REFERENT/SPECJALISTA(NR 9103) Bydgoszcz oferta pracy Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
Stanowisko: REFERENT/SPECJALISTA(NR 9103)
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie wypłat z ZFŚS, rozliczanie z ZUS, ubezpieczanie pracowników, deklaracje podatkowe
Data publikacji: 2015-12-01
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie wypłat z ZFŚS, rozliczanie z ZUS, ubezpieczanie pracowników, deklaracje podatkowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT/SPECJALISTA(NR 9103)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: ekonomista
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane min. 2-letnie doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń, znajomość programu Symfonia
Nazwa pracodawcy: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: tel. 52 370 57 19 w godz. 7.00-15.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Fordońska
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista
Data dodania oferty pracy: 01.12.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizowanie i prowadzenie procesu udzielania zamówień publicznych i niepubliczych; udział w pracach Komisji przetargowych, zespołów negocjujących oraz stałych komisji przetargowych; sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dokumentami, ich prawidłowym obiegiem i terminowym przekazywaniem; archiwizacja dokumentacji prowadzonych postanowień, przygotowywanie dokumentów wymaganych w związku z postępowaniem wyjaśniającym lub kontrolą zamówień;
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "TOP SERWIS" SP. Z O.O. - 2016-09-13 - Bogatynia (dolnośląskie)
Wsparcie działu księgowego. Weryfikacja dokumentów pod wzgledemrachunkowym oraz wprowadzanie do systemu księgowego Minimum 6miesięczny staż w dziale ksiegowym. Praca od 8-16
Biuro Rachunkowe "CONSEIL" - 2018-05-08 - Opole (opolskie)
Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem obiektów sportowych, w tym zapewnienie dostawy mediów, wywozu nieczystości, ubezpieczenia, deratyzacja oraz innych niezbędnych usług. Zaopatrywanie obiektów sportowych w niezbędne wyposażenie. Weryfikowanie dokumentów rozliczeniowych za usługi wykonywanie przez osoby trzecie. Prowadzenie spraw dotyczących tworzenia i utrzymywania terenów zielonych, w szczególności tworzenia harmonogramu pracy i zabiegów prowadzonych na terenach zielonych w celu ich prawidłowego utrzymania i pielęgnacji. Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez podległych pracowników
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej - 2016-02-18 - Polkowice (dolnośląskie)
Wykształcenie: gastronomiczne; doświadczenie: 1 rok; komunikatywna znajomość j. niemieckiego; zakres obowiązków: obsługa gości, rozliczanie klientów; miejsce pracy: Niemcy - Dusseldorf
"DERKSEN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Niemcy (Niemcy)
Obsługa programu "Rodzina 500 plus"
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kije (świętokrzyskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW ORAZ PISM, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY (FAKTUR VAT), WYSTAWIANIE ZLECEŃ TRANSPORTOWYCH, SPEDYCYJNYCH, OBSŁUGA KORESPONDENCJI (POCZTA, EMAIL)
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Korzonek (opolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•WPROWADZANIE ASORTYMENTU NA STRONĘ SKLEPU INTERNETOWEGO (MEBLE, ELEMENTY WYPOSAŻENIA WNĘTRZ), •AKTUALIZACJA OFERTY JUŻ ISTNIEJĄCEJ,•PRZYPISYWANIE CEN, PARAMETRÓW PRODUKTU, OBRABIANIE ZDJĘĆ, PRZYPORZĄDKOWANIE PRODUKTÓW DO WŁAŚCIWEJ KATEGORII ITP…WYMAGANIA:•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY,•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ,•DOKŁADNOŚĆ I DBAŁOŚĆ O SZCZEGÓŁY,•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
MEBLE.PL SA - 2017-03-22 - Rzeszów (podkarpackie)
branża spożywcza, prowadzenie i sporządzanie dokumentacji finansowo-księgowej
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Dowóz towaru do klienta
PT DYSTRYBUCJA S.A. w Radomiu Zaklad Sprzedaży w Szczecinku - 2016-04-05 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Obijanie mebli
TOMAR Tomasz Niechciał - 2015-12-14 - Torzeniec (wielkopolskie)
praca w dziale zaopatrzenia - rozmowy z kontrachentami, prowadzenie spraw związanych z zakupami, zaopatrzeniem firmy w produkty do produkcji, poszukiwanie nowych dostawców
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-11-15 - Chorzów (śląskie)
Wykonywanie manicure, nakładanie lakieru hybrydowego
WYSPA MANICURE Sylwia Wrzosek - 2017-07-03 - Sieradz (łódzkie)
