość programów MS Office, OPTIMA (fin. - księg.); Mile widziane uprawnienia lub inne dok. poświadczające kompetencję w zakresie rachunkowości i podatków. Jedna zmiana (7-15). Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (10-15) oraz e-mailowy.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TECH-BUD Krawiec Adam - 2016-03-03 - Słupsk (pomorskie)
aktywna sprzedaż usług logistycznych; współpraca z klientami i podwykonawcami; przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków; obsługa klienta w zakresie organizacji i przewozu ładunków; kompleksowa realizacja zleceń.
"Northgate Logistics" Anna Krzyśko-Vasković - 2017-07-05 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa frezarki CNC
Stal-Hurt Spółka Cywilna Józef Ptak, Zofia Ptak, Marek Ptak, Robert Ptak - 2018-01-19 - Marciszów (dolnośląskie)
-
WOJSKOWY OŚRODEK FARMACJI I TECHNIKI MEDYCZNEJ - 2017-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w dziale rachunkowości
Bank Spółdzielczy w Bielsku Podlaskim - 2017-11-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
w programie stażowym
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Goleniów (zachodniopomorskie)
księgowanie wyciągów bankowych, kontrola poprawności wystawianych dokumentów sprzedaży, rozliczanie kont księgowych, kas gotówkowych,
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Stężyca (lubelskie)
przyjmowanie, rozlokowanie i ekspedycja towaru
EUROCASH S.A. - 2018-08-28 - Stargard (zachodniopomorskie)
Obsluga stoiska mięsno-wędliniarskiego. Praca w godzinach 6:00 - 21:00 w Iwkowej
"CDN" s.c Andrzej Długopolski, Artur Pawłowski - 2016-06-30 - Iwkowa (małopolskie)
Obsługa i rekrutacja kandydatów na studia pierwszego i drugiego stopnia, studia podyplomowe, kursy i szkolenia, przygotowanie decyzji o przyjęciu na studia, udział w targach edukacyjnych w celu pozyskania kandydatów na studia, działania organizacyjne Biura Rekrutacji; obsługa studentów - przyjmowanie dokumentów związanych z tokiem studiów, prowadzenie teczki osobowej studenta, wydawanie decyzji administracyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Praca w godzinach 8-16,-Praca na terenie Tczewa,-Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie cv na adres e-mail: terra47_2008 (at) wp.pl
BIURO RACHUNKOWE TERRA - TERESA GOLEC - 2016-03-07 - Tczew (pomorskie)
stzryzenie damskie i meskie
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Dmenin (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Zielona Góra (lubuskie)
Fakturowanie klientów. Sporządzanie raportów. Weryfikacja danych w systemie dotyczących przesyłek i cen. Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie raportu kasowego. Zamówienia artykułów biurowych. Obsługa gości. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Nadzór nad obiegiem dokumentów w oddziale. Obsługa recepcji. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. KONTAKT: list motywacyjny i cv oraz numer ref. FAK 571 prosimy przesyłać do 24.06.16r. na adres jowita.kuc (at) dachser.com. Pracodawca skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
DACHSER SP. Z O. O. - 2016-06-09 - Moszna-Wieś (mazowieckie)