REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Przysiersk oferta pracy DISCO-BAR MICHAŁ DOMBRZALSKI
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 125 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie faktur, rozliczanie wewnętrzne sklepów
Data publikacji: 2019-01-10
Lokalizacja: Przysiersk (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: DISCO-BAR MICHAŁ DOMBRZALSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tucholska 19, 86-122 Przysiersk, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie faktur, rozliczanie wewnętrzne sklepów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 125 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do negocjacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przysiersk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bukowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 125 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE (wymagany staż - lata: 5)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: DISCO-BAR MICHAŁ DOMBRZALSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Adres pracodawcy:
Tucholska 19, 86-122 Przysiersk, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: nie dotyczy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: świecki
Gmina pracodawcy: Bukowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przysiersk
Ulica pracodawcy: Tucholska
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 10.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie codziennych czynności płacowych, obsługa akt osobowych pracowników, sporządzanie list płatności
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kościan (wielkopolskie)
Wykonywanie manikiur i pedikiur.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Kraków (małopolskie)
Referent do spraw księgowości
Spółdzielnia Rzemieślnicza " Wielobranżowa " - 2016-07-25 - Mielec (podkarpackie)
Montaż szlifierek dwutarczowych, produkcja i przygotowywanie części do szlifierek i urządzeń odsysających
Minowa Metal Spółka z.o.o. Żary - 2017-08-04 - Żary (lubuskie)
referent
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
obsługa klienta, wykładanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Koło (wielkopolskie)
KIEROWCA AUTOBUSU
PRZEDSIĘBIORSTWO PKS GRYFICE Sp. z o.o. w Słudwii - 2017-01-10 - Gryfice (zachodniopomorskie)
strzyżenie damskie, męskie, upięcia, baleyage, farby
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
obsługa pras, podawanie surowca do maszyny a następnie wyciągnięcie gotowego wyrobu
CHRISTOPHERY Spólka z o.o. SP. K. - 2016-11-16 - Świechocin (lubuskie)
przyjmowanie sprzedaży, dukumentacji ZKP, dokumentacji produkcyjnej (miejsce pracy: Stożne, Jaśki)
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Stożne (warmińsko-mazurskie)
montaż i kontrola jakości wyrobu gotowego, obsługa maszyn
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Chrzanów (małopolskie)
referent do spraw marketingu usług medycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Słubice (lubuskie)
prowadzenie ilościowo-wartościowej gospodarki magazynowejw systemie informatycznym lasów państwowych, prowadzenie obsługi kasowej jednostki, obliczanie technicznego kosztu wytworzenia, rozliczenie finansowe wyników inwetaryzacji składników magazynowych
Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca - 2017-09-04 - Miłków (dolnośląskie)
-Prace budowlane na terenie budowy
kontakt przez OHP - 2017-05-26 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie ksiąg podatkowych, rozliczeń z ZUS (program płatniczy), list płac (obsługa pracowników), obsługa klienta.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 12 m-cyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:OrnontowicePRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 8-16
Biuro Rachunkowe Audytor s.c. - 2018-03-02 - Ornontowice (śląskie)
Sektretarka , fakturzystka - wypisywanie faktur , telefoniczny kontakt z klientami, prace biurowe
Syntetyk s.c. M. Nowicka Z. Nowicki - 2016-04-14 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
prowadzenie korespondencji w sprawach dotyczących zieleni, opracowannie wszelkich niezbędnych sprawozdań z realizacji zleceń, nadzór nad realizacją prac
Zakład Usług Komunalnych Sp.z o.o. - 2018-03-22 - Mosina (wielkopolskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Stare Kurowo (lubuskie)
prowadzenie gospodarki magazynowej; przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz wydawanie materiałów; prowadzenie dokumentacji magazynowej; weryfikowanie otrzymanych materiałów pod względem jakości i ilości; prowadzenie właściwej gospodarki odpadami; okresowe przeprowadzanie inwentaryzacji;
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-13 - Karchowice (śląskie)
kontakt poprzez e-mail, telefon z klientami, rozmowy w j. angielskim, chętnie rosyjskim, pozyskiwanie nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. - Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2. OPCJA-1: Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. OPCJA-2: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Katowice (śląskie)
Praca administracyjno-biurowa, obsługa klienta, praca przy komputerze.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Kraków (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Referent ds. księgowości. Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, wprowadzanie faktur VAT, archiwizacja dokumentów, sporządzanie raportów i zestawień, rozliczanie obciążeń i uznań sklepów Wymagane: wykształcenie min. średnie kierunkowe, sprawna obsługa komputera, znajomość Excel, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-21 - Sulęcin (lubuskie)
wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia
BM KOBYLIN SP Z O.O. W RESTRUKTURYZACJI - 2017-06-01 - Gogolewo (wielkopolskie)
Wymagania: wykształcenie min. średnie, doświadczenie min rok, znajomość programu SUBIEKTZakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, nadzór nad ubezpieczeniami majątku firmy
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2018-03-02 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- rejestrowanie wpływających zajęć wierzytelności- rejestrowanie zajęć w ewidencji- rejestrowanie pism przychodzących oraz wychodzących- przygotowanie pism do wysyłki- przygotowanie odpowiedzi do komorników na zajęcia wierzytelności- przygotowanie akt do przekazania do archiwum- wykonywanie innych prac administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Świebodzin (lubuskie)
Obsługa systemu kadrowo - płacowego, naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia ZUS i podatków, sporządzanie raportów, sprawozdań.
Zakłady Ceramiczne BOLESŁAWIEC Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta - udzielanie informacji w punkcie informacyjnym.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Gdynia (pomorskie)
współudział w redagowaniu gazetki, pomoc w realizacji programów specjalistycznych, prace administracyjne związane z obiegiem dokumentów, sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Leszno (wielkopolskie)