REFERENT DS. ZGODNOŚCI CHEMICZNEJ PRODUKTU Lubawa oferta pracy SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. ZGODNOŚCI CHEMICZNEJ PRODUKTU
Wynagrodzenie: do 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad dokumentacją dotyczącą produkowanych artykułów: - weryfikacja wymagań klienta dotyczących bezpieczeństwa i zgodności produktu,- kontakt z dostawcami materiałów w celu pozyskania dokumentów, sprawdzanie ich poprawności,- wycena i zlecanie wykonania testów w laboratoriach- rejestrowanie i archiwizowanie dokumentów w systemie,Przygotowywanie analiz kosztowych, zestawień, raportów oraz prezentacji Zlecanie przesyłek kurierskich
Data publikacji: 2019-07-30
Lokalizacja: Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 20, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad dokumentacją dotyczącą produkowanych artykułów: - weryfikacja wymagań klienta dotyczących bezpieczeństwa i zgodności produktu,- kontakt z dostawcami materiałów w celu pozyskania dokumentów, sprawdzanie ich poprawności,- wycena i zlecanie wykonania testów w laboratoriach- rejestrowanie i archiwizowanie dokumentów w systemie,Przygotowywanie analiz kosztowych, zestawień, raportów oraz prezentacji Zlecanie przesyłek kurierskich
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ZGODNOŚCI CHEMICZNEJ PRODUKTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Wykształcenie wyższe (nauki ścisłe), zdolność analitycznego myślenia, znajomość języka angielskiego (poziom B1-B2), znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel), mile widziane doświadczenie w pracy z systemem ERPOferujemy: Umowę o pracę w pełnym wymiarze, wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, pracę w młodym zespole, w przyjaznej atmosferze.
Nazwa pracodawcy: SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 20, 14-260 Lubawa, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydatom zapewniamy całkowitą anonimowość, informujemy iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.CV ze wskazaniem nazwy stanowiska prosimy przesłać do dnia 19.08.2019 na adres rekrutacja (at) szynaka.pl lub SZYNAKA MEBLE Sp. z o.o., ul. Dworcowa 20, 14-260 Lubawa Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Szynaka Meble Sp. z o. o. z siedzibą w Lubawie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubawa
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy: produkcjaMa profil na stronie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.07.2019
Data dodania oferty pracy: 30.07.2019
Oferta pracy ważna do: 19.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?191901c3e5a9decadc35d3701edae46b
Podobne oferty pracy
prowadzenie zajęć wspierających niezależne funkcjonowanie i rozwój prostych umiejętności pro-zawodowych dla dorosłych osób z niepełnosprawnością
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Poznaniu - 2018-08-31 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatu szkoły.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Występ (kujawsko-pomorskie)
Obsługa koparko-ładowarki - wszystkie typy kl. III
"Wodociągi Kępińskie" Sp. z o.o. - 2016-02-15 - Baranów (wielkopolskie)
zadania z zakresu OC i zarządzania kryzysowego orazeodezji
Urząd Gminy w Parysowie - 2019-07-03 - Parysów (mazowieckie)
Obsługa kadrowo płacowa przyjmowanych i zwalnianych pracowników.
"ROKA A.I.KANTORSKI" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-06 - Lublin (lubelskie)
1. Przyjmowanie wniosków na świadczenia rodzinne, zasiłki dla opiekuna, jednorazowe świadczenia "Za życiem" i świadczenia z funduszu alimentacyjnego.2. Ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekuna oraz jednorazowego świadczenia "Za życiem" na podstawie analizy przedłożonych wniosków oraz dołączonych dokumentów.3. Ustalanie uprawnień do opłacania składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe oraz zdrowotne dla osób pobierających świadczenia opiekuńcze i zasiłek dla opiekuna.4. Obsługa systemu informatycznego do obsługi świadczeń SYGNITY.5.Uzyskanie danych określonych ustawami od organów podatkowych, organów emerytalno- rentowych, rejestrów publicznych, w tym rejestru PESEL oraz systemu informacji oświatowej i Centralnego Wykazu Ubezpieczonych drogą elektroniczną lub pisemną.6.Przygotowywanie decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym decyzji w sprawie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń.7. Sporządzanie pism ( do ZUS, Bank) w sprawie zwrotu świadczeń rodzinnych.8. Przygotowanie zaświadczeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.9. Przekazywanie ostatecznych decyzji dotyczących nieuiszczonych należności tytułu nienależnie pobranych świadczeń.10.Przekazywanie organowi prowadzącemu postępowanie egzekucyjne alimentów, decyzji przyznającej świadczenia z funduszu alimentacyjnego oraz wniosku o przyłączenie się lub wszczęcie egzekucji należności dłużnika.11.Przekazywanie dłużnikom alimentacyjnym oraz organom właściwym dłużnika: a) informacji o przyznaniu osobie uprawnionej świadczenia z funduszu alimentacyjnego, b) informacji o wysokości zobowiązań dłużnika wobec Skarbu Państwa.informacji o wysokości zobowiązań dłużnika wobec Skarbu Państwa.12.Występowanie do organu właściwego dłużnika z wnioskiem o podjęcie działań wobec dłużnika alimentacyjnego. 13. Prowadzenie działań wobec dłużników alimentacyjnych zgodnie z przepisami ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów.14.Prowadzenie postępowania w sprawie uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych. 15. Informowanie organów ścigania (Prokuratura lub Policja) o przyznaniu świadczeń w przypadku bezskuteczności egzekucji alimentów.16.Prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie - 2019-02-06 - Chełm (lubelskie)
