REFERENT Krak贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 1聽017,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Wg harmonogramu
Data publikacji: 2018-11-07
Lokalizacja: Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: Wg harmonogramu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Data rozpocz臋cia pracy: 21.11.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce, kierunek: dowolny
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: Wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Grodzki Urz膮d Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 07.11.2018
Oferta pracy wa偶na do: 07.12.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 07.11.2018
Podobne oferty pracy
referent
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
segregowanie dokument贸w pod wzgl臋dem rodzaju, sprawdzanie pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym, wprowadzanie do systemu ksi臋gowego dokumnt贸w, wype艂nianie formularzy podatkowych i sporz膮dzanie zestawie艅 finansowych na podstawie zapis贸w w kpir, sporz膮dzanie list p艂ac i deklaracji ZUS w P艂atniku, wystawianie za艣waidcze艅 i dokumnt贸w zw z wynagrodzeniami, sporz膮dzanie deklaracji podatkowych pod nadzorem ksi臋gowej, obs艂uga programu P艂atnik w zakresie ZUS, zapoznanie si臋 z dokumntacj膮 kadrow膮: akta osobowe, za艣wiadczenia
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Pszczyna (艣l膮skie)
obs艂uga klienta, obs艂uga dokument贸w ksi臋gowych
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Siedlce (mazowieckie)
G艁脫WNE ZAJ臉CIA TO WYKLEJANIE FOLII, MONTA呕E ELEMENT脫W REKLAMOWYCH ORAZ INNE DROBNE PRACE.
AGENCJ REKLAMY ACTIV-MEDIA RAFA艁 CZMOK - 2018-06-21 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Prowadzenie bie偶膮cej obs艂ugi korespondencji oraz organizowanie w艂a艣ciwego obiegu dokument贸w, przyjmowanie, rozdzielanie i wysy艂anie korespondencji, nadawanie numer贸w zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮, po艣redniczenie w kontaktach dyrektora z pracownikami, interesantami. Rzetelne i terminowe przekazywanie informacji s艂u偶bowych. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami. Wykonywanie wszelkich czynno艣ci zwi膮zanych z ruchem uczni贸w (przyj臋cia, przeniesienie). Obs艂uga organizacyjna rekrutacji uczni贸w do klas pierwszych. Zak艂adanie arkuszy ocen dla uczni贸w klas pierwszych. Wydawanie legitymacji uczniowskich, sporz膮dzanie opis贸w arkuszy ocen, wydawanie za艣wiadcze艅 potwierdzaj膮cych kontynuacj臋 nauki, prowadzenie rejestru za艣wiadcze艅 oraz wydanych legitymacji. Prowadzenie i wprowadzanie danych do systemu Informacji O艣wiatowej. prowadzenie spraw dotycz膮cych ubezpiecze艅 uczni贸w. Wykszta艂cenie 艣rednie og贸lne, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi urz膮dze艅 biurowych, telefon, fax, komputer, kserokopiarka, znajomo艣膰 i obs艂uga program贸w komputerowych: Microsoft Office - Word, Excel, Power Point, samodzielno艣膰, odpowiedzialno艣膰, rzetelno艣膰 i zaanga偶owanie, znajomo艣膰 obs艂ugi wprowadzanie danych do Systemu Informacji O艣wiatowej SIO.
Szko艂a Podstawowa w Wyszecinie - 2016-05-23 - Wyszecino (pomorskie)
Wykszta艂cenie min. 艣rednie; prawo jazdy kat. B; obs艂uga komputera i urz膮dze艅 biurowych; zakres obowi膮zk贸w: kompleksowa obs艂uga Klienta w Oddziale, praca z Klientem posiadaj膮cym zaleg艂o艣ci w terenie, aktywna sprzeda偶 produkt贸w i us艂ug oferowanych przez Sp贸艂k臋, aktywne pozyskiwanie klient贸w; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CAPITAL SERVICE SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-04-14 - Gliwice (艣l膮skie)
obs艂uga klient贸w w zakresie wydawania i przyjmowania wniosk贸w o 艣wiadczenie wychowawcze, wysy艂anie i ewidencjonowanie korespondencji, rejestracja wniosk贸w i ich weryfikacja, tworzenie i bie偶膮ca aktualizacja wykaz贸w informacji i rejestr贸w, archiwzacja dokument贸w
O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2016-03-24 - Mi艂os艂aw (wielkopolskie)
obs艂uga klienta w kwiaciarni, praca na cmentarzu - stara kaplica
Kwiaciarnia CYPRYS Katarzyna Wr贸blewska - 2016-07-22 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
ksi臋gowanie dokument贸w, rozliczanie ZUS, wynagrodze艅 i podatk贸w
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Zawiercie (艣l膮skie)
,
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
Przyjmowanie deklaracji podatkowych; sprawdzanie prawid艂owo艣ci wyliczenia zobowi膮za艅 podatkowych; upinanie deklaracji do akt; datowanie dowod贸w wp艂at do艂膮czonych do wyci膮g贸w bankowych; prowadzenie ewidencji wezwa艅; obs艂uga tytu艂贸w wykonawczych; obs艂uga korespondencji; ob艂uga komputera i program贸w komputerowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-02 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
1. Udzielanie informacji klientom.2. Wydawanie numerk贸w, druk贸w i formularzy klientom.3. Przyjmowanie i prowadzenie ewidencji poczty przychodz膮cej.4. Przyjmowanie przesy艂ek pocztowych do nadania w Urz臋dzie Pocztowym.5. Prowadzenie dziennik贸w korespondencji.
