REFERENT DS. KSIĘGOWYCH Miłków oferta pracy Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ilościowo-wartościowej gospodarki magazynowejw systemie informatycznym lasów państwowych, prowadzenie obsługi kasowej jednostki, obliczanie technicznego kosztu wytworzenia, rozliczenie finansowe wyników inwetaryzacji składników magazynowych
Data publikacji: 2017-09-04
Lokalizacja: Miłków (dolnośląskie)
Pracodawca: Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:58-535 Miłków 300, powiat: jeleniogórski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ilościowo-wartościowej gospodarki magazynowejw systemie informatycznym lasów państwowych, prowadzenie obsługi kasowej jednostki, obliczanie technicznego kosztu wytworzenia, rozliczenie finansowe wyników inwetaryzacji składników magazynowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Miłków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jeleniogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Podgórzyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: finanse i rachunkowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office/ Word,Excel/
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ekonomiczne: finanse i rachunkowość. 2 letnie doświadczenia w obszarze księgowości. Znajomość ustawy o rachunkowści, ustawy o lasach , prawa podatkowego, zasad gospodarki magazynowej, doświadczenie w bezpośrednim wykonywaniu operacji gotówkowych związanych z przyjmowaniem i wypłacaniem wartości pieniężnych. Mile widziana znajomość systemu informatycznego lasów państwowych w szczególności modułu fianase i księgowość, gospodarka towarowa. Punktualność, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, dokładność w działaniu, umiejętność samodzielnej analizy i oceny danych, komuniatywność i umiejętność pracy w zespole.Uwaga! Pełna treść oferty pracy znajduje się na witrynie internetowej www.lbg.lasy.gov.plOsoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o składanie aplikacji do 15.09.2017r. do godziny 15.00 w siedzibie firmy Leśny Bank Genów Kostrzyca w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko Referenta ds. księgowych". W lewym górnym rogu koperty należy zamieścić imię i nazwisko oraz adres korespondencyjny kandydata.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
58-535 Miłków 300, powiat: jeleniogórski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o składanie aplikacji do 15.09.2017r. do godziny 15.00 w siedzibie firmy Leśny Bank Genów Kostrzyca.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: jeleniogórski
Gmina pracodawcy: Podgórzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Miłków
Numer budynku pracodawcy: 300
Profil działalności pracodawcy: Gospodarstwo leśne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.09.2017
Oferta pracy ważna do: 04.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa programu księgowego optima,- obsługa programu do prowadzenia uproszczonej księgowości,- obsługa programu płatnik,- utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach biura,
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Rybnik (śląskie)
Praca w 2. Lubelskiej Brygadzie Obrony Terytorialnej- Prowadzenie dokumentacja Sekcji Komunikacji Społecznej w zakresie działalności kulturalno-oświatowej i promocyjno-informacyjnej-Udział w organizowaniu i koordynowanie przedsięwzięć kulturalno-oświatowych-analiz, ocen i wniosków w sprawach realizowanych przez Sekcję Komunikacji Społecznej
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-11-29 - Lublin (lubelskie)
praca biurowa
Areszt Śledczy w Olsztynie - 2017-03-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa programów informatycznych niezbędnych do pracy, obsługa korespondencji, wprowadzanie dokumentów do systemów informatycznych.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Radom (mazowieckie)
Arciwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Digitalizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznaie się z systemem SYRIUSZ oraz Talgos. Udzielenie odpowiedzi na pisma wpływające do Urzędu z innych podmiotów dot. informacji o rejestracji.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Gdynia (pomorskie)
zapoznanie się ze strukturą zakładu i zadaniami organizacji zapoznanie się z nauką programu komputerowegosporządzanie korespondencji do wnioskodawcówanaliza dowodów księgowychanaliza i opisywanie dowodów księgowychwykonywanie nieskomplikowanych prac biurowychobsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
weryfikacja formalno-prawna wniosków w sprawie wydawnia orzeczeń o niepełnosprawności
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie - 2019-01-29 - Bytów (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Ewidencja odpadów, paliw, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Żary (lubuskie)
przygotowywanie informacji towarzyszących wyrobom sprowadzanym m.in. z Indii, Pakistanu (np. zastosowanie, działanie, budowa, naprawa, eksploatacja), zapoznawanie się z instrukcjami obsługi, promocja produktów m.in. z branży AGD, tekstylnej itp.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Jabłonowo (mazowieckie)
Pozyskiwanie wolnych miejsc pracy-marketing uslug świadczonych przez Urząd Pracy. Przyjmowanie ofert pracy. Wprowadzenie ofert do programu komputerowego. Kojarzenie ofert pracy z bezrobotnymi wyszukiwanie kart, pisanie wezwań, pomoc w organizowaniu giełd pracy.
