REFERENT / MENAGER Łódź oferta pracy TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O.
Stanowisko: REFERENT / MENAGER
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: PODSTAWOWE ZADANIA:- obsługa wymagających Klientów- indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż- prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim- współpraca z kontrahentami na całym świeciePRACODAWCA OFERUJE:- umowę o pracę - zarobki adekwatne do osiąganych wyników sprzedażowych- wyjazdy szkoleniowe w najpiękniejsze miejsca na świecie- uczestnictwo w międzynarodowych targach- ciekawą pracę - dobrą atmosferę, elastyczny grafik- pracę w przyjaznym i zgranym zespole- możliwość darmowych wyjazdów zagranicznych - zniżki na własne wyjazdy- CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać na adres: biuro (at) konsorcjum.com.pl z tematem praca+ dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn.zm.)" - Pracodawca prosi o niewysyłanie aplikacji na stanowisko pilota lub przewodnika oraz o nie wysyłanie aplikacji przez osoby nie posiadające wiedzy o pracy w turystyce i do uczenia- Pracodawca zaznacza, że skontaktuje się tylko z wybranymi osobami
Data publikacji: 2019-04-12
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotrkowska 92, 90-103 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PODSTAWOWE ZADANIA:- obsługa wymagających Klientów- indywidualne przygotowywanie ofert wakacyjnych oraz ich sprzedaż- prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim- współpraca z kontrahentami na całym świeciePRACODAWCA OFERUJE:- umowę o pracę - zarobki adekwatne do osiąganych wyników sprzedażowych- wyjazdy szkoleniowe w najpiękniejsze miejsca na świecie- uczestnictwo w międzynarodowych targach- ciekawą pracę - dobrą atmosferę, elastyczny grafik- pracę w przyjaznym i zgranym zespole- możliwość darmowych wyjazdów zagranicznych - zniżki na własne wyjazdy- CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać na adres: biuro (at) konsorcjum.com.pl z tematem praca+ dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn.zm.)" - Pracodawca prosi o niewysyłanie aplikacji na stanowisko pilota lub przewodnika oraz o nie wysyłanie aplikacji przez osoby nie posiadające wiedzy o pracy w turystyce i do uczenia- Pracodawca zaznacza, że skontaktuje się tylko z wybranymi osobami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT / MENAGER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik biura podróży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie średnie ogólne, turystyczne- staż pracy: 2 - 3 lata- umiejętność sprzedaży- znajomość geografii świata i zainteresowanie turystyką- znajomość j. angielskiego minimum w stopniu komunikatywnym - umiejętność efektywnego działania- wysoka kultura osobista- kreatywność, samodzielność i odpowiedzialność- rzetelność i komunikatywność- umiejętność pracy w zespole- solidność i zaangażowanie- dobry kontakt z klientami- cierpliwość i wytrwałość w dążeniu do celu- zaangażowanie- pozytywne nastawienie i chęć rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach, kursach branżowych i wyjazdach studyjnych- dyspozycyjność i samodzielność w działaniu- umiejętność radzenia sobie ze stresem- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy: TRADE & TRAVEL COMPANY SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Piotrkowska 92, 90-103 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV ze zdjęciem wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać na adres: biuro (at) konsorcjum.com.pl z tematem praca + dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn.zm.)" Pracodawca prosi o niewysyłanie aplikacji na stanowisko pilota lub przewodnika oraz o nie wysyłanie aplikacji przez osoby nie posiadające wiedzy o pracy w turystyce i do uczenia.Pracodawca zaznacza, że skontaktuje się tylko z wybranymi osobami.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: KONTAKT OSOBISTY / TELEFONICZNY / E-MAIL
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Piotrkowska
Numer budynku pracodawcy: 92
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik biura podróży
Data dodania oferty pracy: 12.04.2019
Oferta pracy ważna do: 11.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4a4347c92c0ae9937c2599ae4eebe532
Podobne oferty pracy
Segregowanie i układanie dokumentacji. Sporządzanie dokumentacji otwarcia rachunku bankowego i rachunku depozytowego.
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Zaleszany (podkarpackie)
kompleksowa obsługa klienta w biurze podróży
BIURO PODRÓŻY SUN HOLIDAY MIROSŁAWA WERNER - 2016-11-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Prace kadrowe I zmiana; możliwość dostosowania wymiaru czasu pracy do potrzeb (tj. 1/2, 3/4 lub cały etat); pn-ptwynagrodzenie od 2000 zł netto do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia.
