REFERENT Płock oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Archiwizacja dokumentacji, obsługa programu elektronicznego obiegu dokumentów -MDOK, przygotowywanie zaświadczeń dla klientów.
Data publikacji: 2019-01-21
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Archiwizacja dokumentacji, obsługa programu elektronicznego obiegu dokumentów -MDOK, przygotowywanie zaświadczeń dla klientów.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kobiety z ustalonym II profilem pomocy, do 30 roku życia, spełniające warunki skierowania do programu.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
3 Maja 16, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie + CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.01.2019
Data dodania oferty pracy: 21.01.2019
Oferta pracy ważna do: 20.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa systemów informatycznych, obsługa urządzeń biurowych, zakładanie teczek podatników, porządkowanie i segregowanie dokumentacji, redagowanie nowych pism, odpowiedzi do podatników i instytucji, sprawdzanie przyjętych formularzy.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Stara Kamienica (dolnośląskie)
obsługa korespondencji, łączenie rozmów telefonicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Polkowice (dolnośląskie)
ochrona powierzonego mienia na obiekcie budowlanym
UMBRELLA Sp. z o.o. - 2017-09-20 - Gądki (wielkopolskie)
- PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWEJ FIRM NA KSEIDZE PRZYCHODÓW I ROCHODÓW
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
zapoznanie się z przepisami BHP, PPOŻ, obsługa interesantów w porozumieniu z kierownikiem, układanie dokumentacji, zapoznanie się z przepisami dotyczącymi nieruchomości, wysyłanie dokumentów, obsługa programu El-dok w podstawowym stopniu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Sosnowiec (śląskie)
referent ds. biurowych
kontakt przez PUP - 2015-10-21 - Leśna (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Białystok (podlaskie)
Sprzątanie obiektu; umowa na 3 miesiące- okres próbny, następnie umowa roczna lub dłuższa; godziny pracy: 7.00- 19.00, 19.00- 7.00
Dom Opieki Dolina Słupi Jolanta Szczerbaty - 2018-10-01 - Kobylnica (pomorskie)
organizowanie i koordynowanie pracy kancelaryjno biurowej , sekretariatu szkoły
Publiczne Gimnazjum z Oddziałem Integracyjnym w Przasnyszu - 2017-08-04 - Przasnysz (mazowieckie)
Obsługa firmy pod względem księgowym (przygotowanie, kontrola dokumentów, współpraca z centrum usług księgowych), mile widziane doświadczenie, dobra organizacja pracy.
SANDREW Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
sporządzanie umów o pracę i kompletowanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie kart zgłoszeń potrzeb szkoleniowych i harmonogramu szkoleń, ewidencja i nadzór nad ważnością uprawnień, sporządzanie zestawień płacowych i innych bieżących dokumentów pracowniczych, przygotowywanie ofert do PUP, realizowanie zadań wynikających z ZSZ i ZKŚS, inne zlecone prace
ZARMEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedaż artykułów spożywczo-przemysłowych
MARMAX Jurzysta, Gąsecki Sp. Jawna, Czudec - 2017-03-01 - Czudec (podkarpackie)
- obsługa korespondencji (prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej ośrodka, prowadzenie książki nadawczej, kopertowanie pism urzędowych),- obsługa urządzeń biurowych,- gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych świadczeniobiorców w programie komputerowym,
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Świebodzin (lubuskie)
współpraca przy organizowaniu, dokumentowaniu i ewaluacji kształcenia podyplomowego
OAZA Stowarzyszenie Pielęgniarek i Położnych... - 2017-12-06 - Ostrołęka (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabrze (śląskie)
Montaż urządzeń komputerowych, stanowisko również do przyuczenia.
