REFERENT DS. PLANOWANIA I ROZLICZEŃ Poznań oferta pracy WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. PLANOWANIA I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: prace administracyjno-biurowe
Data publikacji: 2016-06-13
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:UNII LUBELSKIEJ 3, 61-249 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prace administracyjno-biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PLANOWANIA I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie - 1 rok
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
komunikatywność, obsługa komputera - pakietu Ms Office, dobra organizacja czasu pracy, preferowane doświadczenie w firmach o profilu produkcyjnym
Nazwa pracodawcy: WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
UNII LUBELSKIEJ 3, 61-249 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: UNII LUBELSKIEJ
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Wytwórnia Sprzętu Komuniakcyjnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 13.06.2016
Oferta pracy ważna do: 24.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie biura stowarzyszeniaprowadzenie działalności animacyjnej dla dzieci i młodzieżyprowadzenie działalności prom ocyjnej, informacyjnej DCWprzygotowywanie materiałów informacyjnych i not prasowychpraca w CorelDraw
Darłowskie Centrum Wolontariatu - 2016-05-17 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Referent księgowy (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Tychy (śląskie)
1. Sprawdzanie dokumenatacji technicznej wpływającej do uzgodnienia.2. Opracowywanie warunków technicznych przyłączenia do sieci wod-kan wraz ze sprawdzaniem w terenie możliwośći podłączenia.3. Opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia do zamówień przetargowych.4. Przygotowywanie zapytań cenowych, zleceń na wykonywanie robót.5. Sprzorządzanie protokołów dla zadań inwestycyjnych, sprawdzanie przedmiotów robót i kosztorysów.6. Prowadzenie ewidencji umów, odbiorów, itp.7. Współpraca przy realizowaniu innych zadań działu technicznego.
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SUWAŁKACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Suwałki (podlaskie)
Praca na koparko-ładowrace JCB 3CX
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE " SREBRNY" KRYSTIAN SREBRNY - 2018-04-11 - Glinik Górny (podkarpackie)
Praca biurowa, odczytywanie i przesyłanie e-maili. Wysyłanie korespondencji. Pisma do urzędów i instytucji. Obsługa klienta. Nadzór nad pracownikami.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2017-08-11 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
w/g wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Radzanów (mazowieckie)
sprzątanie
kontakt przez OHP - 2016-07-04 - Zgierz (łódzkie)
wedlug wniosku
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Żarów (dolnośląskie)
Wprowadzanie i księgowanie dokumentów zakupowych. Rozliczanie i prowadzenie kasy zakładu.
Zakłady Wytwórcze Agro Chemat ZPCH - 2016-01-04 - Wiązowna (mazowieckie)
Zgodny ze stanowiskiem
REFLEX POLSKA Sp. z o.o. Wąbrzeźno - 2016-01-05 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
obsługa administracyjna biura, rozliczanie czasu pracy
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
ewidencja księgowa zdarzeń gospodarczych występujących w Spółdzielni w określonym zakresie
Spółdzielnia Mieszkaniowa "MOŚCICE" - 2017-10-24 - Tarnów (małopolskie)
Zgodnie z programem stazu Wydz. Rozliczeń Kont Płatników Składek
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie; znajomość pakietu Office; znajomość języka angielskiego poziom B2; umiejętność współpracy i komunikacji w zespole; motywacja do pracy i zdobywania nowych doświadczeń; zakres obowiązków: działania administracyjno-biurowe realizowane przez jednostkę; sporządzanie dokumentów; obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej; przygotowywanie sprawozdań i raportów; obsługa klienta wew. i zew.; współpraca z pozostałymi jednostkami uczelni; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Gliwice (śląskie)
wykształcenie wyższe, staż pracy 3 lata, znajomość języka rosyjskiego i azerskiego, znajomość marketingu logistycznego, umiejętność tworzenia kampanii reklamowych, znajomośc specyfiki rynku UE, Wschodniej Azji,
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Ząbki (mazowieckie)
Zatrudnianie pracowników, sporządzanie listy płac, obsługa sprawozdań GUS, sporządzanie deklaracji PFRON
KOIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-18 - Świebodzin (lubuskie)
dekretacja dokumentów, dokonywanie rozliczeń, wystawianie dokumentów księgowych, wystawianie i rozliczanie delegacji służbowych
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Sulnowo (kujawsko-pomorskie)
archiwizacja dokumentów, przyjmowanie przesyłek, listów, obsługa urządzeń biurowych itp.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
pomoc w kuchni przy sporządzaniu i wydawaniu posiłków, karmienie i obsługa mieszkańców
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Zakopane (małopolskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2019-10-04 - Lębork (pomorskie)
Montaż instalacji elektrycznych, wykonywanie przyłączy energetycznych, podłaczenie oraz konfiguracja urządzeń
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Brzeście (świętokrzyskie)
Wykonywanie prac spawalniczych zgodnie z podkładkami technologicznymi, obowiązującymi instrukcjami i dyspozycją przełożonego; wykonywanie samokontroli we wszystkich czynnościach i fazach procesu technologicznego i zgłaszanie przełożonemu zakończenia zleconych prac;zachowanie szczególnego nadzoru nad posiadaną dokumentacją produkcyjną względnie dokumentacją oprzyrządowania. Praca od poniedziałku do piątku 6:00-14:00. Pierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce, potem na czas określony.
FPM S.A. - 2017-01-30 - Mikołów (śląskie)
Transport towarów, kompletacja zamówień, skanowanie towaru, prace porządkowe, załadunek i rozładunek. Praca w godz.: 6-14, 14-22, 22-6. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: k.skrodzka (at) neonet.pl
NEONET S.A. - 2017-11-10 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
nauka obsługi centrali telefonicznej, wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa programów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Bukowsko (podkarpackie)
Ewidencja środków trwałych. Sporządzanie faktur. Pomoc w obsłudze działu technicznego. Obsługa sekretariatu.
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2018-09-25 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
- przeprowadzanie kontroli wymaga bardzo dobrej znajomości przepisów prawa podatkowego, a praca ma charakter złożony,- pracownik zajmujący stanowisko samodzielnie wybiera metodę kontroli oraz dokumenty do kontroli,- zagrożenie korupcją.Kontakty zewnętrzne:- z kontrolowanymi lub ich przedstawicielami w celu weryfikacji kontrolowanych zdarzeń gospodarczych,- z pracownikami innych organów kontroli(innych urzędów skarbowych, urzędu kontroli skarbowej) lub organów ścigania( policja, straż graniczna).Praca w godz. 8-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.2016 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. kontroli podatkowej - US w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177227
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2016-02-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kierowca - sprzedawca, obsługa klientów na wyznaczonej trasie.Zgłoszenia: cv na e-mail: jakubek_e (at) bakoma.pl
BAKOMA S.A. - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
referent do spraw celnych
F.U.KROTON Małgorzata Dąbrowska, Pod Skrzydłami Anioła, MD Consul - 2018-10-10 - Mielec (podkarpackie)