POWIATOWY URZ膭D PRACY W STAROGARDZIE GDA艃SKIM - 2018-04-26 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
Ofertowanie i zakupy materia艂贸w budowlanych na cele inwestycyjne, zlecanie napraw i remont贸w lokali, opieka ubezpieczeniowa nad flot膮 samochodow膮 oraz lokalami, wsp贸艂praca w zakresie prowadzenia dokumentacji z kierownikiem budowy.
EUROBUD CHAJEWSCY SP脫艁KA JAWNA - 2017-12-13 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00 lub od 08:30 do 16:30; zgodnie ze stanowiskiem
Pyrzycko - Stargardzki Bank Sp贸艂dzielczy - 2017-12-18 - Stargard (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Radom (mazowieckie)
prace biurowe, obs艂uga klienta
Firma Handlowo-Us艂ugowa "Asem" - 2018-10-11 - Mszana (艣l膮skie)
prace ksi臋gowe (rozrachunki, kontrola dokument贸w, archiwizacja)
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Balice (ma艂opolskie)
przygotowywanie zaprawy murarskiej pomoc murarzowi
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Jaros艂aw (podkarpackie)
Rozliczanie produkcji.
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2018-10-16 - Zgierz (艂贸dzkie)
Operator linii do belowania makulaturyi w贸zka wid艂owego
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Grajewo (podlaskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wp艂ywajacej w elektronicznym dzienniku korespondencyjnym, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, sporz膮dzanie spis贸w i protoko艂贸w brakowania, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, prowadzenie ewidencji urlop贸w
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Czelad藕 (艣l膮skie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - 艢wierzawa (dolno艣l膮skie)
Kompletowanie dokumentacji kadrowo- p艂acowej, naliczanie p艂ac, rozliczanie sk艂adek ZUS
SPE Sp. z o.o. - 2016-09-21 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Prace przy robotach elektrycznych.
Przedsi臋biorstwo Rob贸t Elektrycznych i Og贸lnobudowlanych "ENERGOKRZEM" s.c. - 2017-10-25 - Pi艅cz贸w (艣wi臋tokrzyskie)
Sporz膮dzanie i prowadzenie dokumentacji w zakresie us艂ug wod.-kan., kontakt z kontrahentami firmy
Przedsi臋biorstwo Handlowo-Us艂ugowe "Orpod" - 2016-10-21 - Kijewo Kr贸lewskie (kujawsko-pomorskie)
Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, rejestracja poczty, przyjmowanie wniosk贸w w zwi膮zku z programem 500 +.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - 呕aga艅 (lubuskie)
Prace elektryczne w firmie.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Krak贸w (ma艂opolskie)
referent administracyjno biurowy
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - 艢wiebodzin (lubuskie)
- prowadzenie ewidencji zatrudnionych pracownik贸w, akt osobowych,- prowadzenie spraw urlop贸w,- kompletowanie dokument贸w do ZUS
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Torzym (lubuskie)
Zakres obowi膮zk贸w referenta ds. finansowych (podleg艂o艣膰 s艂u偶bowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod k膮tem klasyfikacji dochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodniez Rozporz膮dzeniem Ministra Finans贸w, 2. wprowadzanie kontrahent贸w do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahent贸w do systemu bankowego z podzia艂em naposzczeg贸lne rachunki bankowe, rozdzia艂y i paragrafy klasyfikacji bud偶etowej, 4.sporz膮dzanie wydruk贸w wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat ksi臋gowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez g艂贸wnego ksi臋gowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelew贸w, 7. pobieranie wyci膮g贸w bankowych, opisywanieprzychodz膮cych wp艂at od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na raty i odsetki,kompletowanie dokument贸w, wk艂adanie do segregator贸w z podzia艂em na 藕r贸d艂ofinansowania, 8. wsp贸艂praca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ci膮g艂ejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestnik贸w naposzczeg贸lnych formach pozaszkolnych, umowach pr贸bnych i wypowiedzeniach um贸wprzez uczestnik贸w form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestnik贸w form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wp艂aty, naliczanie odsetek odnieterminowych wp艂at, 10. rozliczanie nadp艂at dokonanych przez uczestnik贸w formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i poczt膮 uczestnik贸w