REFERENT DS ROZLICZEŃ PRODUKCJI (226J) Karczew oferta pracy SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT DS ROZLICZEŃ PRODUKCJI (226J)
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie dziennych raportów produkcji.Przekazywanie danych do działu rozliczeń wewnętrznych prowadzenie kart kontroli, rejestracja komputerowa godzin nadliczbowych i nocnych
Data publikacji: 2017-04-07
Lokalizacja: Karczew (mazowieckie)
Pracodawca: SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ARMII KRAJOWEJ 80, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie dziennych raportów produkcji.Przekazywanie danych do działu rozliczeń wewnętrznych prowadzenie kart kontroli, rejestracja komputerowa godzin nadliczbowych i nocnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS ROZLICZEŃ PRODUKCJI (226J)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Karczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: A/B) znajomość programu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
G/H) Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PD) odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: A/B) dobra organizacja pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Sumienność, dokładność w wykonywaniu obowiązków, znajomość Open Office.Praca w godzinach 6-14, 14-22.
Nazwa pracodawcy:
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
ARMII KRAJOWEJ 80, 05-480 Karczew, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny lub e-mail w godzinach 7-14
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 7-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Karczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Karczew
Ulica pracodawcy: ARMII KRAJOWEJ
Numer budynku pracodawcy: 80
Profil działalności pracodawcy: Produkcja wyrobów z drobiu, przetwórstwo drobiu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.04.2017
Data dodania oferty pracy: 06.04.2017
Oferta pracy ważna do: 31.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie i obsługa kontahentów zagranicznych, obsługa reklamacji, przygotowanie ofert cenowych dla klientów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "AEK" - 2016-01-29 - Wawrów (lubuskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Opoczno (łódzkie)
Obsługa sekretariatu, rozliczanie wpłat, fakturowanie, sporządzanie pism i umów, organizacja pracy zarządu i pracowników. Wykształcenie średnie lub wyższem, min 2 lata doświadczenia, prawo jazdy kat. B, dobra znajomość pakietu office ( Word, Excell), Subiekt
FORFAKTOR Sp.z o.o. Dąbrowa Górnicza - 2016-04-08 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa klientów
Zakład Handlowo-Produkcyjny Stanisław Zgierun Wysokie Mazowieckie - 2016-05-06 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Montarz drzwi i okien. Wykonczenia i obróbka.
RENATA NAWROCKA PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE CENTROBUD - 2016-03-14 - Konin (wielkopolskie)
obsługa prawna grupy kapitałowej Metron, przygotowywanie opinii prawnej, umów, pism procesowych w postepowaniach sądowych, administracyjnych, doradztwo i poradnictwo prawne, opiniowanie wewnętrznych aktów prawnych, sporzadzanie pozwów, pism procesowych, apelacji, zażaleń, skarg kasowych
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie bieżących spraw księgowości budżetowej oraz obsługa sekretariatu
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W GOLENIOWIE Z/S W NOWOGAR - 2018-03-13 - Nowogard (zachodniopomorskie)
pomoc przy układaniu blachodachówki, pomoc przy obróbce blacharskiej
Krzysztof Dziak - 2018-01-12 - Ruda (lubelskie)
praca biurowamile widziana znajomośc jęz. angielskiego
Metaltech - Piasecki Sp.j. - 2017-04-07 - Płońsk (mazowieckie)
czynności administracyjno-kadrowe, mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O.O. - 2016-09-07 - Zgierz (łódzkie)
obsługa logistyczno - biurowa klientów, kontrola stanów magazynowych,wystawianie dokumentacji magazynowej, ścisła współpraca z biurem obsługi klienta.
CENOS Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Września (wielkopolskie)
Lekkie prace produkcyjne, montaż rolet okiennych, po okresie przyuczenia możliwość zatrudnienia na stałe. Praca w godzinach 6.00-14.00, 14.00-22.00. Okres zatrudnienia: min. 2 miesiące.