Fox Group sp. z o.o. - 2017-07-20 - Nysa (opolskie)
Udział w księgowaniu operacji finansowych w systemach finansowo-ksiięgowych, pomoc w sporządzaniu sprawozdań, informacji, zastawień, raportów.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Siedlce (mazowieckie)
Referent
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Śrem (wielkopolskie)
Realizacja zagadnień związanych z obsługą sekretariatu Działu Egzekucji, przyjmowanie, rejestrowanie oraz przygotowanie korespondencji do wysyłki. Pomoc w kontroli terminowego udzielania odpowiedzi na pisma zarejestrowane w dzienniku korespondencyjnym. Udział w prowadzeniu całokształu spraw rrozliczeń Spółki z Miastem Bydgoszcz w zakresie wydatków ponoszonych w prowadzonych postępowaniach sądowych i egzekucyjnych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bocianowo
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad dokumentacją dotyczącą produkowanych artykułów: - weryfikacja wymagań klienta dotyczących bezpieczeństwa i zgodności produktu,- kontakt z dostawcami materiałów w celu pozyskania dokumentów, sprawdzanie ich poprawności,- wycena i zlecanie wykonania testów w laboratoriach- rejestrowanie i archiwizowanie dokumentów w systemie,Przygotowywanie analiz kosztowych, zestawień, raportów oraz prezentacji Zlecanie przesyłek kurierskich
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2019-07-30 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
-Ewidencjonowanie dokumentacji księgowej w systemie, nadzór nad obiegiem dokumentacji, sporządzanie deklaracji VAT, rejestrów, struktur JPK- Wynagrodzenie: 1200 - 1600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony na 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 8:00-12:00. Istnieje również możliwość pracy w innych godzinach pracy - do uzgodnienia z pracodawcą. Wykształcenie min. średnie kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w księgowości. Wymagana znajomość programu księgowego SYMFONIA lub pokrewnego, MAŁA KSIĘGOWOŚC, znajomość i stosowanie podstawowych zasad rachunkowości. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel. 794-009-007) w godzinach 9:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Moniuszki 4 m. 6, 40-005 Katowice) lub e-mail: BIURO (at) BRABIS.PL
BIURO RACHUNKOWE ABIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-12 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie wpłat i wypłat oraz KW i KP, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie wyciągów bankowych, rozliczanie kierowców, kontrola KP kierowców, kontrola stanów depozytów na oddziałach
TGS Przemysław Stoń - 2017-07-05 - Ruda Śląska (śląskie)
Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi w OPS, strukturą organizacyjną i regulaminem pracy, z całością spraw przyznawania zasiłków rodzinnych, świadczeń alimentacyjnych. Umowa o pracę w zastępstwie.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Łososinie Dolnej - 2019-01-11 - Łososina Dolna (małopolskie)
bezpośrednia obsługa klienta (rachunki, depozyty, kredyty) w tym obsługa kasy
Bank Spółdzielczy w Żorach - 2018-08-06 - Żory (śląskie)
- Przedszkolenie w zakresie BHP- Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy- Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w ARiMR oraz KPA- Obsługa sprzętu biurowego- Pomoc podczas przyjmowania wniosków w Biurze Obsługi Klienta- Pomoc w archiwizacji dokumentów zgodnie RWA- Pomoc w zakresie czynności związanych z przyjmowaniem oraz dystrybucja korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kartuzy (pomorskie)
a)wstępne kontrolowanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym,b)kwalifikowanie dowodów księgowych według właściwych podziałów klasyfikacji budżetowej pod nadzorem pracownika zespołu sprawozdawczości,c)wprowadzanie dokumentów źródłowych do systemu finansowo – księgowego TCUW, wprowadzenie do systemu bankowego przelewów oraz elektronicznych wypłat gotówkowych.d)gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych potwierdzających zaistnienie operacji gospodarczych obsługiwanych jednostek oraz pozostałej dokumentacji w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi.
TORUŃSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2018-09-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki przestrzennej I instancji dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych o charakterze zastrzeżonym ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji strategicznych o znaczeniu państwowym- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących gospodarki przestrzennej- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie pełnej ewidencji Wspólnot Mieszkaniowych, księgowanie, sporządzanie sprawozdań finansowych dla Współnot Mieszkaniowych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o. - 2017-10-03 - Sosnowiec (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)