REFERENT Kolbuszowa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Staż dla osoby długotrwale bezrob. posiad. II profil pomocy. Godziny Odbywania staż u od 7:30 do 15:30. 1.Zapoznanie się z regulaminem pracy i zasadami organizacji Biura Powiatowego.2.Zapoznanie się z procedurami obowiązującymi w ARiMR i związanymi z nimi programami.3.Zapoznanie się z zagadnieniami związanymi z archiwizacją dokumentów. 4.Nauka obsługi programu obowiązującego w ARiMR.5.Zapoznanie się z zagadnieniami z zakresu obsługi kancelarii Biura.6.Obsługa petenta.7.Obsługa urządzeń technicznych tj.: ksero, fax, drukarka, skaner.
Data publikacji: 2018-05-01
Lokalizacja: Kolbuszowa (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolbuszowa, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Staż dla osoby długotrwale bezrob. posiad. II profil pomocy. Godziny Odbywania staż u od 7:30 do 15:30. 1.Zapoznanie się z regulaminem pracy i zasadami organizacji Biura Powiatowego.2.Zapoznanie się z procedurami obowiązującymi w ARiMR i związanymi z nimi programami.3.Zapoznanie się z zagadnieniami związanymi z archiwizacją dokumentów. 4.Nauka obsługi programu obowiązującego w ARiMR.5.Zapoznanie się z zagadnieniami z zakresu obsługi kancelarii Biura.6.Obsługa petenta.7.Obsługa urządzeń technicznych tj.: ksero, fax, drukarka, skaner.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kolbuszowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolbuszowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2018
Data zakończenia pracy: 13.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, rolnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane wyksztalcenie wyższe o kierunku rolnictwo, zarządzanie, ekonomia, administracja, geodezja
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 59A, 36-100 Kolbuszowa, powiat: kolbuszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: kolbuszowski
Gmina pracodawcy: Kolbuszowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kolbuszowa
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 59A
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.05.2018
Data dodania oferty pracy: 30.04.2018
Oferta pracy ważna do: 29.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Znajomość i stosowanie przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem oraz rozporządzeń do w/w ustaw. Prowadzenie spraw związanych z wypłatą świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego przyznawanych na podstawie ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci i ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów: przyjmowanie i sprawdzanie pod względem kompletności wniosków o ustalenie prawa do świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych; wprowadzanie wniosków do programu w celu realizacji wymienionych świadczeń; przygotowywanie decyzji administracyjnych /przyznających, zmieniających, odmownych, nienależnie pobranych, postanowień/; prowadzenie niezbędnej korespondencji z klientami; sporządzanie i rozliczanie list wypłat przedmiotowych świadczeń; naliczanie odsetek od nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych, rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego; współpraca z księgowością w/m. Załatwianie innych spraw związanych z przyznawaniem świadczeń: współpraca z komornikiem sądowym i klientem w zakresie informacji mających wpływ na wypłatę świadczenia z funduszu alimentacyjnego i podejmowanie czynności niezbędnych w celu wyegzekwowania wywiązywania się ze swoich zobowiązań przez dłużników alimentacyjnych. Przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych. Prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych poprzez: prowadzenie stosownej dokumentacji w zakresie działań podejmowanych wobec dłużników alimentacyjnych; kierowanie wezwań do dłużników alimentacyjnych w celu przeprowadzenia wywiadu alimentacyjnego; kierowanie wniosków do organów właściwych dłużników alimentacyjnych o podjęcie działań; sporządzanie wniosków do Powiatowych Urzędów Pracy o aktywizację zawodową dłużników; prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych oraz decyzji o rozłożenie na raty lub