ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Przysieka oferta pracy Agro zoo Spółka z o.o.Sławice Szlacheckie 8
Stanowisko: ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 14 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie zleceń kurierskich, przygotowywanie zamówień
Data publikacji: 2018-03-16
Lokalizacja: Przysieka (małopolskie)
Pracodawca: Agro zoo Spółka z o.o.Sławice Szlacheckie 8
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-241 Przysieka 63, powiat: miechowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie zleceń kurierskich, przygotowywanie zamówień
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie brutto
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przysieka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miechowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kozłów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Organizator obsługi sprzedaży internetowej
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
Nazwa pracodawcy: Agro zoo Spółka z o.o.Sławice Szlacheckie 8
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie
Adres pracodawcy:
32-241 Przysieka 63, powiat: miechowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: miechowski
Gmina pracodawcy: Kozłów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przysieka
Numer budynku pracodawcy: 63
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż pasz dla zwierząt
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Miechowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 16.03.2018
Oferta pracy ważna do: 16.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
tłumaszenie zadań produkcyjnych instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie 50%. . Kontrola i nadzór pracowników ukraińskich 20%. 3. obsługa linii produkcyjnych 15%. 4. Pakowanie i rozładunek towarów15%
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Wanaty (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie projektów pism sądowych w sprawach cywilnych i gospodarczych, mile widziana rozpoczęta aplikacja radcowska lub adwokacka.
Kancelaria Radcy Prawnego Bołdowicz Krajewska Śleszyn - 2015-12-03 - Śleszyn (łódzkie)
Pomoc nauczycielowi przedszkola w opiece nad dziećmi, dbanie o czystośc w pomieszczeniach.
DR OTIS Dorota Zwierzyńska - 2017-05-31 - Kolno (podlaskie)
- Codzienna koordynacja pracy biura. Codzienna koordynacja zadań biznesowych i osobistych dyrektora z Brytanii. Dbanie o obieg dokumentów w biurze dla dostawców i klientów. Organizacja spotkań, podróży służbowych. Wystawianie i przesyłanie do Klientów faktur. Opieka nad gośćmi biura. Obsługa korespondencji i przesyłek kurierskich.- Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do kontaktu z klientami z Rosji, Ukrainy; do organizacji wyjazdów służbowych do Rosji, Ukrainy; tłumaczenie z j. rosyjskiego, ukraińskiego na j. angielski (i na odwrót) w sprawach biznesowych podczas wyjazdów służbowych.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + praca w delegacji za granicą.- Wynagrodzenie: 15 zł/godzina/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 9:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata w pracy biurowej. Mile widziane jest doświadczenie związane z finansowaniem i fakturowaniem. Wymagana bardzo dobra znajomość komputera i programów biurowych. Dobra znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego - niezbędny warunek: w mowie w stopniu: C2, w piśmie w stopniu: C2. Wymagana Znajomość języka polskiego, ukraińskiego i rosyjskiego w mowie w stopniu: C2, w piśmie w stopniu: C2.
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Katowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW DO KSIĘGOWANIA, KSIĘGOWANIE WYBRANYCH DOKUMENTÓW, WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI ZLECONYCH PRZEZ GŁ.KSIĘGOWEGO
Firma Handlowo-Usługowa FAMILIA Wójtowicz - Sp. J. - 2018-03-23 - Myślenice (małopolskie)
Prace pomocnicze wykończeniowe we Wrocławiu i okolicach-lokale mieszkaniowe i usługowe. Miejsce pracy: Wrocław i okoliceOferta w sali: D
CPP Complex Project Partner Irina Piróg-Nabokowa - 2016-12-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Przygotowywanie opinii prawnych i pism procesowych. Doradztwo prawne klientom kanclearii.