Wykonywanie prac kancelaryjno - biurowych. Przepisywanie opinii i rejestracja badanych dzieci. Sporządzanie sprawozdań oświatowych SIO. Obsługa interesantów i gości dyrektora. Zbieranie danych i sporządzanie sprawozdań z pracy Poradni. Przepisywanie pism służbowych.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Sulejówku - 2018-07-10 - Sulejówek (mazowieckie)
praca ślusarza pod ziemią
ZAKŁAD DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ "CARBON" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-08 - Ruda Śląska (śląskie)
dekretacja dokumentów, dokonywanie rozliczeń, wystawianie dokumentów księgowych, wystawianie i rozliczanie delegacji służbowych
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Sulnowo (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie spraw kadrowo-płacowych,- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,- kontrola ewidencji czasu pracy,- prowadzenie akt osobowych,- sporządzanie Rp-7Umowa na okres próbny. Praca jednozmianowa.
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A. - 2019-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa sekretariatu, kadr, prowadzenie spraw dot. gospodarowania mieniem
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA w Bartoszycach - 2015-11-20 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
doradztwo i obsługa klienta
BARBARA TRAVEL Biuro Turystyczne s.c. B. Wójtowicz, K. Wójtowicz-Udziela - 2017-12-14 - Tarnów (małopolskie)
malowanie ozdób choinkowych
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Wola Batorska (małopolskie)
utrzymanie w sprawności technicznej sprzętu i infrastruktury informatycznej
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Żuromin (mazowieckie)
Bieżąca kontrola dokumentów, obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, współpraca z przedstawicielami handlowymi.
UNITED BEVERAGES SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-23 - Lublin (lubelskie)
wystawianie dokumentów wewnętrznych WZ, CMR, MM, PW; kontrola załadunku eksport; prowadzenie stanów magazynowych; tworzenie etykiet towarowych
HAMAR S.J. A.M. BENEDYKCIŃSCY ZAKŁAD PRODUKCJI DRZEWNEJ - 2017-11-13 - Bytnica (lubuskie)
praca biurowa związana z wysyłką korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Bytom (śląskie)
prace administracyjno-biurowe, obsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wola (śląskie)
tłumaczenie korespondencji, skladanie zamówień, współpraca z dostawcami
Sopp Polska Sp z o. o. - 2018-07-18 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Lotyń (wielkopolskie)
referent / nabór staż do 30 r. ż. POWER
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Pabianice (łódzkie)
sprzątanie przydzielonych pomieszczeń, podawanie posiłków dzieciom, organizacja leżakowania, mycie naczyń
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Lębork (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Zielona Góra (lubuskie)
prace biurowe: wpisywanie dok. do rejestrów, kopiowanie dok., pisanie prostych pism, inne prace biurowe; praca z klientem: tworzenie ofert, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Orzesze (śląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Sterdyń (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych i administracyjnych, obsługa sekretariatu, obsługa kasy.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Mońkach - 2019-06-12 - Mońki (podlaskie)
Uporządkowanie dokumentacji archiwalnej wg numerów RWA rzeczowego wykazu akt, stworzenie spisu dokumentacji w programie Office, uporządkowanie akt w archiwach PINB.Staż bedzie odbywać się w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa wyznaczonego regionu Polski i wskazanych klientów oraz pozyskiwanie nowych odbiorców wyrobów. Prowadzenie sprzedaży wyrobów poprzez utrzymywanie kontaktu z odbiorcami, zbieranie zamówień. Analizowanie zakupów wyrobów spółdzielnii przez poszczególnych odbiorców. Analizowanie przyczyn spadku zakupów.
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "SPAMEL" - 2018-03-27 - Twardogóra (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:• obsługę administracyjną biura• zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów (ewidencja i dystrybucja korespondencji • przychodzącej i wychodzącej, przygotowywanie zleconej korespondencji do Klientów urzędów i innych podmiotów)•samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych •bieżące zarządzanie relacjami handlowymi z klientami (przygotowywanie ofert, umów, obsługa zamówień, reklamacji)Wymagania• znajomość programów Microsoft Word, Excel, • kreatywność i umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy• odpowiedzialność za powierzone zadania• zaangażowanie w pracę• dyspozycyjność
Paulina Strońska - 2018-11-15 - Darłowo (zachodniopomorskie)