REFERENT / SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Sosnowiec oferta pracy Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT / SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 150 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej ewidencji Wspólnot Mieszkaniowych, księgowanie, sporządzanie sprawozdań finansowych dla Współnot Mieszkaniowych
Data publikacji: 2017-10-03
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie pełnej ewidencji Wspólnot Mieszkaniowych, księgowanie, sporządzanie sprawozdań finansowych dla Współnot Mieszkaniowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 150 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT / SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
2 lata doświadczenia w zawodzie (doświadczenie w pracy na stanowisku referenta lub specjalisty w księgowości
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Korczaka 7, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: I kontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Adres strony pracodawcy: www.mzbm.sosnowiec.pl
Ulica pracodawcy: Korczaka
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanena zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 03.10.2017
Oferta pracy ważna do: 02.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Cięcie skór i tkanin, precyzyjne wkuwanie metalowych okuć kaletniczych, mocowanie pasków, utrzymywanie porządku na swoim stanowisku, dbanie o zasoby materiałowe, kontrola ilości surowców oraz jakości produktu końcowego.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Gdynia (pomorskie)
do uzgodnienia
SALON FRYZJERSKI Bernadeta Mach - 2018-08-07 - Radom (mazowieckie)
zgodny z pracą w Dziale Sprzedaży (pozyskiwanie klientów, obsługa i inne prace zlecone przez przełożonego)
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-07-20 - Rogoźno (wielkopolskie)
- wprowadzanie danych do bazy- wykonywanie rozliczeń- sprawdzanie poprawności danych- kontakt mailowy w języku niemieckim
kontakt przez OHP - 2017-02-08 - Katowice (śląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Złotoryja (dolnośląskie)
wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentacji kadrowych, proste prace ksiegowe, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Lubin (dolnośląskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych, obsługa korespondencji, obsługa klientów biura. Wykształcenie wyższe - księgowość lub rachunkowość, gospodarka nieruchomościami. Biegła obsługa komputera, komunikatywność, kultura osobista.
Zarządzanie Nieruchomościami Czesław Ryński - 2016-02-04 - Wejherowo (pomorskie)
Struktura organizacyjne zakładu, obieg dokumentów, zapoznanie się z pracą w poszczególnych działach
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
Prace biurowe.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów bankowych, obsługa klienta, kasa, sprzedaż lokat bankowych, rachunków, kredytów.
Bank Spółdzielczy Oleśnica - 2017-03-29 - Syców (dolnośląskie)
referent do spraw kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Słubice (lubuskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca w biurze turystycznym TURYSTA
VIVER - 2017-02-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Złotów (wielkopolskie)
Gospodarowanie środkami trwałymi; administrowanie budynkami; dokonywanie zamówień
Nadleśnictwo Grotniki - 2018-06-26 - Zgierz (łódzkie)
przygotowanie form łodzi poprzez woskowanie, nakładanie żelkotu wałkiem, następnie nakładanie maty nasączonej żywicą oraz układanie wzmocnień pod infuzję
"BALT-YACHT" K. A. i B. Kozłowscy spółka jawna - 2017-03-30 - Żarnowo Pierwsze (podlaskie)
wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych i upiększających
Salon Kosmetyczny Wioletta Gęsicka - 2018-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Ewidencjonowanie faktur. Rozliczanie bonów towarowych. Księgowanie raportów. Komplementowanie dokumentów do ustalania magazynów na sklepach.
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Analiza danych, tworzenie zestawień raportów miesięcznych, rozliczenie faktur. Praca na pół etatu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gogolin (opolskie)
pomoc w prowadzeniu sekretariatu, obsługa korespondencji firmowej, segregowanie i przekazywanie korespondencji, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie, faksowanie, kompletowanie dokumentów, odbieranie telefonów, łączenie rozmów, obsługa sprzętów biurowych, spotkań zarządu, dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego, wykonywanie poleceń opiekuna stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-12 - Pszczyna (śląskie)
sporządzanie dokumentacji zawiązanej z produkcją konserw rybnych
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2017-01-13 - Kartoszyno (pomorskie)
obsługa klienta biura rachunkowego, przygotowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego, archiwizacja dokumentacji, księgowanie dokumentów, rozliczanie firmy
Biuro Rachunkowe "ANNA" - 2017-07-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracownik gospodarczy, konserwator na obiekcie noclegowym Camp Rodowo Sp. z o.o.
CAMP RODOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Rodowo (warmińsko-mazurskie)
nauka prowadzenia BIP, nauka instalacji i konfiguracji systemów operacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Lubań (dolnośląskie)
Wykształcenie podstawowe; mile widziane doświadczenie; zakres obowiązków: pielęgnowanie terenu zewnętrznego (koszenie trawników, przycinanie krzewów, zamiatanie, itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, strefa ekonomiczna;
PROBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Gliwice (śląskie)
Rozliczanie i nadzór produkcji
ZAKREM sp. z o.o. - 2015-11-05 - Grajewo (podlaskie)
PRACA W DZIALE MARKETINGU, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, KONTAKT Z KLIENTEM, UDZIAŁ W TARGACH itp.WYMAGANIA PRACODAWCY:WUKSZTAŁCENIE WYŻSZE(MILE WIDZIANY ABSOLWENT) OBSŁUGA KOMPUTERA, WORD, EXCEL rekrutacja (at) supon-bhp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO TECHNICZNE SPRZĘTU POŻARNICZEGO I OCHRONNEGO SUPON SA - 2016-08-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie zawodowe kierunkowe; doświadczenie zawodowe min. 2 lata; fryzjerstwo damsko - męskie; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
SALON URODY JOLANTA GORGOŃ - 2018-07-02 - Gliwice (śląskie)
1) Realizacja zadań wynikających z ustawy prawo ochrony środowiska:2) Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie przyrody:3) Realizacja zadań związanych z ustawą o utrzymaniu czystości i porządkuw gminach4) Realizacja zadań wynikających z ustawy o odpadach5) Prowadzenie spraw związanych z gospodarką wodną, a w szczególności6) Koordynacja zadań związanych z usuwaniem padłych zwierząt.
Urząd Gminy w Krzymowie - 2018-04-23 - Krzymów (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Poznań (wielkopolskie)