umorzenie należności dłużnika alimentacyjnego; prowadzenie metryczki sprawy zakładanej każdorazowo przy wszczęciu postępowania; kierowanie wniosków do Starostwa Powiatowego o zatrzymanie prawa jazdy dłużnikowi alimentacyjnemu; kierowanie wniosków do Prokuratury Rejonowej o ściganie dłużnika alimentacyjnego za przestępstwo określone w art. 209 § 1 Kodeksu karnego; przyjmowanie i wysyłanie odwołań od decyzji administracyjnych dłużników alimentacyjnych do Samorządowego Kolegium Odwoławczego; pod nieobecność kierownika Centrum wprowadzanie i systematyczna aktualizacja danych dotyczących dłużników alimentacyjnych w Krajowym Rejestrze Dłużników; Współpraca z księgowością, innymi ośrodkami pomocy społecznej, urzędami, instytucjami i organami prowadzącymi postępowanie egzekucyjne wobec dłużników alimentacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku pracy. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: zatrudnienie od 01.07.2019 r.; umowa na okres próbny (3 m-czny) z możliwością przedłużenia po tym okresie; wynagrodzenie brutto ok. 2500,00 brutto miesięcznie; praca w pełnym wymiarze czasy pracy w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku : poniedziałek w godz. 7.30 17.00, wtorek czwartek w godz. 7.30 15.30, piątek w godz. 7.30 14.00. Praca w Centrum Świadczeń Rodzinie w budynku Urzędu Miasta ul. Pl. Piłsudskiego 1 /parter/; stanowisko związane z pracą przy komputerze; na stanowisku wymagana jest konsultacja bezpośrednia i telefoniczna z interesantami. W miesiącu kwietniu 2019 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bolesławcu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu - 2019-05-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
rozwożenie towaru
USŁUGI TRANSPORTOWE Krzysztof Siedlecki - 2016-06-16 - Gierałcice (opolskie)
- diagnozowanie i naprawa awarii- konserwacja układów zainstalowanych w pojazdach- naprawa z wykorzystaniem sprzętu diagnostycznego i specjalistycznych urządzeń- wymiana płynów eksploatacyjnych
I."MEGAMOT" Mieczysław Hebda II. PRO-CAR Mieczysław Hebda wspólnik spółki cywilnej - 2020-01-02 - Szczurowa (małopolskie)
Obsługa mailowa i telefoniczna klienta; przyjmowanie i realizacja zamówień; aktualizacja stron internetowych pracodawcy; wprowadzanie nowych produktów na strony internetowe; wystawianie faktur;
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie rejestrów upoważnień oraz aktów prawa miejscowego. Obsługa interesantów w Biurze Obsługi Interesantów. Obsługa Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów SIDAS. Pomoc przy orgaznizacji pracy Biura Rady Miejskiej.
kontakt przez PUP - 2019-09-27 - Lubań (dolnośląskie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Pracownik polowy - zbiór borówki amerykańskiej
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Żelimucha (zachodniopomorskie)
-Zapoznanie się z ofertami organizatorów turystyki,- Zapoznanie się z systemami rezerwacyjnymi,- Poznanie zasad organizacji i kalkulacji imprez turystycznych,- Przygotowanie ofert wyjazdowych,- Tworzenie baz danych,- Obsł. klienta indywidualnego i grupowego.
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Łódź (łódzkie)
Wsparcie pracy specjalistów ds. płacowo-kadrowych, prowadzenie akt osobowych, wprowadzanie danych osobowych do systemu, wystawianie zaświadczeń, obsługa administracyjno- biurowa, prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, wystawianie umów o pracę i aneksów do umów o pracę, prowadzenie działań rekrutacyjnych.
G+P IZOMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa biura, rozliczenia pośredników, zawieranie umów.Jedna zmiana:od 8-16
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2016-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Gospodarowanie środkami czystości, nadzorowanie pracowników obsługi, przygotowywanie umów, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, przygotowywanie dokumentacji i realizacji zakupów zgodnie z przepisami UOP.Praca w godz.7.30-15.30
Szkoła Podstawowa nr 6 - 2018-02-22 - Słupsk (pomorskie)
Obsluga klienta, ewidencja czasu pracy i zatrudnienia, naliczanie list płac, sporządzanie raportów usług.
