REFERENT DS. LOGISTYKI Kraków oferta pracy MAXUS CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad mieniem firmy, tj. w szczególności pakietem maszynowym, telefonami, komputerami mobilnymi itp.wzywanie serwisów do awarii maszyn czyszczących i innych urządzeń firmy prowadzenie i rozliczanie kosztów napraw serwisowych oraz reklamacjiaktualizowanie firmowych baz danychbieżące monitorowanie cen zamawianego asortymenturedagowanie pism w imieniu firmywsparcie merytoryczne kierowników obiektów i regionów
Data publikacji: 2016-05-23
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: MAXUS CLEANING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-000 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad mieniem firmy, tj. w szczególności pakietem maszynowym, telefonami, komputerami mobilnymi itp.wzywanie serwisów do awarii maszyn czyszczących i innych urządzeń firmy prowadzenie i rozliczanie kosztów napraw serwisowych oraz reklamacjiaktualizowanie firmowych baz danychbieżące monitorowanie cen zamawianego asortymenturedagowanie pism w imieniu firmywsparcie merytoryczne kierowników obiektów i regionów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. LOGISTYKI
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 23.05.2016
Oferta pracy ważna do: 20.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2016
Podobne oferty pracy
EWIDENCJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, POMOC PRZY TWORZENIU DOKUMENTÓW KADROWYCH TJ. AKTA OSOBOWE, LISTY OBECNOŚCI, EWIDENCJE CZASU PRACY, URLOPÓW.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Drzewica (łódzkie)
Sprawdzanie faktur, księgowanie, sporządzanie rozliczeń finansowych.
Bort- Wimar s.j - 2016-01-05 - Grodków (opolskie)
obsluga programu kom -księgowego, sporządzanie umów na dosatwy wody i odporwadzania ścieków,wystawianie FV za wode i ścieki, odczytywanie wodomierzy, wysatwianie upomnieńerta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2016-06-15 - Pszczyna (śląskie)
Przygotowywanie półproduktów, sprzątanie.
Karczma "FLAUTA" - 2016-05-06 - Gdynia (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- obsługa interesantów w zakresie ubezpieczenia społecznego rolników,- obsługa interesantów w zakresie świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników,- ustalanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników,- kompletowanie i przygotowywanie dokumentacji do wypłaty świadczeń,- wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-06-28 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń szkolnych. Praca na umowę o pracę w godz. 13-21 w Kołobrzegu.
Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Zjednoczonej Europy - 2017-09-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsluga klienta na stanowisku depozytowym w Banku Spółdzielczym
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Stara Kornica (mazowieckie)
Wykonywanie obowiązków na stanowisku Księgowa/księgowy - pomoc.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-01-24 - Chojnice (pomorskie)
Wprowadzanie zleceń wewnętrznych w programie klasy ERP
Tabor Dębica Sp. z o.o - 2016-10-19 - Dębica (podkarpackie)
jw.
Mipo Centrum Elektronicznej Kreacji Obrazu Krzysztof Mijal - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji, planowanie tras, kontakt z klientem w kraju i zagranicą. Umowa o pracę na czas określony - 3 miesiące.