HALEX Sp. z o.o., Sp.K. - 2019-02-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicach ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referent.- Szczegółowe informacje na temat rekrutacji znajdują się na stronie: http://www.wodgik.katowice.pl/bip/ogloszenia-o-naborzeZakres obowiązków: 1. prowadzenie magazynu materiałów, sporządzanie dokumentacji magazynowej, utrzymanie stanu materiałów w magazynie na poziomie zapewniającym wykonanie zadań WODGiK, właściwe zabezpieczenie materiałów przed zniszczeniem, ubytkami i kradzieżą, 2. uzgadnianie stanu magazynu z ewidencją księgową syntetyczną, 3. prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, łącznie z ich oznaczaniem i umarzaniem, 4. uzgadnianie stanu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych z ewidencją księgową, syntetyczną, 5. bieżący przegląd mienia, ocena jego stanu i informowanie przełożonych o zaistniałych zmianach, 6. przygotowanie wniosków o likwidację zużytego mienia, 7. sporządzanie sprawozdań o stanie środków trwałych,8. wystawianie i rozliczanie kart drogowych,9. sporządzanie projektów umów na dostawę towarów i usług oraz umów najmu, odpowiedzialność za terminowe zawieranie umów,10. ewidencja umów zleceń,11. przygotowanie dokumentacji dotyczącej zakupów w trybie ustawy o zamówieniach publicznych.- Wynagrodzenie: 2880 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie,2. wykształcenie wyższe, preferowany kierunek studiów: ekonomia, finanse, rachunkowość, zarządzanie, zamówienia publiczne,3. doświadczenie zawodowe: co najmniej 0,5 roczny staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.4. znajomość przepisów i ustaw głównie z zakresu rachunkowości, zamówień publicznych, finansów publicznych, o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych,5. znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyslne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,7. zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,8. zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:1. umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa,2. umiejętność pracy w zespole,3. umiejętność planowania i organizowania pracy na zajmowanym stanowisku,4. zdyscyplinownaie, obowiązkowość, dokładność, terminowość, odpowiedzialność.
WOJEWÓDZKI OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W KATOWICACH - 2018-02-01 - Katowice (śląskie)
- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż- zapoznanie się z organizacją wewnętrzną UMŁzapoznanie się z z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną- pomoc w prowadzeniu bieżących spraw wybranej komórki organizacyjnej- archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w obsłudze klientów wybranej komórki organizacyjnej- pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez klientów w wybranej komórce organizacyjnej- pomoc w czynnościach kancelaryjnych (kopertowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Łódź (łódzkie)
ewidencja i sprzedaż części zamiennych; praca w godz. 7-15, kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14
UNIA-FAMAROL Spółka z o.o. - 2016-03-23 - Słupsk (pomorskie)
prace ślusarskie; praca w godzinach od 07:00 do 15:00
STALMET-PREMO Sp. z o.o. - 2019-03-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
prace administracyjno-biurowe
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2016-06-13 - Poznań (wielkopolskie)
księgowanie faktur, rozliczanie wewnętrzne sklepów
DISCO-BAR MICHAŁ DOMBRZALSKI - 2019-01-10 - Przysiersk (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku Menedżer projektu (project manager) wymagana biegła znajomość jęz. angielskiego, a także znajomości języka hinduskiego, w celu kontaktowania się z zagranicznymi klientami spółki oraz jeje potencjalnymi pracownikami (głównie z Indii). Osoba zatrudniona na stanowisku Menedżer projektu (Project Manager) ma za zadanie min.:- planowanie i opracowywanie harmonogramu harmonogramu oraz kosztorysu projektu- prowadzenie bieżącego monitoringu postępów realizacji projektu- prowadzenie dokumentacji projektowej oraz raportowanie postępów w realizacji projektu na potrzeby przełożonychProponowany okres zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc w dziale rekrutacji; odbieranie telefonów, skanowanie dokumentów, praca biurowa
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
Zapewnia obsługę kont płatników składek w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2017-08-04 - Łódź (łódzkie)
referent
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
obsługa linii produkcyjnej, przenoszenie gotowych wyrobów
Cykoria SA - 2017-09-12 - Wierzchosławice (kujawsko-pomorskie)