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Borki Wielkie (opolskie)
Obsługa KlientaRozkład czasu pracy poniedziałek - piatek 8-20, sobota 9-19, niedziela 10-18
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-30 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa programu komputerowego STREAMSOFT PRESTIŻ-PŁACEObsługa programu ZUS-PłatnikPrzygotowanie danych do sprawozdań GUS
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "POKÓJ" - 2019-08-02 - Ryn (warmińsko-mazurskie)
obsługa administracyjna Inspektoratu, przyjmowanie stron oraz informowanie o trybie załatwianych spraw, archiwizowanie dokumnetów, prowadzenie rejestrów spraw, kompletowanie i przekladanie dokumnetów oraz korespondencji do podpisu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Pszczyna (śląskie)
pomoc w ewidencji i i ksiegowaniu dokumentów finansowych
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Kwidzyn (pomorskie)
Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości: prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie pełnej lub uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych, księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności, prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi, prowadzenie ewidencji kasowej, sporządzanie raportów finansowych
POLITECHNIKA WARSZAWSKA - 2017-08-09 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
obsługa świadczenia wychowawczego i świadczeń rodzinnych; obsługa interesantów; przyjmowanie wniosków; przygotowywanie wzorów pism i decyzji administracyjnych; obsługa komputera i programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Zgierz (łódzkie)
aktywne pozyskiwanie klientów i współpraca z klientami
P.H.U.P. Duet w Człuchowie Sp. J. J. Kucharska i H. Kaszuba - 2016-06-17 - Człuchów (pomorskie)
• rozliczanie nie czasu pracy• prowadzenie kart przydziału odzieży roboczej• tworzenie pism urzędowych/archiwizacja korespondencji• prowadzenie zleconych rejestrów
Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego - 2017-11-15 - Przylesie Dolne (opolskie)
Praca administarcyjno-biurowa. Prowadzenie sekretariatu i kancelarii.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Kłodzko (dolnośląskie)
naprawa pojazdów samochodowych
Firma Handlowo Usługowa GAP Ewelina Dembińska - 2018-10-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie ofert turystycznych, rozliczanie ofert turystycznych, obsługa klienta, sprzedaż ofert biura
Biuro Turystyczne PIOTR ŻUK S.C. - 2019-03-18 - Świdnica (dolnośląskie)
Referent ds. księgowych, kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)
- Zakres obowiązków:1. Prace administracyjno-biurowe,2. Prowadzenie ewidencji i zestawień danych,3. Inicjowanie działań usprawniających pracę jednostki,4. Obsługa strony internetowej,5. Prowadzenie korespondencji mailowej, 6. Wykorzystywanie danych i sporządzanie raportów.- Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe oraz możliwość rozwoju zawodowego. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca będzie wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania:1. wykształcenie średnie lub wyższe, 2. rzetelność, dokładność,3. umiejętność organizowania pracy własnej,4. umiejętność współpracy,5. znajomość pakietu Microsoft Office,6. komunikatywność,7. otwartość,8. łatwość nawiązywania kontaktów.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-11 - Katowice (śląskie)
Czynności biurowe, przyjmowanie zakładów wzajemnych, wypłata wygranych.Miejsce pracy: Łódź, ul. Piotrkowska 8.Praca w przedziale czasowym: 4:30 - 19:30.
"TOTOLOTEK" S. A. - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)
zaznajomienie się z procesem obiegu dokumentacji w firmie, wsparcie w realizacji procesów rekrutacyjnych, administrowanie dokumentacją pracowników, segregowanie dokumentacji z zakresu ZFŚS, udział w bieżących projektach realizowanych w dziale HR
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Piasek (śląskie)
prowadzenie sekretariatu, naliczanie opłat za lokale, prowadzenie spraw członkowskich, prowadzenie rejestrów
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
Wykonywanie prac murarskich oraz prac ogólnobudowlanych.Miejsce wykonywania pracy: Nowy Sącz i okolice, Gorlice, Tarnów, Limanowa
Ryszard Król - Kompleksowa Obsługa Budownictwa "K-Bud" - 2016-03-03 - Koniuszowa (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Złotoryja (dolnośląskie)