REFERENT DS. ROZLICZEŃ Łódź oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia obsługę kont płatników składek w zakresie rozliczeń.
Data publikacji: 2017-08-04
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lipiec Reymontowskich 11, 91-120 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia obsługę kont płatników składek w zakresie rozliczeń.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zaprzepisów Ustawy Kodeksu Postępowania Administracyjnego w postępowaniu wobec płatników i ubezpieczonyc znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeńspołecznych Wymagania formalne NIEZBĘDNE:- wykształcenie średnieWymagania formalne POŻĄDANE:- wykształcenie wyższe (ekonomia, nauki społeczne, gospodarka i prawo)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiOFERUJEMY: wynagrodzenie zasadnicze + nagroda kwartalna
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Kilińskiego 7/11, 98-220 Gajewniki, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zduńskowolski
Gmina pracodawcy: Zduńska Wola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gajewniki
Ulica pracodawcy: Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 04.08.2017
Oferta pracy ważna do: 03.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowanie dań kuchni ukraińskiej, zamawianie produktów,
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Tychy (śląskie)
-wykonywanie prac administracyjnych-opisywanie akt przekazywanych do archiwum-przyjmowanie korespondencji,otwieranie-przygotowanie korespondencji do wysyłki-wprowadzenie danych z dokumentów do systemów komputerowych-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów rejestracyjnych podatników-zakładanie i uzupełnienie podatkowych akt wymiarowych-archiwizowanie dokumentów-obsługa urządzeń biurowych-analiza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznań
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
rozliczanie sprzedaży, fakturowanie, sporządzanie sprawozdań statystycznych i celnych, zawieranie i rozliczanie umów z podwykonawcami
STALKON SP. Z O.O. - 2018-07-26 - Police (zachodniopomorskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Charakterystyka pracy: przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz pism z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, uczestnictwo w tematycznych akcjach kontrolnych, udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek, obsługa składnicy akt, prowadzenie rejestrów i ewidencji. Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/referent-prawny,10290.Dokumenty należy złożyć do: 24.04.2017 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2017-04-18 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie postępowań w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego, prowadzenie postępowań w stosunku do dłużników alimentacyjnych, przygotowanie projektów decyzji w sprawach FA, sporządzanie sprawozdań, redagowanie dokumentów dot. spraw administracyjnych, archiwizowanie dokumentów, umiejętność stosowania przepisów prawa
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Unieście (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, obsługa programów, komputera, zamawianie towarów, współpraca z pozostałymi działami firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Pułtusk (mazowieckie)
MONTAŻ FUNDAMENTÓW PREFABRYKOWANYCH, MONTAŻ SŁUPÓW KRATOWYCH, MALOWANIE SŁUPÓW KRATOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Połupin (lubuskie)
Zapoznanie z zasadami przygotowania i prowadzenia dokumentacji na potrzeby zarządu i inne
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Stoisław (zachodniopomorskie)
praca na stanowisku referenta działau technicznego praca przy dokumentacji utrzymania ruchu zakładu
Proszkownia Mleka Sp. z o.o. w Piotrkowie Kujawskim - 2017-04-12 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Kłodzko (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności biurowych, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie pism, raportów i zestawień
PKP CARGOTABOR Spółka z O.O. - 2016-12-07 - Zduńska Wola (łódzkie)
Sprzedaż internetowa, dbałość o dobre kontakty z kontahentami
Trend TJ sp. z o.o. - 2016-01-18 - Opole (opolskie)
zastępowanie Prezesa w rozmowach z kontrahentami i dostawcami wietnamskimi, przygotowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów handlowych w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kontrola merytoryczna dokumentacji finansowej WK OHP oraz jednostek podległych . Analiza i weryfikacja zapotrzebowań na środki finansowe przeznaczone na remonty i zakupy realizowane przez jednostki organizacyjne , oraz nadzór nad ich realizacją.
kontakt przez OHP - 2018-06-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
WYKONYWANIE INSTALACJI KABLOWEJ TELEWIZJI I INTERNETU;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE (TECHNIK INFORMATYK, SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH, ELEKTRYK, TELEKOMUNIKACJI), UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI WIERTARKI, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, PRAWO JAZDY KAT.B,
ZAKŁAD USŁUG TELETECHNICZNYCH TECH-TEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzedaż artykułów rolno-spożywczych
Magdalena Kuśmierek Nakło - 2017-06-27 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Obsługa infolinii- odbieranie połączeńUdzielanie informacji o usługach
kontakt przez OHP - 2018-06-26 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Kraków (małopolskie)
rejestracja podstawowej dokumentacji, dekretowanie
Zakład Produkcyjno Usługowy Kazimierz Jońca Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Międzyrzecz (lubuskie)
skanowanie korespondencji
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym Andrzej Maciejewski Kancelaria Komornicza - 2017-03-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
-prowadzenie windykacji opłat z tytułu używania lokali, sporządzanie analiz, współpraca z Radcą Prawnym, prowadzenie spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Oborniki (wielkopolskie)
Dział Przetwarzania Danych:czynności kancelaryjne i biurowe (np. ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondencjui przychodzącej i wychodzącej,rejetsracja dokumentów w systemach informatycznych,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.Dział Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników:czynności kancelaryjne i biurowe (ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondecnji przychodzącej i wychodzącej,rejestracja dokumentów w systemach informatycznych,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.Referat Sekretariatu:wykonywanie czynności biurowych,obsługa kancelaryjna urzędu,rejetsracja dokumentów w systemach informatycznych,porządkowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,przygotowywanie spisów zdawczo-odbiorczych w celu przekazania dokumentacji do magazynu archiwum.Referat Obsługi Bieżącej:czynności kancelaryjne i biurowe (ewidencjonowanie, segregowanie, kserowanie, skanowanie dokumentów),obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,rejestracja dokumentów w systemach informatyczncyh,tworzenie projektów pism na podstawie wskazanego szablonu,archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gdynia (pomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Tczew (pomorskie)
Obsługa programu Uonet+, obsługa platformy SIO, kierowanie pracą sekretariatu, przygotowywanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dziennika korespondencyjnego pism przychodzących i wychodzących, obsługa urządzeń biurowych, obsługa interesantów.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Tarnów (małopolskie)
wg/ programu
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Garwolin (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: min. średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: obsługa administracyjno-biurowa działu technicznego; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Pyskowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-08-01 - Rzgów (łódzkie)
pomoc w realizacji merytorycznych zadań w świetlicy w tym: organizowania pracy z grupą uczestników, pomoc w odrabianiu lekcji, praca indywidualna, pomoc w prygotowywaniu posiłków, prowadzenie dokumentacji
URZĄD MIEJSKI W GUBINIE - 2016-12-16 - Gubin (lubuskie)
wypełnianie druków wezwań kierowanych do interesantów, kompletowanie dokumentów przy wydawaniu zaświadczeń, prace porządkowe ( archiwum, spis dokumentów, opisywanie teczek), obsługa kancelaryjna Urzędu
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Piaseczno (mazowieckie)