nadzór nad mieniem firmy, tj. w szczególności pakietem maszynowym, telefonami, komputerami mobilnymi itp.wzywanie serwisów do awarii maszyn czyszczących i innych urządzeń firmy prowadzenie i rozliczanie kosztów napraw serwisowych oraz reklamacjiaktualizowanie firmowych baz danychbieżące monitorowanie cen zamawianego asortymenturedagowanie pism w imieniu firmywsparcie merytoryczne kierowników obiektów i regionów
MAXUS CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-23 - Kraków (małopolskie)
Rozliczanie produkcji i zleceń produkcyjnych, zakładanie zleceń produkcyjnych, prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z administracją produkcji
VTO-DEKOR SP.Z.O.O. - 2016-06-20 - Głogówek (opolskie)
Obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży, ewidencjonowanie
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Sieradz (łódzkie)
Obsługa korespondencji, obsługa akt sprawy, obsługa aplikacji.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Fordon-1
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie czynności związanych z obsługą kancelarii notarialnej,a w szczególności:-sporządzanie i przygotowywanie odpisów,wpisów oraz poświadczeń,-obsługa programów komputerowych stosowanych w kancelarii notarialnej,-dokonywanie wpisów w rejestrach elektronicznych (NORT,EKW,rejestr spadkowy),-obsługa sprzętu biurowego,-przygotowywanie korespondencji oraz jej wysyłka,-dostraczanie dokumentów instytucjom i innym podmiotomOpracowywanie i przygotowywanie projektów aktów notarialnych.Udzielanie informacji klientom kancelarii w zakresie dokonywanych czynności notarialnych,wyliczanie kosztów.Wykonywanie innych prac poleconych przez notariusza
Kancelaria Notarialna Zbigniew Władysławski Notariusz - 2017-02-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie, segregacja i układanie dokumentów; obsługa klienta; porządkowanie archiwum; przygotowywanie dokumentów do pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
obsługa komputera, faksu oraz innych urządzeń biurowych, zapoznanie z obiegiem dokumentów, przekazanie dokumentów do archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Pińczów (świętokrzyskie)
Sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji w trybie zamówień publicznych, Współpraca z kierownikami poszczególnych działów w zakresie przygotowywania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Monitorowanie realizacji umów przetargowych. Czynne uczestniczenie w komisjach przetargowych ( uczestniczy w otwarciu ofert, dokonuje ich oceny, bierze udział w negocjacjach z wykonawcami). Dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy na podstawie postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz treści oferty złożonej przez wykonawcę.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie - 2017-05-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa Zarządu i Rady Nadzorczej Spółki, wydawanie i rejestr pełnomocnictw, upoważnień. Pomoc w sprawach kadrowych.
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)
Praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Lubaczów (podkarpackie)
REFERENT W KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prowadzenie postępowań administracyjnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości związanej z gospodarką odpadami, wprowadzanie do systemu deklaracji składanych przez właścicieli nieruchomości. Szczegóły naboru dostępne są na stronie: www.bip.prgok.pl w zakładce Nabór na stanowiska
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI" - 2016-05-04 - Piła (wielkopolskie)
rozliczanie ZUS ,Konieczna bardzo dobra znajomość Płatnik,
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
zamówienia publiczne, obsługa programu BHP, przyznawanie odzieży roboczej, wykonywanie zamówień u producentów, przyznaanie środków czystości, monitowowanie wydatków na art. biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Lubań (dolnośląskie)
praca na dziale reklamacji - przyjmowanie reklamacji, rozpatrywanie, wysyłka,weryfikacja reklamacji zarówno polskich jak i zagranicznych.
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, sporządzanie dokumentacji przetargowej, realizowanie zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem biura
REMBUD KRZYSZTOF PAZIEWSKI - 2018-02-27 - Kwidzyn (pomorskie)
sprzedaż leków, układanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Słupiec (małopolskie)
- Kontakty z klientami, zdobywanie nowych klientów i nawiązywanie kontaktów, przygotowywanie ofert i prezentacji. Sprawna i profesjonalna obsługa Klienta poprzez wykonywanie czynności związanych ze sprzedażą towarów oraz zarządzanie zapasami magazynowymi na poziomie informatycznym i inwentarzowym.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia uzależniona od marży sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)