RANDSTAD Polska Sp. z o.o. - 2018-01-25 - Śrem (wielkopolskie)
Współtworzenie i realizacja koncepcji działalności firmy w zakresie szkoleń, doradztwa i zarządzania wiedzą, koordynacja procesów szkoleniowych, przygotowanie i prowadzenie szkoleń, administrowanie dokumentacją działu oraz bazą wiedzy
LASKOMEX PPHU - 2017-09-04 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów, ofertowanie, fakturowanie, monitorowanie sprzedaży i należności, komputerowa obsługa gospodarki magazynowej, prowadzenie dokumentacji biurowej
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Starogard Gdański (pomorskie)
planowanie zadan inwestycyjnych, utrzymanie urządzeń w ruchu, planowanie remontów, planowanie pracy pracownikówi rozliczanie ich zadań
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Białuty (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
pielęgnacja zieleni i prace porządkowe
SKLEP OGRODNICZY "FLOR FABO" ARTUR ŻEŁOBOWSKI - 2016-04-04 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
Realizacja złożonych zmówień, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, budowanie więzi z klientem, obsługa sprzedaży produktów, monitorowanie wyrobu w celu rekomendowwania zmian w produktach
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe CARBOTEX - 2016-09-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Białogard (zachodniopomorskie)
zadania w zakresie bezpośredniej obsługi podatków,w tym w szczególności przyjmowania i przetwarzania deklaracji podatkowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Zambrów (podlaskie)
rozliczanie z Urzędem Skarbowym, ZUS, sporzadzanie list płac, prowadzenie kasy szkoły(godziny pracy 7.30-15.30)
Zespół Szkół Ogólnokształcących - 2018-07-06 - Biała Podlaska (lubelskie)
Archiwizacja dokumentów, zapoznanie się z obiegiem dokumentów oraz obiegiem dokumentów Proton. Przygotowywanie akcji informacyjno-promocyjnej budżetu obywatelskiego gminy Barlinek. Edukacja ekologiczna, przygotowywanie i przeprowadzanie akcji sprzątanie świata w ramach Dnia Ziemi. Zapoznawanie się z procedurami oraz przepisami prawnymi dotyczącymi wdrożenia budżetu obywatelskiego gminy Barlinek. Przyjmowanie oraz rejestracja wniosków projektów do budżetu obywatelskiego gminy Barlinek, ocena formalna złożonych projektów. Weryfikacja kart do głosowania, opracowanie wyników konsultacji, przygotowanie listy rekomendowanych projektów do realizacji. Zapoznanie się z programem Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa oraz monitorowanie jego przebiegu w gminie Barlinek. Sporządzanie bieżących informacji dla dyrektorów szkół oraz informacji o zmianach w przepisach prawa oświatowego. Przygotowywanie korespondencji dla szkół dotyczącej programy Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa. Obsługa programu edytor aktów prawnych xml. Monitorowanie wytycznych i instrukcji z Kuratorium Oświaty w Szczecinie i Ministerstwa Edukacji Narodowej zamieszczonych na stronach internetowych. Zapoznanie się z przepisami oraz dokumentacją dotyczącą rozliczenia programu Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa w gminie Barlinek.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Barlinek (zachodniopomorskie)
referent do spraw konta ubezpieczonego
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prosta obsługa maszyn drukujących, przygotowanie i kontrola wizualna materiałów do druku
ETC GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Myszków (śląskie)
Sporządzanie umów pożyczkowych, przyjmowanie wpłat
BIURO KREDYTOWE LUKAS Sebastian Bodnar - 2016-04-05 - Międzyrzecz (lubuskie)
obsługa korespondencji, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Topola Królewska (łódzkie)
drobne prace remontowe na terenie ośrodka
Ośrodek Przygotowań Paraolimpijskich Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Wisła (śląskie)
-obsługa spraw i reklamacji klientów ZUS,-porządkowanie akt,-porządkowanie danych na kontach ubezp.,-sporządzanie dokumentów ubezpieczeniowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
kontrola i monitorowanie stanu poziomu należności, windykacja należności i prowadzenie negocjacji
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Pińczów (świętokrzyskie)