INSPEKTORA WOJEWÓDZKIEGO W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 4645) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTORA WOJEWÓDZKIEGO W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 4645)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki przestrzennej I instancji dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych o charakterze zastrzeżonym ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji strategicznych o znaczeniu państwowym- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących gospodarki przestrzennej- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2017-06-26
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki przestrzennej I instancji dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych o charakterze zastrzeżonym ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji strategicznych o znaczeniu państwowym- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących gospodarki przestrzennej- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTORA WOJEWÓDZKIEGO W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 4645)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe administracyjne lub wyższe prawnicze lub wyższe planowanie przestrzennepozostałe wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze gospodarka przestrzenna,- posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postepowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych- znajomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o rewitalizacji oraz o przygotowywaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, - umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych- umiejętność stosowania prawa w praktyce- umiejętność redagowania pism urzędowych- umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, odporność na stres, efektywna komunikacjawymagania dodatkowe:- znajomość ustawy o służbie cywilnej- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie- znajomość ustawy o samorządzie gminnym- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej- znajomość ustawy o finansach publicznych- znajomość ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych- znajomość ustawy o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu- znajomość ustawy o transporcie kolejowym.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od 24 czerwca 2017 roku do 4 lipca 2017 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem: "inspektor wojewódzki WIR - 2 et"Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 26.06.2017
Oferta pracy ważna do: 04.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Ochrona osiedla mieszkaniowego w Katowicach - Brynowie. - Wynagrodzenie: 7,65 zł brutto/ godzina. Praca na umowę zlecenie na czas minimum 100 godzin. - Mile widziane doświadczenie na stanowisku pracownika ochrony. Osoba schludna. Osoba bez nałogów. Kontakt wyłącznie telefoniczny (9:00-20:00) (tel.: 501-670-612) lub e-mail: jawi.krzysztof (at) interia.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG DETEKTYWISTYCZNYCH I OCHRONY MIENIA "JAWI" JACEK WIECZOREK - 2016-07-15 - Katowice (śląskie)
Ogólna charakterystyka - Praca na powyższym stanowisku polega na organizowaniu pracy archiwum zakładowego oraz na współpracy z wydziałami Urzędu Miejskiego, Archiwum Państwowym w Koszalinie Oddział w Słupsku, w zakresie prawidłowego postępowania z archiwizowaną dokumentacją..Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. archiwum w Wydziale Organizacji Urzędu w terminie do dnia 22 grudnia 2015r. Szczegółową informacje na temat naboru znaleść mozna na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku (bip.um.slupsk.pl/)
Urząd Miejski w Słupsku - 2015-12-21 - Słupsk (pomorskie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem, obróbka zdjęć, obsługa strony internetowej
"HUNTER SAFES Sp. z o.o." - 2017-06-22 - Uzdowo (warmińsko-mazurskie)
Sprzedawcasprzedaż art. spożywczych
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA MAGDALENA KLAUS - 2016-12-29 - Dębica (podkarpackie)
1. Przyjmowanie korespondencji wpływającej do sądu i znakowanie jej pieczęcią wpływu. 2. Wprowadzanie danych do programu "Currenda Sawa Biuro Podawcze". 3. Informowanie o strukturze organizacyjnej sądu, jego właściwości i lokalizacji, numerach telefonów, godzinach urzędowania, poczty elektronicznej, a także adresach innych sądów, organów i urzędów centralnych. 4. Informowanie o sposobach wszczęcia postępowania i podstawowych dokumentach, które należy złożyć przy wnoszeniu sprawy do sądu, wysokości opłat i kosztów sądowych, sposobów ich wnoszenia. 5. Udzielanie informacji o stanie postępowania i czynnościach podejmowanych w sprawie na podstawie danych z systemów informatycznych.
Sąd Rejonowy - 2016-11-30 - Ostrołęka (mazowieckie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku: budownictwo; upr. budowalne do kierowania robotami budowalnymi w spec. drogowej; min. 3 lata stażu pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-08-13 - Knurów (śląskie)
- układanie, formowanie, opiekanie mięsa,- prace produkcyjne,
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Duszniki (wielkopolskie)
przygotowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie średnie lub zawodowe; 2 lata doświadczenia w zawodzie; prawo jazdy; uprawnienia SEP E lub D; zakres obowiązków: praca przy budowie linii napowietrznych i kablowych NN i SN oraz przyłączy elektroenergetycznych; jedna zmiana; miejsce pracy: teren Śląska.
