REFERENT TECHNICZNY Wąbrzeźno oferta pracy REFLEX POLSKA Sp. z o.o. Wąbrzeźno
Stanowisko: REFERENT TECHNICZNY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zgodny ze stanowiskiem
Data publikacji: 2016-01-05
Lokalizacja: Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REFLEX POLSKA Sp. z o.o. Wąbrzeźno
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mikołaja z Ryńska 36-40, 87-200 Wąbrzeźno, powiat: wąbrzeski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodny ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT TECHNICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wąbrzeźno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wąbrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wąbrzeźno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy: REFLEX POLSKA Sp. z o.o. Wąbrzeźno
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie
Adres pracodawcy:
Mikołaja z Ryńska 36-40, 87-200 Wąbrzeźno, powiat: wąbrzeski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: wąbrzeski
Gmina pracodawcy: Wąbrzeźno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wąbrzeźno
Ulica pracodawcy: Mikołaja z Ryńska
Numer budynku pracodawcy: 36-40
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wąbrzeźnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 05.01.2016
Oferta pracy ważna do: 03.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapoznanie z zasadami wydawania zezwoleń na pracę cudzoziemcom i inne
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,prowadzenie rozliczeń ZUS,SOD,PFRON
LEGION CK Sp. z o.o. - 2016-12-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Protokołowanie zebrań wspólnot mieszkaniowych nieruchomości, bieżąca aktualizacja danych w systemie informatycznym Dom 5 dotyczących zespołów zarzadzanych przez Spółkę
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Bogdaniec (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Garwolin (mazowieckie)
pomoc przy weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kontrloa dowodów księgowych, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, rozliacznie płatności, pomoc w obsłudze klienta, sporządzanie pism, archiwizacja dokumentów, prowadzenie pocztowej książki nadawczej
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Rawicz (wielkopolskie)
REWIDENT SZYBOWY
Spółka Restrukturyzacji Kopalń S. A. - 2016-01-26 - Czeladź (śląskie)
zgodny z programe stazu w zalaczeniu
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, spotkanie rekrutacyjne odbędzie się w salonie mebli BODZIO, Kraków ul. Klimeckiego 4 dnia 23.06.2016 o godz. 11.00
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Spółka Jawna - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
Obsługa interesantów, wysyłka korespondencji (prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej), przyjmowanie korespondencji (obsługa programu, e-urząd), obsługa urządzeń biurowych (ksero, fax), pomoc zwiazana z funkcjonowaniem Rady Miejskiej w Redzie, pomoc związana z prowadzeniem Sekretariatu, wykonywanie innych zadań wg potrzeb.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Reda (pomorskie)
1) prowadzenie akt osobowych pracowników, 2) sporządzanie dokumentacjikadrowej pracowników 3) bieżące aktualizowanie bazy danych kadrowych wprogramie VULCAN, 4) bieżąca współpraca z firmą świadczącą obsługę wzakresie bhp i p-poż 5) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, 6)rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, 7) prowadzeniedokumentacji samochodu służbowego 8) prowadzenie kasy DWD, 9)sprawdzanie faktur 10) przygotowywanie umów z kontrahentami 11)prowadzenie rejestru rezerwacji, umów i przedpłat 12) dokonywanierezerwacji 13) prowadzenie i bieżące aktualizowanie elektronicznej bazydanych SIO 14) współpraca w prowadzeniu strony WWW placówki, 15)prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych. Dodatkowe wymagania: 1) pożądane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek administracja), 2)pożądane doświadczenie zawodowe w administracji co najmniej1rok, 3) wymagane umiejętności: a) logicznego myślenia, b) planowania i organizacji pracy własnej, c)komunikowania się (komunikacja werbalna i pisemna), d)umiejętność utrzymania porządku w dokumentach i w miejscu pracy, e)umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej. 4)pożądane cechy osobowości: odpowiedzialność, dyspozycyjność, uczciwość, lojalność,dyskrecja, samodzielność, sumienność,rzetelność, terminowość.