ATM LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-13 - Dolaszewo (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 7-15
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2017-08-02 - Kępice (pomorskie)
prace interwencyjne: wystawianie faktur, prowadzenie ksiąg cmentarnych
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Sulęcin (lubuskie)
projektowanie mebli
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Chrzanów (małopolskie)
OBSŁUGA KLIENTA;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE;SPOTKANIE REKRUTACYJNE 24.07.17 GODZ.11.00, SALON MEBLOWY BODZIO UL. KORDECKIEGO 3A;GODZINY PRACY: PON-SOB 08.00-20.00, NIEDZIELA 10.00-18.00
FABRYKA MEBLI BODZIO BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Czuwanie nad obiegiem dokumentów Działu Controllingu. Czynności związane z planowaniem, budżetowaniem oraz rozliczaniem planów i budżetów. Rejestracja i weryfikacja danych (arkusze Excel, ERP). Analiza i wyjaśnianie odchyleń. Sporządzanie raportów i zestawień.- Wynagrodzenie: od 2000 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Umiejętność pracy pod presją czasu. Dobra zanjomość obsługi Excel i Power Point, umiejętność analizy i syntezy danych. Skrupulatność, obowiązkowość i punktualność, kreatywność. Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu klasy ERP. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: Maria.Rudkowska (at) energomontaz-zachod.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
zapoznanie z przepisam BHP, PPOŻ, zapoznanie z obsługą maszyn na stanowisku pracy, utrzymanie w czystości bloku zywieniowego, pomieszczeń oraz znajdujących się w nim urządzeń, pomoc przy sporządzaniu posiłków -ciasta na pizze i pozostałych dań, sporządzanie pozostałych dań, porządkowanie miejsca przy ich przygotowywaniu i po wydawaniu, przyjmowanie produktów na magazyn, zapoznanie się z zasadami przechowywania żywności, zapoznanie z zasadami przyjmowania klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łuków (lubelskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznych zgodnie z dokumentacją techniczną; kontrolowanie funkcjonalności instalacji, usuwanie usterek; przygotowywanie do odbioru i uruchomienia instalacji elektrycznych; wykonywanie pomiarów pomontażowych (odbiorczych) instalacji elektrycznych; wykonywanie drobnych prac montersko-ślusarskich i budowlanych w trakcie realizacji prac instalatorskich, umiejętność czytania schematów technicznych.Wykonywanie powyższych czynności pod nadzorem osoby posiadającej uprawnienia SEP w ramach asystowania jako asystent elektryka budowlanego. praca zgodnie ze zleceniami na terenie woj. mazowieckiego.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Prowadzenie wykazu pism przychodzących i wychodzących ze szkoły zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej(KSOD-SEKAP), przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie ewidencji uczniów oraz ewidencji dzieci i młodzieży, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, wystawianie legitymacji oraz zaświadczeń dla uczniów, praca z aplikacjami takimi jak: System Kontroli Obowiązku Szkolnego, System Informacji Oświatowej, PEFRON, udzielanie informacji interesantom, bieżąca obsługa sekretariatu szkoły, wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora szkoły.Umowa o pracę na czas zastępstwa przez okres do 1,5 roku.
Gimnazjum Nr 24 im. Henryka Jordana - 2017-06-30 - Zabrze (śląskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Głogów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa urządzeń biurowych, realizacja zadań z zakresu ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych zgodnych z przydzieloną komórką organizacyjną
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Pszczyna (śląskie)
praca biurowa, obsługa klienta, sprzedaż - kupno odpadów i złomu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Obsługa windy budowlanej towarowo-osobowej /zewnętrznej/. Zachowanie czystości i porzadku na miejscu pracy
SEBA Wiśniewski Sebastian - 2016-06-21 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Puławy (lubelskie)
Prowadzenie gospodarki materiałowej i magazynowej ZMiUW WP w Gdańśku, tj.wyposażenie stanowisk pracy w artykuły biurowe, narzędzia pracy, zaopatrzenie w środki czystości; Prowadzenie ewidencji i wyposażenia biurowego i sprzętu ZMiUW WP w Gdańśku; prowadzenie i przygotowanie materiałów do przetargów oraz zleceń dot. w/w zakresu oraz kompleksowego sprzątania budynku, utrzymania i konserwacji centali telefonicznej, telefoni komórkowej; prowadzenie ubezpieczenia majątkowego mienia Zarządu; Pomoc w obsłudze sekretariatu; pełnienie obsługi sekretariatu na czas nieobecności pracownika sekretariatu.
kontakt przez PUP - 2016-08-06 - Gdańsk (pomorskie)
Analiza potrzeb osób niepełnosprawnych z terenu gminy Sławoborze, koordynowanie usług opiekuńczych, obsługa kancelaryjna ośrodka, pełen zakres obowiązków w ogłoszeniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze gops.slawoborze.pl
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sławoborze - 2018-07-04 - Sławoborze (zachodniopomorskie)