kurs贸w opowsta艂ych zaleg艂o艣ciach, 12. wystawianie wezwa艅 do zap艂aty za zaleg艂o艣ci w kursach,windykacja nale偶no艣ci, 13. naliczanie i sporz膮dzanie dla ksi臋gowej kwartalnych zestawie艅nale偶no艣ci i zobowi膮za艅 od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na zaleg艂o艣cig艂贸wne i odsetki, 14. wystawianie na 偶膮danie faktur na podstawie dokonanych wp艂at, 15.nanoszenie dokonanych wp艂at za media i wynajem od poszczeg贸lnych nabywc贸w -kontrola dokonywanych wp艂at za faktury i noty ksi臋gowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wp艂at got贸wkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur got贸wkowych dekretowanie faktur pod k膮tem klasyfikacjidochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodnie z Rozporz膮dzeniem MinistraFinans贸w z potwierdzeniem pobra艅 i wyp艂at, 19. terminowe odprowadzanie wp艂atgot贸wkowych kasa wyp艂aci, 20. bie偶膮ce rozliczanie wp艂at i wyp艂at z rachunk贸wbankowych, 21. opisywanie faktur got贸wkowych zgodnie z form膮 organizacyjn膮, 22.prowadzenie raport贸w kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wci膮gu dnia, w kt贸rym dokonano wp艂aty lub wyp艂aty, 23. kompletowanie dokument贸w zwp艂at i wyp艂at got贸wkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odr臋bnie dla ka偶dej formy organizacyjnej: 1) dzia艂alno艣膰 bud偶etowa, 2) dochodysamorz膮dowych jednostek bud偶etowych, 3) zak艂adowy fundusz 艣wiadcze艅 socjalnych(ZF艢S), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracownik贸w z pobranych zaliczek,bie偶膮ce informowanie g艂. ksi臋gowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druk贸w 艣cis艂egozarachowania, 27. prowadzenie wsp贸lnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruum贸w z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzeda偶y, 29.wystawanie polece艅 ksi臋gowania dla g艂. ksi臋gowego dotycz膮cych obowi膮zku podatkowegokursant贸w 30. sporz膮dzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzeda偶y VAT na podstawie analizy wyci膮g贸wbankowych lub um贸w z uczestnikami kurs贸w z ustaleniem daty powstania obowi膮zkupodatkowego w danym miesi膮cu, 32. sporz膮dzanie cz膮stkowego rejestru sprzeda偶y VAT,33. comiesi臋czne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami ksi臋gowymi wprowadzonych przez jednostk臋 ksi臋gach rachunkowych we wsp贸艂pracy z g艂贸wnymksi臋gowym, 34. Sporz膮dzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporz膮dzanie wydruk贸w. Zakres obowi膮zk贸w w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporz膮dzanie zestawie艅 wydatk贸w na podstawiezrealizowanych p艂atno艣ci do wniosk贸w o p艂atno艣膰 i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawid艂owe prowadzenie ksi臋gowo艣ci projektu zgodnie zobowi膮zuj膮c膮 polityk膮 rachunkowo艣ci CKUiJK, prowadzenie niezb臋dnej korespondencjifinansowej zwi膮zanej z projektem, 3. przygotowywanie miesi臋cznych zapotrzebowa艅 na艣rodki, 4. opisywanie dokument贸w ksi臋gowych zgodnie z wnioskiem o p艂atno艣膰, 5.rozliczanie wszelkich dokument贸w finansowo-ksi臋gowych i um贸w zwi膮zanych z Projektem,prawid艂owe wystawianie dokument贸w rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zak艂adaniekartotek ubezpieczonych w systemie P艂atnik ZUS, 7. wype艂nianie druk贸w ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestaw贸w ZUS ZZA i ZUS i przes艂anie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych os贸b zatrudnionych na podstawieumowy o prac臋 w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie um贸w zlece艅 zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowegoVulcan Optivum, 12. sporz膮dzanie list p艂ac os贸b zatrudnionych na umowy o prac臋 wProjekcie, 13. sporz膮dzanie list p艂ac do rachunk贸w dotycz膮cych os贸b zatrudnionych napodstawie um贸w-zlece艅 w Projekcie, 14. sporz膮dzanie polece艅 ksi臋gowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunk贸w, faktur i przelew贸w monta偶em finansowym, 16.sporz膮dzanie przelew贸w do rachunk贸w i faktur w bankowo艣ci internetowej 17. rozliczaniesk艂adek ZUS i podatku wg paragraf贸w za dany miesi膮c, 18. ksi臋gowanie dokument贸wprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu monta偶emfinansowym, sporz膮dzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesi膮c, 19.uzgadnianie zobowi膮za艅 za dany miesi膮c.
CENTRUM KSZTA艁CENIA USTAWICZNEGO I J臉ZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolno艣l膮skie)