Dom Wczasów Dziecięcych - 2018-05-07 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Radom (mazowieckie)
prowadzenie zapisów jakości
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Zgierz (łódzkie)
prowadzenie akt z zakresu inwestycji i remontów (łącznie z rzeczowym i finansowym rozliczeniem inwestycji) planowanie i kontrolowanie wydatków środków finansowych przeznaczonych na realizację planów robót remontowo budowlanych w obiektach i lokalach Parku ewidencjonowanie wykonanych robót przekazywanie wykonawcy placu budowy prowadzenie dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych prowadzenie dokumentacji i udział w okresowych przeglądach budynków prowadzenie ewidencji pism i opracowywanie korespondencji zgodnie z zakresem działania sporządzanie sprawozdań zgodnie z zakresem działania przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie zakresem działania udział w pracach komisji przetargowej pisanie wniosków o dofinansowanie oraz rozliczanie dotacji celowych zgodnie z zakresem działania opracowanie rocznego planu zamówień publicznych, planu zadań oraz harmonogramu remontowo inwestycyjnego przygotowanie materiałów do aktualizacji strony internetowej i BIP ; praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2016-06-09 - Smołdzino (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Zabrze (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dziennika podawczego, prowadzenie sekretariatu szkoły, archiwizowanie dokumentów księgowych i kadrowych, sporządzanie pism i decyzji, prowadzenie akt osobowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Tarnów (małopolskie)
wydział komunikacji i drogownictwa
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Lubań (dolnośląskie)
prowadzenie zapisów jakości
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Zgierz (łódzkie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Trzebicz (lubuskie)
Wprowadzanie złożonych przez podatników dokumentów do systemu POLTAX, tworzenie, weryfikacja i uzgadnianie rejestrów przypisów/odpisów, prowadzenie niezbędnych rejestrów i ewidencji, przygotowanie danych do archiwum, analiza nieprawidłowości wprowadzonych danych, wyjasnianie niezgodności danych, czynności sprawdzające deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Kartuzy (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentów i umow dla kilenta, obsluga kilentów, przygotowywanie klientom ofert ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Maków Mazowiecki (mazowieckie)
Sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych, transport dokumentów do miejsca skanowania, przygotowanie, rozszycie dokumentów, Skanowanie i przywrócenie stanu pierwotnego
kontakt przez OHP - 2018-01-19 - Tarnów (małopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku; prace ogólnobudowlane; wymiar czasu pracy do uzgodnienia z pracodawcą; dwie zmiany; praca na terenie Śląska
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MAJSTER" KATARZYNA RYLUKOWSKA - 2016-10-10 - Gliwice (śląskie)
Pomoc w obsłudze biura na Terminalu przeładunkowym. Pomoc w przygotowaniu i segregowaniu dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie i analizowanie danych do systemu, obsługa skrzynki mailowej, prace administracyjno-biurowe zlecane przez przełożonego
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
- miejsce odbywania stażu Gogolin
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Gogolin (opolskie)
OBSŁUGA SEKRETARIATU, OBSŁUGA STRONY INTERENETOWEJ, WDROŻENIE SIĘ W REALIZACJĘ ZADAŃ DOTYCZĄCYCH KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA PRACOWNIKÓW MŁODOCIANYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBYWATELSTWO POLSKIE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I BARDZO DUŻE ZAANGAŻOWANIE W WYKONYWANIE OBOIĄZKI SŁUŻBOWE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, ODPORNOŚĆ NA STRES, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZEPOLE, BARDZO DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA, W TYM BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ I OBSŁUGA EXCELA, KANDYDAT MA PEŁNĄ ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH ORAZ KORZYSTA Z PEŁNI PRAW PUBLICZNYCH, KANDYDAT NIE BYŁ SKAZANY PRAWOMOCNYM WYROKIEM SĄDU ZA UMYŚLNE PRZESTĘPSTWO ŚCIGANE Z OSKARŻENIA PUBLICZNEGO LUB UMYŚLNE PRZESTĘPSTWO SKARBOWE;WYNAGRODZENIE: 2000ZŁ+DODATEK STAŻOWY;C.V+LM WRAZ KSEROKOPIAMI DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH KWALIFIKACJE (DYPLOM UKOŃCZENIA UCZELNI, KURSÓW) ORAZ (ŚWIADECTWA PRACY) WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI NALEŻY PRZESŁAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ LUB DOSTARCZYĆ OSOBIŚCIE DO ZWK OHP PRZY UL. DWORCOWEJ 19 W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z TYTUŁEM "NABÓR -REFERENT DS ADMINISTRACYJNYCH. PEŁEN ETAT";
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2017-11-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: preferowane wyższe medyczne zwłaszcza fizjoterapeutyczne; obsługa komputera; praca w rejestracji rehabilitacji w systemie zmianowym; miejsce pracy: Gliwice
BUSZKA-WIEPRZYCKA KAMILLA NIEPUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ CENTRUM ZDROWIA SANVITA - 2018-04-06 - Knurów (śląskie)