kontakt przez PUP - 2016-07-09 - Gdynia (pomorskie)
Mechanik pojazdów samochodowych osobowych, wulkanizator
TELGUM Monika Telej - 2018-01-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wg programu stażuRM Wieś
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Trzebicz (lubuskie)
zbieranie zamówień na podłoże, fakturowanie, rozliczanie czasu pracy
AGRO-TEAM Przeds. Spółdzielcze - 2016-01-07 - Goździn (wielkopolskie)
- obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy krajowej,- sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2019-09-20 - Bytów (pomorskie)
znajomość przepisów podatku VAT i podatku dochodowego, znajomość programu Comarch OPTIMA.
"PROFIT-TAX" Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Staż dla osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta (staż)
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Tychy (śląskie)
referent do spraw obsługi zasobu
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Słubice (lubuskie)
-zarządzanie salonem RTV,AGD,IT/MM; -zarządzanie zespołem pracowników; -realizacja planów sprzedażowych; -utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta; -motywowanie i ocena pracowników; -organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu; -coatching pracowników
TERG SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-18 - Węgrzce (małopolskie)
Zadania główne:1) Sporządzanie, podliczanie, wysyłanie list potrąceń co miesiąc do wszystkich placówek oświatowych obsługiwanych przez PKZP2) Prowadzenie Rejestru Obrotu Pieniężnego - księgowanie syntetyczne3)Dekretowanie wyciągów bankowych na konta syntetyczne - odpowiedzialność za zgodność z rachunkiem bankowym4)Księgowanie analityczne metodą przebitkową wpływów, składek członkowskich i rat zaciągniętych pożyczek na dzienniku kont członkowskich obsługiwanych placówek5)Sporządzanie list do wypłat gotówkowych pożyczek zwrotu wkładów6)Sporządzanie przelewów środków na konta członków, list, not, poleceń księgowania7)Windykacja należności, powiadamianie dłużników i poręczycieli8)Przyjmowanie wniosków o pożyczkę i zwrotów wkładów, deklaracji członkowskich i podań do Zarządu PKZP9)Zakładanie kart osobowych, członkowskich, prowadzenie rejestru członków i rejestru pożyczek10)Podliczanie i uzgadnianie stanu kont członkowskich11)Sporządzanie kwartalnych, półrocznych i rocznych sprawozdań finansowych12)Sporządzanie imiennego wykazu członków raz w roku w bilansie13)Powiadamianie pisemne członków o stanie ich wkładów i zadłużenia14)Uzgadnianie z głównymi księgowymi placówek zgodności potrąceń z listami płac15)Wysyłanie dokumentów do placówek16)Współpraca z Zarządem PKZP, Komisją Rewizyjną17)Prowadzenie statystyki wpływów i wydatków kwot przekazanych na rzecz PKP18)Współpraca z I O/PKO - odbieranie wyciągów, przekazywanie przelewów, zapotrzebowań do wypłaty, odbieranie czeków19)Prowadzenie ewidencji, kontroli druków ścisłego zarachowania20)Czuwanie nad prawidłowym działaniem PKZPZadania pomocnicze:Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z przepisami i zasadami ustalonymi przez jednostkę.Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 27.12.2017 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-12-18 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Miedzichowo (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu, przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, obsługa interesantów, udzielanie informacji
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Mława (mazowieckie)
prowadzenie spraw z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi i ochrony zwierząt
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kwidzyn (pomorskie)
kelner, obsługa gosci
BARBAROSA Dariusz Wolak - 2016-02-16 - Grabinek (warmińsko-mazurskie)
(do przyuczenia)
PPHU LUKA Karol Tomczyk - 2017-08-18 - Anteczków (wielkopolskie)
wprowadzanie i segregowanie dokumentów księgowych, pomoc w pracy księgowo-administracyjnej
PISKORZ MARTA - 2017-04-13 - Kęty (małopolskie)
praca od poniedziałku do piątku.
AUTO PIOTREK Auto Elektryk - Pomoc Drogowa, Wypożyczalnia Samochodów Piotr Galas - 2017-09-01 - Czempiń (wielkopolskie)
Sprawdzanie zgodności dokumentów magazynowych. Rozliczanie produkcji magazynowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Siemianowice Śląskie (śląskie)