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Łódź (łódzkie)
szycie odzieży dziecięcej
PPH WAMAX Grochowski Waldemar - 2017-09-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym, mile widziana znajomość języka niemieckiego, znajomość narzędzi Office i systemów ERP. Rejestracja dokumentów, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji, przygotowanie zestawień, raportów, prezentacji, wystawianie faktur sprzedaży, profesjonalne reprezentowanie biura, prowadzenie kalendarza spotkań. Kontakt z pracodawcą e-mailowy indo (at) silbo.pl
SILBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-06 - Bełk (śląskie)
Nauczanie dzieci w grupie 3- latków zgodnie z podstawą programową MEN.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdynia (pomorskie)
systematyczna współpraca z Zarządem zarządzanie czasem pracy Zarządu, w tym: organizowanie i monitorowanie spotkań, koordynowanie agendy przełożonego, organizowanie wyjazdów służbowych zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i dokumentów oraz korespondencji prowadzenie kalendarza spotkań i korespondencji przygotowywanie prezentacji, tłumaczeń, raportów ze spotkań, redagowanie pism, umów etc. profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardem firmy i umawianie spotkań z kontrahentami bieżąca obsługa gości organizowanie imprez targowych prowadzenie analiz z działań poszczególnych działów firmy współpraca z agencją marketingowąOFERTA możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej firmie możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego wynagrodzenie adekwatne go posiadanych umiejętnościList motywacyjny wraz z CV ze zdjęciem, prosimy przesłać na adres: kadry (at) teamplast.pl
"TEAM-PLAST" Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
prace związane z remontem instalacji elektrycznych (montaż urządzeń, podzespołów, wykonywanie połączeń elektrycznych na podstawie dokumentacji)
ELEKTROKOMPLEKS RAFAŁ DUNAKOWSKI - 2016-10-11 - Lubin (dolnośląskie)
Wykonywanie badań w laboratorium chemicznym.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bartodzieje
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizacja pracy Biura Zarządu w zakresie spraw organizacyjnych, majątkowych, prawnych; obsługa kancelaryjna; wsparcie Działu Księgowości w prowadzenia rejestru zakupów oraz Działu Technicznego w zakresie administracji;
REMA Spółka Akcyjna - 2016-11-10 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
Prace ogólnobudowlane.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Projektowanie konstrukcji budynków mieszkalnych jednorodzinnych jak i wielorodzinnych, obiektów uzytecznosci publicznej, usługowych.
Pracownia Projektowa "Attyka" Piotr Kędzierski - 2017-05-17 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie księgi korespondencji, nadzór nad obiegiem informacji i dokumentów w firmie, organizowanie spotkań biznesowych, pomoc przy wystawianiu faktur
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób po 30 roku życia. Księgowanie dokumentów, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Józefów (mazowieckie)
osoby do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Gliwice (śląskie)
.
Projektowanie i Budowa Maszyn Artur Kania - 2015-12-01 - Zajezierze (mazowieckie)
przyjmowanie, gromadzenie i segregowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu księgowego, sprawdzanie rozrachunków pod względem zgodnści faktury z zapłatą, obsługa klentów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Słupsk (pomorskie)
PROSTE PRACE PRODUKCYJNE : - czyszczenie powierzchni detali metalowych przed malowaniem; - obsługa podstawowych maszyn obróbki metalu (prasa, wiertarka, śrutownica, korundownica, piaskarka, urządzenia do obróbki wibrościernej, elektronarzędzia)- przewidziane szkolenia,
STER Sp. z o.o. - 2018-04-20 - Mutowo (wielkopolskie)
Asystentka/higienistka stomatologiczna
Centrum Medyczne KOL-MED - Samodzielny Publiczny ZOZ w Tarnowie - 2018-07-20 - Tarnów (małopolskie)
Zapoznanie się z pracą nauczyciela, z dokumentacją szkoły, pomoc w sprawowaniu opieki nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Borków (lubelskie)
Przygotowywanie dokumentów handlowych, utrzymywanie kontaktów z Klientami, rozmowy negocjacyjne, współpraca z sieciami handlowymi
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Kraków (małopolskie)
wg. harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Kraków (małopolskie)
Obsługa osób niedosłyszących w zakresie poretetyki słuchu, umawianie pacjentów w kalendarzu spotkan, informowaie o ofercie firmy, dbanie o ład i porządek.
ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-01 - Kalisz (wielkopolskie)