- rejestrowanie wpływających zajęć wierzytelności- rejestrowanie zajęć w ewidencji- rejestrowanie pism przychodzących oraz wychodzących- przygotowanie pism do wysyłki- przygotowanie odpowiedzi do komorników na zajęcia wierzytelności- przygotowanie akt do przekazania do archiwum- wykonywanie innych prac administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Świebodzin (lubuskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, przygotowanie deklaracji ZUS, US, rozliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy kierowców, sporządxanie ewiedencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Kalisz (wielkopolskie)
- przyjmowanie zgłoszeń i rejestrowanie wypadków przy pracy rolniczej,- prowadzenie postępowań powypadkowych i sporządzanie dokumentacji,- prowadzenie szkoleń dla rolników, sołtysów i dzieci w szkołach,- współpraca w właściwymi instytucjami oraz samorządem rolniczym w zakresie BHP w rolnictwie,- prowadzenie wizytacji w gospodarstwie rolnym,- tworzenie planów działań prewencyjnych,- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi i instytucjami przy realizacji zadań,- obsługa informacji w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników, przyjmowania wniosków wzakresie świadczeń.Szczegóły dot oferty znajdują się na BIP KRUS praca Gdańsk nr 0400-OP.110.22.2018 z dn 09.08.2018r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2018-08-13 - Wejherowo (pomorskie)
1. Zakładanie akt podatkowych2. Kserowanie dokumentów celem skompletowania akt.3. Segregowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru4. Przygotowywanie dokumentacji do czynności sprawdzających.5. Wysyłanie korespondencji.6. Przygotowanie dokumenmtacji do archiwizacji.7. Tworzenie spisów archiwalnych.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Kartuzy (pomorskie)
dbanie o porządek miejsca pracy, obsługa klienta i przedstawicieli handlowych, tworzenie zamówień i wystawianie faktur logistyka transporu
Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe " CHEMIROL" - 2017-03-15 - Osięciny (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w sklepie meblowym. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny do 3 m-cy, godziny pracy: pn. - ndz. 09.00 - 17.00, 12.00 - 20.00.Spotkanie rekrutacyjne w Salonie Mebli Bodzio w Pile przy ul. Bydgoskiej 145 odbędzie się 12.06.2017r. o godz. 11.00. Wymagane dokumenty na spotkanie: CV, dowód osobisty.
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-29 - Piła (wielkopolskie)
szczegółowe wymagania znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej; www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku oraz w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy- pokój 2
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2016-05-09 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca pod napięciem na elektroenergetycznych liniach napowietrzynych gołych, izolowanych i kablowych oraz urządzeniach rozdzielczych do 1 kV, praca w terenie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ELEKTRA" Grzegorz Studnicki - 2018-02-28 - Biłgoraj (lubelskie)
prowadzenie biura firmy, fakturowanie, obsługa klienta, kasa, zamówienia i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Libiąż (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z zakresem obowiązków
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Kluczbork (opolskie)
a.Prowadzenie ewidencji środków materiałowych - wydawania, przyjmowaniab.Wykonywanie zleceń oraz dokumentów w programie ZWSI RONc.Prowadzenie gospodarki dotyczącej wydawania, przyjmowania, wybrakowania, przeklasyfikowania, przyjęcia i zdjęcia sprzętu w ewidencji w programie informatycznymd.Archiwizacja dokumentów.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-01-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków-gotowanie, pieczenie, smażenie, dbanie o porządek.
BAR MLECZNY KAROL MARIA PISKORZ - 2017-12-20 - Gdańsk (pomorskie)
Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłaszanych przez mieszkańców, wprowadzanie danych do programów komputerowych, redagowanie pism do mieszkańców, sprawdzanie realizacji zgłaszanych usterek, porządkowanie dokumentacji działu gospodarki zasobami mieszkaniowymi, ewidencjoncjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przygotowanie i wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie rejestrów pracowników zatrudnionych, aktualizowanie informacji dot. historii zatrudnionych, przyjmowanie wniosków urlopowych, pomoc w przygotowaniu i kompletowaniu materiałów oraz przygotowywaniu zaświadczeń o zatrudnieniu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Niechlów (dolnośląskie)