"ELMAX-GLIWICE" SPÓŁKA JAWNA PIETKIEWICZ, JURCZAK - 2017-09-25 - Gliwice (śląskie)
Praca na hali przy produkcji czyściwa fabrycznego- belowanie.
PPHU "TUR" Michalska Barbara - 2017-10-18 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
zakres czynności zgody ze stanowiskiem pracy
P.P.H.U. MONTAŻ URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH ADAM GRZYB - 2018-02-27 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, wymiana tablic rejestracyjnych w przypadku ich zagubienia, wydawanie praw jazdy.Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-08-24 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizacja wyżywieniaprzygotowanie posiłków
Biuro Podróży "SKONTO" MAREK MALINOWSKI - 2016-03-18 - Śmiardowo Złotowskie (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny , zarządzanie towarem, dbanie o czystość na markecie, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-05 - Brzeszcze (małopolskie)
Praca w recepcji, przyjmowanie rezerwacji, rozliczanie, prowadzenie korespondencji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Okuninka (lubelskie)
przygotowywanie zleceń kurierskich, przygotowywanie zamówień
Agro zoo Spółka z o.o.Sławice Szlacheckie 8 - 2018-03-16 - Przysieka (małopolskie)
Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych, sporządzanie i księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie oraz księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg pozycji budżetowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawianie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawienia faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych.Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-07-30 - Chełm (lubelskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, odpowiedzi na zapytania klientów, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
Zbiór i sadzenie truskawek. Praca wykonywana jest w pozycji stojącej.
Seasonalwork LTO - 2016-05-12 - Holandia (Holandia)
prowadzenie obsługi klienta hurtowego w zakresie sprzedazy oferowanych przez firmę produktów
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Pszczyna (śląskie)
sprzedaż zestawów meblowych na rynku niemieckim, wynagrodzenie 1850 zł brutto + 1% od sprzedaży, godz. pracy 8.00-16.00
Pelc Daniel Firma Usługowo-Handlowa "DANY" - 2016-06-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prace elektryczne na budowach, na terenie Bydgoszczy i Torunia
Elektro-Pomiar w Barcinie Grzegorz Hoffmann - 2017-06-19 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne; doświadczenie zawodowe w dziale jakości w międzynarodowej firmie produkcyjnej mile widziane, umiejętność wykorzystywania urządzeń kontrolno-pomiarowych, umiejętność czytania rysunku technicznego, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; zakres obowiązków: kontrola jakościowa produktu na linii produkcyjnej,przeprowadzanie inspekcji wejściowej i końcowej, opracowywanie instrukcji jakościowych, analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych na linii produkcyjnej i od klienta, nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym, wykonywanie pomiarów części dla produkcji i nowych wdrożeń; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice/ Zabrze
YS POLAND AUTOPARTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Gliwice (śląskie)
praca w hurtowni farmaceutycznej, kompletowanie produktów zgodnie z zamówieniami, prace magazynowe
FENIX POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-12 - Katowice (śląskie)
sortowanie odzieży używanej
BADPOL Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - 2016-12-09 - Starachowice (świętokrzyskie)
przyjmowanie towaru,metkowanie,obsługa klienta,wystawianie faktur,pakowanie towaru
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Kurant" Wiesław Dudziak - 2017-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Szczegóły zakresu obowiązków oraz sposobu aplikacji podano na stronie www.krus.gov.pl- Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Tczewie, ul. Bałdowska 16,Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku Wydział Ogólny, pokój nr 118, Ul. Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy 0400-OP.110.18.2017 z dnia 21.08.2017
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZN. O/REGIONALNY GDAŃSK - 2017-08-21 - Tczew (pomorskie)
- Prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych. Sporządzaniee planów potrzeb remontowych. Inspekcja obiektów.- Wynagrodzenie: 2850 zł/brutto + wysług lat. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne. Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku. Uprawnienia budowalne w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Umiejętność obsługi komputera (Ms Office, Norma PRO, Sekocenbud). Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 261-124-320, 694-477-375) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Francuska 30, 40-028 Katowice).
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
praca w ksiegowości
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2016-02-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)